četvrtak, 8. listopada 2015.

Balea ljetni gelovi za tuširanje

Balea je poznata po sezonskim izdanjima šarenih i mirisnih gelova i krema za tuširanje. Ponuda je obično posebno bogata ljeti, a mirisne kombinacije često se i ponavljaju iz godine u godinu, svaki put upakirane u još ljepšu ambalažu. Danas ću vam predstaviti tri Baleina proizvoda za tuširanje u kojima sam uživala ovo ljeto. Barem jednu više sigurno nećete naći u prodaji, ali većina tuširalica ovoga brenda dijeli neke osnovne karakteristike, tako da mislim da ćete moći steći neki opći dojam i odabrati poneku iz trenutačne ponude. :)

Balea gelovi i kreme za tuširanje uvijek dolaze u šarenim, veselim i privlačnim pakiranjima, a mirisi se najčešće odnose na neko voće ili nešto fino, slatko i jestivo. :) Tako se često pojavljuju mirisi ananasa, kokosa, grejpa, passionfruita, kivija, maline, čokolade, macaronsa, smokve, vanilije, naranče, cimeta... Ove tuširalice uobičajeno dolaze u količini od 300 ml, a cijena im je najčešće 7,90 kn. Balea proizvodi dostupni su u dm-u.

Moj izbor ovoga ljeta bila su ova tri šarena mirišljavca.




Gel za tuširanje Paradise Beach

Paradise Beach jedno je od ovogodišnjih ljetnih limited edition izdanja. Miriše na ananas i kokos, dakle, ovo je popularna pinacolada kombinacija. Boje pakiranja drugačije su od onoga što bih očekivala od nečega što miriše na ananas i kokos – prevladava roza boja, a takav je i čep, pa čak i boja samog sadržaja. Površnim pogledom (ako ne bih uočila veliku sliku ananasa i kokosovog oraha na pakiranju :D ) zaključila bih da ovo miriše na malinu ili neko slično voće. Ali ne, ovo je slatkast, ali i svjež, intenzivan tropski ljetni miris nečega što sadrži ananas i kokos. Možda kakvog sirupa koji se dodaje u koktele? :) Moram upozoriti da je miris pomalo umjetan, definitivno ima i ljepših, prirodnijih i zamamnijih pinacoladastih mirisa među skupljim gelovima za tuširanje. Ipak, nije dovoljno umjetan da mi to ozbiljno zasmeta. Gel se lijepo pjeni i fino čisti, mene ne isušuje, ali ni ne pruža njegu. Kao što sam spomenula, boja je gela malinasto-ružičasta i meni je to baš nekako fora. :D Ovo je jedna solidna, neobavezna ljetna tuširalica, ljetni hit koji neću dugo pamtiti, no sljedeće ljeto sigurno ću opet kupiti nešto slično jer čovjeka veseli. :D




Gel za tuširanje Fiji Passionfruit

Fiji Passionfruit nije ovogodišnje izdanje, ovo je dio neke starije limited edition kolekcije. Miriše svježe, oštrije i reskije nego druge tuširalice iz ovog posta. Najtočnije bi bilo da miriše na tropsko voće, no moj dragi kaže da mu miriše umjetno (spomenuo je Čunga lungu, whaaat!? :D ), dok se meni definitivno čini manje umjetno od prethodnog gela. Inače mi se ljeti sviđa miris passionfruita jer nije jedan od onih mirisa koji se svuda pojavljuju. Osim toga, drugačiji je i djeluje vrlo osvježavajuće. Boja koja prevladava na pakiranju i kojom je obojen sam gel jest plava (to mi je tak super! :D ). Prilikom tuširanja odvodi me u neke tople, tropske krajeve i neodoljivo priziva ljeto. Standardno, dobro se pjeni, ne isušuje, ali ni ne njeguje, no ja ionako uvijek nakon tuširanja mažem kožu tijela nekim losionom ili kremom za tijelo. Sve u svemu, sviđa mi se i veselio me tijekom dugog ljeta u Zagrebu. :)




Kremasti gel za tuširanje vanilija i kokos

Moja najdraža ovosezonska Baleina tuširalica. Ovo je mirisna kombinacija iz mojih snova i vrlo sam sretna zbog toga što je nisu zeznuli. Bila mi je odlična ljeti, a bila bi mi super i zimi, razlog leži u tome što je odlično izbalansirana. Niti je jedna od onih lepršavih i kokosastih tuširalica koje vrište ljeto, niti je teška i previše slatka. Baš onako taman. Ja osjetim i kokos i vaniliju, ili barem tako umišljam. :) Ipak, tu definitivno ima više mirne i ugodne vanilije. Miris je zbilja predivan. Pakiranje je obojeno žućkastim nijansama vanilije, čep je također vanilijasto žut, mislim da pakiranje odlično pristaje ovom proizvodu. Ovo je krema za tuširanje, stoga je gusta i kremasta, njezina tekstura sviđa mi se puno više nego tekstura običnih Baleinih gelova za tuširanje. Osjeti se čak i određena doza njege. Ne djeluje umjetno, po tome također pobjeđuje velik broj Baleinih tuširalica koje sam isprobala. U međuvremenu sam nabavila i Balea kremu za tijelo istoga mirisa pa mislim da ću ponoviti i kupnju ove kreme za tuširanje kako bih uživala u kompletu. :)


Koristite li Balea proizvode za tuširanje? Padate li na šarena i kreativna limited edition izdanja? Koja su vam ostala u najboljem sjećanju? :)

Broj komentara: 12:

  1. Koristila sam rozi i bijeli. Ovaj od vanilije mi je super, ali taj rozi je nekako vjestacki, bar meni. Nije mi se pretjerano svidio. Ali necu puno ni da se zalim, s obzirom koliko su povoljni. :D
    http://thesilhouettes1.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, djeluje pomalo umjetno zbog boje i mirisa, ali meni ne prelazi onu granicu nakon koje su mi tuširalice preumjetne i bezveze. :) Istina, ima puno prirodnijih i finijih verzija, no uglavnom su i skuplje. :D

      Izbriši
  2. Često posegnem za njihovim tuširalicama, a pogotovo za limited edition izdanjima :) Upravo što si i rekla za jednu od njih ne isušuju, ali ni ne njeguju, a volim te njihove mirise i cijenu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa baš tako, za tu cijenu šteta ne ugrabiti one koje nam djeluju zanimljivo! :D

      Izbriši
  3. Ja sam imala ovaj rozi i meni je bio super,vidis miris mi je bio ok,ne cini mi se preumjetnim.I dragi se zaljubio u njega jer smo i jedan i drugi ludi za kokosom pa sam ja kupila jos 3 komada u slucaju da ga vise ne bude i da nas zimi vrati bar mirisom u ljeto.Moram probati i ovaj od vanilije,mislim da je odlican za zimu.Za njegu mi nije bas nesto vazno,jer se tako i tako mazem nakon svakog tusiranja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je kod mirisa totalno individualno čini mi se, isti gel često neki opisuju kao nešto što ima prirodan miris, a drugi spominju žvake i sirupe :))) probaj obavezno ovaj od kokosa i vanilije, stvarno je odličan i za ljeto i za zimu, predivan miris ima. Što se tiče njege, kod mene je baš kao i kod tebe - lijepo je kad tuširalica i njeguje, ali ionako se mažem nakon tuširanja pa mi to stvarno nije presudan faktor :)

      Izbriši
  4. ako se ne varam probala sam ih sve! zadovoljna sam općenito sa baleom a najviše gelovima, losionima i regeneratorima za kosu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balea baš ima dosta dobrih proizvoda po povoljnim cijenama, neka je što više takvih brandova! :)

      Izbriši
  5. Koristila sam samo ovaj od vanilije i dobar mi je bio. Ostale nisam ali jesam neke druge Baleine i sasvim su mi ok ako ne i najdraži gelovi za tuširanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da svi barem ponekad posegnemo za Baleinim gelovima za tuširanje - tako su jeftini, a tako šareni i privlačni :))

      Izbriši
  6. Obožavam Baleine gelove! Cena je izuzetno povoljna a pakovanje me uvek razveseli! :) Koristila sam Paradise Beach i Vanilu i kokos, divni su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno kako si napisala, povoljni, šareni i veseli - zato ih svi volimo :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)