nedjelja, 13. prosinca 2015.

New in – studeni



Vrijeme je da vam pokažem što sam kupila i dobila prošli mjesec. Znate već da su kod mene ovakvi postovi dugački pa je bolje da odmah krenemo. :D




Potaknuta pozitivnim recenzijama i zanimljivim nijansama kupila sam dva Avon 3D Plumping ruža – nijanse Twig i Uptown Pink. Nijanse su zbilja predivne i posebne, ruževi su lijepo pigmentirani, samo mi se nekako ne sviđa osjećaj na usnama, kao da su malo voskasti i previše ih osjećam. Ipak, i dalje ih rado nosim zbog lijepih nijansi. :D

L'Oréal Paris Super Liner Carbon Gloss* novi je tuš u mojoj kolekciji koji tek trebam isprobati kako spada. Inače obožavam L'Oréalov gel liner koji je zbilja odličan. L'Oréal Paris Caresse Shine Lip Color (402 Milady)* dugotrajno je sjajilo za usne, vrlo pigmentirano, neljepljivo i zbilja dugotrajno za jedno sjajilo. Priznajem da nemam ništa slično u kolekciji. Nijansa je tamnija berry i predivna mi je. Ipak, još ni sama ne znam koliko ću ga često koristiti jer sam se tijekom godina jednostavno odvikla od sjajila za usne. Mislim da bi bilo odlično preko nekog tamnijeg ruža.




Naše tržište bogatije je za jedan novi, iznimno zanimljiv brand, koji mi je ustupio jedan od svojih najboljih proizvoda kako bih ga među prvima isprobala. biOrient shea maslac s arganovim i lavandinim uljem* na pola je puta između preparativnog i ljekovitog proizvoda te, između ostaloga, pomaže u njezi i zaštiti suhe i nadražene kože. Tekstura mu je famozna i već na prvi pogled, miris i opip jasno da je riječ o prirodnom proizvodu visoke kvalitete. Koristi se za njegu kože, kose, kao balzam za ruke, nokte i usne, u slučaju raznih oštećenja i iritacija kože... Meni je, recimo, odličan za suhe ruke i zanoktice te kao umirujuće sredstvo nakon depilacije. Sljedeći tjedan u recenziji moći ćete pročitati sve o ovom višenamjenskom proizvodu. :)




Moja kolekcija dopunjena je nekolicinom Mixa proizvoda. Moram napomenuti da mi je ovaj brand odličan i, što god sam dosad probala, super mi je odgovaralo. Sada, dakle, isprobavam Mixa Anti-Imperfection losion za čišćenje bez alkohola protiv nepravilnosti, obnavljajuću kremu za ruke bogatu lipidima, BB kremu protiv crvenila (nijansa Natural Rose) i Mixa 24h hidratantnu kremu za normalnu i mješovitu kožu koju sam nahvalila u jučerašnjem postu o proizvodima koje trenutačno obožavam. Osim izvrsne kreme za lice, posebno mi se sviđa krema za ruke koja zbilja odlično štiti i njeguje sada kad se temperatura kreće oko nule.




O Tester boxu* mišljenje sam napisala u unboxing postu, a sada ću samo kratko ponoviti koji su se proizvodi našli u mojoj kutiji: Nivea Volume care sprej* i pjena za kosu*, AlpStories mlijeko za tijelo s nevenom*, Amika Perk Up šampon za suho pranje* i Neoviderm emulzija za kožu* kao mini pakiranja, Apivita Lip Care SPF 20 sa pčelinjim voskom i kakao maslacem* i Avon Big & False Lash Volume maskara* kao full size proizvodi. Naručila sam i kutiju za prosinac, najavljuju bogatiji i raznovrsniji sadržaj, a spominje se i Aura, tako da jedva čekam da mi stigne! :)




Bioderma Sensibio micelarna otopina jedna je od mojih najdražih micelarnih, a nisam je imala stoljećima jer stalno isprobavam nešto drugo. Micelarne su posljednjih godina preplavile tržište i uvijek bi mi neka nova odvukla pažnju, no nedavno sam naletjela na odličnu akciju i ugrabila dvije Biodermice za cijenu jedne. Sad sam neko vrijeme mirna! Ipak, već znam i što želim isprobati kad potrošim sve micelarne koje trenutačno imam, a to bi bile Uriage micelarne. :)




Zainteresirali su me postovi kolegica blogerica u kojima su hvalile poboljšanu kvalitetu novih Essence paletica sjenila. Željela sam provjeriti jesu li zaista uspjeli toliko poboljšati teksturu, pigmentaciju i trajnost svojih sjenila te sam odabrala, logično, onu koja mi je bila najljepša – Essence All About Nudes. :) I da, napredak je vidljiv na prvi opip, vrlo je lako raditi s ovim sjenilima i uz dobru bazu potrajat će na kapcima čitav dan. Paletica je dobar izbor za dnevni makeup i, za usporedbu, puno je bolja od Catrice paleta tipa Absolute Nude, Absolute Matt i Absolute Rose.

Catrice Velvet Matt sjenila već sam spominjala i hvalila u postovima o najdražim Catrice proizvodima i proljetnim Catrice novitetima, a sada imam i najnoviju nijansu, prelijepu i nježnu breskvastu 070 Princess Mattleine. <3

Prije nekoliko dana napisala sam recenziju odnedavno dostupnih mat tekućih ruževa Beauty UK Lip Matter. Odabrala sam nijanse Mauve Your Body, Shake Your Plum i Wham Bam Thank You Jam, svaka od njih vrlo je jedinstvena i lijepa, a swatcheve pogledajte u spomenutoj recenziji. :) Ruževi su divno otkriće i preporučujem ih svim ljubiteljicama dugotrajnih ruževa i mat finisha.




Jednog dana u studenome dostavljač mi je donio preslatku Vichy božićnu kuglicu* u kojoj sam pronašla mini Purete Thermale 3u1 čistilicu za lice*, Neovadiol Magistral Elixir* i tekući puder Teint Ideal*. Količina taman za neko vikend-putovanje. :)




Jedan raspašoj shopping u Mülleru rezultirao je nekim odličnim novim proizvodima u mojoj kolekciji. O kremastom highlighteru Illamasqua Gleam Aurora i bazi za sjenilo The Balm Put a Lid on It pisala sam u jučerašnjem postu o trenutačnim favoritima, tamo možete pročitati zašto mislim da su izvrsni. Našla su se tu i dva nude ruža – Pupa Volume Lipstick (nijansa 100) i I'm Pupa Pure-Colour Lipstick Absolute Shine (nijansa 002). Imam zbilja puno nudača, ali ove nijanse naprosto su predivne, a ruževi se čine odličnima.

L'Oréal Paris Infallible Mattifying Base kupila sam kako bih isprobala još jednu hvaljenu bazu namijenjenu matiranju. Zasad mi je Rouge Bunny Rouge Metamorphoses vrh vrhova u toj kategoriji i sumnjam da će ga išta skinuti s trona, no željela sam imati i povoljniju varijantu. :)




Božićna kolekcija Essence Merry Berry izazvala je pravu pomamu, a ja sam do onoga što sam željela došla nakon pomne pretrage Bipa i Müllera u raznim dijelovima grada. :) Oduševljena preslatkim šarenim bočicama, uzela sam sve nijanse lakova za noktePink & Perfect, Red Rocks, Purple with Purpose, The Masked Ball i zlatni šljokičasti topper My Golden Pumps. Tu su i dva predivna ruža za usne u nijansama Red Rocks i Pink & Perfect. Isprva sam htjela i treći, najtamniji, no odustala sam od njega jer se navodno neravnomjerno nanosi. Highlighter I Love my Golden Pumps predivne je šampanjasto-zlaćane boje i meke teksture, bolji od nekih skupljih koje sam probala. Da, u ovim ograničenim kolekcijama moguće je pronaći prave male makeup dragulje. <3




Alverde transparentni gel za trepavice i obrve već sam imala i bio mi je dobar, ponovila sam kupnju pa nek se nađe dok ne nabavim neki još bolji koji će ambicioznije fiksirati obrve. :) Konačno sam uzela i nekoliko proizvoda za koje sam već neko vrijeme zainteresirana – tekući puder Wet n Wild Coverall (nijansa Fair/Clair) malo mi je presvijetao i zasad to rješavam nešto tamnijim puderom u kamenu ili laganim slojem bronzera, a možda kupim i jednu tamniju nijansu jer mi se zbilja sviđa i mislim da je ovo jako dobar drogerijski puder. Tu su i dvije nove nijanse Wet n Wild Mega Last ruževa za usneIn the Flesh i Vamp It Up. Volim ove ruževe, pisala sam i recenziju nijansi Cherry Bomb i Mauve Outta Here, a u međuvremenu sam skupila još dosta nijansi i jednom ću ih morati pokazati sve na jednom mjestu. :)

Kupila sam i jedan lijepi nudač, Essence lak za nokte 04 Crew First! iz kolekcije Nauti Girl.




Maybelline ima hrpu krasnih noviteta koje ovih dana s guštom isprobavam. Okej, Maybelline Lash Sensational Lash Multiplying* maskaru nisam još stigla isprobati, ali ako je slična svojoj prethodnici, prvoj Lash Sensational maskari, vjerujem da će biti super. :) Oduševili su me novi MNY Color Sensational Matte ruževi – dobila sam nijanse Daring Ruby*, Siren in Scarlet* i Rose Rush* i svi su predivni i vrlo pigmentirani, mat taman toliko da su na usnama ugodni, a ne suhi. Konačno su nam stigli i novi MNY Color Tattoo Creamy Mattes, imam sve dostupne nijanse – Creme de Rose*, Creme de Nude*, Creamy Beige* i Vintage Plum*. Koristim ih preko podloge za sjenilo, a ispod sjenila u kamenu – na taj način divno ujednače boju kapka i intenziviraju nijanse sjenila koja nanosim preko njih. Nisam ih probala nositi samostalno jer to na mojim spuštenim kapcima uglavnom ne funkcionira. Kombinacija koju sam opisala za mene je naprosto idealna.

Što vam se među mojim novitetima najviše svidjelo i o čemu biste voljeli čitati? Jeste li i vi isprobali neke od ovih proizvoda? Koji su se noviteti u zadnje vrijeme našli među vašom kozmetikom? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 12:

  1. Stvarno neznam što bi prije izdvojila, divni noviteti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 poklopilo se tako da su uglavnom i izvrsni :)

      Izbriši
  2. prekrasne stvarcice :) ovaj novi catrice velvet matt nisam jos vidjela a djeluje bas lijepo, morat cu to malo istraziti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Talisha <3 predivan je novi Velvet Matt, pogledaj ga uživo - ja ga stalno koristim otkad sam ga kupila :)

      Izbriši
  3. Slažem se sa curama da je teško uopće nešto ovdje izdvojiti! Krasan New in :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa <3 bit će puuuno recenzija :)

      Izbriši
  4. Sve mi se svidja!!!Najvise zalim za ovom Essence kolekcijom koje nema na Hvaru,zaljubila sam se u ovaj highlighter:-))Veselim se recenzijama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pih, baš šteta što Merry Berry neće doći kod tebe, mislila sam da će biti u svim Bipama i dm-ovima.
      Bit će recenzija puuuno jer sam većinom proizvoda stvarno jako zadovoljna :))

      Izbriši
  5. Najviše su mi za oko zapeli naravno tekući ruževi, Aurora, Vamp it up i Essence lakovi koji su diiiivni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si kraljica tekućih ruževa u nas, naravno da si njih prve primijetila! :)) Ma baš mi se super poklopilo prošli mjesec, sve što sam nabavila pokazalo se kao odlično. WnW Vamp It Up je super dupe za Nars olovku Train Bleu, samo što je puuuuno ugodniji na usnama - zaboravila sam to spomenuti u postu. :)

      Izbriši
  6. Imam nijansu Stolen Kisses iz Avonove 3D linije ruzeva,cesto ga nosim preko dana, fin ruz. Ovaj Mixin tonik bio mi je solidan, ali miris me ubijao u pojam :|. Super mi je Avonova maskara Big & Daring, mozda cu i ovu probati, a koristila sam Mixinu kremicu Soothing (iako mi je koza kombinovana) i bila je odlicna, ali probacu i ovu iz posta. Od Bioderme nisam probala bolju micelarnu :). Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Mixina preparativa baš dobra, što god probam ispadne super. :) Ali od mnogih sam čula da im mirisi pojedinih proizvoda ne odgovaraju, mislim da imam sreće što nisam pretjerano osjetljiva na mirise. :D Avon radi super maskare i ruževe, baš rado isprobavam njihove novitete, a od ove nove maskare očekujem puno. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)