srijeda, 28. listopada 2015.

New in – rujan



Rujanski new in neobično je kratak, čak ne moram reći kratak 'za mene' – jednostavno je kratak. :D Ipak, sadrži neke vrlo zanimljive proizvode (nama ljubiteljicama kozmetike sve je zanimljivo, no dobro...).




Početkom rujna u Maksimiru je održan Sensa dan koji sam ja uspjela samo nakratko posjetiti prije pljuska. Tek toliko da prošvrljam po Olival štandu i isprobam neke novitete i nekoliko proizvoda koji su mi prije promakli. Tom prilikom dobila sam Olival zlatno ulje smilja* koje me već dugo zanimalo i mogu reći da su pohvale koje sam čitala opravdane. Koristim ga kao povremenu noćnu njegu za područje lica i vrata i jako mi se sviđa to što pruža konkretnu hidrataciju, a nimalo ne masti. Olival čičak ulje za kosu (protiv opadanja kose)* dobila sam kako bi ga isprobao moj dragi Chaky jer ja još uvijek imam i previše kose na glavi, za razliku od njega. :P

Kanebo Sensai Concealer u nijansi CB 01 Light kupila sam od moje drage The Brush Stash kojoj apsolutno vjerujem i čijim preporukama marljivo punim svoj kit (kao da ga treba još puniti, LOL). Stvarčica je super, ovo je vjerojatno najbolji okoloočni korektor/posvjetljivač ovog tipa koji sam probala. Prekriva bolje od YSL Teint Eclait, a i nijansa je puno ljepša i prirodnija od nijansi popularnog YSL korektora, barem od ovih koje ja imam. Na licu izgleda divno i ne isušuje, štoviše – hidratantan je. Definitivno želim nabaviti i ostale nijanse ovog divnog concealera. <3




Douglas je imao vrlo, vrlo privlačan popust od čak 30% i to je bila odlična prilika da nas nekoliko blogerica/vizažistica obnovi svoj stash. :) Ja sam točno znala što želim i odabrala sam nekoliko potrebnih pudera za svoj kit. Potrudit ću se da svi dobiju svoju recenziju jer su svi odlični i definitivno vam želim svrnuti pažnju na njih. Giorgio Armani Luminous Silk Foundation kupila sam u nijansama 2 i 7 (otprije imam nijansu 4). Ovo je odličan puder za suhu i zrelu kožu jer daje predivan (zdrav i prirodan) sjaj licu i kao da mu udahne novi život. Super je i meni mješovitoj koja nisam ljubiteljica totalnog mat finisha. Uzela sam i Estee Lauder Double Wear Light u nijansama 1.0 i 2.0 – ovo je malo jači, konkretniji puder čija je trajnost odlična, kao i prekrivanje, a za masnokošce i ekipu koja želi turbo prekrivanje + trajnost kupila sam Estee Lauder Double Wear – 1N1 Ivory Nude i 2C3 Fresco (otprije imam nijanse 2N1 Desert Beige i 2C1 Pure Beige). Ovo su redom fenomenalni puderi, svaki za svoju namjenu.

Chanel Poudre Universelle Libre pomalo zbunjujućeg naziva nijanse 20 Clair – Translucent 1 (jesi translucentan tj. transparentan ili si u boji?) najdraži mi je puder u prahu ikad i mislim da komotno mogu reći da će postati jedini puder u prahu koji koristim za šminkanje klijentica. Okej, možda uz MAC Blot. Okeej, pada mi ih sad još par na um, očito se ipak ne mogu obvezati. Uglavnom, kužimo se, Poudre Universelle Libre je super, i to zato što na licu izgleda apsolutno prirodno, nikad brašnasto. Super fiksira podlogu i produžuje njezino trajanje, a ne mijenja nijansu pudera – barem, jelte, koliko sam primijetila na bjelkinjama različitih tonova kože. :) 




U rujnu je održano predstavljanje Bocassy anti-age seruma* koji djeluje u dva smjera: smanjuje dubinu postojećih bora uzrokovanih djelovanjem stresa ili naprosto vremenom te istovremeno pojačava elastičnost i čvrstoću kože. Jednako uspješno povećava dnevnu razinu vlažnosti i tako djeluje na produljeni mladenački izgled. Možda još nisam u nekim ozbiljnim godinama, ali koži definitivno na redovitoj bazi dostavljam stres u vidu nedovoljno spavanja. U to ime večeras ću otvoriti i isprobati ovaj serum jer dosad jednostavno nije došao na red. Na isprobavanje sam dobila i Bocassy tonik* i micelarnu vodu* koje večeras također stavljam u upotrebu.




Predstavljeni su i noviteti iz linije Vichy Normaderm, prve profesionalne linije koju sam koristila kao mlađahna tinejdžerica. Veselim se isprobavanju, prije svega iz nostalgičnih razloga, a također i zbog masnjikavo-problematičnih faza kroz koje moja koža ponekad prolazi. Na isprobavanje sam dobila Vichy Normaderm gel za dubinsko čišćenje problematične kože*, njegu protiv nepravilnosti koja uljepšava kožu* i Night Detox noćnu njegu protiv nepravilnosti za čišću kožu*. Moram priznati da već dugo želim isprobati Night Detox jer sam čitala nekoliko tekstova koji su me prilično zainteresirali za tu noćnu kremu. O svemu ću vam pisati kad sve savjesno isprobam, a mislim da ću nabaviti i BB kremu iz iste linije. :)

Ima li noviteta i u vašoj rutini? Koje proizvode za njegu trenutačno volite? Koji puder koristite kad želite izgledati fantastično? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Ti si se bas lepo ponovila! Nadam se da ces vecinom biti zadovoljna! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovime što već koristim sam jako zadovoljna, a čini mi se da će i noviteti biti pun pogodak! :)

      Izbriši
  2. Skromno :)))
    Želim da probam neke (čitaj: sve ove) pudere :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš za sve mogu reći da su divni, samo su im svojstva različita - ovisno o tome što tražiš od pudera, sigurna sam da bi ti se bar jedan svidio :))

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Probaj svakako kad budeš u prilici, izvrsni su! Pisat ću još o njima :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)