utorak, 24. studenoga 2015.

Catrice Ultimate Colour Lipstick – In a Rosegarden



Današnji kratki postić posvećujem jednom lijepom i povoljnom ružu za usne. Catrice Ultimate Colour jedna je od meni najdražih drogerijskih linija ruževa za usne i sada već imam... samo da prebrojim... devet nijansi iz te linije, a već sam ih nekoliko i potrošila. Volim ih zato što su kremasti i vrlo ugodni na usnama, a ja i dalje obožavam nositi takve ruževe, unatoč dugotrajnom mat trendu (koji ipak nije ni mene zaobišao, da se razumijemo). Catrice Ultimate Colour ruževi bogato su pigmentirani i uglavnom već u prvom nanosu lijepo prekrivaju usne, iako ih uvijek možete pojačati dodatnim slojem. Nanose se vrlo jednostavno te su zbog svoje kremastosti i mekoće prilično nezahtjevni – osim ako se ne radi u nekoj tamnoj nijansi, vjerojatno ćete ih moći popraviti u hodu, bez pretjerane koncentracije. Jedna im je od najvećih vrlina, dakle, apsolutna lakoća korištenja. :) Usne s njima izgledaju nekako posebno meko i sočno – oh da, volim taj efekt dobrih kremastih ruževa. <3




Mana kremastih ruževa može biti potencijalno razlijevanje i uvlačenje u borice oko usana. Kod ovih ruževa to dosta ovisi o nijansi, a ako se želite osigurati, to možete učiniti obrubljivanjem usana olovkom za usne u odgovarajućoj nijansi. :) Također, znamo da kremaste ruževe za usne ne krasi kvaliteta postojanosti. Tako je i s Ultimate Colour ruževima – ovisno o nijansi, moguće je da će vam već nakon dva-tri sata nestati s usana (ili pak s prvim pićem), međutim, kako je nanošenje vrlo jednostavno, nije mi problem obnoviti sloj kad god je to potrebno. Ruževi su vrlo ugodni na usnama i ne isušuju te uglavnom ne naglašavaju nepravilnosti (ovo također pomalo ovisi o nijansi).

Što se tiče tehnikalija, pakiranje je jednostavno, lijepo, crno, sjajno i sklono packanju, a na dnu se nalazi naljepnica s nazivom nijanse u boji koja odgovara samoj nijansi. To je vrlo korisno kad imate devet ruževa iz iste linije kao što ih imam ja – začas mogu identificirati primjerak koji želim nositi taj dan. :D Pakiranje krije 3,8 grama ruža, a kupiti ga možete u svim drogerijama koje drže Catrice, i to po cijeni od 33,90 kn. Miris ovih ruževa slatkast je i ugodan.




Nijansu 370 In a Rosegarden* dobila sam na divnom Catrice eventu u travnju i već sam ga napola potrošila. Kremasti ruževi nježnih nijansi nešto se brže troše, no ima nešto i u tome da mi je ova nijansa postala vrlo draga i vrlo je često dio mog dnevnog looka. Riječ je o decentnoj, prigušenoj nude-ružičastoj nijansi koja na usnama ostavlja bogat trag boje i efekt kremastog sjaja. Na swatchu i u samom pakiranju pod određenim kutom svjetlosti primjetan je nekakav sićušni shimmer koji me pomalo zbunjuje jer na usnama se on uopće ne vidi, ostaje samo čisti sjaj. Također, na swatchu djeluje intenzivnije nego na usnama (onako muški sam potegnula swatch :D ). Prilično sam sigurna da bi ova nijansa pristajala svima, bez obzira na podton, ali vjerojatno je bolji izbor za svjetliju i srednje tamnu put – na stranim blogovima vidjela sam da na vrlo tamnoj koži može ispasti presvijetla i cajkasta (što me zbilja iznenadilo!). No dobro, u našem podneblju pristajat će velikoj većini. :)





Imate li i vi u svojoj kolekciji koji Catrice Ultimate Colour ruž? Sviđa li vam se ova nijansa? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 10:

  1. Odgovori
    1. Mislim da bi se mnoge cure/žene/dame ( :D ) mogle pronaći u toj nijansi, baš je lijepa i prilično univerzalna <3

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Onda vjerujem da razumiješ moje oduševljenje ovom nijansom :))

      Izbriši
  3. Odlicno ti stoji i boja mi je bas sad za ovo vreme :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Tamara <3 baš ga često nosim ovih dana :)

      Izbriši
  4. krasna je nijansa :) definitivno divota za svakodnevno nosenje, inace opcenito catrice ruzevi su pun pogodak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, Catrice ruževi su zakon! Uvijek mi bude drago kad vidim da su došle nove nijanse i uvijek nađem neku za sebe :))

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Zbilja je divna i znala sam da će se mnogi složiti sa mnom! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)