nedjelja, 17. siječnja 2016.

Instant crushes #4



Ovih dana imam užasno puno favorita i bilo ih je prilično teško svesti na neki razumni broj za ovaj post. Prevladava dekorativa, dakako – šarene teksture i bočice oduvijek me posebno vesele. <3




Nars Narsissist Matte/Shimmer paleta jedna je od nekoliko paleta sjenila koje su do mene doputovale iz Las Vegasa u listopadu prošle godine zahvaljujući mojoj divnoj ekipi koja mi je pripremila najbolji poklon za rođendan. <3 Od tada svakih nekoliko tjedana mijenjam fokus s jedne od tih paleta na drugu. Prvo sam bila opsjednuta Kat Von D Shade + Light Eye paletom, zatim sam tjednima zlostavljala Urban Decay Naked Smoky paletu o kojoj sam pisala u postu Instant crushes #3, a ovih dana na redu je mini Narsissist. Sadrži četiri mat i četiri shimmerasta sjenila. Neka od ovih sjenila (shimmerasta!) prilično se truse i, iako su generalno divna, moram priznati da nisu u elitnoj skupini najkvalitetnijih koja sam isprobala. Što mi onda bi da tako volim ovu paletu? Stvar je u nijansama koje su predivne i pomalo drugačije od onoga što većinom koristim. Stvar je i u fantastičnoj pigmentaciji ovih sjenila. <3 Dakako, opsesiju potpomaže i predivno pakiranje s velikim ogledalom s obje strane poklopca. Fun fact: treća nijansa u donjem redu nosi naziv Zagreb. :D <3 Nažalost, Nars je kod nas nedostupan, no uskoro idem na putovanje preko bare i planiram se pomno posvetiti njihovom counteru. :)

Dolce & Gabbana Perfect Luminous Liquid Foundation apsolutno je predivan tekući puder koji pruža onaj wet glow koji je zaštitni znak modela na D&G revijama. Fantastičan je za normalnu i suhu kožu, a na mojoj mješovitoj najljepši je kad se masniji dijelovi unormale i kada mi je stanje kože što bliže normalnome. Predivno se ponaša na koži i ne naglašava suhe dijelove te je vrlo hidratantan. Moja koža uz ovaj puder izgleda svježe, zdravo, prirodno ujednačeno i sjajno (ne na špekast nego na onaj radiance glow način). Nažalost, iako i na mješovitoj koži izgleda lijepo, to nije dugoga vijeka – na masnijim dijelovima nije vrlo postojan i potrebno ga je fiksirati, a to pak pomalo ubija njegovu dewy-glowy bit. Prekrivanje je sasvim dobro za ovaj tip pudera. Moja nijansa Natural Glow 100 super je za srednje svijetlu put toplijeg do neutralnog podtona. Njegov izvanserijski finish nijedan puder ne može oponašati, barem ja još nisam našla takav.


Dolce & Gabbana Perfect Luminous Liquid Foundation (Natural Glow 100)


Aura Illuminate Me!, jednom kad dođe u hrvatske drogerije (a to će navodno biti uskoro), učinit će čudo za popularizaciju tekućih iluminatora u nas – apsolutno sam sigurna u to. :) Dostupne su dvije nijanse – Glamglow, koja je hladnija i nekako je preferiram zimi, te Sunlight, topla nijansa koju ću obožavati ljeti. Multifunkcionalni su – mogu se nanositi ispod tekućeg pudera, pomiješati s njime ili utapkati na ključna mjesta nakon tekućeg pudera. Daju dimenziju sjaja drugačiju od klasičnih highlightera u kamenu – ovakvi proizvodi ključ su onog popularnog wet looka. Dakako, mogu biti i vrlo suptilni, ovisno o tome kako ih nanosite i što želite postići. :)

Aura Glorious Cheeks rumenilo u nijansi Cotton Candy dobila sam u prosinačkom Tester boxu, s time da sam već otprije imala jedan primjerak. :) Ta dva primjerka vrlo se suptilno razlikuju u nijansi, a ja ih koristim naizmjence, kako kojeg uhvatim – naime, ta je sitna razlika vidljiva kad ih swatcham prstom, no na licu se ne primjećuje. Rumenilo je dobre teksture, ne trusi se, vrlo je pigmentirano, ali lako se nanosi i blenda odgovarajućim kistom. Nijansa je koraljna s roskastom notom, satenska i lijepa, uklopiva u mnoštvo lookova. Rado je nosim tijekom cijele godine. 




Essence Merry Berry highlighter moj je zimski hit, iako već otprije imam hrpu izvrsnih (i skupljih) highlightera. :) Dio je ovogodišnje Essence blagdanske kolekcije Merry Berry o kojoj sam već pisala. Kolekcija je sada, nažalost, već gotovo rasprodana. Ovaj je proizvod prelijep, počevši od reljefne zvjezdaste površine, preko zlaćano-šampanjaste boje, teksture koja je poput maslaca, pa do divnog finisha na licu – srednje suptilno sjajnog. To znači da nije jedan od najdecentnijih highlightera koje ćete jedva primijetiti, no svakako je decentniji od The Balm Mary-Lou i MAC Soft & Gentle. Odgovarao bi svim podtonovima kože. Svilenkast i dobro pigmentiran, definitivno je jedan od najboljih highlightera koji su se pojavili u našim drogerijama. 




Maybelline Color Sensational Creamy Mattes* trenutačno su mi među omiljenim ruževima, osobito dvije crvene nijanse – Siren in Scarlet i Daring Ruby. Detaljno sam ih opisala u recenziji pa ću samo ukratko objasniti zašto ih volim: vrlo su pigmentirani, a finish im nije potpuno mat na onaj suhonjav način – prisutan je blagi kremasti feeling, zbog čega su vrlo ugodni na usnama i ne isušuju. Postojanost time nije kompromitirana, štoviše, vrlo su izdržljivi i preživjet će manji obrok. Djeluju puno skuplje nego što jesu. :D

Beauty UK Lips Matter tekući ruževi osvojili su me prije svega predivnim nijansama – sve tri koje imam pokazala sam vam u recenziji ovih krasnih ruževa. Najčešće nosim Shake Your Plum i Wham Bam Thank You Jam. Nijanse su prelijepe i teško ih je ukratko opisati pa vas ljubazno upućujem na spomenuti post gdje sam se raspričala o svakoj od njih i pokazala vam pripadajući swatch te kako izgledaju na mojim usnama. :D Ovi su tekući ruževi vrlo povoljni (29,90 kn), možete ih pronaći u Kozmu, a svakako ih morate uzeti u obzir ako volite mat ruževe jer ovi su malci zaista super. 

Make Up Factory Mat Lip Fluid u nijansi Violet Mauve još je jedan predivan tekući mat ruž koji ove zime rado nosim. Nijansa je krasna, podsjeća na one popularne kyliejenneraste, ali za razliku od njih nije u smećkastim tonovima nego je riječ o lijepoj nudasto/sivo/ljubičastoj, odnosno mauve bojici. Neodoljivo podsjeća na popularnu Essence olovku za usne u nijansi Satin Mauve i odlično se kombinira s njom – upravo tu olovku koristim za obrubljivanje usana kada nosim ovaj tekući ruž. Totalno je mat i postojan koliko se i očekuje od ovakvog proizvoda. Definitivno traži njegovane usne kako ne bi naglasio suhoću, ali (mene) ne isušuje dodatno, a to cijenim. :) Možete ga nabaviti u Mülleru za oko 100 kunića – vjerojatno ima još lijepih nijansi, no ja ih pokraj ove nisam primijetila. :D


Essence Merry Berry highlighter, Aura Illuminate Me! (Glamglow, Sunlight), Maybelline Creamy Mattes (Daring Ruby, Siren in Scarlet), Beauty UK Lips Matter (Wham Bam Thank You Jam, Shake Your Plum), Make Up Factory Mat Lip Fluid (Violet Mauve), Dolce & Gabbana Perfect Luminous Liquid Foundation (Natural Glow 100)


Vichy Aqualia Thermal Riche nedavno sam počela koristiti kao noćnu kremu i oduševila me preugodnim osjećajem koji pruža mojoj koži. Vrlo je hidratantna, ali ne na onaj težak način. Unatoč tome što u nazivu ima riječ riche, ona nije previše bogata i hranjiva, lice ne ostavlja masnim i ne treba joj dugo da se upije i sjedini s kožom. Mojoj mješovitoj koži fantastično odgovara, a ponekad je i nadopunim nekim od seruma koje trenutačno vrtim. Čak bih se usudila pomisliti da bi mogla biti dobra podloga za šminku u ovom zimskom razdoblju, iako u tu svrhu volim koristiti laganije teksture, zbog čega sam Aqualiu i namijenila za noćnu njegu.

Prada Candy parfem je koji ove zime nosim gotovo bez prestanka. Već sam ga spominjala u davno napisanom postu o mojim (tadašnjim) zimskim parfemima pa ću sada samo ukratko ponoviti: ovo je za mene pravi zimski miris, orijentalan, sladak i postojan. Podsjeća me na kolačiće i karamelu. U kompoziciji se nalazi slatki mošus, benzoin iz Laosa (čije note navodno podsjećaju na vaniliju) i karamela. Njami. <3




Koji su vaši kozmetički favoriti ovih dana? Jeste li isprobali neke od mojih? Ako niste, koje biste najradije isprobali? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Kada smo bili u poseti fabrici Aura, baš sam postavila pitanje hoće li se prodavati u Hrvatskoj i odgovor je bio da hoće, a ako se dobro sećam tražili su odgovarajućeg distributera (ili zastupnika, zaboravila sam detalje, ipak je to bilo u oktobru, razumi me ;))
    Kod tebe, lepa gomila, kao i uvek ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, i kod nas se već mjesecima šuška da nam Aura dolazi, a navodno će se u siječnju početi prodavati u određenim drogerijama. Siječanj se bliži kraju, ali nadam se da će taj dan doći uskoro! :D

      Izbriši
  2. Merry Berry highlighter mi je također omiljen ovih dana, zapravo otkad sam ga kupila, ne odvajam se od njega :D Aura Illuminate Me! mi je prvo na popisu što ću ugrabiti kad nam napokon stigne u drogerije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno ugrabi Illuminate Me, predivni su! <3 a za Merry Berry highlighter se kužimo :D

      Izbriši
  3. Moram kad tad ugrabiti ove Beauty UK matiće, baš su krasni :) A i Auru željno iščekujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da svi željno iščekujemo Auru, ima da plane kad se konačno pojavi :D a matiće svakako pogledaj u Kozmu, divnih nijansi ima!

      Izbriši
  4. Prada Candy je bio moj instant crush kada je izasao tek :D Svidja mi se tvoja gomilica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad je divaaan, ne čudim se da si se i ti zaljubila u njega <3 :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)