utorak, 15. prosinca 2015.

Chanel Poudre Universelle Libre

Često me pitate za preporuku završnog pudera - dakle, pudera u kamenu ili prahu nakon kojeg lice neće izgledati brašnasto ili prenašminkano. :)

Za početak moram reći da, s gledišta praktičnosti, puno više volim pudere u kamenu. Jednostavno su mi praktičniji, ne rasipaju se i ne moram paziti kako ih nanosim, brže sam gotova - bez obzira na to šminkam li sebe ili klijenticu. Ipak, neki od najboljih pudera za fiksiranje dolaze upravo u formi praha pa sam se morala pomiriti s time da ću jednostavno morati paziti jer su oni najbolji zaista vrijedni toga. :)




Chanel Poudre Universelle Libre jedan je od rijetkih odličnih pudera u prahu koje možete kupiti u našim parfumerijama. Cijena mu se kreće oko 340 kn, ali jednom kad ga kupite imat ćete ga sto godina jer ova plastična kutijica, bolje reći kutijetina, sadrži čak 30 grama finog, sitno mljevenog praha. Troši se vrlo sporo jer ga je, kao i sve slične proizvode, potrebno koristiti razumno - nema smisla zaprašiti lice, dovoljan je nježan, tanak sloj nanesen širokim, mekanim kistom preko cijelog lica. Uz puder dolazi i praktična Chanel pufnica koja će također odlično poslužiti za nanošenje ako želite čvršće prianjanje i još bolje fiksiranje. Moj je najčešći izbor nanošenje kistom jer tako izgleda prirodnije, pogotovo kada je riječ o normalnoj, suhoj i zreloj koži. Spužvicom ga, pak, utapkavam na određene dijelove kad želim dodatno osigurati prekrivanje jačih nepravilnosti ili ublažiti vidljivost pora. Pakiranje je kvalitetno, a rupice kroz koje puder izlazi povelike su i žao mi je što nakon prvog otvaranja nisam zadržala zaštitnu naljepnicu jer bi me spasila nepotrebnog prašenja i rasipanja.

Moja je nijansa 20 - Clair, riječ je o transparentnoj, neutralnoj nijansi koja ne mijenja boju podloge te izgleda prirodno i prozračno. Koristim ga na svim klijenticama jako svijetle, svijetle i srednje puti, jedino bih za tamniju put odabrala neki od tamnijih pudera u prahu, kad ih već imam, jel. :D Kao što sam već spomenula, čestice ovog pudera vrlo su sitno mljevene, fine i glatke, a na licu ostavljaju vrlo prirodan dojam. Nikada ne izgleda cakey niti koža djeluje brašnasto. Zbog toga je ovaj puder moj prvi izbor za suhu, dehidriranu i zrelu kožu koju drugi puderi u prahu/kamenu znaju učiniti naizgled još više suhom i beživotnom. Naravno, rado ga koristim na raznim tipovima kože, izostavljam ga jedino u slučajevima kad je prioritet matiranje jer postoje puderi koji su specijalizirani za tu funkciju. Chanel Poudre Universelle Libre lijepo fiksira makeup i maksimalno produžuje njegovo trajanje na licu. Ne prekriva, to mu nije ni namjena - ovo je prije svega završni puder koji će, između ostaloga, lijepo zagladiti kožu i umanjiti vidljivost pora. Ovo nije matirajući puder, tj. matira blago, kontrolira višak sjaja u nekom razumnom vremenu i zadržava onaj prirodan izgled lica koji tako volim. Dakako, to ovisi i o primeru i tekućem puderu koji ste nanijeli prije pudera u prahu. Uz malo tekućeg highlightera na ključnim mjestima - koji ćete, dakako, nanijeti prije nanošenja ovog finog praha - lice će vam izgledati predivno, zdravo i glowy. :)





Meni ovaj puder nije izazvao nikakve probleme na licu, no moram upozoriti da sam od nekoliko cura čula da su im Chanelovi puderi izazvali prištiće pa pripazite ako vam je koža osjetljiva.

Sastav: Talc, nylon-12, silica, lauroyl lysine, magnesium myristate, boron nitride, phenyl trimethicone, aluminium hydroxide, potassium sorbate, methylparaben, propylparaben, parfum; may contain: CI 77007 (ultramarines), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (iron oxides), CI 77891 (titanium dioxide), mica.

Chanel Poudre Universelle Libre razlikuje se od ostalih pudera u prahu upravo po specifično lijepom, prirodnom, svilenkastom finishu koji pruža licu. Bez ikakve konkurencije, ovo je moj najdraži završni puder i preporučila bih ga svima osim masnokošcima kojima je dugotrajno matiranje prioritet jer za njih postoje puno bolji puderi, primjerice MAC Blot.

Jeste li isprobali Poudre Universelle Libre? Koristite li pudere u prahu ili kamenu i koji su vaši favoriti među njima? :)

Broj komentara: 12:

  1. od pudera u prahu imam mua loose puder koji koristim otkako sam ga dobila. i još sam ga drugima djelila i još ga imam. drugi koji imam a ne koristim je famozni banana puder u prahu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, ti puderi u prahu su obično nepotrošivi. :) Imam i ja Ben Nye Bananu ali je rijetko koristim.

      Izbriši
  2. Imala sam tester i bio mi je odlican.
    Iako imam malo osjetljivo lice nije mi izazvao nered...bila sam jako zadovoljna...htjela bih ga kupiti Al malo mi je skup...uglavnom na wish listi je,pa kad potrosim trenutni dermacolor kupujem ga bez obzira na cijenu..hehe pikiram ga vec neko vrijeme

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je odgovarao, puder je stvarno odličan. Košta, ali količina koju dobivaš je stvarno ogromna i mislim da vrijedi uložiti jer je efekt na licu divan. A možda ga i uloviš na nekom popustu, Douglas u zadnje vrijeme zna imati -30% na cijeli asortiman. :)

      Izbriši
  3. Još uvek koristim (jer je pakovanje od 50g) Kryolan transparentni finish puder u prahu..ali ovaj Chanel mi se čini odličan :-D Kad potrošim prethodni verovatno ću ovaj uzeti u razmatranje. Pakovanje mi deluje bolje od Kryolana jer se Kryolanovo pakovanje rastura po torbi..to mu je nejveća zamerka. Ben Nye sam oduvek htela da probam ali nema ga kod nas da se kupi:-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj ti je puno bolji nego Ben Nye, prirodnije i ljepše izgleda na licu. :) Svakako ga uzmi u razmatranje :)

      Izbriši
  4. Ovaj mi je velika želja i vjerojatno će to još dugo ostati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će se što prije preseliti s liste želja u tvoju kolekciju - vjeruj mi, ovo ti treba! :)

      Izbriši
  5. Ja imam ben nye bananu i volim ga, ali nema mi do mac blota za završetak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MAC Blot je kralj matiranja, tu dileme nema :D

      Izbriši
  6. Imam ga i to baš u istoj nijansi i divan je, obožavala sam ga maksimalno sve dok nisam probala Givenchy prizmicu i koliko god Chanel bio dobar ovaj je još bolji, ne mogu opisati tu nežnu i svilenu teksturu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I Givenchy prizmu sam davno isprobala i to je stvarno predivan puder, morat ću ga jednom ponovno kupiti. <3 Da, njegova je tekstura još sitnija i svilenkastija, samo treba pogoditi dobru nijansu i uživati u puderu iz snova. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)