četvrtak, 21. siječnja 2016.

Catrice Camouflage Cream



Catrice kamuflažni korektor već je dugo na tržištu, ali mislim da je ovo odlično vrijeme za njegovu recenziju jer je pomalo pao u zaborav nakon lansiranja novih tekućih kamuflaža. Mnogi ih uspoređuju i kontempliraju o tome koja je verzija bolja i potrebnija, a ja vam kažem da je riječ o dva potpuno različita proizvoda čija primarna namjena nije ista. Za dobar rezultat trebaju vam obje vrste korektora – jedan koji može prekriti prištiće i ostale nepravilnosti na licu, a drugi – laganiji i kremastiji – koji možete koristiti na podočnjacima. Spomenuti Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer tekući je korektor stvoren prije svega za prekrivanje podočnjaka, a zvijezda današnjeg posta potpuno je drugačije teksture i prekrivne moći.




Catrice Camouflage Cream gust je, vrlo pigmentiran kamuflažni korektor zapakiran u malenu okruglu plastičnu kutijicu s prozirnim poklopcem na odvrtanje. Samo pakiranje može postati klimavo nakon puno korištenja i prenošenja, ali svi moji primjerci još su u jednom komadu. S obzirom na to da šminkam različite klijentice i modele, meni su ovakvi proizvodi uvijek potrebni i u kitu imam cijeli arsenal korektora, a i sama sam isprobala (i potrošila) velik broj različitih korektora. A ovaj je malac definitivno među najboljima u svojoj kategoriji. Uzmemo li u obzir i cijenu, njegova odličnost dobiva još veće značenje. Kao što sam spomenula, vrhunski je pigmentiran i odlično prekriva. Postoje proizvodi koji prekrivaju još bolje – primjerice Kevyn Aucoin Sensual Skin Enhancer – no to je opet drugačija vrsta proizvoda s kojom treba puno pažljivije raditi i zaista nije za svakoga. Catrice kamuflaža jednostavna je za uporabu i svatko je može naučiti koristiti na način koji mu najviše odgovara. Fantastično prekriva diskoloracije, hiperpigmentacije, prištiće, ožiljke, crvenilo i razne druge probleme. Ja je obično nanosim tako da čistim malim sintetičkim kistom uzmem malu količinu iz posudice, nanesem na ograničeno, problematično područje (obično je to prištić) te utapkam i izblendam prstom. Odlično surađuje s prstima jer je njihova toplina zagrije i učini još više podatnom. Iako je u teglici naizgled tvrda i gusta, sasvim je dovoljno kremasta (pogotovo nakon dodira s kožom) i lijepo se razmazuje i blenda. Mekše je teksture nego Artdeco, Laura Mercier i Kryolan kamuflaže, a tvrđe od, primjerice, Bourjois korektora u teglici i Essence dvostrukog korektora u teglici (no oni baš i nisu kamuflažni). 





Ovaj korektor najbolje je nanositi u vrlo tankom sloju – s obzirom na izvrsnu moć prekrivanja, mrvica je dovoljna, a višak može samo smetati. Nanesenu količinu potrebno je dobro izblendati kako bi sve skupa izgledalo što prirodnije. Također, korektor je dobro fiksirati tankim slojem pudera u kamenu ili prahu kako ne bi migrirao i uvlačio se u borice. Mene nimalo ne isušuje, no napominjem da se ja redovito hidratiziram. :) Kao i svaki jači kremasti korektor, i ovaj može naglasiti suhe dijelove i borice – međutim, ionako već znate da je hidratacija temelj svega i da koža treba biti u što boljem stanju kako bi makeup mogao pružiti svoj maksimum. :) 

Catrice Camouflage Cream nije najbolje rješenje za podočnjake. Da, neki ga koriste i tako, no to zbilja nije nešto što bih preporučila. Koža oko očiju tanka je i osjetljiva, lako ju je isušiti neodgovarajućim proizvodima, stoga za to područje uvijek biram kremaste i hidratantne korektore. Naravno, sve to ovisi i o vrsti podočnjaka, no u svakom slučaju pozivam vas da rješenje za taj problem pokušate potražiti među nekim drugim proizvodima. :) Osim što je preteška i presuha za podočnjake, ova je kamuflaža sklona uvlačenju u borice ispod očiju. 

Zasad su dostupne samo tri nijanse i to je jedini nedostatak ovog proizvoda. Zaista bih voljela da se ponuda nijansi s vremenom proširi (s naglaskom na tamnije i neutralnije nijanse) jer bih željela imati cijelu paletu ovih kamuflaža. <3

010 Ivory – najsvjetlija, vrlo svijetla nijansa žućkastog podtona, no i neutralni je mogu koristiti bez problema. Meni odgovara u dijelu ciče zime kada sam najsvjetlija, kasnije je već miješam s drugim nijansama. :)
020 Light Beige – tamnija, no i dalje prilično svijetla nijansa žućkastog podtona, odgovara mi čim dobijem mrvicu boje.
025 Rosy Sand – srednje tamna nijansa izraženog roskastog podtona.





Posudica sadrži 3 grama proizvoda, a trebali biste ga potrošiti u roku od 6 mjeseci. Može se to malo produžiti, no svakako ga zamijenite čim počne mijenjati teksturu ili miris. Ipak je zapakiran u teglicu te je prilikom otvaranja izložen bakterijama, takve proizvode volim potrošiti što je prije moguće. Možete ga kupiti u svim drogerijama koje drže Catrice po cijeni od 24,90 kn. Zbilja je riječ o odličnom proizvodu koji obožavam i preporučujem svima koji barem ponekad trebaju korektor iliti kamuflažu za prekrivanje malih gadova - prištića i ostalih nepravilnosti na licu. :) 

Jeste li isprobali Catrice kamuflažnu kremu? Ako jeste, kako je koristite? Koje biste korektore izdvojili kao omiljene kada je riječ o prekrivanju nepravilnosti, a kojima rado prekrivate podočnjake? :)

Broj komentara: 8:

  1. Imam Lihgt Beige nijansu već skoro godinu dana i sve što si napisala pottvrđujem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo u dojmovima :)

      Izbriši
  2. imala sam najsvjetliju nijansu i super mi je bila :D uskoro kupujem novo pakovanje :D
    posjeti moj blog :)
    http://mystiquel0ve.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta najsvjetlija nijansa mnogima paše, a bilo bi dobro i da je izbor nijansi malo veći :)

      Izbriši
  3. Na mojem licu ovi oksidiraju i koliko god se trudila napikirati nijansu koja odgovara mom tenu, za nekoliko sati sve postane - narančasto. velika mana. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj baš mi je to žao čuti, mrzim kad mi proizvodi oksidiraju. S korektorima mi se to još nije ni događalo, ali s puderima je bilo takvih slučajeva.

      Izbriši
  4. Jedna mi od dražih stvarčica. Favorit definitivno! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)