ponedjeljak, 18. siječnja 2016.

Essence kolekcija Make Me Pretty



Ovo je jedna od nekoliko Essence trendovskih kolekcija koje sam svojedobno ganjala po gradu uz svesrdnu pomoć mame i dragoga (jer drugačije ne možeš ganjati LE kolekcije kad radiš po cijele dane), i uopće se ne sramim toga! :D Meni kistova nikad dosta, Essence kistovi često su odlični s obzirom na svoju cijenu, a ova limited edition kolekcija toliko je slatka da sam je morala imati, i to gotovo cijelu. Kada neke od ovih kistova nosim na šminkanja, klijentice me redovito pitaju čiji su i gdje sam ih nabavila – zbog boje i slatkog dizajna iskaču u moru profesionalnih kistova. :D




I tako sam ja nekako uspjela nabaviti sve Make Me Pretty kistiće koje sam željela, no mislila sam da ih neću recenzirati jer su se iz Müllera razgrabili brzinom munje pa nije imalo smisla trljati sol na ranu svima koji ih nisu uspjeli uganjati. Međutim, sada, gotovo pola godine kasnije, kolekcija se pojavila na policama Bipe, a naknadno stiže i u dm. Ja ove kistove koristim već dugo pa sam vam odlučila napisati svoja iskustva s njima – naime, kao i obično, neki su zbilja dobri i ne bi ih trebalo propustiti, dok druge slobodno možete preskočiti.

Svi kistovi izrađeni su od sintetičke dlake, lako se peru i vrlo se brzo suše. Dosad sam ih već dosta puta prala i zasad se drže odlično, dlake im uopće ne ispadaju. Držim fige da takvo stanje potraje. U postu Vreća smeća 1/2016 mogli ste vidjeti da sam nedavno bacila rozi kist za tekući puder iz starije, vrlo slične kolekcije Bloom Me Up (ili su i njega nazvali kistom za rumenilo? ne sjećam se više...) – taj je kist, dakle, potrajao oko godinu i pol. Iako sam ga često koristila i malo platila, nadala sam se da će potrajati duže. :)

Inače, svaki kist dolazi u pripadajućoj futrolici s lijepom motivacijskom porukom, ali ja sam ih odavno bacila. Zato ću prijeći izravno na opis kistova i dojam koji sam stekla koristeći ih proteklih mjeseci. Fenomen mi je to što su gotovo svaki kist namijenili nečemu za što ga ja nikad ne bih koristila. :D




Bronzer brush iliti kist za bronzer divne je mentol zelene boje, širok, gust i vrlo mekan. Dobar je možda za nekakvo all-over nanošenje laganog bronzera ili kakvog završnog pudera, još bolji je za blendanje već nanesenog rumenila, bronzera ili kontura. Zapravo se sve svodi na to da već imam puno boljih kistova za tu namjenu pa ovaj nekako često ostane zaboravljen, a najčešće ga se primim kada treba ublažiti prejako naneseno rumenilo ili previše vidljive konture. Onda to popravim pomoću pudera u kamenu i ovog zelenka – famozan je u toj ulozi! Daklem, dobar je, ali nije nezamjenjiv – ako ste makeup junkie, naći ćete mu namjenu, ali ako volite jednostavnost, mogli biste se zapitati što da radite s njime. :D Cijena mu je 28,90 kn.

Powder & highlighter brush iliti kist za puder i highlighter neobične je žutonarančaste boje, lagan i fluffy, dugih raspršenih dlaka. Za lagani nanos pudera u kamenu ili prahu sasvim je okej, za highlighter baš i ne jer ga zbog svoje širine ne može smjestiti na točno određena područja. Eventualno ako pod highlighterom podrazumijevate lagani svjetlucavi završni puder koji ćete nanijeti preko cijelog lica. E, za to je odličan. :) Kist koji mi je lijep i znam ga iskoristiti, ali bez kojeg definitivno mogu. :D Cijena mu je 28,90 kn.

Blush brush iliti kist za rumenilo je zapravo koso rezani kist za tekući puder. Mislim da bi za rumenilo bio apsolutno krivi izbor. Ovaj je kist gust taman koliko treba i odlično surađuje s različitim tekućim puderima, jako ga volim koristiti. Zbog toga što je koso rezan odlično nanosi puder na teže dostupne dijelove lica, primjerice oko nosa. Iznimno cijenim to što se pere lakše od mnogih sličnih kistova. Lijepe je ružičaste boje, beskrajno je mekan i vrlo ugodan na licu. <3 Platit ćete ga 25,90 kn i bilo bi dobro da ga kupite ako ga nađete – ovo je jedan od kistova iz kolekcije koje bih preporučila svima. Često me pitaju za preporuku kista za nanošenje tekućeg pudera u drogerijskom rangu i ovaj ružičasti ljepotan prvi mi je na pameti, problem je samo u tome što će uskoro biti rasprodan.




Concealer brush iliti kist za korektor može poslužiti za korektor, ali ima i boljih kistova za korektor, a ja sam ovaj prenamijenila za ono što mu ide najbolje – nanošenje kremastih sjenila kao što su Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes ili MAC Paint Pot. Odličan je u toj ulozi i stalno ga koristim. Plosnat je, tanak, fleksibilnih dlačica i lagan za korištenje. Plave je boje. Cijena mu je 16,90 kn.

Eyeshadow blender brush iliti kist za blendanje sjenila mali je rozi kist za nanošenje linije uz donji kapak ili za omekšavanje olovke nanesene uz gornji ili donji kapak. Ne za blendanje. Kist za blendanje izgleda totalno drugačije, okruglasto i fluffy, primjerice kao MAC 217 ili kao Essence kist za blendanje iz redovne ponude (koji je odličan!). Ovo što sam navela kist radi super, a posebno volim to što su mu dlačice mekane – naime, kod ovakvih kistova dlačice znaju biti pregrube, što zna smetati mom osjetljivom području ispod očiju. :) Cijena iznosi 16,90 kn. 

Precise eyeshadow brush iliti kist za precizno nanošenje sjenila po mom mišljenju ima predugačke dlačice da bi dobro obavljao ulogu koja mu je pripisana. Ja ga najradije koristim za popravke korektorom – poravnavanje ruba usana nakon nanošenja tamnog ruža, nanošenje i utapkavanje korektora iznad gornje linije obrve i slično. I za to mi je baš super. Mislim da je stvoren za rad s kremastim proizvodima i tu je puno bolji nego u kombinaciji sa sjenilima u kamenu. Za precizno nanošenje sjenila ipak volim kistove s kraćom dlakom. :) Lijepe je mentol zelene boje kao i kist za bronzer. Cijena: 15,90 kn.




Lip brush iliti kist za usne – e tu se već slažemo, da, to i jest kist za usne. :D Malen je, svjetlije ružičaste boje, sladak. Dlačice su mu nešto duže nego što bih ja voljela, zbog čega nije najprecizniji kist za ruž koji možete imati, no, obrubite li usne olovkom, ovaj kistić odlično će poslužiti za nanošenje bilo kojeg ruža preko površine usana. Može i bez olovke, naravno – ne kažem da on nije precizan, kažem samo da sam isprobala i preciznije – međutim, njihova je cijena višestruko veća od cijene ovog kista koja iznosi 15,90 kn. Definitivno ima moju preporuku.

Eyebrow comb iliti duo kist za obrve vrlo je sličan kistu za obrve iz kolekcije Bloom Me Up, samo ovaj ima tanji kistić, a i dlačice su, čini mi se, malo drugačije. Kao da su savitljivije, zbog čega je preciznost kista slabija te mi uopće ne odgovara u funkciji alata za uređivanje obrva. Kada sam nabavila spomenuti kist iz starije kolekcije, o uređivanju obrva znala sam puno manje nego što znam danas, stoga mi je taj kistić bio sasvim okej. E, danas ću reći da nije okej, baš kao ni njegov nasljednik – dlačice su predugačke, sami su kistići preveliki i jednostavno su nedovoljno čvrsti i precizni. Essence u redovnoj ponudi ima odličan kist za obrve i žao mi je što se nisu držali njegovih dimenzija pri izradi ovog kista. Četkica iliti spoolie na drugoj strani jako mi se sviđa i često je koristim za pročešljavanje obrva. Kistić je lijepe plave boje, a cijena mu je 21,90 kn.




Ja sam kupila i predivan držač za kistove u obliku valjka iste one divne mentol zelene boje. Ma što jedan, kupila sam dva. :D Nažalost, mislim da „ponovljena‟ kolekcija u Bipi u ponudi nema ovaj lijepi držač.




Nađete li se pred punim stalkom s kolekcijom Make Me Pretty, savjetujem vam da svakako kupite kist za rumenilo (i koristite ga kao kist za tekući puder) te kist za usne (i koristite ga kao kist za usne :D ). Kist za obrve slobodno preskočite, a ostale birajte prema vlastitim potrebama i afinitetima prema šminkanju i istraživanju različitih načina upotrebe određenih proizvoda. :) Osim što su apsolutno prekrasni, ovi su kistovi, odnosno većina njih, jako dobar deal s obzirom na svoju cijenu.

Je li vas zainteresirala ova preslatka kolekcija? Jeste li se počastili kojim kistićem – ako jeste, kakvi su vaši dojmovi? :)

Broj komentara: 19:

  1. imam ih nekoliko, neke od njih skupa s futrolom mi je kupila Shpeksy <3 pa su mi to zapravo najdraži kistovi za šminkanje, iako imaju navedenih nedostataka. Meni ti je ovaj veliki narančasti fenomenalan za bronzer i setiranje pudera na licu. Zna, kolutaš očima i križaš se, ali, pazi sad... kako ja imam fakat ogromnu glavu, meni su ti kistići za bronzere malecni, a i ja se ne bronzam precizno, nego potamnjujem BB kreme koje su mi za 3-4 nijanse presvijetle. I vrhunski mi je. Prvo se oprašim bronzerom po rubovima lica, i onda ga umeljam u Essence All about matte, skupa s ostatkom bronzera na njemu. Ujednačava ten u par poteza, bez da se zajebavam i blendam unedogled.
    Od ostalih mi je spoolie-kosa četkica super, ali kao i ti mislim da su dlake preduge; s njime nanosim tamnije sjenilo uz trepavice kad mi se ne da stavljat tuš, a ne bih izgledala pufasto. Kako je širok i savitljiv taj poso odradi u sekundi, a dopušta i malo smudgeanja jer je fakat mekan i nježan. Imam još kist za korektor, ruž i ovaj očni precizni, i ono... Korisni su :D Ova kolekcija im je pun pogodak, a sad si sve mislim da bi trebala uzet rozasti kosi; iako ne koristim tekuće pudere u zadnje vrijeme, dobro bi mi došo jedan rezervni u mom malom kitu. Smudger mi izgleda isto dobro.
    Fino si ti to sve izreferirala, svaka čast :D hvala na iscrpnoj analizi!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eee pa to je to, mi zaluđenice svemu nađemo namjenu! :D E pa baš mi i ima smisla koristiti ovaj narančasti flafač kad se želiš lijepo, lagano i ravnomjerno potamniti. Ili za neki završni all-over puder tipa Meteoriti, mislim da bi i za to bio super. :)
      Joooj a bih te dlake na kistu za obrve najradije malo recnula :D :D ali super si mu svrhu našla! Ja se obožavam igrati s kistovima i otkrivati što bi sve mogli dobro raditi. Nije da ih nemam milijun pa da mi baš treba da svi multitaskaju, but it's fun! :D Rozi fataj ako ga nađeš, predobar je za tekući puder, to ti u kitu treba!

      Izbriši
  2. baš sol na ranu! ;) patim za njim od kad ih nisam uspjela ugrabiti u mulleru. čak sam pisala essence-u hoće li će doći ponovo. pa me umirilo da hoće, iako nisam znala kada. i sad su opet planuli! uspjela sam ugrabiti eye shadow blender brush. a želim još 'samo' ove velike s chevron-ima po dršci. (i držač, ali što se može, nema ga u ponudi.) držim fige da ću uspjeti uloviti kada stignu u dm. a bilo bi lijepo da su dio stalne ponude :D
    sori, malo zagnjavila, ali divniiiii su!
    korisna i dobra recenzija, lijepo si objasnila za što je koji dobar, meni to puno pomogne.
    daniela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ih uspjeti uloviti u dm-u, to će biti već treći put da dolaze pa će valjda pomama malo splasnuti. :D I da, bilo bi predivno da ih Essence uvrsti u stalnu postavu - mislim da uskoro dolaze neki kistići koji će biti dio redovne ponude, neće biti identični ovima ali sigurno će biti slično slatki. :)
      Drago mi je da ti se recenzija sviđa, trudila sam se obuhvatiti sve što bi meni bilo važno <3

      Izbriši
  3. Zao mi je sto sam od svih cetkica uspela da ugrabim samo ovu veliku zelenu,kod nas se sve razgrabilo nenormalnom brzinom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i kod nas se razgrabilo prvi put kad su došli, srećom je Bipa kasnije dobila kolekciju pa smo dobili drugu priliku za grabež :D

      Izbriši
  4. Skupila sam ih sve (osim multipraktika :D) u drugoj rundi :D Mene ja najviše oduševio kist za highlighter, ali ga ne koristim po njegovoj širini, nego okomito, ako me razumiješ kako mislim te mi odlično odradi taj posao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jes, jes, razumijem :) ma kistovi su stvoreni za isprobavanje, obožavam istraživati načine na koje mogu koristiti svaki od njih <3

      Izbriši
  5. Divni su ti! Ja ih imam par, ali nisam bas zadovoljna pa sam u potrazi za novima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potraga za kistovima kod mene traje vječno, nikad mi ih nije dosta! :D

      Izbriši
  6. baš mi lijepo izgledaju ovi kistovi - dijeluju kvalitetno i lijep im je dizajn :D
    sve ove "veće" bi rado posjedovala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ih naći u nekoj Bipi ili dm-u, stvarno ih se isplati imati :)

      Izbriši
  7. Koji dobar i detaljan post ;)
    Ps.jako mi je drago da si navela da ove kistove koristis i u profesionalne svrhe jer sam baš danas čitala kako profesionalni "sminkeri" iliti vizazisti moraju koristiti samo super skupe i razvikane originle. Svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da, možeš si misliti - obožavam ova "moranja" kojima se ljudi tako olako razbacuju. :) Vidjela sam puno kitova poznatih vizažista i zajedničko im je da sadrže dobre, isprobane i dokazane proizvode različitih cjenovnih kategorija. :) I ja na klijenticama koristim uglavnom proizvode high end i profi brandova, ali nekad se dogodi da je nešto iz drogerija (npr. Catrice kamuflaže) čak i bolje od glavnine skuplje konkurencije - i naravno da takve stvari odmah uvrstim u kit. :) A što se kistova tiče, imam ih odličnih za 10 kn i za 400 kn, a zaista ih trebam imati puno za dane kad imam puno šminkanja. Ono što je važno jest to da su kistovi čisti i kvalitetni te da ti odgovaraju, tj. da ti je pojedinim kistom lako napraviti ono što želiš. :)

      Izbriši
    2. U potpunosti se slažem s ovim da je važno da možeš s njima napraviti točno što treba i što zelis, koga onda briga košta li 2 kn ili 200 kn. Isto tako mislim da je i s odredenim proizvodima.
      Ono za čiste kistove se podrazumijeva. S čim ti dezinficirati svoje kistove izmedu šminkanja kada ostanes bez čistih? :)

      Izbriši
    3. Ebelin sredstvom za dezinfekciju kistova iz dm-a. :) Super je za čišćenje ostataka proizvoda u kamenu, ali neće baš super očistiti kistove za tekući puder, korektor i ruž - zato njih imam hrpetinu. :D Ma u biti svih kistova imam hrpetinu da se što bolje osiguram. :)

      Izbriši
    4. Hvala na odgovoru, većina ljudi ne dijeli Ive informacije :) pokušaj s MUR čistačem, ja ga imam i čini mi se sa sve čisti, savršeno mirisi, samo mislim da bi se trebao brže sušiti.

      Izbriši
    5. Hvala ti, isprobat ću i MUR - takvih proizvoda nikad dosta! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)