nedjelja, 4. listopada 2015.

Vreća smeća 4/2015


Današnji post nadovezuje se na Vreću smeća 3/2015 koju sam objavila prije nekoliko tjedana. Odrekli biste me se da sam sve stavila u jedan post, zato ste prije nekog vremena mogli vidjeti prvi dio, a danas ću vam pokazati ostatak. :)




Tradicionalno krećemo s gelovima za tuširanje. Balea Shining Cocos – gel za tuširanje sa šljokicama i s mirisom kokosa kupila sam, dakako, zbog kokosa, ali odmah nakon otvaranja znala sam da mi se neće svidjeti i da ću ga koristiti tek tako da se potroši. Djeluje vrlo, vrlo umjetno i nekako gumeno. S druge strane, Nivea Coconut Cream kremasti gel za tuširanje prava je kremasta kokosasta divota. Potrošila sam već nekoliko pakiranja. Osim u mirisu, uživala sam i u bogatoj kremastoj teksturi i njezi koju ovaj gel pruža. O Afrodita piling gelu za tuširanje Mineral Water pisala sam u postu o pilinzima za tijelo, iako u mojoj glavi pripada gelovima za tuširanje, a ne pilinzima. :) Yves Rocher Jardins du Monde gel za tuširanje španjolski šipak ima lijep i zanimljiv miris, no puno su mi draže kreme za tuširanje iz iste linije, posebno verzije s makadamijom, kavom i kakaom. <3




Afrodita kremasti gel za tuširanje i njegujuće mlijeko za tijelo Coconut Milk zajedno čine odličnu kombinaciju u kojoj sam uživala tijekom vrućih ljetnih dana. Afroditini gelovi za tuširanje i losioni/mlijeka za tijelo vrlo su kvalitetni i svima ih preporučujem, a moguće je izabrati između šest ili sedam mirisnih kombinacija. Već ste shvatili da ja obožavam proizvode s kokosom, zar ne? :D Potrošila sam još dva kokosasta losiona – Phytorelax kokos losion za tijelo vodenast je, lagan i nekako umjetan, a Dove Purely Pampering hranjivi losion za tijelo s kokosovim mlijekom i cvjetovima jasmina bio je pak možda malo prehranjiv za ljeto, ali miris mu je po mom guštu.




Garnier Oil Beauty hranjivi piling i Avon Naturals piling za tijelo – vanilija recenzirala sam u postu o pilinzima za tijelo. Avon je definitivni favorit zbog prekrasnog mirisa, kremaste teksture te optimalne gustoće sitnih zrnaca za piling. Garnier Fructis šampon za normalnu do suhu kosu s ekstraktom marakuje i kokosovim uljem nit smrdi nit miriši, ni po čemu ga nisam zapamtila.
Alfaparf hranjivu masku za suhu kosu* potrošila sam, nažalost, prije nego što sam je stigla recenzirati, no barem će ovdje ostati zapisano da mi je bila odlična. Svidjelo mi se to što prilično brzo djeluje, efekt je na mojoj (doduše sada kraćoj i manje zahtjevnoj) kosi bio vidljiv čak i ako bih je držala samo dvije ili tri minute.




Mixa optimalno tolerantno mlijeko za čišćenje lica blago je i vrlo ugodno za korištenje, također i učinkovito, sigurno ću ga ponovno kupovati. Isto vrijedi i za Afrodita Clean Phase mlijeko za čišćenje Soft za suhu i osjetljivu kožu. Alba Botanica Hawaiian Facial Toner – tonik za čišćenje lica s hibiskusom ponekad me peckao i definitivno je preagresivan. Garnier Essentials blagi vitaminski tonik nježan je i ugodan, jedan od drogerijskih favorita koje svako toliko kupujem. Alpstories tonik za čišćenje lica – neven i kamilica* jako mi se svidio, od pakiranja, preko sastojaka i djelovanja, zbog čega će uskoro dobiti svoju recenziju. Ziaja micelarna otopina s maslinom* proizvod je za koji zapravo ne mogu reći ništa loše, no isprobala sam nekoliko puno boljih micelarnih i ova nije uspjela zadržati moju pažnju.

L'Occitane karite nježni tonik za lice više sam doživljavala kao kakvu luksuznu vodicu nego kao tonik. <3 Nježan je, blag i ugodan, a prije nekoliko mjeseci cijela je karite linija reformulirana, tako da jedva čekam da se dokopam nove verzije. :)




Našlo se tu i nekoliko Lush proizvoda čija pakiranja čuvam jer za pet praznih pakiranja mogu dobiti besplatnu masku za lice. :) Upravo sam jednu odličnu masku i potrošila – Lush Brazened Honey svježa maska za lice opisana je i nahvaljena u recenziji. Tu je i potrošeni uzorak African Paradise regeneratora za tijelo koji sam koristila za ruke jer u biti ne volim regeneratore za tijelo koji se ispiru, ja sam fan standardnih mazalica. :) Prilikom pranja ruku nanijela bih ga i protrljala, kao što bih učinila s tekućim sapunom, te isprala. Predivno omekšava i njeguje ruke, obožavala sam ga koristiti nakon pranja veće količine kistova ili suđa, čak razmišljam o tome da nabavim full size pakiranje samo za ruke. <3

Lush Tea Tree Water tonik – jeste li primijetili koliko sam tonika potrošila? :D I imala sam sreće s većinom, tako je i ovaj bio odličan, primijetila sam da mi je koža nakon korištenja osvježena i nekako oživljena. Sweetie Pie drhtavac za tuširanje nije mi se svidio, zaključila sam da ja jednostavno ne znam baratati drhtavcima za tuširanje, sve mi klizi i bježi i mrvi se i... pokunjeno se vraćam standardnim gelovima, kremama i uljima za tuširanje. :D Ipak, moram napomenuti da je mom dragom Chakyju ovaj drhtavac bio baš fora. :D




Dezići – kao što uvijek napominjem, koristim samo roll-on. Biobaza Silky Comfort sa shea maslacem i jojobom zadovoljavao je moje potrebe, no upozoravam da sam od mnogih cura čula da su im Biobazini dezići preslabi. Garnier Mineral Clean Sensation i Nivea Fresh Comfort našli su se u mojoj kupaonici već puno puta, odlični dezići koji stvari drže pod kontrolom – za njih još nisam čula ništa negativno ni od drugih, zahtjevnijih korisnica. :) Escada Born in Paradise prekrasan je ljetni parfem koji miriše na tropske otoke i egzotične koktele. Gotovo svako ljeto obilježi mi jedan Escadin ljetni parfem. <3 Kiko Yellow vanilla & orchid nosila sam u torbi kako bih obnovila miris tijekom dana, no nije me baš oduševio, a najveći prigovor upućujem poklopcu koji se u torbi lako odvrne te mali roll-on parfemčić nesmetano obilježava tkaninu.




Bilo je tu i dobrih i nekih manje dobrih krema za lice. Oriflame Aqua-Rhythm hidratantna dnevna krema za lice uvijek je dobra. Imala sam je već nekoliko puta i volim to što je lagana i vrlo hidratantna, bolja od mnogih skupljih krema. Super je podloga za šminku jer se stvarno brzo upija. Dior Hydra Life dnevna zaštitna krema SPF15, ukratko, preskupa je za ono što nudi. Nekako je previše gusta i previše teška, a hidratacija joj nije onakva kakvu bih očekivala. O Rose Care probiotičkoj noćnoj kremi* pisala sam u recenziji Rose Care proizvoda, ukratko, unatoč nekim pozitivnim stranama, nema moju preporuku jer mi je jedno vrijeme izazivala probleme na licu. Nikel serum protiv proširenih pora prvi je takav proizvod koji sam isprobala i svidjelo mi se to što zaista stisne pore i zagladi kožu, iako je učinak kratkotrajan. Voljela bih isprobati još koji proizvod ovog tipa.

Garnier Moisture Match (plava) krema za normalnu do suhu kožu pokazala mi se kao prilično univerzalna i dobra podloga za šminku, hidratantna je i brzo se upija, a zapakirana je u praktičnu tubicu koja je dobro higijensko rješenje, stoga sam je, osim na sebi, koristila i na drugima kao hidratantnu podlogu prije šminkanja. Eucerin AQUAporin Light* još je jedna predivna hidratantna krema o kojoj sam pisala još prošle godine.

Dr. Hauschka noćni serum* koristila sam veći dio ljeta kao noćnu njegu. Super je to što je lagan i nije mastan, no pomalo je ljepljiv, što mi se pak ne sviđa, tako da ni sama nisam sigurna što mislim o njemu.




SAN prirodna kozmetika dnevna hidratantna krema* i noćna hranjiva krema za lice* opisane su u zajedničkom predstavljanju/recenziji. Koža mi je sada ipak masnija nego u vrijeme kad sam ih najviše koristila, tako da pretpostavljam da bi mi sad odgovarale eventualno kao povremeni noćni tretman. U vrijeme kad mi je koža češće bila suha i kad sam imala problema s dehidracijom moja ih je koža dobro prihvaćala.

Illamasqua Hydra Veil hidratantna je baza za šminku iliti primer divnog učinka, međutim, tekstura mu je nekako klizavo-ljigavo-ljepljiva i mislim da bi bilo predivno da dolazi, recimo, u pakiranju na pumpicu. Ovako mi se sve zalijepilo oko poklopca, iako sam ga redovito čistila, a onda se jednom u brzini između par šminkanja dogodilo da nisam dobro zatvorila pakiranje i sve je otišlo... well, ne mogu to ni opisati, sadržaj se nije razlio niti raskeljio nego je nestao, ispario, propao u zemlju. Nema ga. Teglica odjednom prazna, a sadržaja nigdje. Bila sam ljuta k'o pas i odlučila sam da ga neću ponovno kupovati dok ne promijene pakiranje.

Aveo badem, jedini skidač laka za nokte koji koristim, mislim da već svi znate za njega. :)




Bottega Verde krema za ruke – marokanski argan odlična je njegujuća krema koja uz to i predivno miriše. Caudalie Vinoperfect enzimatsku masku za piling, nažalost, nekako nisam doživjela kako spada. Nekoliko puta potpuno sam zaboravila da je imam, onda bih je izvukla odnekud i stavila, bila zadovoljna rezultatom jer bi lice ostavila nekako zaglađenim i osvježenim, no iz nekog razloga opet bih je tutnula u neki ćošak – priznajem da sam posljednjih nekoliko mjeseci zanemarila maske i pilinge za lice. Inače, Caudalie mi je kao brend jako privlačan, a nisam još isprobala puno njihovih proizvoda, tako da ih u budućnosti svakako namjeravam istražiti. :)

Neoviderm emulziju* ovaj sam put koristila za saniranje ogrebotina koje su mi zadale moje drage mace. Već otprije znam da zbilja ubrzava zacjeljivanje i umanjuje svrbež, zato je rado imam u svojoj kućnoj ljekarni.

Bobbi Brown Hydrating Eye Cream imala sam u obliku testera i sigurna sam da ću kad-tad kupiti full size jer je krema odlična, hidratantna i divno osvježi područje oko očiju. Osim toga, super je podloga za korektor. Vichy Idealia Eyes dugo je bila moja dnevna krema za područje oko očiju, a Sisley Eye Contour Mask bila je u ulozi noćne okoloočne kreme. Obje sam ih predstavila u prošlogodišnjem postu o tadašnjoj njezi područja oko očiju.




Tekući puder Deborah Radiance Creator (nijansa 02 Beige) nije me se previše dojmio. Trebao bi biti dewy, a usput je nekako i težak, vrlo čudna kombinacija. Nijansa je nekako čudna i tamna i odgovarala mi je samo ljeti, dok sam bila onako srednje tamna. Bourjois Flower Perfection (53 Light Beige) pruža vrlo dobro prekrivanje, a nije žbukast. Dugotrajan je na licu i zapravo je prilično dobar puder, kao što se od Bourjoisa i može očekivati. Essence Studio Nails Anti Split Nail Sealer prilično mi se brzo zgusnuo, šteta.

Potrošila sam i jedan ruž, riječ je o neutralnom, blago ružičastom ljepotanu odličnom za svakodnevnu upotrebu, Manhattan Creamy Nude Lipstick u nijansi Rosewood. Izašao je u sklopu neke davne ograničene kolekcije i više ga nema u prodaji. Tu je i Artdeco Bronzing Glow trobojno rumenilo iz neke davne ljetne kolekcije, no slično rumenilo možete naći gotovo u svakoj Artdeco ljetnoj kolekciji. Rumenilo je predivno, od breskvaste, smećkaste i hladnije roskaste boje dobije se predivan ružičasto-brončani mix koji divno izgleda na obrazima bez obzira na podton i nijansu kože. Obožavala sam ga i potpuno potrošila. <3

Inače, proizvode za ovaj post jedva sam poslikala jer mi Sulu jednostavno nije htio izaći iz kadra. :) Kod zadnjih fotki odustala sam i pustila ga da se mota gdje hoće. :D
(Veća maca na zadnjoj desnoj fotki je Ada, naravno da se i ona pridružila :) )




Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme? Jeste li isprobali neke od proizvoda koje sam ja potrošila? :)

*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 14:

  1. ja moram kupiti taj mullerov zeleni aceton !! i imam ovaj biobazin roll on. nije antiperspirant, dakle ne drzi sve pod kontrolom :D ali mi je bio super po ljeti - npr odlazak na plazu i slicno, za manje zahtjevne rute i za po doma!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa da, to mnogima smeta kod Biobazinog roll-ona, što nije u stanju držati sve pod kontrolom :D ali meni je bio sasvim okej, koristila sam ga prije ljeta doduše, vjerujem da na +40 ne bi baš ništa napravio, ali tada ionako samo tuš pomaže :D

      Izbriši
  2. Ajmeeee,koliko toga!!!Imamo neke zajednicke potrosence,od gelova za tusiranie,tonika i Lush maske za lice.Ali Sulu je zvijezda:-)Kako je sladak,OMG!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suljo legenda <3 tako su ga prozvali moj tata i dio ekipe :)) kad sam ovo fotkala bio je kod nas tek par dana, imao je 2 mjeseca ili čak i manje <3 (sad je mjesec dana stariji :) )

      Izbriši
  3. Maca je uzela svu slavu ovog posta! Preslatka je! :)) Imam rozi Biobaza roll on, ali mu je miris neprijatan. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje mace ukradu post kad god ih pokažem :))) <3

      Izbriši
  4. Dopada mi se apsolutno sve, većinu kao da sam ja birala i bogami fino si trošila. Volela bih nešto od Lush kozmetike da probam deluje privlačno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam jedno vrijeme nekako i zaboravila na Lush, ali krajem prošle godine sam dobila i kupila nekoliko proizvoda i tako sam ih ponovno otkrila. <3 imaju stvarno divnih proizvoda :)

      Izbriši
  5. Ma Sulu je trebao ic u new in a ne u ovo XD al divni su i on i ada :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš pravo, Sulu je za new in :D :D al šta ću kad se gurao i gurao i baš je htio u smeće! :D

      Izbriši
  6. Trošilo se, trošilo :) Sulu je presladak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj mali Sulu ukrade svaki post u koji ga stavim :D <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)