utorak, 8. prosinca 2015.

Byphasse micelarna tekućina i nježni odstranjivač šminke s očiju



Prije par mjeseci u dm-u se pojavio novi preparativni brand čije proizvode krase ogromna pakiranja i niske cijene. Byphasse nam stiže iz Španjolske i očito se vodi filozofijom da je uz kvalitetu ipak važna i – kvantiteta. :) Cilj im je stvoriti kvalitetnu kozmetiku dostupnu svima, s pristupačnim cijenama i velikim pakiranjima.

Pročitavši nekoliko pozitivnih recenzija poharala sam svoj dm i opskrbila se prozvodima koje sam željela isprobati, a to su za početak bili proizvodi za čišćenje lica. Njih vrlo brzo trošim, a proizvode koji se pokažu dobri volim imati u nekoliko primjeraka kako bih ih mogla koristiti i kao dio preparativne pripreme prilikom šminkanja klijentica. Tako sam odmah, između ostaloga, ambiciozno kupila dvije micelarne i dva sredstva za uklanjanje šminke s očiju. Sada je sve to već gotovo potrošeno i došlo je vrijeme da vam ispričam svoje dojmove. :)





Byphasse micelarna tekućina za skidanje šminke za osjetljivu, suhu i nadraženu kožu te kožu sklonu rozacei dolazi u pakiranju od 500 ml, uskom i duguljastom. Zaista mi se svidjelo to što bočica nije bucmasta poput one u kojoj dolazi Bioderma ili, primjerice, Olival micelarna. Takve micelarne napušu mi ruksak u kojem najradije nosim šminku na teren, a i u ormariću zauzimaju više mjesta – nije to pretjerano bitan faktor, ali eto, svidio mi se oblik bočice Byphasse micelarne. :D Nažalost, ubrzo sam utvrdila da je čep nefunkcionalan i da mi proizvod stalno curi oko njega. Zbog toga ovu micelarnu ipak nigdje ne nosim nego je koristim samo kod kuće. Cijena joj je 39,90 kn, što je čini jednom od najpovoljnijih micelarnih na tržištu. Miris joj je blag, a okus gadan. :D Njezina je formula bez sapuna, boja i parabena te je pogodna i za najosjetljiviju kožu. Zaista je blaga i nježna i meni je najdraža kao proizvod za jutarnje čišćenje lica. Micelarne obično i koristim tako jer za skidanje šminke preferiram kombinaciju dvofaznog skidača za oči te gela/mlijeka i tonika za ostatak lica. Ipak, Byphasse micelarnom skidala sam i šminku s lica, s očiju ipak nisam jer više ne želim riskirati nikakvo peckanje i koristim isključivo specijalizirana dvofazna sredstva. Byphasse micelarna sasvim će dobro i brzo skinuti laganiju šminku s lica, a za višeslojnu i težu šminku ipak će joj trebati nešto više blazinica, no svakako će uspješno obaviti posao. Moram dodati da prilikom skidanja swatcheva s ruke primjećujem da nije među najučinkovitijim micelarnima koje poznajem. Sve u svemu, ostavila je sasvim dobar dojam, no moram picajzlasto napomenuti da nije među najboljim micelarnim otopinama koje sam isprobala – za one koje zanima, to bi bile Bioderma Sensibio, Vichy i Garnier micelarna. Nekako... micelarne koje sam nabrojila ostave mi bolji, čišći osjećaj na licu, a nakon Byphasse micelarne ipak imam potrebu isprati lice vodom jer mi djeluje malo ljepljivo – iako nakon korištenja micelarnih otopina ispiranje, kao, ne bi trebalo biti potrebno. Nije mi izazvala nikakve iritacije ni probleme na koži lica. 

Sastav: Aqua (Water), Glycerin, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Propylene Glycol, Disodium Cocoamphodiacetate, Polyaminopropyl Biguanide, Panthenol, Disodium EDTA, Decyl Glucoside, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Bisabolol, Sodium Hydroxide.




Byphasse nježni odstranjivač šminke s očiju za sve tipove kože zapakiran je u bočicu od 200 ml, što je gotovo dvostruko više od uobičajene mililitraže ovakvih proizvoda. Cijena mu je samo 19,90 kn, što ga (uzevši u obzir i mililitražu) čini valjda najpovoljnijim proizvodom ovog tipa na našem području. Opisan je kao nježan i učinkovit losion koji sadrži ekstrakt kamilice te nježno i bez trljanja uklanja šminku s područja oko očiju. Nažalost, to kod mene uopće ne funkcionira jer ovaj skidač pada ispit gotovo na svakoj maskari i jačoj olovci za oči koju treba skinuti s donje linije trepavica, tuš neću ni spominjati. Korištenje ima smisla samo u danima kad nosim laganu dnevnu šminku i maskaru koja se skida gotovo bilo čime. Bez obzira na njegovu blagost i pogodnost za osjetljive oči, ovaj proizvod za mene nema smisla jer nakon njega najčešće moram dodatno očistiti područje oko očiju nekim od svojih omiljenih dvofaznih okoloočnih čistača.

Sastav: Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance), Gluconolactone, Calcium Gluconate, Sodium Sulfate, Citronellol, Linalool, Geraniol, CI 420990 (FD & C Blue No.1).




Na samom kraju mogu zaključiti da sam micelarnom prilično zadovoljna jer odgovara mojim potrebama u vidu jutarnjeg čišćenja lica, za što obično koristim micelarne – iako se nije uspjela plasirati među moje favorite. Upravo zbog toga što znam da postoje i bolje micelarne na tržištu (Bioderma, Vichy), pa i u drogerijama (Garnier), neću ponoviti kupnju. Ipak, ponavljam, to što nije potukla konkurenciju ne znači da je loša i zaista vjerujem da će mnogima odgovarati – uz to, zaista je vrlo, vrlo povoljna i isplativa te odlična za svoju cijenu. S druge strane, nježni odstranjivač šminke s očiju jedan je od najbeskorisnijih koje sam probala i njega ne mogu preporučiti. 

Kao što ste mogli vidjeti na prvoj fotki, kupila sam i Byphasse mlijeko za čišćenje i tonik – o njima ću uskoro pisati, a zasad vam mogu reći da oni čine bolji dio mog Byphasse iskustva. :)

Jeste li isprobali neke od Byphasse proizvoda? Kakvi su vaši dojmovi? Što biste preporučili? :)

Broj komentara: 14:

  1. Kakva šteta za dvofazni :(
    I ja volim dvofazne i skoro sam kupila ovaj... heh, ostajem kod dobrog starog Garnierovog :)
    A micelarna mi je naj do sad jer košta najmanje, a tekući puder skida najbolje od svih koje sam probala.
    I ja kao i ti volim za oči više dvofazne, ili ulje za skidanje šminke, al kad dođeš doma umorna (svejedno jel iz izlaska il s dnevnih obaveza, ugl umorna) samo želiš što prije zaleć i micelarnom najbrže skinem sve s lica i dovršim ako ičeg još igdje ima s uljem/mlijekom :)
    Prije ove mi je naj bila Garnier micelrna (rozi čep). S njom mi lice nije ljepljivo ko s ovom, al ona i lošije skine težu šminku s lica (s očiju jednako dobro).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj ti nije dvofazni. :) Vjerojatno zbog toga meni i ne funkcionira, nema meni do dvofaznih. :D
      Da, micelarna puder i sva ta prekrivala dobro skine, ali kad skidam swatcheve tuševa i tekućih mat ruževa s ruke vidim kako je ipak potrebno više truda nego s nekim drugim micelarkama. U svakom slučaju, to su nijanse, a micelarna je za tu cijenu odlična! :)
      A ja kad dođem doma krepana ionako ne mogu proći bez cijele procedure jer moram skinuti i leću... tako da mi je skidanje šminke s očiju posebnim sredstvom samo još jedan korak više :D

      Izbriši
  2. Ni meni se nije svidio odstranjivac sminke, nije skidao maskaru i isusicao mi je podrucje oko ociju, nisu mi se svidbjele ni vlazne maramice za skidanje sminke, maramice ne klizu po licu nego zapinju za lice i to me nerviralo jako 😏

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maramice nisam isprobala, njih baš nemam običaj koristiti... Ali mlijeko za skidanje šminke i tonik su super, uskoro ću pisati i o njima. :)

      Izbriši
  3. Bas zelim da isprobam micelarnu jer vidim da je bas dosta devojaka zadovoljno :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj svakako, stvarno vrijedi za tu cijenu :)

      Izbriši
  4. Jos uvek nisam probala nista od Byphasse, tek je stigao u Srbiju, dakle, sledi isprobavanje :) Zanimaju me micelarna, piling i maska (ako sam dobro videla da je to u pitanju), a ovaj skidac cu def. zaobici. Hvala za prenesene utiske. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piling i masku nisam probala, a osim ovoga što sam pokupovala svakako bih voljela probati i dezić i nešto od proizvoda za tuširanje i njegu tijela. :) Micelarna bi ti se mogla svidjeti, a skidač preskoči ako nosiš iole konkretniju šminku na očima. :)

      Izbriši
  5. Slažem se u potpunosti s tobom što se tiče ovog odstranjivača makeupa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, stvarno nije zadovoljio moje kriterije. Ali ostatak proizvoda itekako izvlači stvar. :)

      Izbriši
  6. Šteta za odstranjivač šminke, planirala sam da ga kupim no hvala što si mi uštedela pare :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, ne odgovara sve svima, tako ja nisam imala sreće s ovim skidačem :)

      Izbriši
  7. Slažem se za sve,micelarna je blaga, ali radi svoj posao, meni osobno je isto bolja garnier. Za odstranjivač sminke sa očiju se isto slažem, baš sam se nazivcirala s njim, ne skida ništa, a steta zbog kolicine i cijene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš šteta što ne funkcionira, a veselila sam se velikom skidaču šminke s očiju jer ih trošim kao vodu :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)