petak, 9. listopada 2015.

The Balm – moja kolekcija

Odnedavno je i u Hrvatskoj dostupan The Balm iliti theBalm, brand koji se može pohvaliti kvalitetnim i pigmentiranim proizvodima te veselim, originalnim retro pakiranjima koja ga čine prepoznatljivim. Ja theBalm pratim već godinama i njihove sam proizvode kupovala u inozemstvu, a već neko vrijeme dostupni su nam i na Pink Pandi pa je svojedobno pala i jedna narudžba. S obzirom na dolazak ovog branda u Hrvatsku, posljednjih tjedana pobudio se interes za ova šarena i vesela pakiranja i proizvode koje skrivaju, stoga sam odlučila podijeliti s vama svoje dojmove o proizvodima koje i sama posjedujem i koristim.





Frat Boy
Vrlo meko i vrlo pigmentirano rumenilo ružičasto-koraljne nijanse s vrlo sitnim sjajnim česticama koje se jedva vide te na prvi pogled rumenilo djeluje mat. Na licu je nekako satensko, između mat i sjajnog, finish mu je divan. Nijansa sama po sebi djeluje kao da je na pola puta između ružičaste i koraljne, no prilikom usporedbe s nekim pravim ružičastim rumenilom vidljivo je da itekako naginje na koraljnu stranu. Najradije ga nanosim širim i mekanim kistom, u suprotnom je s ovim rumenilom moguće pretjerati. :) Frat Boy vrlo je postojan na licu. Osim s legendarnom Mary-Lou, zbog nijanse se super slaže i sa Cindy-Lou, nanesenom u laganom sloju na vrhove jagodica. Pakiranje sadrži 8,5 g, što je teško potrošivo. :) Cijena na Pink Pandi iznosi 155 kn (+ poštarina koja je besplatna za iznos veći od 380 kn), za drogerije nisam sigurna.




Bahama Mama
Jedan od novijih ulova, Bahama Mama možda će nekoga uplašiti svojom tamnom bojom u pakiranju, no zapravo ovo uopće nije taman niti napadan bronzer. Dapače, super izgleda i na svjetlijem tenu, ali je i nadogradiv pa ga možete nositi i kad malo potamnite. Za vrlo tamnu put ipak bi bio previše svijetao. Nije nimalo narančast, štoviše, riječ je o prilično neutralnoj smeđoj nijansi (iako na fotkama ispada svakako, pa na nekima i toplo, vjerujte, ovo nije klasični topli bronzer) i meni odgovara i za konturiranje, iako to možda ne bi bio slučaj da mi je ten hladniji. Na licu je potpuno mat i izgleda prirodno, iako swatch na ruci odnekud izvlači dojam nekakvog blagog sjaja. Bahama Mama nije bolesno pigmentirana kao neki drugi theBalm proizvodi i tekstura joj je nešto tvrđa, što je kod bronzera i proizvoda za konturiranje odlična stvar jer je zahvaljujući tome vrlo teško pretjerati s nanošenjem. Vrlo se lako nanosi i blenda i odlično surađuje i s malo tvrđim kistovima. Cijena na prodajnim mjestima u Hrvatskoj iznosi oko 150 kn (Pink Panda – 140 kn + poštarina).




Mary-Lou Manizer
Mary-Lou žrtva je fotkanja za ovaj post – pala mi je na pod i, iako je preživjela, ozlijeđena je i više neće moći na teren. To mi teško pada jer ovo je moj najdraži highlighter koji sam nosila na svako šminkanje i koristila na mnogim klijenticama. S vremenom ću nabaviti novu Mary-Lou, a ova će imati počasno mjesto na mom stolu za šminkanje i neće ga više napuštati. :) U čemu je fora i zašto svi obožavamo Mary-Lou? Ukratko, zato što je to jedan od najljepših i najpigmentiranijih highlightera ikad. Iako ju je moguće nanijeti i suptilnije, ovo je ipak jedan intenzivan highlighter i nije za one koji preferiraju isključivo decentan sjaj na licu. Koristim je za dodavanje sjaja na ključna mjesta na licu (iznad jagodica, iznad usne, duž sredine nosa), ali nezamjenjiva mi je i kada želim jači highlight ispod obrve i u unutarnjem kutu oka. Na licu je više koristim u sklopu večernjih i svečanijih lookova, tijekom dana prednost ipak imaju neki decentniji highlighteri. :) Tekstura je predivno svilenkasta i meka. Nema vidljive šljokice ili shimmer, proizvod je jednostavno sam po sebi satenski sjajan. Divne je svijetle, tople zlaćano-šampanjaste boje, iznimno pigmentiran i postojan. Sama nijansa nije toliko uočljiva na licu, sjaj preuzima čitav dojam. :) Zbog sulude pigmentacije najbolje ga je nanositi mekšim kistom. Cijena u našim drogerijama i parfumerijama iznosi oko 180 kn (na Pink Pandi 165 kn + poštarina koja je nakon iznosa od 380 kn besplatna).

Betty-Lou Manizer
Betty-Lou tamniji je zlaćani, brončani highlighter iliti, točnije, shimmerasti bronzer koji mi je u teoriji divan, ali u praksi ga rijetko koristim. Najljepši bi bio u laganom nanosu (mekim kistom!) kao highlighter na tamnijim curama toplijeg tena i svojih pet minuta definitivno doživljava ljeti. Vrlo je pigmentiran i potreban je oprez pri nanošenju jer vrlo je lako pretjerati. Super je i kao sjenilo, no sjenila imam toliko da ga se ne sjetim koristiti u tu svrhu. Svilenkasta tekstura i impresivna razina sjaja identična je kao kod Mary-Lou. Cijena je također kao kod Mary-Lou.

 Mary-Lou, Betty-Lou, Cindy-Lou

Betty-Lou, Cindy-Lou, Mary-Lou


Cindy-Lou Manizer
Cindy-Lou najnoviji je u nizu theBalm highlightera. Očekivala sam da će mi se jako svidjeti i da će biti ružičasta verzija Mary-Lou, no nije tako ispalo. Cindy-Lou jest ružičasti highlighter, no boja mu je intenzivnija i na vrlo svijetloj puti djeluje kao sjajno rumenilo. Sjaj je također nekako običniji i slabiji nego kod Mary-Lou – najtočnije bi bilo reći da je kod Mary-Lou u fokusu predivan i intenzivan sjaj, a kod Cindy-Lou to je ružičasta boja, baš kao kod kakvog rumenila. Iskreno, više bih voljela da dijeli one najbolje osobine svoje starije sestre. Sva tri highlightera, tj. manizera vrlo se sporo troše zahvaljujući iznimnoj pigmentaciji. Cijena – približno 180 kn u našim drogerijama i oko 165 kn na Pink Pandi.





Nude Dude
Paletu sjenila Nude Dude ugrabila sam čim je theBalm stigao u Hrvatsku. Paleta je prekrasna i naveliko je trošim, a već imam i najdraže sjenilo – divnu shimmerastu prljavoružičastu nijansu Flirty. Nude Dude sastoji se od 12 neutralnih i izvrsno pigmentiranih sjenila – neka su od njih shimmerasta, a neka su mat, neka su svijetla, neka su tamnija, a neka vrlo tamna. Paleta je odlično izbalansirana i nijanse se mogu kombinirati na tisuću načina. Sjenila su postojana i uz bazu za sjenilo traju koliko god treba. Lako se nanose i blendaju, truse se minimalno. Pakiranje je kartonsko i genijalno izgleda (na kojoj se još paleti na svijetu kočopere the nude dudes!? :D ), no lako se prlja i bojim se da će se meni brzo oštetiti jer ga često nosam uokolo. U pakiranju dolazi i mali dvostrani kistić koji je totalno neupotrebljiv i odmah sam ga bacila jer mi samo smeta. Cijena ove palete jest oko 250 kn.

Sexy Mama
Sexy Mama transparentni je matirajući puder u kamenu koji sam imala i brzinski potrošila prije godinu dana. Super je to što uopće nije težak na licu, ali svoj posao matiranja i fiksiranja šminke ipak radi odlično. Transparentan je, dakle, ne mijenja boju tekućeg pudera i nije namijenjen prekrivanju nedostataka niti ujednačavanju tena. Svakako ima i moćnijih matirajućih pudera, no adut Sexy Mame jest prirodni izgled koji pruža, bez imalo brašnastog ili maskastog efekta. Tekstura mu je, koliko se sjećam, ugodna i fina i puder se ne trusi. Cijena je oko 150 kn.


Mary-Lou, Cindy-Lou, Betty-Lou, Bahama Mama, Frat Boy


Sve u svemu, moje je iskustvo s brandom theBalm izrazito pozitivno. Ako biste od mene tražili da odaberem favorite među ovim proizvodima, to bi svakako bili Mary-Lou Manizer i paleta Nude Dude. :) Od proizvoda koje još nemam najviše me zanima baza za sjenilo.

Ja sam uz opise i dojmove navodila i približne cijene na prodajnim mjestima u Hrvatskoj, no imajte na umu da cijene mogu varirati, a tu su i brojne akcije uz koje proizvode možete kupiti po povoljnijoj cijeni. :) Slobodno podijelite svoje informacije o cijenama u komentarima jer ja zbilja nisam sigurna koliko se razlikuju, samo sam načula da su proizvodi povoljniji u Mülleru nego u Bipi, međutim, Bipa često nudi 30% popusta na dekorativu. TheBalm stalak možete pronaći na sljedećim prodajnim mjestima u Hrvatskoj:
Bipa: Zagreb - Maksimirska 123 i Trg Krešimira Ćosića 9; Osijek - Trg Ante Starčevića 6; 
   Rijeka - Agatićeva 8; Solin - Hektorovićeva 38c
Martimex: Zagreb - Britanski trg i Trg bana J. Jelačića
Müller: Zagreb - Trg bana J. Jelačića i City Center One East.


Nadam se da će ovaj kratki pregled pomoći svima vama koji se motate oko theBalm kutaka na novim prodajnim mjestima. :) Imate li iskustva s brandom theBalm? Jeste li već nešto isprobali? Sviđaju li vam se retro pakiranja proizvoda? :)

Broj komentara: 12:

  1. Nude dude i matte su palete koje bi voljala imati. Kako mi jedina Bipa ima van grada The Balm stalak meni je to van ruke pa bi u svakom slučaju radije naručila s pink pande

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pink Panda je super opcija za sve kojima razne divote nisu dostupne uživo. :) Čitala sam i ja puno pohvala za Matte paletu, morat ću i nju pogledati :)

      Izbriši
  2. TheBalm mi je jedan od najdražih brendova. Bahama Mamu imam i to mi je najdraži bronzer u kolekciji i nedam ga za ništa! Ni ne kupujem više bronzere zahvaljujući njemu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je super ta Bahama Mama, slažem se <3 (ali svejedno svaka čast što se suzdržavaš od kupnje drugih bronzera! :P )

      Izbriši
  3. Nude Dude i Bahama Mama su mi zasad na vrhu liste theBalm proizvoda koje želim. Stvarno imaš zavidnu kolekciju. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar izbor, mislim da se nećeš pokajati ako si uzmeš ta dva proizvoda :)

      Izbriši
  4. SVe je prelepo zaista! Posebno mmi se dopada paletica senki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je vrh, meni osobno najljepša od njihovih paleta sjenila :)

      Izbriši
  5. Ajme divota,ali najinteresantnija mi je paleta Nude dude. Da li bi.ju mogla usporediti s Urban decay paletama što se tiče kvalitete sjenila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Većina sjenila iz Urban Decay paleta ipak je malo kvalitetnija, pigmentiranija i manje se trusi. Razlika nije ogromna, ali postoji i da baš moram birati, odabrala bih neku od Nakedica. :) Što se trajnosti tiče, meni s bazom sjenila iz obiju paleta traju jednako, tj. koliko god treba. :)

      Izbriši
  6. Zaljubila sam se u tvoju kolekciju! :) Kod nas još nema TheBalma, valjda će stići nekad :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 nadam se da će The Balm uskoro biti dostupan i kod vas, divnih proizvoda imaju!

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)