petak, 1. siječnja 2016.

Kreativna rekapitulacija 2015.

Drage moje, dragi moji, želim vam najsretniju novu 2016. godinu. Kakva god bila 2015., neka nam nova godina bude bolja, a ona iza nje još bolja. :)

Moja 2015. bila je potpuno drugačija nego sve godine prije nje. Donijela mi je brojne promjene, testirala me na više polja, donijela mi je neka divna i neka malo teža razdoblja. Nekoliko puta promijenila mi je život i smjer da bih je na kraju otpratila nalazeći se točno na mjestu gdje želim biti. Saša koja ju je otpratila puno je pametnija, samopouzdanija, hrabrija, sretnija i bolja nego Saša koja ju je dočekala. :)

Između ostaloga, u 2015. godini ozbiljnije sam zakoračila u čitavu priču sa šminkanjem koju sam sramežljivo započela krajem prošle godine. Zahvaljujući toj avanturi, koju sam strašno zavoljela i za koju se nadam da će me pratiti ostatak života, upoznala sam mnoštvo dragih ljudi – za početak brojne kolegice vizažistice – a našao se tu i pokoji muški kolega :) – nekima od njih neizmjerno sam zahvalna na savjetima kojima su mi pomogle. Zatim su tu fotografi, dizajneri, modeli, frizeri i ostali dragi ljudi s kojima sam surađivala. Brojne drage djevojke i žene koje sam šminkala i s kojima sam ostala u kontaktu te si lajkamo mačke i ostale životinjice i razveselimo se kad se negdje sretnemo. :D

Zato i na blogu pozdravljam novu 2016. godinu željno iščekujući nove avanture iz svih područja života, a 2015. ispraćam prisjećajući se nekih dragih suradnji iz kojih su nastale neke lijepe fotke. :) Svaka me od tih suradnji unaprijedila, svaka me nečemu naučila, svaka mi je pružila neprocjenjivo iskustvo u radu. Nadam se da ćete uživati u fotkama. :)


Photo: Igor Dugandžić - Cigo, model: Ana Brajčić 


Photo: Marin Romić, model: Dijana 

Photo: Marin Romić, model: Maja

 Shooting za Nova Lica, photo: Lipstick Weddings, model: Matea

Shooting za OFF, photo: Saša Lončarić Photography, model: Nea Dune 

Shooting za OFF, photo: Saša Lončarić Photography, modeli: Mirta Kuštan (MUA: Lil'Mee
i Ivana Šćepanović (MUA: Antonija Novosel

 Shooting za Nova Lica, photo: Branko Vukina, model: Vida Kosovec

Shooting za Talya design, photo: Goran Berović, model: Anamarija Šutić (post s više fotki)

Photo: Flick Factory, model: Nataša 

Shooting za Zona Event, photo: Igor Vereš - Fotkalo, model: Miss Anomalia Wylde 

Shooting za Zona Event, photo: Saša Lončarić Photography, model: Ivana

Photo: Martina Špoljarić photography, model: Teddea 

Photo: Zlatko Ivančok, model: Billy's Girl, styling: Modna Sova

Photo: Von Sel Photo, modeli: Ivana, Nastya, Petra

Photo: Dominik Robert Balaško, model: Ramona Jokić

Shooting za Ayelen, photo: Lucija Oroz, model: Darija Papst 

Shooting za Ayelen, photo: Monika Vladišković, model: Martina Validžić 

Shooting za Ayelen, photo: Monika Vladišković, model: Matea Kuna

Photo: Romana Podhraški, model: Ivana Šćepanović

Photo: Romana Podhraški, model: Ivana Šćepanović

Shooting za Nova Lica, photo: Nikolina Nerat Jukić Photography, model: Ivana

Photo: Emanuell Manchy Photography, model: Kristijan Ćubela

Photo: Art photography - LP, model: Petra Scholz

 

Photo: Amra Topic Photography, modeli: Dženana i Ana 

Photo: Boris Mataković Photography, model: Ana Brajčić

Broj komentara: 6:

  1. Hvala, također sve naj u novoj! :) Predivan post s puno divnih ljudi i divnih fotografija, svaka čast na uspjehu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 vjeruj mi da je bilo jako zabavno sudjelovati u svim ovim projektima :)

      Izbriši
  2. Fotke su predivne! Želim ti još sretniju i poslovno uspješniju Novu godinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, draga Marijana <3 drago mi je da ti se fotke sviđaju :)

      Izbriši
  3. Beautiful work! Congrats! I came here from your post: "Usporedba neutralnih rumenila – MAC The Perfect Cheek, MAC Blushbaby, Nars Douceur, Tarte Exposed". HAPPY NEW YEAR! Big hugs from Greece!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)