subota, 31. listopada 2015.

Pink October (#PregledajSe)

Nisam od onih koje dijele životne savjete na blogu, općenito nisam od onih koje drugima govore što da rade. Mislim da svatko zna što je najbolje za njega. Ili nju. Ipak sam odlučila na blogu podijeliti ovaj tag kojem je cilj podizanje svijesti o važnosti ranog otkrivanja raka dojke. Međunarodni simbol te borbe jest ružičasta vrpca (sigurno ste je vidjeli u Avonovim katalozima), a listopad - kao mjesec borbe protiv raka dojke i podrške oboljelima - tradicionalno je obojen u ružičasto. Tako ovaj #PinkTag podrazumijeva da ću vam pokazati nekoliko svojih omiljenih proizvoda u ružičastim nijansama i podsjetiti vas da pazite na svoje zdravlje.

Iako nije bio planiran, ovaj last minute #PinkOctober post nastao je jer posljednjih tjedana izravno svjedočim jednoj tužnoj priči čije je ishodište maligna promjena u dojci. Listopad nije mogao proći a da ga ne obilježim #PinkTagom na blogu. Ipak, neću puno pametovati. Samo ću vas, drage moje čitateljice, zamoliti da redovito obavljate samopregled dojki. Otkrijete li nešto čudno, poduzmite potrebne korake, posjetite liječnika. Nemojte ignorirati simptome i sumnje. Pazite se, molim vas, čuvajte svoje zdravlje. Mnoge tužne priče mogle su se spriječiti, a karcinom dojke u velikom se broju slučajeva može izliječiti ako se otkrije i tretira na vrijeme.




A sada ću vam pokazati nekoliko dragih mi proizvoda u pink nijansama. :)




MAC ruž u nijansi Girl About Town divan je ruž amplified creme finisha, što znači da je kremast i vrlo ugodan na usnama – ovo mi je jedan od najdražih finisha kod MAC ruževa. Nijansa je službeno opisana kao bright blue fuchsia i da, riječ je o predivnoj hladnoj fuksijasto-ružičastoj boji koja ipak nije prenapadna i s lakoćom se može iznijeti u svakodnevnim lookovima, ako volite ruževe ovakvih nijansi. :) S obzirom na to da nije mat, trajnost mu je onako prosječna, no meni to nimalo ne smeta i rado ga obnavljam. Dostupan je u MAC dućanu po cijeni od oko 150 kn.

Maybelline Color Drama Velvet Lip Pencil u nijansi Fuchsia Desire zaslužuje svaku pohvalu kao prilično trajna mazalica za usne, vrlo jednostavna za korištenje s obzirom na to da dolazi u obliku jumbo olovke, a također i vrlo povoljna – cijena joj je samo oko 20 kn. Ove olovke pružaju polumat finish, trajnije su od svih kremastih ruževa i meni na usnama izdrže nekoliko sati ako ne jedem, no nisu trajne poput onih suhih ili tekućih mat ruževa. Nanošenje je vrlo jednostavno, ne samo zbog praktičnog oblika olovke, nego i zbog teksture koja nije pretvrda niti premekana. Na usnama su vrlo ugodne i mene ne isušuju.

Bourjois Rouge Edition Velvet u nijansi Pink Pong pripada jednoj od najboljih linija popularnih tekućih ruževa. Moguće ih je fino i precizno nanijeti zahvaljujući dobro izvedenom aplikatoru, dok se nanose kremasti su i podatni, a suše se mat i nakon što se osuše na usnama traju do preksutra. :D Puna im je cijena 90-ak kn, no sniženja u drogerijama zbilja su česta i redovito ih možete uloviti po 30 – 40% nižoj cijeni.




Essence olovka za usne u nijansi Cute Pink u staroj verziji vrlo mi je draga i odlično se slaže uz mnoge ružičaste ruževe koje posjedujem. Nedavno je izašla i nova verzija koju sam također nabavila i mogu reći da mi se njezina tekstura manje sviđa jer je suha i teže se nanosi. Ipak, to je čini trajnijom. Starija verzija divno je kremasta i vrlo se lako i ujednačeno nanosi na usne. Mislim da je na fotki vidljivo da se i nijanse malo razlikuju.

Max Factor Glossfinity lak za nokte u nijansi Disco Pink lak je kojeg se sjetim kad poželim vrišteću rozu na noktima. :D Ovo je vrlo kvalitetna linija lakova, na mojim noktima bez oštećenja traju par dana, a meni se većina lakova ošteti već prvi dan nakon nanošenja.

Tarte Amazonian Clay 12-hour Blush u nijansi Dollface jedno je od najtrajnijih rumenila koja posjedujem. S njime sam cijeli dan mirna i sigurna da se neće pomaknuti s mjesta. Vrlo je pigmentirano, no također i vrlo svijetlo, zbog čega je super za vrlo svijetlu put, dok na tamnijoj ne dolazi do izražaja ili pak izgleda čudno. Nijansa je hladna ružičasta i najbolje stoji vlasnicama hladnog podtona, no može proći na svima čija je put svijetla. :) Ako se ikad nađete pred Tarte counterom, svakako obratite pažnju na ova vrlo kvalitetna rumenila. <3

Essence kist za rumenilo iz LE kolekcije Make Me Pretty odmah mogu preimenovati – naime, ovo nipošto nije kist za rumenilo, a meni je najbolji za nanošenje tekućeg pudera. Volim ovakve guste, koso rezane kistove za tekući puder jer ga obično lagano nanose i odlično blendaju, a ovaj je uz to i vrlo sladak. :) Dlačice su sintetičke, vrlo ga je lako oprati i brzo se suši. Nažalost, bio je dio ograničene kolekcije koja je kod nas vrlo brzo rasprodana.


Lijevo: MAC Girl About Town, Maybelline Color Drama Fuchsia Desire, Bourjois Pink Pong
Desno: Essence Cute pink (stara, nova), Tarte Dollface



Koji su vaši pink favoriti među kozmetičkim proizvodima? Jeste li isprobali nešto s mog popisa? :)

Broj komentara: 8:

  1. Važno je napomenuti i stvoriti svijest o tome da ne treba čekati neke promjene u dojkama već na pregled treba ići jednom godišnje nakon 25. godine isto kao što i jednog godišnje (i više po potrebi) treba ići kod ginekologa. Do prije godinu dana to nisam znala jer sam mislila da na pregled dojki treba ići samo ako nešto napipamo, ali pokazalo se da sam samo pukom srećom (osvojivši pregled na nagradnoj igri) otkrila cistu. Zato odite kod svog obiteljskog liječnika i pitajte uputnicu za utz dojki (čeka se max. 4 mj.) ili u privatnu polikliniku bez uputnice za cca 400 kn.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što si ovo napisala, mislim da puno žena misli da prije nekih srednjih godina trebaš ići na pregled samo ako nešto napipaš - eto, i ja bih to onako laički rekla.

      Izbriši
  2. Jako lep post i jako lepa poruka! Htela bih probati ovu Essenovu cetkicu.Inace imam Honey Berry olovku za usta i obozavam je :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Tamara <3 a Honey Berry olovka mi je predivna i u starom i u novom izdanju <3

      Izbriši
  3. krasan i kvalitetan post :) nikad ne škodi napomenuti da se kvalitetno brinemo sami o sebi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. <3 slažem se s tobom i iskreno mislim, da posljednjih godina nema tolikih kampanja posvećenih podizanju svijesti, mnoge žene ne bi našle volje ili se sjetile otići na pregled koji im može spasiti život.

      Izbriši
  4. Post je super :) Upravo ovu Maybellinovu olovku sam letos potrosila, nisam imala neka ocekivanja ali ispostavilo se da je i vise nego dobra :) Essence olovke sam manje-vise sve probala, odlicne su. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Kristina. :) Slažemo se, Maybelline olovke su vrlo ugodno iznenađenje, a Essence su već dobro poznat favorit. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)