subota, 12. prosinca 2015.

Instant crushes #3



Ja sam tip blogerice koji ne piše klasične postove o mjesečnim favoritima. Često isprobavam nove proizvode, a često činim i ono što strane blogerice nazivaju shopping my stash – prekopam po vlastitoj kolekciji i iznova se zaljubim u neke proizvode koji su određeno vrijeme bili gotovo zaboravljeni. Zato sam svojedobno osmislila način na koji ću vas upoznavati sa svojim trenutačnim favoritima, proizvodima u koje sam trenutačno zaljubljena, bez obzira na to radi li se o novitetima ili nekim starim, ponovno otkrivenim stvarčicama. Nažalost, sama sam sebe odvela u stotinu drugih smjerova i ispalo je tako da sam objavila samo dva takva posta – Instant crushes #1 i Instant crushes #2. Sada bih voljela obnoviti ovaj koncept. Ponekad ću možda imati inspiraciju i potrebu čak i za dva ovakva posta mjesečno, a nekad će proći i dva ili tri mjeseca prije sljedećeg prikaza mojih kozmetičkih ljubavi – međutim, mislim da mogu obećati relativnu redovitost jer u mom životu u svakom trenutku postoji hrpetina obožavanih proizvoda. :)




Urban Decay Naked Smoky paleta je kojom sam trenutačno opsjednuta. Sve što možete zatrebati za klasični smokey eyes look i još puno više od toga nalazi se među ovih 12 kvalitetnih i izvrsno pigmentiranih sjenila. Tamne shimmeraste nijanse, nijanse satin finisha, divne mat nijanse, srebrnkaste i zlaćane nijanse, malo glittera, nijanse za highlight... Kombiniram ih ovisno o inspiraciji i raspoloženju. Ova paleta fenomenalna je za kreiranje večernjih lookova, no moguće je kreirati i nešto decentniji dnevni look. Sjenila se odlično blendaju, a što se tiče trajnosti, napominjem da šminkanje očiju uvijek započinjem bazom za sjenila, tako da mi sva bolja sjenila traju koliko god treba. Kada je riječ o teksturi, ova je paleta vjerojatno najbolja od svih Nakedica. Nažalost, kod nas je nije moguće kupiti, nadam se da će se i to jednog dana promijeniti. :)

Aura Correct Me! tekući korektor nešto je za što ste vjerojatno čuli ako pratite blogerice iz Srbije. :) Ovo je odličan korektor za područje ispod očiju koji će, u dobro odabranoj nijansi, predivno posvijetliti i osvježiti taj dio. Može odlično prekriti blago i srednje izražene podočnjake, jedino za one najupadljivije vjerojatno neće biti dovoljan. Kremast je i lagan te izvrsno surađuje s prstima, spužvicama i kistovima, divno se blenda i lako ga je utapkati. Uzela sam pet nijansi od dostupnih šest i nisam požalila ni sekunde. Inače, priča se da Aura uskoro dolazi i u Hrvatsku, nadam se da će se to dogoditi što prije i strašno se veselim mogućnosti odabira proizvoda uživo. :)

Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick u nijansi Melted Berry jedan je od proizvoda koje sam izvukla iz vlastite kolekcije i podsjetila se zašto ih obožavam. :) Prošle godine napisala sam recenziju ovog predivnog tekućeg ruža, a slatko sam se nasmijala prije nekoliko minuta kad sam shvatila da sam ga i prošli put uvrstila među Instant crushes. :D Ukratko, predivne je tamnije bobičaste nijanse, lako se nanosi i klizi po usnama (koristim ga u kombinaciji s olovkom kako bi rub bio što precizniji), vrlo je pigmentiran i iznimno postojan, iako nije mat. Pravi mali hibrid između ruža, sjajila i balzama, ili – kako to proizvođač kaže – topljeni ruž za usne. :)

The Balm Put A Lid On It zasigurno je najbolja klasična baza za sjenilo koja je trenutačno dostupna na našem tržištu. Za nju me zainteresirala Nives s bloga A Little Make Up Obsessed koja ju je pošteno nahvalila, a za mene je dobra baza za sjenilo jedan od ključnih proizvoda i koristim je pri svakom šminkanju. Apsolutno sam oduševljena The Balm bazom jer izvrsno radi ono zbog čega je ja i koristim – drži sjenila na mjestu od jutra do sutra. :D Divno se razmazuje i vrlo se sporo troši, baš kao i slične baze koje inače volim – Urban Decay Primer Potion i Too Faced Shadow Insurance. Neće potpuno ujednačiti boju kapka i neće intenzivirati boju sjenila baš toliko koliko to čine neke druge baze, no to mi nije ni bitno jer nakon nje uvijek mogu nanijeti intenzivno kremasto sjenilo kako bih pojačala pigmentaciju ostalih sjenila koja nanosim. Bitno je nanijeti je u vrlo, naglašavam, VRLO maloj količini i pričekati minutu da se fiksira, nakon čega su vaši kapci spremni za nastavak šminkanja. :) Sjenila se preko ove baze vrlo lako blendaju i zbilja ostaju na kapcima cijeli dan, bez creasanja u pregibu. Ovaj proizvod platit ćete oko 150 kn, no to je ulog koji će se svakako isplatiti jer ova baza za sjenilo dere sve drogerijske.

Kevyn Aucoin Sensual Skin Enhancer famozni je multifunkcionalni proizvod s kojim treba znati raditi, no, koristi li se pravilno, pruža čarobne rezultate. Ovo je prije svega gusti, ultrapigmentirani korektor za prekrivanje nepravilnosti. Prva stvar, koža prije nanošenja treba biti dobro hidratizirana jer je proizvod dosta težak. Druga stvar, meni ovakva tekstura nikako ne odgovara za podočnjake ili kao kremasta podloga za cijelu površinu lica, iako znam da ga neki i tako koriste. Meni je ova teglica nezamjenjiva pri prekrivanju istaknutih nepravilnosti, akni, ožiljaka, izraženih hiperpigmentacija i kapilara. Prekrivanje je potpuno. Mrvičak ovog proizvoda učinio je čudo na nekima od modela i klijentica koje sam šminkala. Nanosim ga na dobro hidratizirano lice prije tekućeg pudera, direktno na nepravilnost, te dobro izblendam rubove. Dakako, tekući puder preko tog područja nanosim vrlo pažljivo, tapkajući, kako ne bih obrisala korektor. Može se koristiti na još mnogo načina – neki ga, dakako, nanose nakon tekućeg pudera, neki ga čak koriste kao kremasti highlighter ili proizvod za konturiranje (ovisno o nijansi), a može se i pomiješati s tekućim puderom kako bi se postiglo bolje prekrivanje, ili pak s kremom za lice kako bismo dobili toniranu kremu. Ako ga odlučite koristiti na podočnjacima, najbolje je pomiješati ga s nekim laganijim korektorom, iluminatorom ili čak okoloočnom kremom. Ovo je proizvod s kojim se zbilja možete igrati. :) Trenutačno imam nijanse SX05 i SX11, a s vremenom ću ih zasigurno nabaviti još. Nije dostupan na našem području, a cijena mu je 45 dolara, ali teglica će trajati beskonačno dugo i ovo svenamjensko čudo definitivno bih preporučila svim vizažistima i nevizažistima koji žele nešto što prekriva – sve. :)

Illamasqua Gleam Aurora kremasti je highlighter koji sam duuugo željela i svakodnevno ga koristim otkad sam ga konačno nabavila. Najradije ga koristim tako da nakon nanošenja tekućeg pudera manju količinu prstima utapkam na vrhove jagodica te vrlo malo duž sredine nosa i iznad vrha gornje usne. Za još suptilniji dojam Auroru možete nanijeti i ispod tekućeg pudera. Ovo je highlighter u boji šampanjca za koji smatram da bi pristajao svima. Nije prenapadan nego blago reflektira svjetlost i koži pruža predivan zdravi sjaj. Na mojoj mješovitoj koži izgleda super kada ga nanesem na spomenuta ključna mjesta, također predivno osvježava suhu i zrelu kožu, a za masnu kožu ipak bih radije odabrala highlighter u kamenu. Mala usputna napomena – kremaste i tekuće highlightere ne pokušavajte nanositi nakon što ste lice već matirali puderom u kamenu ili prahu, oni obavezno idu prije tog završnog koraka. :)

Mixa 24h hidratantna krema za normalnu do mješovitu kožu jedna je od najugodnijih krema za lice koje sam isprobala i mislim da je apsolutni pogodak za mješovitu kožu, kakva je i moja. Ne doživljavam to često, no čim sam je stavila, kao da mi je koža rekla – to je to! Predivno je hidratantna i to se osjeća odmah po nanošenju, ali i nakon nekoliko sati. Kožu ostavlja fantastično hidratiziranom, mekom i nahranjenom. Unatoč impresivnim hidratantnim svojstvima ova krema nije nimalo masna, štoviše, lagana je taman koliko mi odgovara. Sadrži hidratantni glicerin, regulirajući bakar i matirajući puder, no ja je više doživljavam kao hidratantnu i osvježavajuću nego kao matirajuću kremu, iako je istina da vrlo uspješno odgađa prosijavanje i odlično balansira suhe i masne dijelove. Zbog toga ću je ubuduće koristiti kao dnevnu kremu, želim iskoristiti njezina balansirajuća svojstva – iako sam je dosad zbog hidratacije koju mi pruža ponekad koristila i navečer. Nisam to još testirala, no mislim da bi bila odlična podloga za šminku. Samo ću kratko napomenuti da, iako je meni izvrsna, ova krema ne odgovara svima, što potvrđuju vrlo različite recenzije na koje sam naletjela. Vlasnicama masne kože mogla bi biti preteška, dok suhoj koži vjerojatno neće biti dovoljna. Stvorena je, čini mi se, baš za mješovitu kožu. :) Cijena – samo 40-ak kn! 

Pišući ovaj post shvatila sam da svakom od ovih proizvoda želim posvetiti posebnu recenziju jer svi zaista zaslužuju da više pišem o njima. :) Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda ili sam vas možda zainteresirala za pokoji od njih? U koje ste proizvode vi trenutačno zaljubljeni? :)

Broj komentara: 16:

  1. skroz si me zainteresirala za the balm bazu za kapke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da jesam jer je zbilja odlična, popela se uz bok Too Faced Shadow Insurance i Urban Decay PP! :)

      Izbriši
  2. Aj Naked paleta je nesto najljepse na svijetu,ma sve Naked !
    Nisam ih dosad probala,ali planiram,o Aura korektorima sam cula dosta dobrih stvari uskoro ih idem ugrabiti!
    Svidja mi se tvoj odabir :*

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, Nakedice su apsolutno neodoljive, sve redom! <3
      Probaj svakako Aura korektore, odlični su a za male pare! :D

      Izbriši
  3. Uuuuuu mene bi najviše zanimale recenzije Naked Smoky, Aura korektora i Mixa kreme (al ako moram birati samo - Mixa krema) :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će, potrudit ću se pisati o svakom od tih proizvoda. :) Mixu moram još testirati kao podlogu za šminku i vidjeti kako će se ponašati nakon mjesec dana korištenja, nova je u mojoj rutini. :)

      Izbriši
  4. Joj baš mi je drago da si i ti zadovoljna s The Balm bazom :D

    Aura korektor mi dolazi oko Božića, jedva čekam probati ga, baš ste ga sve redom nahvalile :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baza je pun pogodak i baš mi je drago što sam je otkrila, i to zahvaljujući tebi. :) Javi obavezno kako ti se sviđa Aura korektor, ja mislim da je pravo otkriće po niskoj cijeni. :)

      Izbriši
  5. Mixa krema je moj apsolutni favorit kad je nega lica u pitanju.
    Volela bih da vidim recenziju Naked palete, da uzivam u fotkama kada ne mogu u samoj paleti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da se i tebi sviđa Mixa krema, meni je baš otkriće. :)
      Svakako ću napisati recenziju Naked Smoky palete jer želim pokazati te divne nijanse, a možda i pokoji look :)

      Izbriši
  6. I ja sam kupila Naked Smoky :D slažem se sa svime što si rekla za Auroru, nije baš za moj tip kože, ali za zrelu je divan i za suhu isto, daje baš prirodni sjaj, ne shimmer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to mi se i sviđa, taj zdravi sjaj koji onako fino izvire ako ga staviš malo Aurore preko ili ispod tekućeg pudera. <3 Puno ljepše i suptilnije nego nekakav shimmer. :)

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Drago mi je da jesam jer je vrijedna isprobavanja ako imaš mješovitu kožu! :)

      Izbriši
  8. Mixa kremu sam imala i odlična je, sad si me podsjetila da ju ponovo nabavim :) Imala sam i onu za suhu kožu i isto je bila dobra, nema razlike. A o Kevyn Aucoin Enhancer-u sanjam već dugo :D Gdje ga nabavljaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo za Mixa kremu - sumnjam da bih je ja ikad primijetila da je nisam dobila, a stvarno je vrijedna pažnje. :) Kevyn Aucoin mi je donio frend iz Amerike, on svako malo poslovno putuje pa preko njega nabavljam sve te nedostupne divote :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)