ponedjeljak, 23. studenoga 2015.

theBalm Nude Dude paleta + look



Nedavno sam vam pokazala svoju theBalm kolekciju, a u današnjem postu reći ću vam ponešto o paleti Nude Dude koja me brzo osvojila svojim izgledom, nijansama, ali i kvalitetom. :)

Nude Dude nastavak je na popularnu paletu Nude 'tude, a ja sam se dugo premišljala između ove dvije palete. Kada je theBalm stigao u Hrvatsku i kada sam palete vidjela uživo, shvatila sam da su nijanse koje krase Nude Dude puno više po mom ukusu i odluka je pala. Paletu sam ulovila na popustu u Martimexu, puna cijena iznosi oko 250 kn, a popis prodajnih mjesta u Hrvatskoj možete pronaći u mom theBalm postu. :)





Ako znate za theBalm, onda znate i to da su njihovi proizvodi uvijek zapakirani u originalna, vesela, vrckava i retro pakiranja. Nude Dude tako, eto, na pakiranju ima polugole frajere. :D Inače, pakiranje je kartonsko i vrlo se brzo prlja, no prilično je čvrsto i u ovih par mjeseci nije mi se nimalo oštetilo iako sam ga često nosala sa sobom na šminkanja. Paleta ima 9,6 g i sadrži 12 nijansi sjenila među kojima ima mat, shimmerastih i šljokičastih. Svaka nijansa ima svoj naziv, što je vrlo zgodno, a još je zgodnije to da su nazivi napisani na samom pakiranju – ponekad ih ispišu na one zaštitne folije koje ja odmah bacim i niškoristi od toga. :D U paleti dolazi i vrlo iskoristivo ogledalo te kistić koji sam bacila jer baš i nije upotrebljiv (kao i većina kistova koji dolaze u paletama).




Sjenila su – odlična! Nisu najbolja koja sam isprobala (Burberry i Rouge Bunny Rouge sjenila su koja djevojci zbilja mogu povisiti kriterije :D ), no svakako su u nekom višem rangu. Svaka je nijansa vrlo iskoristiva, paletica je složena predivno i u njoj nema ozbiljnijih promašaja što se tiče kvalitete. Sjenila su mekana i izvrsno se nanose na kapak, blendanje je lagano – općenito, s ovom paletom lako je raditi. Pigmentacija je kod svjetlijih nijansi izvrsna, a kod pojedinih tamnijih nijansi nešto je slabija, no svaka se nijansa može lijepo nadograditi. Razina trušenja razlikuje se među pojedinim nijansama, no nijednu nijansu ne bih proglasila lošom prema tom kriteriju. Mat nijanse nešto se više truse, a shimmeraste su mazive poput maslaca. <3 Sva sjenila nanosim preko baze i u toj kombinaciji theBalm sjenila traju mi na kapcima cijeli dan.




Nijansa Flirty izdvojila mi se kao najdraža i najčešće je koristim – riječ je o divnoj, gotovo pa duochrome ružičasto-ljubičastoj nijansi sa zlatnim shimmerom koju uglavnom koristim na pokretnom dijelu kapka. Bežikasta Fearless i smećkasta Flawless lijepe su i vrlo korisne mat nijanse, idealne za nanošenje u pregib kapka. Fabulous je jedinstvena bijelo-zlaćana nijansa za highlight koju volim nositi u unutarnjem kutu oka, dok su Firm, Faithful i Fit predivno pigmentirane zlaćano-brončano-bakrene shimmeraste nijanse koje su izvrsne za različite dnevne i večernje lookove. Feisty je vrlo posebna nijansa, roskasto-taupe s pokojom šljokicom koja se na kapcima ne primijeti te sjenilo djeluje potpuno mat – još jedna od onih divnih neutralnih nijansi za koje vam se čini da ih sigurno imate u kolekciji, no potom otkrijete koliko su jedinstvene. Desnu stranu palete zauzimaju tamnija sjenila – divna tamnosmeđa Friendly, gunmetal-šljokičasta Fierce, crvenkastosmeđa Funny i shimmerasta tamnosmeđa Fine – koja će odlično naglasiti vanjski kut oka ili dio ispod donjih trepavica.





Očito, paleta Nude Dude sadrži dosta shimmerastih sjenila, dok bi ljubitelji mat sjenila mogli ostati uskraćeni za pokoju željenu nijansu – no za njih tu je vrlo hvaljena theBalm Meet Matt(e) Nude paleta. :) Za mene je ova paleta odlično iskombinirana i često je koristim, odlično je što se tu može naći i svjetlijih i tamnijih, neutralnih, hladnijih i toplijih, kao i mat i shimmerastih nijansi – zajedno omogućuju različite kombinacije i puno potencijalnih kompletnih lookova.

Za kraj vam prilažem svoj današnji lagani theBalm look – konačno sam ukomponirala sve theBalm proizvode koje sam mogla staviti na sebe u jednom looku. :D Na očima su, dakle, sjenila iz Nude Dude palete – puno sam se igrala, a fotić nije uhvatio gotovo ništa – tako to obično biva. Anyways, nijansa Flirty na pokretnom je dijelu kapka, u pregibu su Fearless i Flawless, a Fabulous sam iskoristila za highlight ispod obrva. Nijansom Fine obrubila sam vanjski dio gornjeg i donjeg kapka, a s unutarnje strane donjeg kapka nanijela sam Faithful. Bež olovka u waterlineu + maskara  Maybelline Rocket Volum' Express Waterproof koja je okej za dan, ali ništa posebno.




Od theBalm ekipe nosim još i rumenilo Frat Boy, Bahama Mama bronzer pomogao mi je pri blagom konturiranju, a legendarna Mary-Lou poslužila je kao highlight. Više o ova tri proizvoda možete pročitati u spomenutom postu o mojoj theBalm kolekciji, a tamo možete vidjeti i njihove swatcheve.

Jeste li isprobali nešto od branda theBalm? Sviđa li vam se ova paleta? Volite li palete sjenila i koja vam je ovih dana najdraža? :)

Broj komentara: 10:

  1. A baš je fina, sviđa mi se što ih nije previše mat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, prekrasne su mi nijanse <3 a ove shimmeraste nijanse su tako divne i butteraste <3

      Izbriši
  2. Prelepa paleta, sa divnim nijansama! Zelim je :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je uzmeš, mislim da ćeš biti oduševljena <3

      Izbriši
  3. predobro izgleda :D boje su zahvalne, vrijedi investirati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, boje su baš zahvalne i mogu se kombinirati na milijun načina - zato volim ovu paletu :)

      Izbriši
  4. Predivna paleta, ali ne smije kupiti još jednu nudačicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj te nudačice... sve su tako privlačne i iskoristive, stvarno je teško odoljeti :)) ne smijem ni pokušati prebrojiti koliko ih ja imam! :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)