nedjelja, 20. prosinca 2015.

BiOrient shea maslac s arganovim i lavandinim uljem

Moja kozmetička znatiželja potiče me da stalno isprobavam nove proizvode i otkrivam različite zanimljive novitete. Unatoč tome što neprekidno isprobavam nešto novo, još uvijek se dogodi da otkrijem nešto potpuno drugačije i posebno, a danas vam pišem upravo o jednom takvom proizvodu. :) Dobila sam priliku isprobati biOrient shea maslac s arganovim i lavandinim uljem*, koji u svojoj glavi svrstavam negdje na pola puta između preparativnih i ljekovitih proizvoda. S obzirom na to da je biOrient novi brand na našem tržištu, prenosim simpatičnu priču o njegovu nastanku. :)

Iako je biOrient osnovan 2015. godine, postoje važni faktori za kvalitetu biOrienta koji sežu u daleku 2010. godinu kada su se upoznali jedan Francuz i jedna Hrvatica. Kako su arapske zemlje Maroko, Tunis i Alžir na sjeveru Afrike povijesno povezane s Francuskom, nije neobično da je moj suprug odrastao s brojnim Marokancima, a kasnije bio i poslovno povezan s Marokom i njegovom kulturom i tradicijom. Ljubitelji smo njihovih prirodnih proizvoda za njegu, gastronomije i arhitekture. Ideja se od početka temeljila na tome da imamo nešto svoje, da ima veze s eko proizvodnjom, a meni kao ženi odmah se svidjela ideja o kozmetičkim eko preparatima zamišljajući slatke ambalaže i predivne mirise. Danas nas dvoje činimo biOrient, a zahvaljujući suprugovim kvalitetnim kontaktima u Maroku možemo se pohvaliti da donosimo najbolje sirovine koje postoje na tom tržištu, ali i šire. Nakon provjera na terenu i dugotrajnog testiranja brojnih proizvoda različitih dobavljača prirodnih sirovina iz Maroka i središnje Afrike, došli smo do današnjih dobavljača s kojima smo bili izrazito zadovoljni obzirom na vidnu razliku u kvaliteti. Tada zapravo započinje priča o biOrientu, kada smo odredili razinu kvalitete koju želimo ponuditi na našem tržištu i kada smo pronašli kvalitetnog dobavljača koji zadovoljava naše visoke kriterije.

Više o ovom novom brandu možete saznati na web stranici, kao i na Facebooku, a tu je i popis prodajnih mjesta. :)




Shea maslac s arganovim i lavandinim uljem dobila sam na recenziju, a upravo bih taj proizvod i sama izabrala kao najzanimljiviji iz ponude biOrienta. :) Dolazi u simpatičnoj okrugloj plastičnoj teglici s limenim poklopcem. Teglica je oblijepljena naljepnicama od recikliranog papira s orijentalnim motivima i svim potrebnim podacima o samom proizvodu. Proizvod je dodatno zaštićen tankim plastičnim poklopcem koji nisam sačuvala. Po cijeni od 120 kn dobit ćete 200 grama visokokvalitetnog, koncentriranog proizvoda koji se vrlo sporo troši. Moj primjerak ima rok trajanja do kolovoza 2017. godine. Maslac je vrlo svijetle, gotovo bijele boje, a miris mu je prirodan i predivan – ja i inače volim miris proizvoda koji sadrže shea maslac. :)

Na naljepnici ćete pronaći odličan informativni tekst o proizvodu:

Karite ili shea maslac dolazi iz središnje i zapadne Afrike, a dobiva se tiješnjenjem sjemenki shea stabla. Shea maslac sadrži velike količine nezasićenih masnih kiselina (stearinska, palmitinska, oleinska i linolinska), vitamine E, A i F i masnih alkohola te ima visok sadržaj proteina i minerala. Zbog svojih bogatih svojstava koristi se za njegu suhe i zrele kože, kao i za njegu suhe kose, a zbog dodatka arganovog i lavandinog ulja dodatno bogato njeguje, hrani i smiruje kožu. Shea maslac pomaže u tretiranju ogrebotina, ožiljaka, svrbeža i ekcema. Radi protuupalnih svojstava koristi se u liječenju bolesti poput neurodermitisa, seboreje i psorijaze.

Upotreba: Za njegu lica i tijela shea maslac najbolje je koristiti umasiravanjem na vlažnu kožu nakon kupanja ili tuširanja kako bi se koža nahranila vlagom i hranjivim sastojcima iz maslaca, arganovog i lavandinog ulja. Koža će biti bogato nahranjena, pomlađena i zaštićena. Obratite pažnju na ruke, laktove, koljena i stopala. Za suhu, oštećenu kosu i kosu bez sjaja utrljajte malu količinu shea maslaca od korijena do vrhova na mokru kosu poslije pranja. Zbog minerala i vitamina ubrzava rast kose i pomaže kod raščešljavanja.

Sastav: butyrospermum parkii butter, argania spinosa kernel oil, lavandula angustifolia oil.




Na službenoj web stranici biOrienta možete pročitati još puno, puno toga o ovom divnom proizvodu – od zanimljivosti o afričkom porijeklu i lokalnoj upotrebi shea maslaca do primjera današnje, vrlo raširene i unaprijeđene upotrebe. U davna vremena koristile su ga Kleopatra, Nefertiti i Kraljica od Sabe. :) Važno je naglasiti da je biOrient shea maslac prirodan proizvod koji je siguran i pogodan za osjetljivu kožu. Obogaćen je arganovim i lavandinim uljem radi još bolje njege i zaštite kože, kose i noktiju te radi učinkovitije prevencije i pomaganja kod ozbiljnijih kožnih problema. 

Proizvod shea sjemenki gusto je ulje ili maslac koji na sobnoj temperaturi zadržava gusti oblik u vidu grudica maslaca koji se u dodiru s kožom i tjelesnom temperaturom topi i razmazuje te duboko prodire u kožu. Upravo takva grudasta tekstura maslaca ono je što osjećam pod prstima kad zahvatim malo proizvoda iz teglice. Iznimno je koncentriran, gust i bogat, odmah se može naslutiti da ima odlična regenerativna svojstva. Mrvica je dovoljna da namažete velik dio kože. Fino se razmazuje, no treba imati u vidu da nakon mazanja neko vrijeme ostaje masno-vlažan osjećaj, već znamo da je to normalno nakon njege nekim bogatim, koncentriranim zaštitno-regenerativnim proizvodom. :)





Shea maslac poznat je kao pomagač u borbi protiv suhe kože – hrani i njeguje kožu na način da zadržava vlagu u koži, a posebno je blagotvoran za nadraženu i ispucanu kožu. Vrlo je koristan kao sredstvo za njegu ruku i kožice oko noktiju. Zbog svojeg protuupalnog djelovanja koristi se i nakon brijanja ili depilacije, a pomaže i pri zacjeljivanju sitnih porezotina. Sve to mogu potvrditi, vrlo sam ga rado koristila nakon depilacije i u različitim prilikama kad bi mi koža bila nadražena ili oštećena. Možda sam ga najčešće koristila za njegu svojih problematičnih ruku – ne samo zbog zanoktica koje su kod mene često prisutne, nego i zbog toga što su mi ruke često prekrivene manjim i većim ogrebotinama zahvaljujući mojim ljubimcima, dvjema zaigranim macama. :) BiOrient shea maslac zaista pospješuje zacjeljivanje takvih ogrebotina i čini da mi ruke više ne bride, što jako cijenim. :D Isprobala sam ga i za njegu suhih koljena, laktova i peta i mogu reći da već nakon prve upotrebe koža postaje meka i nježna. Redovitom primjenom stanje se poboljšava u toj mjeri da sam gotovo zaboravila da su mi ta područja ikad bila suha. :) Pomogao mi je i kod blažih opeklina nastalih zbog moje smotanosti prilikom kuhanja. :D Oštećena koža više me nije toliko pekla, a cijelo je područje puno brže zacijelilo. Primjećujem da odlično djeluje i na iznimno suha i dehidrirana područja kože lica koja se perutaju. Ja takva područja trenutačno nemam, ali moj dečko ima jer odbija mazanje bilo kakvom kremom te sam ga nekoliko puta uhvatila na prepad sa shea maslacem u rukama. Njemu je totalno svejedno, no ja sam primijetila poboljšanje već nakon prvog prisilnog tretmana. :D




Postoji još milijun načina na koje možete koristiti ovaj shea maslac, a koje ja još nisam isprobala. Može se koristiti i za njegu cijelog tijela tako da se nanese na vlažnu kožu nakon tuširanja, no kako nemam jako suhu kožu na većini površine tijela, nisam ga željela trošiti na takav način. :) Nisam ga koristila za njegu kose jer mislim da bi za moju gotovo kratku kosu trenutačno bio prejak, no da mi je kosa duga i suha kao ranije, sigurno bih ga isprobala i na taj način. Možete ga koristiti i kao balzam za usne jer super štiti od vjetra i zime. Super je i za njegu starije kože koja gubi prirodnu vlažnost i elastičnost, ali i za njegu osjetljive dječje kože. Proizvođač navodi da pomaže i kod strija, akni, ožiljaka, ekcema, lišajeva, opeklina od sunca, atletskih stopala, kožnih alergija i ugriza insekata, dermatitisa, seboreje i psorijaze te pelenskog osipa kod beba. Kad nam dođe ljeto, svakako ću iskušati shea maslac pri saniranju ugriza insekata, opeklina i alergija, ako ih bude. :)

BiOrient shea maslac s arganovim i lavandinim uljem, kao jedinstven proizvod kakav ranije nisam imala prilike koristiti, postao je nezamjenjiv dio moje kozmetičke kolekcije, odnosno kućne ljekarne. Kako vi rješavate probleme poput ogrebotina, opeklina, suhih, otvrdnjelih i perutavih dijelova kože? Imate li iskustva sa shea maslacem ili proizvodima koji ga sadrže i na koji ih način koristite? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

2 komentara:

  1. Zvuči mi i čini se odličan, sad ga stvarno želim isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ti ga od srca preporučujem, dobro je imati ovakav višenamjenski proizvod :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)