nedjelja, 25. listopada 2015.

Dolce & Gabbana Matte ruževi za usne



Moram priznati da nisam poludjela za mat ruževima kad su se pojavili i polako preplavili tržište. Moja prva iskustva bila su takva da su mi gotovo svi bili neugodni na usnama, a ja sam ljubiteljica onog divnog kremastog, ugodnog finisha. Ipak, ponekad je potrebno da ruž na usnama traje cijeli dan ili cijelu noć, ponekad ne želim razmišljati o tome hoće li ostaviti trag na čaši ili mi se preslikati na zube. Tako sam ipak prikupila solidan broj mat ruževa i shvatila da postoje i oni koji su na usnama ugodni ili barem neutralni. Najugodniji, najljepši i općenito najbolji mat ruževi koje sam isprobala pripadaju liniji Dolce & Gabbana Matte Lipstick i danas ih konačno predstavljam.




Pakiranje je luksuzno, elegantno i pomalo glomazno, crno i sjajno sa zlatnim, lako ga je zapackati (ali to ionako najviše smeta nama blogericama kad proizvod treba fotkati :D ). Ruževi su čvrsto postavljeni u ležište i zasad nijedan ne pokazuje ni najmanju naznaku klimanja. Nekima se možda neće svidjeti miris ruževa, no meni ne smeta i zapravo ga ni ne doživljavam.





Ruževe iz linije Dolce Matte odlikuje nevjerojatno dobra tekstura, bogata i kremasta, ali čvrsta. Ta se kremastost osjeća prilikom nanošenja i zahvaljujući njoj vrlo je lako raditi s ovim ruževima jer s lakoćom klize i raspoređuju se po usnama, bez ulaženja u borice i naglašavanja problematičnih dijelova. Suše se tek nakon nekoliko minuta i ostavljaju sasvim dovoljno vremena za precizno nanošenje i brisanje eventualnih pogrešaka. Pogreške treba uklanjati preciznim i čvrstim pokretima jer ovi su ruževi vrlo, vrlo, vrlo pigmentirani i ne želite ih razmazati i slučajno utrljati u kožu oko usana. :D Prekrivna moć naprosto je odlična, jedan sloj na usnama dovoljan je za predivan i ujednačen izgled. Dolce Matte ruževi jednostavno odišu kvalitetom i očito je da se netko tu zbilja potrudio i uključio puno istraživanja i tehnologije. Mislim da je ova linija veliki korak naprijed u domeni mat ruževa i iskreno se nadam da će izazvati druge brandove da se potrude dosegnuti to što je ovdje postignuto. :) 

Dugotrajnost je impresivna. Piće preživljavaju bez problema i nakon što se osuše ne ostavljaju tragove na čaši. Preživjet će i laganije jelo, a ja sam jednu od nijansi nedavno testirala i na svadbi i nije se skinuo čak ni nakon poštene žderačine. :D Jedini je problem u tome što se može razmazati oko rubova usana ako jedete nešto što nije moguće jesti uredno i elegantno, recimo kebab s nogu. :D Zato ga prije konkretnijeg obroka volim još malo utisnuti i maramicom obrisati eventualni višak – s takvim stainom na usnama možete jesti bez ikakvih problema, možda će malo izblijedjeti u unutrašnjem dijelu usana, no lako ćete ga obnoviti dodatnim slojem nakon obroka. Kao i sve tamnije i intenzivnije ruževe, i ove nosim u kombinaciji s olovkom za usne kako bi sve zajedno izgledalo preciznije. Skidaju se kvalitetnom micelarnom otopinom ili dvofaznim odstranjivačima, nije ih moguće odstraniti bilo kakvim random skidačem šminke.




Ono što je najbolje od svega – Dolce Matte ruževi nevjerojatno su ugodni na usnama! O isušivanju nema govora. Nakon nanošenja nisu potpuno mat, no nakon desetak minuta fiksiraju se na usnama i tada postaju mat, no i dalje su ugodni, kao da postaju dio samih usana i nekako se stope s njima. Probala sam puno ruževa, ali ovi pružaju jedinstven osjećaj koji prije nisam iskusila. Istina je da sam ja uglavnom pozitivna prema svemu, u većini proizvoda nađem nešto dobro i rijetko me koji razočara, većinu ću na ovaj ili onaj način pohvaliti jer mi većina zaista barem dijelom svojih svojstava odgovara, no također nemam običaj za svaki proizvod vrištati da je genijalan i najbolji ikad te da ne mogu živjeti bez njega. E pa o ovim ruževima baš želim beskrajno blebetati i naglašavati da su super i najbolji ikad. :D Ugodan osjećaj na usnama traje cijeli dan i nikada se nije dogodilo da mi nakon više sati ipak počnu isušivati usne. Njihov mat finish nije onako suho i plošno mat kako je to slučaj s nekim ruževima. Dolce Matte ruževi usnama pružaju dimenziju i živost, kombinacija tog jedinstvenog finisha i jedne od ovih divnih crvenih nijansi čini da usne izgledaju meko, baršunasto, hidratizirano i senzualno. Mat s kapljicom kremastosti. :)

Linija Dolce Matte sastoji se od 13 predivnih nijansi iz spektra crvene boje, a ja sam za sebe odabrala tri – Lover, Desire i Inferno. Linija je ostvarenje svih snova za ljubiteljice crvenih ruževa. Svaka je nijansa kompleksna i nijednu nije lako opisati. Moje su nijanse toliko bogate i upečatljive da ih najradije nosim uz nježan i neutralan makeup na ostatku lica – pošteno je da ovi ruževi privuku svu pažnju kada ih nosim. :) Nadam se da će brand proširiti spektar dostupnih nijansi iz ove linije jer bih rado imala pokoju ružičastu i nude mat nijansu ove kvalitete.




Dolce Lover predivna je nijansa za koju smatram da bi stajala svima, bez obzira na podton, boju kose i stil. Svjetlija, upečatljiva, jarka crvena nijansa iz koje izviru blago roskasti tonovi. Od moje tri nijanse ovo je najbolja opcija za ljeto, no rado ga nosim tijekom cijele godine.

Dolce Desire bogata je srednja/tamnija crvena, ženstvena, intenzivna i prekrasna. Naginje na hladniju stranu i u njoj je prisutan dašak berry tona, no mislim da bi je svi mogli iznijeti. Osoba koja je nosi ostavit će dojam samopouzdanosti, profinjenosti i snažnog karaktera.

Dolce Inferno vrlo je posebna nijansa, kombinacija tamocrvene, bordo, šljivaste i ljubičaste koja, ovisno o ostatku looka i pojavnosti osobe koja ga nosi, može izgledati darkerski ili megasofisticirano. Nars Velvet Matte olovka u nijansi Train Bleu nijansom je vrlo slična, no tekstura joj je potpuno drugačija, suha i isušujuća. Nars Train Bleu na swatchu je mrvicu tamniji i pokazuje jači plavkasto-ljubičasti ton, no na mojim usnama nijansa je gotovo identična, samo što Inferno izgleda bogatije i ljepše.



Nažalost, ovi su ruževi u Hrvatskoj nedostupni i općenito ih je teško nabaviti. Moji su naručeni s Harrodsa, gdje im je cijena 26,50 funti – s obzirom na visoku poštarinu, uvijek se prikrpam nekoj grupnoj narudžbi kad želim doći do ovako teško dostupnih proizvoda. Da, Dolce Matte ruževi skupi su i teško dostupni, no svakako su vrijedni ulaganja i truda. Ako ste ljubiteljica crvenih ruževa koja voli imati jedan, ali kvalitetan i vrijedan komad u svojoj kozmetičkoj torbici, pokušajte nabaviti neku od Dolce Matte nijansi i vjerujem da se nećete pokajati. 


 Fotkano odmah nakon nanošenja, u stanu, uz pomoć blica, vidi se početni kremasti finish


Fotkano vani, mobitelom, bez blica, dvadesetak minuta nakon nanošenja


Ono što me zanima jest: predivni, kvalitetni i ugodni mat ruževi koje ste vi otkrili. Slušam preporuke. :) Koji su vaši favoriti među mat ruževima i koji brand ima najbolju formulu od svih koje ste isprobali?

Broj komentara: 12:

  1. Ajmeee, Inferno je cisto savrsenstvo! *-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poseban je <3 jako mi je drago što sam ga naručila, iako sam se dosta pitala kakav će biti uživo - ispao je savršen <3

      Izbriši
  2. Ajme, izgledaju predobro! Morat ću do Harrodsa baciti pogled! :D Kad smo već kod mat ruževa, zadnji tjedan se ne odvajam od Tom Ford mat ruževa, zaista su savršeni i mooožda najbolji koje sam dosad probala, definitivno su bolji od YSL The Mats koji su mi dosad bili najbolji. Isprobavam i Charlotte Tilbury mat ruževe, ali mi treba još par dana do konačne ocjene. Mislim da ću sad moram nabaviti barem jedan Dolce da ih usporedim s Tom Ford formulom. Divne sličice, Lover ti super stoji, baš te podigne i osvježi. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskoristi priliku, baci pogled i vjerujem da ćeš otići barem s jednim u vrećici! :D Hvala ti na preporukama, ja još nisam isprobala ni YSL The Mats, ali oni su mi barem dostupni pa ću ih svakako pogledati. A Tom Ford i Charlotte matiće se nadam isprobati na nekom od putovanja koja planiram. :) Hvala ti na komplimentu, Lover je baš osvježavajuć i podigne cijeli look <3

      Izbriši
  3. Izgledaju fantastično, nemam puno iskustva s matt ruževima nažalost. Ali ovi se čine pun pogodak ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolji od svih mat ruževa ako mene pitaš :) <3

      Izbriši
  4. Uf, kakav je Inferno <3
    Meni su iznenađujuće dobri Aurini, tečni, mat ruževi. Uz to su i veoma pristupačni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo su mi stigla dva primjerka, moji prvi Aura mat ruževi <3 jedva čekam da ih isprobam! :)

      Izbriši
  5. Aurini mat tecni ruzevi su mi omiljeni! Moja iskrena preporuka! Ova ljubicasta nijansa mi je presavrsena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što to čujem, upravo su mi stigla moja prva dva ruža iz te Aurine linije, jedva čekam isprobavanje i svakako ću na blogu javiti dojmove :))

      Izbriši
  6. Koja elegancija i raskoš......najviše mi se sviđa Desire nijansa. Na tebi dobro stoji i crvena nijansa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Elegancija, raskoš, luksuz, ali i nenadmašna kvaliteta, to je D&G <3 što god probam savršeno je i vrijedi svake kune <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)