ponedjeljak, 21. rujna 2015.

Olival piling za lice s uljem smilja

U posljednjih nekoliko mjeseci susrela sam se s dosta Olivalovih proizvoda – neke sam od njih kupila, a neki su mi ustupljeni kako bih ih isprobala. Proizvode iz linije s uljem smilja dočekala sam s velikim zanimanjem jer smilje kao sastojak iznimno cijenim, iako me njegov miris ne oduševljava i voljela bih da je, pa... drugačiji. :D Smilje je moćna mediteranska biljka koja raste u kršu, na područjima gdje samo rijetko bilje može opstati, a poznata je po svojim regenerativnim i protuupalnim svojstvima zbog kojih je nazivaju besmrtnom. Često se koristi u anti-age kozmetici upravo zbog svojih regenerativnih i revitalizirajućih svojstava.

Većina vas vjerojatno već zna da je Olival brand prirodne kozmetike i hrvatske proizvodnje. Sastojci su vrlo pažljivo odabrani, a proizvodi ne sadrže parabene. Također, Olival ne testira na životinjama.

Olival piling za lice s uljem smilja* predstavljen je kao proizvod koji nježno i učinkovito odstranjuje nečistoće i odumrle stanice s površine kože. Sadrži fino usitnjena zrnca koštica masline i marelice u prirodnoj hidratantnoj podlozi obogaćenoj eteričnim uljem smilja. Nakon lagane masaže lica i vrata koža je, kažu, zategnuta, nježna i glatka.




Piling se nanosi na jednostavan i intuitivan način – na vlažno lice i vrat, nakon čega ga je potrebno lagano umasirati vrhovima prstiju, kružnim pokretima. Ja sam ga isprobala i na suho lice, no svakako mi je najdraža varijanta u kojoj je lice čisto i blago vlažno. Nakon nekoliko minuta potrebno ga je obilno isprati mlakom vodom. Vlasnicama suhe i normalne kože preporučuje se korištenje jednom tjedno, a kod masne i mješovite kože dva do tri puta tjedno. Nakon pilingiranja na lice treba nanijeti bogatu hidratantnu kremu ili masku za lice.




Tekstura mu je kremasto-uljna i lagana, svijetle je breksvaste boje i sadrži vidljiva narančasta zrnca koštica masline i marelice. Izgledom me pomalo podsjeća na nove Afroditine kremaste gelove za tuširanje, samo što su zrnca u njima tamnija i rjeđa. :D Svakako se ubraja u blaže i rjeđe pilinge i mislim da nikoga ne bi trebao iritirati. Iritirati bi vas mogao njegov miris ako vam se ne sviđa miris smilja, kao što je slučaj kod mene. Ja nisam tip osobe kojem miris može toliko smetati da je odvrati od uporabe proizvoda, no poznajem nekoliko ljudi koji proizvode sa smiljem izbjegavaju upravo zbog karakterističnog mirisa tog sastojka. U svakom slučaju, miris je u ovom proizvodu prilično blag te se nakon upotrebe ne zadržava. Također, mislim da se neće svidjeti ljubiteljima grubljih i visokoučinkovitih pilinga – ovaj je malac ipak u lakoj kategoriji. Pri nanošenju je osjetna njegova uljna komponenta, za koju je zaslužno eterično ulje smilja, što se meni sviđa jer pojačava dojam njege i doprinosi hidratantnosti proizvoda.





Gustoća mu je nekako srednja, a sam je piling vrlo maziv i razmaziv. Nimalo ne isušuje, čak bih rekla da je hidratantan, iako svakako trebam kremu nakon korištenja, uostalom, krema ili maska obavezan su nastavak mog rituala nakon svakog pilinga. Nije mi izazvao negativne reakcije, a pozitivnih je bilo preko nekoliko, i to u vidu glatke, nježne, čiste i osvježene kože koju ostavlja za sobom. Na mojoj mješovitoj koži ovaj piling svoj posao obavlja sasvim dobro – odstranjuje odumrle stanice i nečistoće, baš kako to jedan piling treba činiti.

Piling dolazi u praktičnoj mekanoj tubici u količini od 75 ml. Poklopac se otvara na klik, a istiskivanje i doziranje ide vrlo lagano. Sama ambalaža je dosta jednostavna i sama po sebi nezanimljiva, no sadrži potrebne informacije o proizvodu i upute za uporabu. Cijena pilinga iznosi 29,90 kn, a dostupan je u svim drogerijama i mnogim supermarketima. Ovako pristupačan i dostupan, ovo je drogerijski piling koji najčešće preporučujem kad me netko pita za povoljan piling koji radi svoj posao. Uglavnom ga preporučujem vlasnicama suhe, normalne i mješovite kože, a masnokošce upozorim na to da bi im mogao biti preblag i nedovoljno učinkovit, a možda bi im zasmetala i njegova uljna komponenta. Kod osjetljive kože nikad ne znaš, no mnogim djevojkama s takvom kožom odlično odgovara upravo zato što je blag. Osobe osjetljivih nosića, a i sve ostale, potičem da ga svakako pomirišu prije kupnje. :)

Meni se, dakle, ovaj piling sviđa. Istina, isprobala sam i nekoliko puno boljih, no oni su i puno skuplji – gledamo li drogerijsku ponudu, ovaj mi je piling trenutačno najdraži.

Sastav:
Aqua, sesamum indicum oil, cetearyl alcohol, olea europaea oil, glycerin, prunus armeniaca seed powder, olea europaea powder, sodium cetearyl sulphate, benzyl alcohol, salicilyc acid, sorbic acid, helychrisum italicum oil, limonene, linalool.

Koristite li pilinge za lice? Koje pilinge volite i preporučujete? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 6:

  1. Od kad sam počela koristiti Clarisonic i sada Foreo kao da sam negdje po putu zaboravila na pilinge i svaki puta kada pročitam recenziju za neki piling kažem da si moram kupiti neki. Zadnje sam koristila od L'occitana i bio mi je super jer je bio nježan. Ne volim baš da su jako grubi tako da vjerujem da bi mi ovaj sa uljnom komponentom odgovarao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj vjerujem da je L'Occitaneov odličan, sve što probam im je odlično! :) Svakako isprobaj i ovaj, povoljan je a stvarno radi posao :)

      Izbriši
  2. Meni je odličan ovaj piling, imam mješovitu kožu i nakon njega često ne trebam stavljati niti kremu koliko mi je lice mekano i hidratizirano. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da nam se dojmovi podudaraju! :) Ja svakako volim staviti kremu/masku poslije pilinga, no odlično je kad i sam piling ima njegujuća svojstva! :)

      Izbriši
  3. Zvuči odlično :) Čini mi se da sam ga jednom šnjofnula u dm-u i mislim da mi miris nije posebno smetao... ide na šoping listu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris je jedina eventualna prepreka, ako ti ne smeta - isprobaj obavezno! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)