ponedjeljak, 25. siječnja 2016.

L'Oréal Paris La Vie en Rose – ružičasta rapsodija

Ako pratite beauty blogove, vjerojatno ste zakolutali očima pročitavši ovaj naslov jer – ofkors – svi su već pisali o ovim ruževima. :D Ali ako niste pasionirani pratitelj beauty blogosfere (a mene prati podosta takvih), možda još i ne znate za novu kolekciju, punim imenom i prezimenom: L'Oréal Paris Color Riche Collection Exclusive La Vie en Rose* – nježnu i elegantnu kolekciju ružičastih mat ruževa za usne.

Uspjela sam ih fotkati po danu i morala sam ih pokazati. :) Pakiranje je elegantno, crno sa zlatnim detaljima, vrlo slično prethodnim kolekcijama s potpisom L'Oréalovih ambasadorica.





Za početak, ja ovim ruževima ne pristupam kao mat ruževima. Danas se od proizvoda za usne koji su mat očekuje ona famozna pigmentacija, izvanvremenska postojanost, specifična tekstura, a oprašta im se i moguća do uobičajena (ovisno o brandu) neudobnost i isušivanje usana. Ova kolekcija sličnija je mat ruževima kakvi su bili kad mat još nije bio instagramski trendy pojam. Ruževi iz kolekcije La Vie en Rose nježni su i decentni, suptilni i elegantni, damski i ženstveni. Kada povučete swatch na ruci njihova pigmentiranost djeluje slabašno, a na usnama je sasvim druga priča, barem u mom slučaju. Iskrena da budem, nakon što sam ih swatchala u drogeriji ostala sam potpuno ravnodušna, a kad sam ih dobila, zahvaljujući tom iskustvu nisam se previše žurila s isprobavanjem. Na moje veliko iznenađenje, jednom kad sam ih konačno isprobala na usnama, strašno su me iznenadili. Na usnama ostavljaju sasvim dovoljno boje, finish im je po mom mišljenju satenski (sjajniji od klasičnih mat ruževa no više mat od kremasto-sjajnih), a nijanse su – kao što sam već spomenula – decentne i ženstvene i po mom mišljenju ruževi iz ove kolekcije idealni su za dnevni, poslovni look (dakako, uz uvjet da volite ružičaste nijanse). Lako se nanose i nose, udobni su i nezahtjevni. Lako ih je precizno nanijeti (to možete učiniti bez problema i bez kistića) i neće kliziti izvan usana, iako ih ja volim kombinirati s olovkom za usne (samo za obrub) kako bi mi sve zajedno djelovalo dovršenije. Mogu se nadograđivati i na taj način dobiva se punija, intenzivnija boja.

Swatchanje na ruci definitivno im ne laska i voljela bih da postoji mogućnost mini testera kao kod Avon ruževa jer mislim da bi ih onda puno više žena vidjelo u pravom izdanju. Neke ružoljubiteljice razočarale su se ovim ruževima jer su pretpostavljale da će imati bolju pigmentaciju i izraženiji mat efekt, no, s druge strane, mnoge moje frendice i klijentice vrlo su zadovoljne jer najčešće biraju ruževe koji su dobro svakodnevno, decentno rješenje za posao – a ovi su upravo takvi. Mislim da su mnogi očekivali kolekciju koja će u ružičasto obojati fantastičnu prošlogodišnju kolekciju Pure Reds, no ovo nije taj đir – delikatno ružičasto nije isto što i intenzivno crveno. :) I ja obožavam Blake, Freidu, Laetitiu i Julienne, predivne lanjske mat crvendaće, no La Vie en Rose nešto je potpuno drugačije i tu bih kolekciju prije usporedila s L'Oréalovim nude nijansama nego s Pure Redsima.

Neke od ovih nijansi mogu naglasiti suhoću usana pa preporučujem obaveznu njegu pilingom i balzamom prije upotrebe. :)

Potrebno ih je obnoviti nekoliko puta tijekom dana i definitivno nakon svakog obroka.

U našim drogerijama dostupne su četiri nijanse:

Naomi's Pink – najsvjetlija, nude-ružičasta nijansa, prije nanošenja potrebno je dobro pripremiti usne (piling + balzam) jer voli istaknuti suhoću kao i mnogi svijetli ruževi.
Blake's Pink – intenzivnija ružičasta koja malo vuče i na koraljnu, baš je bright i ljetna. :)
Eva's Pink – neutralna srednje tamna ružičasta, vrlo lijepa, mislim da bi gotovo svima dobro stajala – ovo je moja najdraža dnevna nijansa iz kolekcije.
J. Lo's Pink – najtamnija nijansa, berry-ljubičasta, zavodljiva, ljubiteljicama delikatnih ružičastih nijansi ovo bi bila nijansa za noć – meni je apsolutni favorit. :)





Najviše mi se sviđaju dvije tamnije nijanse i mislim da mi najbolje i stoje, a definitivni je favorit J. Lo's Pink. :)

Ruževe iz kolekcije La Vie en Rose možete pronaći na svim prodajnim mjestima s L'Oréal Paris kutkom iliti štandom. Puna cijena iznosi 93,90 kn, no – znate već – često ih možete uloviti na nekom od drogerijskih popusta na dekorativu. :)

Jeste li isprobali La Vie en Rose? Koja vam je najljepša – Naomi, Blake, Eva ili J. Lo? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 10:

  1. Na usnama su puno ljepši nego swatchevi na ruci.. A favorit mi je J.Lo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem s tobom :) swatchevi na ruci uopće ih ne pokazuju u pravom svjetlu, i mene su zavarali na početku.

      Izbriši
  2. Dopadaju mi se sve nijanse a tebi sve prekrasno stoje :D Bolje izgledaju na usnama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 meni se definitivno najviše sviđaju Eva i J. Lo. :) I stoput bolje izgledaju na usnama! :D

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Većini se J. Lo najviše sviđa, a i ja sam u toj većini :))

      Izbriši
  4. Najlepse ti stoje Eva i JLo po meni, a meni bi Eva mogla fino da pase :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi Eva odgovarala mnogima, baš je lijepa i neutralna bojica :)

      Izbriši
  5. Malo bolje slike. Za blog je to must have. Bez uvrede.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema uvrede - radim najbolje što mogu u trenutačnim okolnostima. :) U nekom trenutku doći će novi fotić, a s njime i bolje slike. ;)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)