nedjelja, 3. siječnja 2016.

Essence kolekcija Merry Berry

Za temu prvog predstavljanja, odnosno grupne recenzije u 2016. godini biram Essence božićnu kolekciju koju, iako je vrlo tražena, još uvijek možete pronaći u nekim drogerijama. Dugo me neka drogerijska limited edition kolekcija nije toliko oduševila da sam poželjela kupiti gotovo sve, no Essence je ovaj put napravio zbilja dobar posao i predstavio vrlo privlačnu blagdansku kolekciju Merry Berry.




Za sebe sam odabrala sve lakove za nokte, dva ruža za usne i highlighter. <3




LAKOVI ZA NOKTE

Ovim bočicama – bonbončićima jednostavno nije moguće odoljeti. Da se ne lažemo, boje nisu revolucionarne i totalno drugačije od svega što već imam u kolekciji, ali sve su vrlo lijepe, a bočice su preslatke i – što da se radi – sve sam ih kupila upravo zbog toga. :) Kolekcija sadrži četiri lijepe nijanse i jedan šljokičasti nadlak. Svaka bočica sadrži 8 ml proizvoda, a cijena svakog laka iznosi 16,90 kn. Drška četkice malo je kraća nego što smo navikli, a završava zlatnom kuglicom, pa će nekima biti potrebno malo navikavanja na ovakav alat – no meni nije stvarao probleme pri lakiranju. Lakovi se suše prilično brzo, a najbolje izgledaju u dva sloja (meni gotovo svaki lak najbolje izgleda u dva sloja :) ). Što se trajnosti tiče, nisam najbolja osoba da donosim sud o tome jer često mijenjam lak na noktima. Osim toga, nokte odnedavno geliram pa mi svi lakovi traju duže nego prije. :)

01 The Masked Ball vrlo je tamna nijansa koja na noktima, ovisno o osvjetljenju, može izgledati gotovo crno ili pak šljivasto-plavičasto-tamnoljubičasto. 02 Purple With Purpose lijepa je prigušena ljubičasta shimmerasta nijansa, odlična blagdanska alternativa ako ne volite klasične crveno-zlatno-šljokičaste kombinacije. :) 03 Pink & Perfect puna je fuksijasto-malinasto-ljubičasto-berry nijansa, ovisno o tome pod kakvim je osvjetljenjem promatrate, a 04 Red Rocks na pola je puta između koraljne i crvene, također s primjesama ružičaste. 01 I Love My Golden Pumps divan je šljokičasti nadlak s gusto raspoređenim zlatnim listićima koji svakoj nijansi laka daju svečanu dimenziju. Lak se lijepo raspoređuje po noktu i nije potrebno loviti i namještati listiće. 

Moje su ruke vječno izgrebane zahvaljujući mojim dragim macama pa swatcheve pogledajte na lijepim noktićima drage Suzane s bloga Little things that make me happy i Ive s bloga Beauty Corner by Iveee. Usporedbom ćete vidjeti kako se dojam nijansi razlikuje ovisno o osvjetljenju i tonu kože ruku. :)




RUŽEVI ZA USNE

Od tri dostupne nijanse, ja sam odabrala dvije svjetlije – 02 Pink & Perfect i 03 Red Rocks. Najtamniju, berry nijansu neko sam vrijeme neuspješno tražila, a onda sam čula da se malo teže nanosi i ostavlja neujednačen trag pa sam odustala. Nijanse koje sam kupila vrlo su lijepe, iako ih baš i ne doživljavam kao zimske. Pink & Perfect u ambalaži izgleda više berry, no na usnama je nijansa ružičasto-fuksijasta. Red Rocks zapravo nije crven nego više malinasto-ružičast. Boje su pune i predivne, ruževi su dobro pigmentirani i lako se nanose, a za lijep, jednolik izgled najbolje je dvaput proći po usnama. Ovo su kremasti ruževi blago sjajnog finisha, nisu mat i to mi se u kombinaciji s ovim nijansama baš sviđa. Srednje su trajni, veći obrok neće preživjeti. Na usnama su ugodni i ne isušuju. S obzirom na kremastost ovih ruževa, preporučujem korištenje u kombinaciji s olovkom za usne kako ne bi migrirali izvan rubova usana. Sve u svemu, ruževi su mi odmah postali vrlo dragi i često ih nosim. <3

Pakiranje sadrži 3,8 g ruža, a cijena iznosi 19,90 kn.


Na noktima je lakić 03 Pink & Perfect :) 



Sjetila sam se da su ovi ruževi prilično slični onima iz prošlogodišnje Essence blagdanske kolekcije Come to Town. Sličnost je primjetna već kod pakiranja – jako mi se sviđa što u objema kolekcijama nijansa vanjske plastike prati nijansu ruža. :) Moj je fotić uhvatio samo naznaku razlike između ovogodišnjih i prošlogodišnjih nijansi, no uživo je vidljivo da ipak nisu duplići.



Ruževi su naneseni redoslijedom kojim su posloženi na gornjoj fotki. :)


HIGHLIGHTER

Površinu šampanjasto-zlaćanog highlightera pod nazivom 01 I Love My Golden Pumps krasi predivan reljef zvjezdica koji se neće poravnati već nakon nekoliko upotreba. Štoviše, posljednjih tjedana baš ga često koristim i zvjezdice su još tu. :) Samo je pakiranje plastično i funkcionalno, no mislim da je potrebno pripaziti da baš ne padne na pod jer mi se čini da bi se poklopac lako mogao odvojiti ili raspuknuti. Highlighter je jedan od boljih koje možete pronaći u našim drogerijama. Tekstura mu je divna, svilenkasta i meka poput maslaca, a efekt na licu vrlo je lijep i suptilan, ali i nadogradiv. Iako je dobro pigmentiran, ipak je dovoljno decentan i nema bojazni da ćete lako pretjerati s njime. Gotovo se uopće ne trusi. Pruža blago zlaćanu boju, svijetao je i nije pretopao te mislim da bi odgovarao svim podtonovima kože. Na licu ne ostavlja vidljive čestice shimmera nego samo nježan svijetlozlaćani glow. Na mom licu traje preko nekoliko sati, oko pola mog dugačkog radnog dana. :) Blijedjet će lagano i ravnomjerno. Dolazi u količini od 9 g, a cijena mu je 28,90 kn.


Na noktima je lakić 01 The Masked Ball :) 



Za kraj prilažem i dva looka u kojima možete vidjeti ruževe i highlighter na djelu. :)





Essence je ovom kolekcijom oduševio mnoge, pa tako i mene, a drago mi je što mogu reći i da sam vrlo zadovoljna kvalitetom proizvoda koje sam odabrala. Sviđa li se i vama kolekcija Merry Berry? Jeste li i vi ulovili neki od proizvoda? :)

Broj komentara: 10:

  1. Predivna kolekcija, vidi se da su obratili paznju na najmanji detalj! Imam hajlajter i obozavam ga! :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajlajter je zakon! :) Isplati se loviti neke od tih LE kolekcija jer je kvaliteta često bolja nego kod stvarčica iz redovne ponude. :)

      Izbriši
  2. Imam dva laka i ruz i prezadovoljna sam. Razmisljam da kupim i highlighter. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi i highlighter ako ga uspiješ naći, super je! :)

      Izbriši
  3. jako, jako mi je lijep The Masked Ball lak,,, nekako izgleda posebno i nedefinirano :)
    Red Rocks mi se više sviđa kod ruža <3 htjela sam onaj najtamniji, ali sam primijetila da su cure dosta nezadovoljne tom nijansom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo zato ni ja na kraju nisam kupila najtamniji ruž, na kraju sam ga čak i pronašla, ali sam odustala nakon nekoliko negativnih recenzija koje sam pročitala. A i nije da mi fali ruževa. :D

      Izbriši
  4. Nakon muke po trazenju po pola Splita i alarmiranju sve moguce rodbine,napokon se kompletna kolekcija pojavila i kod nas,u Kozmu i u Dm-u,tako da sam na kraju dosla do svega sto sam zeljela:-)Kupila sam hajlajter,koji mi je oooodlican,ruz Red rocks,i od lakica ovaj crveni,bordo i zlatni.I sve mi je super,jako mi se svidjela cijela kolekcija,prst gore za Essence!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što si ulovila sve što si htjela. I ja sam svojedobno jurila ovu kolekciju po gradu, a onda se odjednom pojavila svugdje. :D Nadam se da će sljedeće godine biti barem nekoliko ovako lijepih kolekcija. <3

      Izbriši
  5. Predivna je ova kolekcija, baš po mom ukusu. Imam ruževe i dva lakića. Jooj uvijek si tako slatka na sličicama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemo se onda, kolekcija je baš bonbončić. :) Jooj hvala ti na komplimentu, uglavnom se fotkam u žurbi prije posla i uglavnom nisam baš zadovoljna kako to ispadne, no glavno da se vidi proizvod koji želim pokazati :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)