srijeda, 18. studenoga 2015.

Let's unbox the Tester box!



Svašta je ove godine stiglo u Lijepu Našu, između ostaloga konačno je ostvaren i koncept beauty boxa, već dugo popularan na stranim tržištima. Fora je u tome da vam svaki mjesec na kućnu adresu stiže kutija kozmetičkih iznenađenja – za određeni iznos dobijete lijepo upakiranu kutiju s nekoliko proizvoda u tester/travel/full size izdanju. Svi pretplatnici dobivaju svoj box na isti datum, tako da nema kvarenja iznenađenja. :D Ovo je dobar način za isprobavanje nekih proizvoda koji su vam inače možda nedostupni ili vam jednostavno ne bi palo na pamet da ih kupite. Neki su svjetski beauty boxovi impresivno opremljeni vrijednim i teško nabavljivim proizvodima, neki su nešto manje atraktivni, a mene je oduševila vijest da ćemo sada imati i domaću verziju ovog popularnog koncepta. Ono što me osobno najviše privlači jest faktor iznenađenja. Volim taj feeling kada dobijem paketić i onda ga sva uzbuđena otvaram, jedva čekajući da proučim sadržaj. A kad ljubiteljici kozmetike poput mene stigne nešto što se deklarira kao beauty box, velika je vjerojatnost da će joj se barem dio sadržaja zaista i svidjeti i da će ga dobro iskoristiti. :D 

Ipak, kad su počele najave prvog hrvatskog beauty boxa, nisam odmah odlučila da ću ga naručiti. Da, jako volim iznenađenja, volim poklone i volim kozmetiku – ali opet, pretpostavljala sam da će sadržaj kutije uglavnom činiti testeri, da je velika vjerojatnost da sam mnoge od ponuđenih proizvoda već isprobala... S druge strane, meni mini pakiranja uvijek dobro dođu jer volim putovati, a na putovanja redovito nosim nakupljene testere i isprobavam nove proizvode – to mi je i praktično i zanimljivo. :) U svakom slučaju, podsvjesno sam cijelo vrijeme znala da neću odoljeti, a sasvim sigurno ni ne bih – međutim, Ivana Blažoti, hrabra mlada poduzetnica i osnivačica Testera, preduhitrila me i ponudila mi da budem jedna od ambasadorica Tester boxa, tj. jedna od blogerica koje će dobiti svoj primjerak prvog hrvatskog beauty boxa i po želji ga predstaviti na blogu.




I tako mi je Tester box* jučer stigao u ured i naravno da nisam mogla čekati da se vratim doma i pofotkam ga kako spada nego sam okinula par reda-radi mobitelskih fotki i bacila se na raspakiravanje. :D Prije svega, upućujem veliku pohvalu za organizaciju dostave – sve je riješeno brzo, točno i ugodno. :)




Kutija je zapakirana vrlo lijepo i elegantno – vanjska zaštitna kartonska kutija krije prekrasnu crnu kutiju s pink logom Tester boxa. Nakon skidanja poklopca dočekuje nas dodatni zaštitni papir i pink mašnica (a gdje je pečat? – tu je i pečat! :D ). Nije ovo lako raspakirati jednom rukom, rispekt curama koje su snimale unboxing video držeći mobitel/kameru u ruci! :D 




Za prvi put poslana nam je mala crna kutija za koju je inspiracija bila mala crna haljina. :) Kutija krije i lijepu karticu sa slikom legendarne Audrey Hepborn, a tu je i prigodni citat: Elegancija je jedina ljepota koja ne blijedi. Pozadina kartice krije informacije o svim proizvodima koji su se našli u kutijama – ovdje je, dakle, naveden cjelovit izbor proizvoda koji su se ubacivali u kutije, tj. svaka kutija dostavlja neke od navedenih proizvoda.




Naravno, mene je najviše zanimao upravo sadržaj, a moja je kutija otkrila sljedeće stvarčice:




Nivea Volume care sprej i pjena za kosu (svaki po 50 ml) – sprej za postojanu frizuru tijekom cijelog dana vidno povećava volumen svake vlasi i ne čini kosu teškom. Pjena za oblikovanje udvostručuje volumen kose, ne čini ju ljepljivom te ju istovremeno njeguje i jača. Cijena za 250 ml iznosi 27,90 kn. Sprejeve i lakove za kosu već dugo ne koristim pa nisam poskočila od entuzijazma nad ovim proizvodima, ali na putovanja često poželim ponijeti bilo što za stiliziranje kose što nije u nekom ogromnom pakiranju, stoga će mi ovo dobro doći.

AlpStories mlijeko za tijelo s nevenom (50 ml) – obogaćeno arganovim uljem i eksraktom lišća ginko bilobe. Umiruje, njeguje i regenerira kožu. Nježna formula brzo se upija i kožu ostavlja mekom, mirisnom i nahranjenom. Cijena za 250 ml iznosi 99 kn. Osim moje verzije, u kutijama dolaze i verzije s kamilicom i lavandom, a mene je zapala baš ona koju sam već koristila i potrošila – eto vam i recenzije AlpStories mlijeka za tijelo s nevenom. :D Sve u svemu, bila sam zadovoljna ovim finim i laganim mlijekom za tijelo, kao i AlpStories kozmetikom općenito. <3

Amika Perk Up Dry Shampoo (21,3 g) – šampon za suho pranje, čisti korijen kose apsorbirajući višak masnoće i nečistoće koje ju otežavaju. Lagana formula uklanja mirise i osvježava kosu između dva panja. Obogaćen prirodnim rižinim škrobom. Cijena za 232,5 ml iznosi 127 kn. Nikad nisam isprobala šampon za suho pranje. Štoviše, imam neku averziju prema njima, iako mi mnogi tvrde da su super. I sad sam prilikom otvaranja na poslu reagirala mlako – oh, pa ja to ne koristim :-/ - da bi me nekoliko kolegica šokirano pogledalo i počelo uvjeravati da ga hitno moram isprobati. E pa isprobavanje uskoro slijedi i sad se baš veselim – to je ono što sam na početku spomenula, zahvaljujući Tester boxu isprobat ću nešto što mi nikad nije palo na pamet isprobati! :D

Neoviderm emulzija za kožu (5 ml) – medicinski proizvod koji pridonosi zaštiti kože obnavljajući hidrolipidnu ravnotežu, dubinskoj hidrataciji kože, smiruje opekline i upalne procese, pospješuje i ubrzava regeneraciju kožnog tkiva. Cijena za 100 ml iznosi 139,90 kn. I ovo sam isprobala. :D Možda se sjećate da sam Neoviderm emulziju nekoliko puta spominjala u new in i empties postovima, nekako uvijek imam par tester pakiranja u svojoj kućnoj ljekarni. Pokazala se kao korisna pomoć kod brojnih problema i sada već mogu reći da mi je djelomično ili potpuno umirila sve i svašta – kožu nadraženu depilacijom, ubode, žuljeve, čak i svrbljive lezije nastale od mikrosporoze koju mi je svojedobno prenijela udomljena maca.  

Apivita Lip Care SPF 20 sa pčelinjim voskom i kakao maslacemprirodni sastojci, obnavlja ispucale usne. Cijena za 4,4 g iznosi 55,69 kn. Ovo je prvi od dva full size proizvoda koja sam dobila u kutiji. I njega već imam i sad mi je već malo neugodno. :D No doobro, šta sad, znali ste već prije da obožavam isprobavati kozmetiku i da sve i svašta nađe put do mene. :D Balzam mi je super, okusom, mirisom i dojmom puuuno bolji od verzije sa pčelinjim voskom i kamilicom (žuta verzija koja se također nalazi u nekim kutijama i koju također već imam). Još nisam odlučila hoću li nekome pokloniti duplić ili ću ga zadržati kao zalihu.

Avon Big & False Lash Volume maskaramaskara koja pruža volumen i savršen izgled umjetnih trepavica kao iz salona. Traje cijeli dan, bez grudica, mrvljenja ili razmazivanja. Patentirana formula četkice s 1000 vlakana. Cijena za 10 ml iznosi 55 kn. Jeij, ovo nemam, a jako sam željela isprobati! :D Drugi full size i jedini dekorativni proizvod u kutiji, on me definitivno najviše razveselio i zainteresirao. 




Summa summarum – dobila sam ukupno sedam proizvoda (šest ako ćemo prema službenoj raspodjeli, objašnjenje slijedi u sljedećim odlomcima), tri koja već imam (kod kojih izostaje faktor znatiželjnog isprobavanja, no s druge strane već znam da će mi biti odlični), tri koja baš i ne koristim (ali ipak mi neće biti beskorisni) i jedan koji nisam isprobala i koji me jako veseli. Nisam razočarana niti oduševljena, najtočnije je reći da sam zadovoljna i da je ovo otprilike u rangu mojih očekivanja za prvi put. Pretpostavljala sam čak i to da su male šanse da nemam bar neke od proizvoda koje ću dobiti u boxu. :D Jako mi je drago da se netko kod nas odlučio na ovakav pothvat i s pozitivnom znatiželjom čekam sljedeći, prosinački box, koji će navodno biti još sadržajniji i bolji. Noup, nemam nikakav dogovor oko svog ambasadorstva za sljedeći box, naručila bih i sama svakako barem još taj sljedeći jer mi je fora, i ideja mi je fora i želim je podržati iako se pri realizaciji potkralo i nekoliko lošijih strana.

Naravno, otišla sam na internet i na Facebooku sam vidjela sadržaje nekoliko tuđih kutija još prije nego što sam otvorila svoju. I pročitala sam da su neki dobili više proizvoda od drugih. Čula sam i verziju da su blogerice dobile više proizvoda od neblogerica koje su same naručile i platile Tester box. To me potaknulo na malo istraživanje pa sam pogledala fotke sadržaja kutija kod nekoliko svojih kolegica blogerica, a potom i komentare čitateljica – i moj je zaključak da nije baš istina da su blogerice u glavnini dobile više od neblogerica, naime, neke su blogerice dobile više proizvoda od drugih. Također, neke čitateljice u komentarima su se bunile da su one dobile manje, a neke su rekle i da su dobile isto što i određena blogerica – a naravno da ima i situacija da je čitateljica dobila više od blogerice. Mislim da se tu čak i ne radi o favoriziranju blogerica (nadam se da je tako i zbilja mi se čini da sam u pravu) nego o tome da različite kutije kriju različite sadržaje koji nisu najpametnije raspoređeni – zbog čega poneke od njih djeluju atraktivnije i prosječnom su kupcu korisnije nego neke druge. 

Treba imati na umu da su kutije zamišljene kao personalizirane – prilikom narudžbe sve smo mi ispunjavale upitnik o svojim preferencijama, željama i specifičnim problemima (tipa dehidracija, bore...). Međutim, čini se da nisu svi dobili kutiju koja je u skladu s onime što su označili – ja sam, primjerice, u upitniku potpuno ignorirala sve oko kose, a itekako sam dala do znanja da me jako zanima dekorativna kozmetika. Dobila sam tri proizvoda za kosu i samo jedan dekorativni. :D Međutim, mislim da razloga za durenje nema jer ovaj je projekt tek na početku i začetnici još ne mogu birati između hrpetine brandova i proizvoda – mislim da je ovo nešto što se tek treba razvijati i dostići svoj puni potencijal, a brandovi tek trebaju prepoznati i prihvatiti tu ideju. Osobno bih voljela da sam dobila Avene i Novexpert proizvode umjesto ovih za kosu, ali također mi je drago što sam dobila maskaru, balzam i mlijeko za tijelo umjesto nekih proizvoda koji su se našli u drugim kutijama. To je taj faktor iznenađenja – ne znaš što ćeš dobiti i baš i ne utječeš na to, riječ je o konceptu koji će nekima odgovarati, a nekima neće. Ipak, ne bi se smjelo događati da mlade osobe koje nisu označile da imaju problema s borama, niti se to očekuje, dobiju anti-age proizvode. Također, nadam se da će sljedeće kutije općenito biti sadržajno bogatije i sadržavati što je moguće atraktivnije full size proizvode te izdašna mini pakiranja.

Mislim da bi začetnici trebali (i sigurna sam da hoće) uvažiti i analizirati kritike i komentare koji su stigli te ubuduće složiti kutije koje će, iako popunjene različitim proizvodima, djelovati jednako atraktivno. Vrijednost svake kutije trebala bi biti jednaka. Također, sadržaj bi trebao biti što je moguće bliži preferencijama koje je naručitelj označio u upitniku. Još nešto – ljudi izvade i broje proizvode koje su dobili. Netko je, recimo, dobio 6 proizvoda, a netko drugi 9, i to izaziva osjećaj nepravde. Dano je objašnjenje, i ja ga razumijem, da se neki proizvodi zbog vrlo male mililitraže računaju kao set iliti kit iliti jedan proizvod (a tako je navedeno i na kartici), međutim, mislim da bi to trebalo izbjegavati jer velik broj kupaca (prema onome što sam ja primijetila) ne ulazi u analize nego broji i osjeća se prevareno prilikom dobitka manjeg, „manjeg‟ ili manje atraktivnog paketa. 

Cijena Tester boxa iznosi 100 kn, a moguće je dogovoriti i višemjesečnu pretplatu. Vrijedi li 100 kn? Mislim da internet pruža dovoljno informacija da svatko od vas može samostalno procijeniti vrijedi li vaših 100 kn. :) Ja sam već rekla da ću naručiti prosinačku kutiju i meni, kad sve odvažem, vrijedi – i zbog faktora iznenađenja i slatkog iščekivanja, i zato što sam crazy cosmetics junkie, i zato što su proizvodi u glavnini dobri i meni bi velika većina s ukupnog popisa bila odlična, dobra ili barem iskoristiva. Ipak, u potpunosti razumijem manje avanturističke duše koje žele dobiti siguran deal za svoj novac i njima savjetujem da prate kako će se situacija razvijati sljedećih mjeseci te same procijene svoj rizik. :)


Sviđa li vam se koncept beauty kutija iznenađenja koje vam jednom mjesečno stižu na kućnu adresu? Jeste li naručile svoj primjerak Tester boxa ili to možda planirate učiniti u prosincu? Sviđa li se vama sadržaj moje male crne kutije? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Hmm, ne bih rekla da vrijedi to sve 100kn. U drugim zemljama su ti paketici puno atraktivnijeg sadrzaja i ne placas da dobijes Avene tester kojeg mozes dobiti besplatno u svakoj ljekarni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A velim, kako kome - ima zadovoljnih, a ima i razočaranih. Naš beauty box se i zove Tester pa ono, nisam ni očekivala da će biti prepun full size nedostupnih proizvoda. :D Vidjet ćemo hoće li s vremenom izbor proizvoda biti veći - ja bih recimo bila razočarana kad bi sljedeći mjesec brandovi bili isti.

      Izbriši
  2. Potpisujem sve što si napisala. Zapravo nisam nisam ni nezadovljna ni zadovoljna, ali tek je u početku projekt i treba dati podršku. Kad bude više sponzora bit će i bolji pokloni :) Ja sam naručivala Lookfantastic boxove i stvarno sam bila jako zadovoljna :) I tamo je uvijek bilo više preparative nego dekorative a ja bi da je obrnuto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom. :) Vjerujem da će u sljedećim mjesecima sadržaj kutija biti sve bolji i raznovrsniji. Ja nikad nisam naručivala strane beauty boxove, ovo mi je prvo takvo iskustvo - ali da, slažem se da je uvijek bolje da je više dekorative :)

      Izbriši
  3. Prvi mačići, što bi se reklo, ali nikako nisu za u vodu bacit. Sama kutija i cijela oprema oko pakiranja i slanja košta prilično, kad gledaš s poduzetničke strane. Iskreno, mislim da je personalizacija kutije u ovoj prvoj fazi bila možda preambiciozan korak, jer ljudi očekuju nešto, a kada im nisi u stanju to isporučiti nastaje razočarenje. Treba tu bit malo atraktivnijih stvarčica, tu se također slažem, ali pomalo. I PR-ovi s ovog područja moraju probavit ovaj koncept, a ljudi pogotovo. Meni je super što se Ivana uopće otisnula u ovu pustolovinu, a sljedeći svakako kupujem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu samo zamisliti kako to izgleda s poduzetničke strane - vjerujem da nije nimalo jednostavno niti jeftino i Ivani svaka čast što se upustila u ovakav projekt. Sigurna sam da će sljedeće kutije biti još bolje i raznovrsnije, kad se brandovi malo više zainteresiraju za ovu stvar. :)

      Izbriši
  4. Ja također volim faktor iznenađenja, ali o ovoj kutiji nisam imala pojma da će izaći. Tek kada ste vi cure dobile svoje kutije, ja sam saznala da je pokrenut odličan projekt, koji podržavam. Nadam se da će vremenom sve to postati organiziranije i da će sadržaj kutije biti bolji.
    Iskreno, neću je još neko vrijeme poručiti. Kada pogledam, Lookfantastic Box košta 150 kn, a sadržaj joj je neusporedivo bolji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, ove strane kutije nikad nisam naručivala, morat ću jednom da isprobam i to zadovoljstvo :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)