petak, 16. listopada 2015.

Alpstories proizvodi za čišćenje lica



Danas vam želim reći nekoliko riječi o dva Alpstories proizvoda za čišćenje lica. Riječ je o gelu za čišćenje lica s kaduljom i mentom te toniku za čišćenje lica s nevenom i kamilicom. Nažalost, nema puno fotki jer sam tonik potrošila i pakiranje je još davno završilo u smeću, a ja sam bila uvjerena da imam fotke ovog dvojca. Imala sam ih, ali i one su očito nestale prije nekoliko mjeseci kada su mi svi podaci s diska izbrisani. No dobro, čemu pedeset slika gela i tonika za čišćenje – radije ću vam ispričati kakvi su i što rade. :D




AlpStories proizvodi stvaraju se kombinirajući bogato naslijeđe alpske tradicije s modernim pristupom. AlpStories prirodna kozmetika uči iz prirode i nastoji stvoriti formule koje su bogate i raznolike kao priroda u Alpama. Proizvodi ne sadrže parabene, sintetičke mirise, mineralna ulja i silikone te nisu testirani na životinjama. Ključnu ulogu u stapanju sastojaka u konačni proizvod ima Baltazar, prvi robot u kozmetičkoj industriji, koji miješa odabrane sastojke u točno određenoj količini i stvara konačni proizvod. Više o brandu pisala sam u postu o Alpstories ulju za tuširanje i mlijeku za tijelo od nevena. Proizvodi iz ovog posta veganski su kao i većina njihovog asortimana.


Gel za čišćenje lica – kadulja i menta*

100% prirodni gel za čišćenje kože bez isušivanja. Nježno uklanja čestice prljavštine i višak masnoće jer kombinacija vrijednih biljnih ekstrakata ima učinak normalizacije proizvodnje sebuma. Upalne reakcije kože i pore se smanjuju, a koža postaje svježa i blistava. Nanijeti malu količinu na vlažnu kožu i nježno umasirati, posebice na čelo, nos i bradu. Dobro isprati mlakom vodom. Posebno preporučujemo za masnu kožu.

Tekstura ovog gela je srednje gusta i gelasta, proziran je, a miris mu je blag, prirodan i nenametljiv. Ja stvarno ne bih znala, no kažu da miriše baš po kadulji. Pjeni se minimalno, više bih rekla da u dodiru s vodom postaje nekako mliječne teksture. Odlično čisti lice – šminku s očiju uvijek skidam dvofaznim skidačima koji su tome namijenjeni, a ostatak šminke ovaj gel suvereno uklanja. Pritom nije agresivan, nimalo ne pecka, ne zateže niti isušuje lice te mi nije izazvao nikakvu negativnu reakciju u vidu prištića ili nečeg sličnog. Učinkovito uklanja šminku, nečistoće i višak masnoće, lice nakon korištenja ostaje čisto, a koža meka, svježeg i zdravog izgleda. Nakon gela za čišćenje obavezno koristim tonik, a blazinica ostaje čista, što dokazuje njegovu efikasnost pri skidanju šminke. Iskreno, s obzirom na to da je riječ o potpuno prirodnom proizvodu, mislila sam da će biti potrebni dodatni koraci za skidanje jačih pudera i proizvoda za obrve, no drago mi je da mogu iznijeti da sam bila u krivu. :) Mislim da bi mogao odgovarati svim tipovima kože i ima moju preporuku kao odličan, učinkovit, a prirodan i nježan proizvod za čišćenje lica koji može potrajati nekoliko mjeseci.

Pakiranje mi se jako sviđa jer je nešto niže i bucmastije, vrlo lijepo i praktično, s odličnom pumpicom koja je onako sjedinjena s pakiranjem (a ne viri van kao kod većine gelova za čišćenje lica), izgleda profesionalno i kvalitetno te šljaka odlično. Dosad sam samo nekoliko puta naišla na ovako dobro izvedeno pakiranje gela za čišćenje, i to redovito kod vrlo skupih proizvoda. Izrađeno je od plastike, što ga čini laganim i osigurava da se ne kliže po rukama, mislim da je to kod ovakvih proizvoda jako praktično. Pakiranje sadrži 200 ml proizvoda, a cijena mu je 99 kn. Trebali biste ga potrošiti u roku od 6 mjeseci, što uz svakodnevnu upotrebu ne bi trebao biti problem.




Sastav:
Aqua, Coco-Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Decyl Glucoside, Glycerin, Mentha Piperita Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Maltodextrin, Xanthan Gum, Sodium Lauroyl Glutamate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Glyceryl Caprylate, Parfum, Limonene, Linalool.


Tonik za čišćenje lica – neven i kamilica*

100% prirodni blagi tonik za kožu nježno uklanja nečistoće i djeluje antibakterijski. Kombinacija vrijednih biljnih ekstrakata utječe na reguliranje proizvodnje sebuma i čistoću kože. Upalne reakcije kože i pore se smanjuju, a koža postaje svježa i blistava. Nakon čišćenja ujutro i navečer, nanijeti ravnomjerno na lice, vrat i dekolte. Posebno preporučujemo za suhu kožu.

Tekstura tonika rijetka je i tekuća – očekivano za jedan tonik. :) Miris je također prirodan, biljni i nenametljiv, osjeti se vrlo kratko. Ovaj tonik svidio mi se kao završni korak u čišćenju lica jer divno osvježi kožu, uklanja eventualne ostatke nečistoća, a nimalo ne zateže, ne isušuje niti pecka, barem meni to nije činio. Cijenim njegov prirodni sastav i činjenicu da me koža nijednom nije peckala prilikom upotrebe jer mi mnogi tonici barem ponekad izazivaju to nesretno peckanje. S obzirom na odličan omjer nježnosti i učinkovitosti, preporučila bih ga svim tipovima kože, osim možda jako masnoj jer bi za takvu kožu mogao biti preblag.

Pakiranje je odlično i dijeli sve dobre karakteristike pakiranja gela za tuširanje – bucmasto, izrađeno od čvrste plastike, praktično, s fenomenalno osmišljenom pumpicom. Cijena za 200 ml proizvoda iznosi 99 kn, a trebate ga potrošiti u roku od 6 mjeseci. Tonik se troši puno brže od gela za čišćenje, barem u mom slučaju, mislim da mi nije potrajao ni dva mjeseca.




Sastav:
Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Glycerin, Polyglyceryl-10 Laurate, Calendula Officinalis Flower Extract, Maltodextrin, Chamomilla Recutita Flower Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Glyceryl Caprylate, Parfum, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Sodium Phytate, Bisabolol, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol.


Primijetit ćete da se gel za čišćenje koji sam odabrala i dobila preporučuje za masnu kožu, a tonik za suhu kožu. Moja je koža mješovita i takva kombinacija zapravo mi super odgovara jer su tonici namijenjeni za masnu i mješovitu kožu obično jači i ponekad me koža pecka nakon upotrebe nekih od njih. Tonici za suhu i/ili osjetljivu kožu obično su blagi, nježni i jako ugodni, što jako volim. S druge strane, gelovi za čišćenje mješovite i masne kože obično zbilja dobro čiste, što mi se također sviđa. U slučaju Alpstories proizvoda za čišćenje, preporuka za oba proizvoda svakako se može proširiti barem na normalnu i mješovitu kožu zbog njihove istovremene nježnosti i učinkovitosti. Ja sam jako zadovoljna i, da nisam frikuša za isprobavanje koja već ima zalihe svega i svačega, svakako bih i sama kupila ove proizvode.

Jeste li isprobali nešto iz Alpstories asortimana? Što biste mi preporučili? Koje proizvode za čišćenje lica trenutačno koristite? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Ja bih ovo sve sa užitkom koristila, kako sam starija sve mi je više draža preparativa sa prirodnim sastojcima, a ovo se čini kao pun pogodak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si u fazi istraživanja prirodne kozmetike, svakako pogledaj i Alpstories, i to baš ove proizvode koji su možda i najviše vrijedni svoje cijene :)

      Izbriši
  2. Moram priznati da mi se oba proizvoda čine odlična, baš mi je ponestao tonik :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je pravo vrijeme da isprobaš ovaj tonik :) isprobala sam još nekoliko njihovih proizvoda, ali ova dva su daleko najbolja.

      Izbriši
  3. Vec dugo,otkad su dosli kod nas,zelim isprobati ove proizvode ali nikako da stignu na red.Kad smanjim zalihe,definitivno kupujem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je, i kod mene hrpa stvari stoji na popisu i čeka svoj red jer su zalihe uvijek tu. :D

      Izbriši
  4. Super post, obozavam kozmetiku sa prirodnim sastojcima!

    http://www.fashionpumpkin.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) svakako bismo svi trebali obraćati više pažnje na sastav proizvoda koje koristimo :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)