srijeda, 2. prosinca 2015.

New in – listopad



Konačno je došlo vrijeme da na blogu osvanu listopadski noviteti koji kriju puuuno zanimljivih proizvoda u kojima već neko vrijeme uživam. <3 Trebala sam objaviti ovaj post još prije nekoliko tjedana, no, eto, vrlo je dugačak, a mene su stisle obaveze, tako da tek sad stiže na red. Pogledajmo zajedno što se našlo na ovoj šarenoj hrpici.




Catrice Even Skin Tone (nijansa 010 Even Vanilla) nova je zanimljivost iz Catriceovog asortimana tekućih pudera. Nisam ga još puno koristila, no prvi su mi dojmovi odlični. Kupila sam i Catrice Liquid Camouflage u nijansi 020 Light Beige, tako da sad imam obje nijanse, a ovaj predivni korektor već sam i recenzirala. Aveo losion za tijelo bademovo mlijeko bit će jedna od brojnih zimskih mazalica koje će se vrtjeti po mojoj kupaonici – miris mu je predivan.




H&M kabuki dobila sam od frendice – ogroman je i mekan, odličan za lagani all-over nanos pudera u prahu ili bronzera. :) Inače, već mjesecima govorim da moram otići do H&M-a i pogledati ponudu kozmetike, no nikako da to učinim.




L'Erbolario Papavero – mirisna krema za tijelo s mirisom maka rođendanski je poklon od frendice. Miris je fenomenalan i često ću se družiti s njim ove zime – u stanju je čak zamijeniti parfem. Čula sam puno pohvala na račun L'Erbolario krema za tijela i sve mi se čini da su vrlo utemeljene. :)




Eh, ova fotka prikazuje veliki rođendansko-američki new in koji ste već vidjeli na Facebooku. Dakle, imam najbolju ekipu na svijetu koja ima puno sluha za moje kozmetičke opsesije. Ekipa se ujedinila oko dvojice naših frendova koji su u rujnu bili u Americi i ja sam dobila poklon stoljeća. Ukratko, sve već naveliko koristim, i bez većine stvari više ne mogu zamisliti neko ozbiljnije šminkanje. Većina ovih stvari dobit će posebne recenzije, bila sam toliko pristojna da sam sve pofotkala prije nego što sam uronila svoje prstiće i kistiće u ove predivne teksture. :) Ono što ljudi obično prvo primijete na ovoj fotki jesu Kat Von D palete. Kat Von D Shade + Light paletu za konturiranje nosim na svako šminkanje otkad sam je dobila. Nijanse su odlične, stvarno nisu tople i zbog toga mi je vrlo drago što sam se odlučila za ovu paletu, a ne za verziju by Anastasia Beverly Hills. Kat Von D Shade + Light Eye fenomenalna je mat neutralna paleta sjenila za oči. Nijanse su odlično iskombinirane i podijeljene na neutralni, topli i hladni dio. Ova je paleta odlična mat nadopuna svim mojim ostalim paletama i zbilja uživam u svakom korištenju. Urban Decay Naked Smoky još je jedna ljubimica koju sam željela otkad je izašla. Odlična paleta za dramatičnije, smoky eyes lookove. Sjenila su vrlo kvalitetna i ovo mi je trenutačno najdraža od velikih Nakedica. Morala sam kupiti i Urban Decay Naked Basics 2 jer sam znala da ću ovu malu praktičnu mat paletu dobrano iskoristiti. Prva verzija male Nakedice već je gotovo potrošena, a ova će biti barem jednako voljena, ako ne i više.

Tu su još dvije predivne palete sjenila – Narsissist i Tartelette. Tartelette mi je bolje sjela jer mi tekstura sjenila više odgovara, sjenila su nekako kvalitetnija i bolje pigmentirana, a i boje su nevjerojatno lijepe. Nijanse u Narsissistu, s druge strane, nekako su posebne i često ih koristim kad želim nešto drugačije.

Morala sam se opskrbiti i korisnim pomagačima bez kojih nema dobrog makeupa. :) Urban Decay Primer Potion jedna je od mojih najdražih baza za sjenilo i presretna sam što je ponovno u mom kitu. Ultrapigmentirani kremasti korektor Kevyn Aucoin Sensual Skin Enhancer (nijanse SX05 i SX11) čudo je od proizvoda koje prekriva apsolutno sve prištiće, akne, crvenilo i nepravilnosti. Nanosim ga nakon kreme/primera direktno na prištiće/problematične dijelove, dobro izblendam i nakon toga mogu koristiti bilo koji lagani tekući puder. Mislim da ću prvom prilikom uzeti još nekoliko različitih nijansi jer ništa slično ovome nisam isprobala i ne poznajem mu zamjenu. <3 Može se i miješati s uobičajenom podlogom, to još moram isprobati. :)




Vichy Neovadiol krema za lice (za normalnu i mješovitu kožu)* namijenjena je ženama koje su stupile u menopauzu, no zahvaljujući današnjem tempu života za njih i dalje #nemapauze. :) Ovu kremu isprobat će moja mama koja je odavno prešla razdoblje menopauze, no svejedno mislim da bi ova krema mogla dobro djelovati na njezinu kožu, naravno, ako je bude redovito koristila. :)




Posjet Danijel Cosmeticsu završio je tako da sam uzela nekoliko pari Ardell umjetnih trepavica za klijentice, NYX Soft Matte Lip Cream u nijansi Istanbul (tražila sam neke druge nijanse, no nije ih bilo) i neobičnu i preslatku Cala spužvu na šćapu. :D Nju koristim za utapkavanje korektora i da, obični blenderi bez drške to obavljaju puno bolje, no crkla bih da je nisam kupila kad je tako slatka. :D




Maybelline NY haul donio mi je nove nijanse nekih starih favorita. Maybelline Fit Me (nijansa 120 Classic Ivory) odličan je drogerijski puder laganog dewy finisha, dok je Affinimat (nijanse Rose Beige i Light Sand Beige) mat, ali i dalje je lagan i udoban na koži te čini da koža izgleda svježe i lijepo. Zavoljela sam ovaj puder i polako skupljam sve nijanse. :D Fit Me puder u kamenu (nijansa 120 Classic Ivory) solidan je drogerijski puder u kamenu, a sviđa mi se što ima odvojeni dio s funkcionalnom spužvicom pa je super za nošenje u torbi i usputno popravljanje. Ljubičanstvena olovka za oči Colorama Crayon Khol u nijansi Vibrant Violet odmah me osvojila, no nadam se da ću je moći nositi – naime, olovke s ljubičastim pigmentima uglavnom mi nadražuju oči.

Maybelline NY Colossal Volum' Express Waterproof maskara je koju imam u nekoliko primjeraka, jedna je od maskara koje često koristim za šminkanje drugih i na većini trepavica daje super efekt – međutim, kad sam je konačno isprobala i na sebi, ispalo je da su moje trepavice jedne od onih na kojima ne čini ništa posebno. Još jedan dokaz da je maskare zeznuto preporučivati. Great Lash maskaru, nekada jednu od najpopularnijih maskara, imala sam davno te sam poželjela ponoviti iskustvo i vidjeti kakva će mi biti nakon toliko godina. Svakako ću vas obavijestiti o tome. :)

Color Tattoo sjenila jako volim i već dugo imam dvije nijanse, a sada su im se pridružile još dvije – Endless Purple i Metallic Pomegranate. Najradije ih nosim kao dodatnu podlogu za sjenilo (preko baze za sjenilo) jer intenziviraju efekt običnih sjenila u kamenu. Samostalno ih ne nosim jer moji kapci ne vole kremasta sjenila ako nisu fiksirana.




Hrpa Ardell Demi Lashes 120 trepavica kupljena je za kit (ovo mi je najdraži model umjetnih trepavica), a Inglot blender vrlo je hvaljen po raznim makeup grupama pa sam ga morala konačno i sama isprobati. Problem je jedino u tome što sam se toliko navikla na kistove da se u žurbi rijetko sjetim da imam nekoliko spužvica – blendera i da bih mogla upotrijebiti neki od njih. Mislim da ću si staviti podsjetnik na ogledalo. :D




Draga Pale Canvas učinila mi je veliku uslugu i prilikom posjeta Srbiji kupila mi je neke željene Aura proizvode. I da, svime sam oduševljena i sada još željnije čekam da Aura konačno stigne i do nas. Aura Absolute Matte tekući ruževi definitivno zaslužuju silne pohvale kojima ih svi obasipaju – ja sam ovaj put odabrala nijanse 614 Emergency Call i 624 Last Goodbye, no sigurno ću ih uzeti još čim se ukaže prilika. Što se tiče Aura Correct Me tekućih korektora, uzela sam gotovo sve nijanse – 301 Vanilla, 302 Pastel Beige, 304 Fair, 305 Cool Ivory i 306 Natural. Samo mi jedna nijansa nije bila zanimljiva. Korektori mi se sviđaju jer su lagani i kremasti, super za posvjetljivanje i osvježavanje okoloočnog područja te prekrivanje blažih i srednjih podočnjaka. Osim toga, vrlo su postojani i ne uvlače se u borice. Mislim da su jedan od najvećih Aurinih aduta (a konkurencija je velika).

U posljednje vrijeme obožavam tekuće iluminatore pa sam morala isprobati Aurin novitet – Illuminate Me! Uzela sam obje nijanse, Glamglow i Sunlight, prva je hladnija i meni pogodnija za zimu, a druga je topla i većini će biti bolji izbor za ljeto. Nisam zaboravila ni Aura umjetne trepavice 02 Cat Mystic koje na očima izgledaju tako divno i prirodno – kao da su vaše vlastite, samo naglašenije. <3




Avon Hidrakolor ruž za usne u nijansi Perfect Red poklon je klijentice, i to potpuno pogođen poklon jer je nijansa divna, prava jesenska, a Avonovi ruževi zbilja su odlični i ja ih jako volim.

Balea ulje za njegu usana s kokosom usputno sam kupila jer – kokos. :D Međutim, okus mi je bezveze, a ni njega nije nešto posebno. Sve u svemu, imam puno boljih bazama za usne. Kupila sam još jedan primjerak Look by Bipa kista za rumenilo jer mi je jedan od dražih povoljnih kistova za rumenilo. Tu je i Bio Balm balzam za usne s okusom peperminta koji sam dobila za rođendan. :)




Maybelline Master Shape olovke za obrve u nijansama Dark Blond i Soft Brown nisu me oduševile teksturom i pigmentacijom, no Maybelline Brow Satin u nijansi Dark Blond pozitivno je iznenađenje. Nisam očekivala da će olovka za obrve na izvlačenje imati šanse da mi se svidi, međutim, ne mogu se buniti na fini, meki, prirodan efekt koji pruža.

Look by Bipa Powder Finish puder u sticku u nijansi 1 Teint slučajno se našao kod mene i koristim ga više kao nekakvu kamuflažu za prištiće i nepravilnosti. Look by Bipa olovka za usne u nijansi Cherry dopunila je moju kolekciju ovih krasnih, a vrlo povoljnih olovaka. Uz Essence, ovo su mi najdraže olovke za usne iz povoljnog ranga i morate ih probati ako to još niste učinili. :) Cherry je divna crvena nijansa, a osim nje volim još i Bonbon i Orchid. Look by Bipa Mega Stay jumbo olovka za usne u nijansi Red Passion novo je otkriće – nijansa je ona prava, predivna crvena, olovka se lako nanosi i fino prekriva usne. Isušivanje sam primijetila tek nakon dosta ponavljanja nanošenja tijekom dana, a ta obnavljanja nisu bila toliko potrebna koliko su moj tik. :D Moram pogledati postoji li još koja zanimljiva nijansa u Bipi jer su mi jumbo olovke nova opsesija, baš kao i mat tekući ruževi.

Jeste li isprobali neke od mojih noviteta i kakve su vam dojmove ostavili? Koji vam proizvodi djeluju najzanimljivije? O kojima biste voljeli čitati? :)

  
*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 28:

  1. Odgovori
    1. U planu mi je! :D Vidjela sam ga kod nekoga i divila se kako je sladak, malen i mekan <3 :)

      Izbriši
  2. Pala sam na dupe od količine divnoće u ovom postu! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. spužva na šćapu >.< :')) new in je krasan :) nadam se da ćeš na nekoj od društvenih mreža pokazati kako izgleda tvoja naked basics paletica kao već skoro potrošena, mislim da se takvi fenomeni rijetko viđaju osim na project pan videima na jubitou :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A baš je spužva na šćapu, slatka ali ne previše potrebna :D :D mislim da sam na Instagram ili na Facebook već stavljala fotku polupotrošene Nakedice, ali stavit ću ponovno jer znam da je rijedak fenomen :D

      Izbriši
  4. Predobar New In, a pogotovo ovaj iz Amerike - Tartelette. <3 Skin Enhancer želim i na WL mi je jako dugo. Papavero je najlipši L'erbolario miris, krema mi je skroz pri kraju, morat ću obnoviti kupnju. Fit me puder je čudo koje me oduševilo od prve upotrebe, a već tjednima ne prestaje nositi Color Tattoo Metallic P. sjenilo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, nakupilo se lijepih stvari i baš uživam u isprobavanju i korištenju. <3 Tartelette je famozna, da sam znala koliko ću je voljeti još bih je davno naručila. Za Fit Me pudere i korektore mi je baš žao što se kod nas više ne mogu nabaviti, a Color Tattoo obožavam, pogotovo ove nove mat nijanse (one će biti u sljedećem new in postu :D )

      Izbriši
  5. Divim se, divim... Tako sam ljubomorna zbog Maybelline Fit Me linije, u Osijeku ona više nigdje nije u prodaji, baš sam prije nekoliko dana išla po novi korektor i sve je nestalo s polica Bipe/Dm-a/Mullera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i korektor iz te linije obožavam, imam još jedan primjerak ali baš mi je žao što se više ne može nabaviti.

      Izbriši
  6. Wow! Palete <3 Mislim da su svima upale u oči :D Dobro si me sjetila Bipinih olovaka. Planirala sam otići po njih pa sam skroz zaboravila :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Palete su ukrale post. :D Predstavit ću svaku od njih posebno čim uhvatim vremena. :)
      Bipine olovke za usne su stvarno super, imam skoro sve nijanse i zbilja su iznenađujuće dobre za svoju cijenu <3

      Izbriši
  7. Kod tebe uvijek predivni noviteti, ali one paleteeeeeee, šta reći :D Oči mi skoro ispale :D D:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te, i meni srce zaigra kad ih koristim, ali ozbiljno :))

      Izbriši
  8. ti si kraljica new in-ova, svaki put slinim, pogotovo kad vidim onoliko paleta na okupu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha :D kraljica new inova i emptiesa, a to ti je jer sve pokazujem, volim imati online dnevnik onoga što sam kupila i potrošila :))

      Izbriši
  9. Odlicni noviteti! Nadam se da ce ti se vecina njih dopasti, ocekujem obrzo recenzije! :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će dosta recenzija, većinu ovih stvari već koristim i dojmovi su odlični! :)

      Izbriši
  10. Divne su palete! Već neko vrijeme si priželjkujem Kat von D kozmetiku, nadam se da ću čitati recenzije na tvom blogu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ću recenzirati Kat Von D palete, žao mi je što nam taj brand nije dostupniji - kvaliteta je vrhunska, a proizvodi tako privlačni... <3

      Izbriši
    2. Osim paleta me jako privlače i tekući ruževi. Šteta što je više manje nedostupno kod nas.
      Sve u svemu, jako lijepi new in. :)

      Izbriši
    3. Hvala ti <3 i mene zanimaju tekući ruževi, voljela bih uživo vidjeti te divne nijanse

      Izbriši
  11. Plačem što u Srbiji nema Catrice kozmetike :'(
    Drago mi je što si našla put do Aurinih proizvoda, korektor je super! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vama Catrice a nama Aura, to bi bilo super! :D

      Izbriši
  12. Ni meni Colossal maskara nije odgovarala ali nazalost ni Affinimat (tezak mi je i izgleda kao maska), dok sam CT senku Pink Gold sa uzivanjem potrosila :). Aurini tecni ruzevi su divni, kao i Correct Me ( imam Natural i Cool Ivory), Glamglow iluminator cu takodje probati. Avon ruzevi me dosad nisu razocarali, imam iz prakticno svake linije poneki primerak :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta Aura ima odličnih proizvoda u raznim kategorijama, jedva čekam da dođe k nama kao što već neko vrijeme najavljuju :) Affinimat je na meni super i nije mi nimalo težak, ali nije za svakoga - kao uostalom i svi puderi s kojima sam imala posla :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)