subota, 3. listopada 2015.

Bocassy lagana dnevna krema



Bocassy proizvode volim i koristim već gotovo godinu dana. Već sam vam pisala o druženju koje je tada novi brend na našem tržištu organizirao za beauty blogerice – u tom postu pronaći ćete i osnovne informacije o brendu Bocassy. Tom sam se prilikom upoznala s proizvodima te sam s užitkom koristila serum i hidratantnu noćnu kremu – u recenziji možete pročitati koliko su mi se svidjeli.

U međuvremenu sam isprobala još jedan proizvod iz Bocassy tvornice. Lagana dnevna krema* zapakirana je jednako pažljivo kao i ostatak asortimana – predivna bordo kutija baršunastog finisha (da se izrazim kao da pišem o puderu :D ) prošarana je predivnim motivacijskim porukama, a staklena teglica djeluje luksuzno i kvalitetno. Ispod poklopca nalazi se dodatni zaštitni poklopac, što je uvijek super stvar. Pakiranje sadrži 50 ml kreme, a potrebno ju je potrošiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja. Bocassy kremama zajedničko je to što sadrže samo ulja prirodnog porijekla, bez dodatnih boja, silikonskih ulja i parabena.


 Pakiranje je oštećeno u transportu, nisam se iživljavala :)))


Bocassy lagana dnevna krema namijenjena je za normalnu i mješovitu kožu, a sadrži, između ostaloga, maslinovo ulje, ulje pšeničnih klica, zeleni čaj i vitamin B. Proizvođač navodi: ostavlja fantastičan osjećaj mekoće i svile, lako se nanosi i brzo upija. Lagana u svojoj strukturi, ne ostavlja sjajan trag na koži. Pažljivo odabrani sastojci (zeleni čaj i d-panthenol) pomažu pojačano prirodno stvaranje kolagena u kožnom tkivu te tako djeluju na učvršćivanje kože. Sadrži sastojke (maslinovo ulje, glicerin) koji ne samo da hidratiziraju i njeguju, nego i pomažu održati razinu vlažnosti u koži kroz dulje razdoblje. Osjetit ćete ugodu, svježinu i nježnost uz 97% sastojaka prirodnog porijekla.




Ja se apsolutno mogu složiti s time da je krema lagana i izrazito hidratantna, odlična kao dnevna krema i podloga za makeup jer se prilično brzo upija (nešto sporije nego Bocassy serum) i lice ne ostavlja ljepljivim. Boja joj je blago breskvasta, a miris se nakratko osjeti kao i kod ostalih Bocassy proizvoda, no meni je ugodan. Tekstura joj je srednje gusta (nije fluidna, ali nije ni onako teška), a tek kad je počnete nanositi uvidjet ćete koliko je zapravo lagana. Lako je razmaziva i nekako fina, osjeća se da sadrži ulja i ostavlja dojam kvalitetne njege. Nakon nanošenja lice je glatko, meko i hidratizirano, izgleda svježe i oživljeno. Savršeno se slaže s različitim puderima. U toplijem dijelu godine bila mi je sasvim dovoljna, napominjem da imam mješovitu kožu koja se ljeti više masti pa sam ponekad posezala za još laganijim kremama, iako ne mogu reći da me ova krema mastila. Sada je već gotovo potrošena, no vjerujem da bih se zimi uz nju barem ponekad rado poslužila i hidratantnim serumom. Za moju kožu idealna je u proljeće i jesen. Nije mi izazvala nikakve probleme na licu.




Iako je meni ova krema predivna i čini mi se kao prilično univerzalna, vjerujem da bi ekstremno masnoj koži možda ipak bila prejaka, barem za ljetno razdoblje. Suhoj koži vjerojatno bi odgovarala uz dopunu u vidu hidratantnog seruma.


Sastav:
Aqua/water, olea europaea fruit oil, glycerlyl stearate, cetearyl alcohol, stearic acid, sodium lauroyl glutamate, camellia sinensis leaf extract, glycerin, theobroma cacao seed butter, butyrospermum parkii butter, cetyl alcohol, triticum vulgare germ oil, panthenol, phenoxyethanol, caprylyl glycol, chlorphenesin, carbomer, parfum, sodium hydroxide, linalool, limonele, sodium benzoate.

Cijena lagane dnevne kreme iznosi 139,90 kn, a možete je kupiti u dm-u i Kozmu te iskoristiti jedan od učestalih popusta koje te drogerije nude. Na pola puta između drogerijskih i skupljih brendova, Bocassy proizvodi za mene su vrijedni svoje cijene i proizvode ovog brenda preporučujem gdje god stignem.

Jeste li isprobali ovu laganu dnevnu kremu ili neki drugi Bocassy proizvod? Koja je vaša najdraža dnevna krema? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 10:

  1. Imam ovu, a i noćnu verziju i odlične su mi! Miris me podsjeća na onu Balea Aqua masku za lice (ali mi se čini da su promijenili sastav maske, miris više nije isti). Sigurno će postati dio stalnog postava :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što sve više ljudi otkriva Bocassy, stvarno su ugodno osvježenje na našem tržištu i proizvodi su redom odlični <3

      Izbriši
  2. Obožavam ovu kremu i jedna mi je od dražih ikada :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemo se onda! :) Ja je imam možda još za dvaput i da nemam nagomilane zalihe odmah bih je ponovno kupila :)

      Izbriši
  3. Otkad je dosao na trziste Bocassy mi se svidio time sto imaju fine sastojke i jos su k tome hrvatska firma.Serum koristim vec 3.bocicu,odnedavno imam i nocnu kremu koja mi je isto odlicna,a bas razmisljam vec duze i o ovoj kremi i mislim da cu je nakon ove recenzije kupiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjećam se da smo već komentirale serum i da je i tebe oduševio. :) Noćna krema je isto super. Ja uskoro krećem s novom rundom isprobavanja, ovaj put u pitanju su proizvodi za čišćenje lica i anti-age serum, vjerujem da će biti odlični kao i sve ostalo <3

      Izbriši
  4. Probala sam tester i oduševila se kremom :D Predobra je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj all time favorit, definitivno planiram kupit opet cim smanjim kolicinu krema za lice koje imam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toliko je zaliha da one odlične stvari prerijetko dođu na red po drugi put, znam ja te muke! :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)