ponedjeljak, 12. listopada 2015.

New in – srpanj

Nastavljamo s ljetnim novitetima tako da ih sve pokažem prije nego što nam stigne zima. :D




Olival mlijeko za sunčanje SPF 20* lijepo mi je poslužilo tijekom mog kratkog, ali slatkog vikenda na moru. :) Prvi je dojam dobar i veselim se konkretnijem testiranju sljedeće godine. Olival micelarnu otopina s uljem smilja koristim za jutarnje čišćenje lica, a ponekad i za večernje skidanje šminke. Kupila sam je poradi misije isprobavanja svih drogerijskih micelarnih i zasad mi je Garnier i dalje najdraža, ali i Olivalka sasvim dobro radi svoj posao. Također, mnoge su je klijentice primijetile kod mene i prokomentirale da je i one vole i koriste. :)




Opet sam griješila kod Zoeve. Svako toliko poželim proširiti kolekciju kistova jer su fenomenalni i većinu njih koristim gotovo pri svakom šminkanju. Ovaj put kupila sam Zoeva 228 Luxe Crease koji koristim za blendanje i 105 Luxe Highlight koja je odlična za, jelte, nanošenje highlightera, ali i za konturiranje. Konačno sam isprobala i jednu od paleta – za početak sam odabrala Zoeva Naturally Yours, predivnu neutralnu paletu sjenila čija me kvaliteta oduševila i zainteresirala i za ostale Zoeva palete, iako će zasad sve ostati na interesu jer se u dogledno vrijeme moram suzdržavati od paleta. :D




Neutro Roberts Invisible roll-on još je jedan od sasvim dobrih drogerijskih dezića. Nivea Double Effect losion za uklanjanje šminke volim manje od nekih drugih drogerijskih dvofaznih skidača, kao što su Garnier i Mixa.

Catrice parcijalne trepavice kupila sam u nekom trenutku kada sam mislila da će mi trebati, međutim, uvijek koristim Ardell parcijalke i ove još nisam ni isprobala. Inače ne koristim umjetne trepavice na sebi, ali stalno ih kupujem zbog šminkanja drugih, samo ih nekako baš i ne pokazujem u new in postovima. :)




Essence #mymessage toaletne vodeWow* i Kiss* slatki su ljetni mirisi koje sam predstavila u recenziji.




Među novitetima iz lipnja mogli ste vidjeti nekoliko Make up Factory proizvoda koji su me oduševili. Upravo zato vratila sam se po još. :D Ovaj put uzela sam Make up Factory Mat Lip Stylo u nijansi 50 Velvet Pink (predivna prigušena ružičasta nijansa <3 ) i dva mat sjenila, u nijansama 28 Light Cinnamon i 35 Natural Skin. Kao što već napisah, riječ je o sjenilima iznimne kvalitete koja biste svakako trebali isprobati ako volite mat nijanse.




S interneta sam zabunom naručila Kiko Velvet Mat Satin Lipstick u nijansi 612 Strawberry Pink, a zapravo sam htjela 613. Ipak, nije mi žao što mi je sudbina donijela ovu nijansu jer je divna za jesen, a sada znam da je tekstura ovih ruževa predivna i svakako želim proučiti i ostale nijanse, ali rado bih to učinila uživo. :) Šteta što nam Kiko (još) nije dostupan.

Balea Bodycreme Vanille & Cocos bit će hit ove jeseni i zime, to već znam. Volim Balea kreme za tijelo i mogu reći da moju kožu dobro njeguju, a ova mirisna kombinacija kao da je stvorena za mene. <3

Olival SOS losion nakon sunčanja s aloe verom i pantenolom* isprobavala sam samo malo, kao i sve proizvode koji imaju veze sa sunčanjem i ljetom. Kad god počnem pisati o tome kako sam ovo ljeto ulovila samo jedan vikend na moru, more mi počne užasno nedostajati i već sada jedva čekam sljedeće ljeto. :)




Nedavno su svi poludjeli za Kiko kremastim sjenilima u sticku pa sam jednostavno morala provjeriti o čemu se radi. :) Njihov je puni naziv Kiko Long Lasting Stick Eyeshadow, a moje su nijanse 05 Rosy Brown, 06 Golden Brown, 11 Teal, 21 Passion Fruit, 25 Light Taupe, 36 Golden Mauve, 38 Golden Taupe i 39 Dark Taupe. Iako sam čula da su ova sjenila iznimno dugotrajna kada se nose samostalno, što ih (uz karakteristiku jednostavnog nanošenja) čini idealnima za brzinsko jutarnje šminkanje, ja sam nekako znala da na mojim kapcima to neće tako funkcionirati. Ja ih koristim kao dodatnu podlogu za obična sjenila u kamenu, nakon tankog sloja baze za sjenilo nanosim jedno od Kiko sjenila u sticku, blago izblendam rubove, a zatim idu standardna sjenila. Ta kombinacija funkcionira savršeno, a ova će sjenila ustostručiti pigmentaciju i trajnost nekih manje kvalitetnih sjenila. Nježne shimmeraste nijanse često koristim za bridal lookove na svojim klijenticama – mladenkama. :)


Što vas je najviše zainteresiralo, o čemu biste voljeli čitati? Imate li iskustva sa Zoeva, Make up Factory i Kiko proizvodima? Jeste li isprobali nešto od (puno dostupnijeg) Olivala? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. zoeva <3 ja nakon prve dvije paleta nisam mogla stat samo na njima xD imamo skoro sve iste kiko longlasting stickove, ja ih ne koristim uopce kao same nego kao podlogu za sjenila u kamenu i tada si fino sve zabetoniram i mirna sam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, i mene privlače i ostale Zoeva palete, posebno smoky, ali ne smijeeeem :D a što se tiče Kiko sjenila, tako je i najbolje, super su podloga za obična sjenila, sama meni ne funkcioniraju! Kod tebe sam gledala swatcheve, nije slučajno da imamo skoro sve iste nijanse xD

      Izbriši
  2. jesi ti to na kozmetičkoj dijeti? nekako mi je tanušan ovaj new in za tebe hahahahah ;) zezam se naravno <3 catrice parcijalke su najbolje ikad :D potrošila sam nekoliko paketića, fine su i tanušne, i super prirodno izgledaju, i lako se vade.... ardell parcijalne čekaju neke bolje dane, kad ću imat puno para da odma kupim miljun komada da sam mirna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahaha, eto u srpnju nisam mogla mrdnut od posla, nisam jadna stigla shoppingirati xD ali čekaj da dođem do jesenskog shoppinga! :D Morat ću isprobati te Catrice parcijalke, ja ih na sebi ne koristim ali drugima često stavljam. Ardellice su odlične, posebno one duple, kad se opariš uzmi zalihu obavezno! :D

      Izbriši
  3. Predivan new in..Mene zanima paleta i kistovi Zoeva. Stalno želim naručiti kistove, ali mi je poštarina nekako prevelika :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma poštarina im je kaos, ja se uvijek ubacim kad netko grupno naručuje pa ni ne osjetim, sama - nema šanse!

      Izbriši
  4. Ajoj, Zoeva <3 Hoće li biti recenzije? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrudit ću se da bude, samo ne mogu obećati kad :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)