ponedjeljak, 19. listopada 2015.

Afrodita kremasti gelovi za tuširanje



Ovo što ću vam danas pokazati nije za jelo, iako tako izgleda. :D Afrodita je ove godine lansirala liniju kremastih, slatkih i slasnih gelova za tuširanje. Ovi predivni gelovi dolaze u četiri mirisne verzije: svježa malina (Raspberry cream), sočna naranča (Orange cream), slatka pistacija (Pistachio cream) i burbon vanilija (Vanilla cream). Iako bih uobičajeno barem s vanilijom i pistacijom pričekala hladnije dane, nisam im mogla odoljeti, sve sam ih udomila i sve ih koristim još od sredine ljeta. 

Iz Afrodite kažu: Novi kremasti gelovi za tuširanje predstavljaju raj za sve sladokusce koji obožavaju miris svježe maline, sočne naranče, slatke pistacije i burbon vanilije. Bogata kremasta formula nježno čisti kožu i pruža slatko iskustvo njege pod tušem. Obogaćena kompleksom vitamina A, C i E, pruža osjećaj njegovane, mekane i čiste kože. Na taj način ovi kremasti gelovi za tuširanje pomažu u sprječavanju njezina isušivanja te je čine zadivljujuće mekom. Kako bi doživljaji pod tušem bili još slasniji, formuli smo dodali 100% prirodne čestice kakaa koji u dodiru s kožom lagano klize po tijelu. Proizvodi ne sadrže parabene, parafin i silikone te su primjereni i za osjetljivu kožu. I najvažnije, ne narušavaju prirodnu pH-ravnotežu kože.




Ove poslastice dolaze u slatkom i veselom plastičnom pakiranju od 250 ml. Svaka verzija ima odgovarajuću boju poklopca i naljepnica, a i sama boja gela odgovara odabranom sastojku. Tako je pistacija zelenkasta, vanilija blago žućkasta, malina ružičasta, a naranča – narančasta. :) Gelovi su dostupni u drogerijama, supermarketima i na ostalim prodajnim mjestima gdje možete pronaći Afrodita preparativu. Puna im je cijena 14,99 kn, no često ih možete uloviti na raznim sniženjima.

Kratko i jasno, i inače obožavam Afroditine proizvode za tuširanje, a ovi gelovi kao da su stvoreni za mene. :D Pakiranja su predivna, a mirisi me podsjećaju na sladoled i smoothie s malinom, pistacijom, narančom, odnosno vanilijom. Svi su mirisi bogati i prekrasni, vrlo ugodni i delicious, baš kako proizvođač obećava. :) Naranča pomalo vuče na jaffa kekse, malina je ljetno i voćno osvježavajuća, pistacija orašasto-kolačasta i neodoljiva, a vanilija predivno topla i kremasta. Miris se zadržava neko vrijeme nakon tuširanja. Osobno bih malinu preporučila za ljeto jer definitivno pruža najviše osvježenja (iako je i dalje slatkasta), naranča mi je nekako univerzalna i prikladna za sva godišnja doba zbog uravnoteženog omjera slatko : osvježavajuće, a pistaciju i vaniliju smjestila bih u jesensko-zimsko razdoblje zbog njihovih toplih i bogatih nota.




Tekstura im je kremasta i malo gušća, lako ih je dozirati, a u dodiru s vodom pjene se i odlično čiste kožu. Sadrže nježne čestice kakaa koje ne služe za piling – učinak im je isključivo dekorativan i olfaktivan, naime, mislim da one itekako doprinose mirisu i čine ga bogatim. Njegu koju pružaju koži opisala bih kao srednju – njeguju bolje od većine povoljnih drogerijskih tuširalica, no pojedine Nivea, Dove, pa i Afrodita tuširalice pružaju konkretniju i intenzivniju njegu. Mislim da je ovdje naglasak ipak na slasnom i mirisnom doživljaju proizvoda i užitku korištenja. :) Tuširanje uz njih zaista postaje još veći gušt. Važno je napomenuti da ove kremaste tuširalice ne isušuju i ne maste kožu




Ja sam ovim tuširalicama oduševljena, totalno sam pala na njihov deliciousness i sa zadovoljstvom ću ih trošiti (a vjerojatno i potrošiti) ove zime. Preporučujem da ih svakako isprobate ako volite slatke i gurmanske mirise kod gelova za tuširanje. :)

Jeste li isprobali ove predivne kremaste gelove ili možda neki od ostalih Afrodita gelova za tuširanje? :)

Broj komentara: 6:

  1. Joj koliko lepo izgledaju! Lice mi na vocne jogurte i pojela bih ih! Imala sam priliku da isprobam ovaj sa vanilom i odusevnljena saaaam! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da, voćni jogurti, još jedan prehrambeni proizvod na koji ovi gelovi podsjećaju! :D <3 Drago mi je da dijelimo dobro mišljenje o njima :))

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ja se stvarno ne mogu odlučiti za favorita, sve ih volim! :))

      Izbriši
  3. I ja sam pisala post o njima, predobri su! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)