subota, 26. rujna 2015.

Catrice Prime and Fine baza za sjenilo

U mojim šminkerskim počecima, što se odnosi na srednju školu i početak faksa, nitko nije znao za bazu za sjenilo. Sjenila smo nanosile izravno na kapke i mirile se s time da nam se nakon nekoliko sati skupljaju u pregibu. Za bolje nismo znale. :D A onda su se pojavili forumi kozmetičke tematike i ja sam saznala za magični proizvod – Artdeco bazu za sjenilo. Od toga otkrića nije prošao nijedan dan a da prije sjenila nisam nanijela bazu. Isprobala sam ih barem petnaestak, jeftinijih, skupljih i najskupljih. Kao najveća razočaranja pamtim Alverde i Estee Lauder baze za sjenilo. Svaka s jednog kraja cjenovnog spektra, zanimljivo, zar ne? :) Najboljima su se pokazale Too Faced Shadow Insurance, Urban Decay Primer Potion i MAC Paint Potovi u neutralnim nijansama. Ne bih se usudila pokušati odabrati pobjednika između ta tri proizvoda jer sam ih imala i koristila u različitim razdobljima i s različitom razinom vlastitog znanja i iskustva. Prvu koju sam probala, Artdeco, sada smatram prilično bezveznom, ili su joj promijenili formulu pa mi više ne odgovara, ili sam se u međuvremenu navikla na bolje. :) U svakom slučaju, najbolje baze za sjenilo obično su skuplje i/ili nedostupne te mi je jako drago da vam mogu ukazati na jednu vrlo povoljnu koju smatram odličnom i za koju vjerujem da bi mnogima mogla odgovarati.

Catrice Prime and Fine baza za sjenilo* dolazi u elegantnom četvrtastom matiranom pakiranju koje me podsjeća na pakiranje sjajila za usne. Pakiranje je praktično i meni vrlo lijepo. Mali spužvasti aplikator pokupi dovoljnu količinu proizvoda, nekad i malo previše, a ja potrebnu količinu direktno, tapkajući nanesem na kapak te razmažem prstima. Važno je napomenuti da ne treba pretjerivati s količinom, mrvica je dovoljna. :) Pakiranje sadrži 5 ml proizvoda i mislim da može dugo potrajati, no nikad ga nećete do kraja iskoristiti jer tako to uvijek biva s ovakvim pakiranjima – dobar dio proizvoda ostane na stijenkama i aplikatorom ga nikako ne možete uhvatiti. Rok trajanja službeno iznosi 6 mjeseci od otvaranja. Ova baza prilično je nova u Catrice asortimanu, dostupna je u svim drogerijama koje drže Catrice (Müller, Kozmo, Bipa), a cijena joj je 27,90 kn. Iz nekog razloga ova baza ima i svoj broj i naziv nijanse – 010 Perfectly Primed – no to je jedina nijansa i ne možete fulati. :)




Baza je svijetlo bež boje i sama po sebi blago ujednači boju kapka. Tekstura joj je blago kremasta, nije gusta i lako se raspoređuje po kapku. Nakon nanošenja ostavim je oko dvije minute da se osuši i fiksira, usput po potrebi dodatno potapkam prstom po pregibu ako vidim da se skuplja (obično ako je nanesem malo previše i ako puno trepćem, tj. pomičem kapak dok se suši). Nakon toga nanosim sjenila. Sjenila se preko ove baze lako blendaju, a baza im primjetno pojačava pigmentaciju i time manje kvalitetna sjenila čini iskoristivima. Ipak, najvažnija uloga svake baze jest produžavanje trajanja sjenila na kapcima i sprječavanje blijeđenja i skupljanja u pregibu. Meni to ova baza radi vrlo dobro – ne odlično, za peticu (peticu zaslužuju tri baze koje sam navela na početku posta), nego vrlo dobro, za solidnu četvorku. Ovo je za drogerijsku bazu super. Napominjem da su moji kapci prilično masni i spušteni i bez dobre baze sjenila mi ne mogu preživjeti radni dan. S Catrice bazom look na očima bez problema mi preživi radni dan, a promjene i naznake skupljanja u pregibu primjećujem nakon desetak sati. Dakle, ako poslije posla produžujem na kakav dernek, ipak moram osvježiti sjenila. :D Malo drugačiju situaciju imala sam tijekom ljeta, kada je vani bilo +40, a ja sam se do posla vozila u busevima koji nisu uvijek klimatizirani, a put do posla uključivao je i dvadesetak minuta šetnje. U takvim ekstremnim uvjetima baza je ipak malo posustala i očna šminka ne bi mi tako dugo izgledala svježe. Međutim, u tim su uvjetima kapitulirali i neki odlični puderi i ostala artiljerija, bez fiksatora jednostavno nije išlo.





Ja vam ovu bazu preporučujem na temelju svog iskustva. Ako me pitate je li najbolja na tržištu – nije. Ali ne kaska toliko puno za mojim (skupljim) favoritima. Ipak, treba imati na umu da su iskustva s bazama za sjenilo vrlo individualna. Ako mi spomenete bilo koju bazu, mogu se sjetiti nekoliko blogerica koje su je hvalile i nekoliko njih koje su bile razočarane jer njima nije izdržala cijeli radni dan. Upravo je takva i situacija s Catrice bazom. Ja je na klijenticama ne bih koristila jer za njih čuvam one baze koje su meni i većini kolegica apsolutno najbolje, ali na meni, djevojci masnih i spuštenih kapaka, šljaka super, puno bolje nego što sam očekivala. Dosad mi je od drogerijskih baza najdraža bila Avonova, no ova mi je bez ikakve dvojbe bolja jer mi duže drži sjenila na mjestu.




Ako kojim slučajem dosad niste isprobali bazu za sjenilo (znam da vas ima, mašem nekolicini svojih frendica koje me čitaju :P ), trk u drogeriju po svoj primjerak Catrice baze i uživajte u otkrivanju drugačijeg, boljeg doživljaja nanošenja i nošenja sjenila! :)

Jeste li isprobali Catrice bazu? Kakva su vaša iskustva s bazama za sjenilo i koja vam se pokazala kao najbolja? :)

                    

*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 12:

  1. Nisam probala jer se stalno dvoumim. Čitala sam nekoliko negativnih recenzija pa nikako da sama kupim i prosudim .. nakon ovog teksta ću barem probati :) UD mi se pokazala apsolutno najbolja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ima i pozitivnih i negativnih recenzija, ali barem je povoljna pa nije velika šteta ako se poklopi da ti ne odgovara. :) Kod skupljih proizvoda to puno više boli :D inače, slažem se, UD je the best (meni uz Too Faced i MAC Paint Potove)

      Izbriši
  2. Nisam je probala jer Catrice kozmetika nema kod nas :/ narucujemo je sa sajtova pa ako naidjem na ovu bazu sigurno cu je probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što nemate Catrice, imaju puno krasnih proizvoda. Svakako isprobaj bazu ako naletiš na nju u bespućima interneta :)

      Izbriši
  3. U našim počecima šminkanja nije ni bilo toliko dostupne kozmetike, a drogerije su bile tek u nastanku :D Doduše, malo sam starija od tebe, ali šminka koja je obilježila moje početke, pri tome mislim na šesti/sedmi razred osnovne škole, je bio Markins i Constance Carroll, a tamo nije bilo baze za sjenilo :D Uglavnom da se vratim na zvijezdu posta, imam ovu bazu i ona mi je otkriće godine, obožavam ju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj, Constance Carroll! Sjećam se njihovih ruževa i lakova, pa i paletica sjenila, kupovali smo ih na placu i stalno sam žicala mamu, tatu i baku da mi donesu neku novu ludu boju :D
      Drago mi je da i tebi baza odgovara, ja sam mislila da nema šanse da se efektom imalo približi ovim skupljim bazama, no drago mi je da sam se prevarila :)

      Izbriši
  4. vec sam ju probala par puta i za sada sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, baš mi je drago što ti odgovara! :)

      Izbriši
  5. Nisam ju isprobala, još uvijek imam UD primer potion dobiven uz paletu koji mi je odličan. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema do UDPP, to je ipak vrh vrhova :) i ja čekam da mi stigne jedan primjerak!

      Izbriši
  6. Meni je OK, olim je više od Avonove i to najviše zbog pakovanje, više mi odgovara ovaj spužasti aplikator nego da "grabim" iz teglice... Za tu cijenu je odlična, radi svoj posao, čak nije loša ni za korištenje npr. i kad ne nosiš sjenke na kapcima već samo da "popravi" izgled kapka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, ovo pakiranje je baš higijenski riješeno, to se i meni jako sviđa. :) ja uvijek nosim sjenila pa je nisam isprobala samu, ali super je ako je nosiva i samostalno! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)