srijeda, 30. rujna 2015.

Catrice 12h Matt Mousse Make Up

Krenulo me ovih dana s puderima – jučer sam objavila recenziju Burberry Sheer Luminous tekućeg pudera i, između ostalih fotki, stavila sam i jednu na kojoj se uz njegov swatch nalazi i onaj Catrice 12h Matt Mousse pudera. Zašto sam od svih (preko dvadeset) pudera koje imam odabrala baš ovaj Catrice pjenasti? Pa eto, vrijeme je tmurno, a u mom stanu kronično fali svjetla, dok su kod mojih roditelja prozori veliki i stan je super osvijetljen. Zato često kod njih fotkam proizvode, a ovaj sam put uz ciljani Burberry puder nabrzinu zgrabila još par proizvoda među kojima je bio i ovaj puder. Tako se on slučajno našao na pravom mjestu za usporedbu i tako je nekako i on došao na red za recenziju. :)




Ja inače deklarativno ne volim pjenaste pudere jer se često ne mogu rasporediti ravnomjerno, vole naglasiti pore, isušuju kožu, često im je tekstura previše suha i mat te nisu dovoljno trajni. Imala sam ih, doduše, samo nekoliko, i to prilično davno, ali pamćenje o iskustvu je ostalo.

Catrice 12h Matt Mousse Make Up* dolazi u četvrtastoj staklenoj teglici, a pokriven je okruglim, bež plastičnim poklopcem na odvrtanje. Ima ga 16 grama, naveden je rok trajanja od 12 mjeseci od otvaranja. Cijena mu je 39,90 kn, a dostupan je u svim drogerijama koje drže Catrice (Müller, Kozmo, neke dm poslovnice...)




Tekstura mu je, jelte, pjenasta, i to onako nježno, mekano, baršunasto pjenasta. Najradije ga nanosim jednim podebljim plosnatim kistom koji se prigodno zove Coco Beau Big Fat Firm Foundation Brush i odličan mi je za nanošenje pjenastih i kremastih pudera. On ga nanosi savršeno ravnomjerno. Nanošenje prstima također super funkcionira, ali uz malo više pažljivosti, a vjerujem da bi poslužio i običan plosnati kist kakve pri nanošenju klasičnih tekućih pudera izbjegavam.




Prekrivanje mu je srednje, trajnost mu je iznenađujuće dobra. Puno sam ga testirala po najvišim ljetnim temperaturama i takve izazove ipak nije uspio izdržati (no nisam to ni očekivala), znao je kliziti s lica i provjere su bile nužne. Ipak, čim se temperature malo spuste, odlično se drži na licu. Nosila sam ga danas i izdržao je oko 10 sati na meni mješovitoj, no rekla bih da je prosjek nekih 6-7 sati urednog izgleda. Imajte na umu da ovo nije jedan od onih prirodnih, potpuno neprimjetnih pudera, ali nije ni hard core matirajuća žbuka. :) Finish mu je baršunasto mat i lice uz njega stvarno dugo ostaje mat. Znate da ja nisam velika ljubiteljica mat pudera, preferiram dozu zdravog sjaja, ali bez obzira na to ovaj mi se puder poprilično svidio upravo zato što je sav tako lagan i baršunast. Rekla bih da ga ne bi trebalo pokušavati nadograditi (recimo kako bi se postiglo bolje prekrivanje) jer najbolje izgleda u normalnom, tanjem sloju. Ne preporučujem ni fiksiranje puderom u kamenu ili prahu jer to sve zajedno na licu izgleda malo prejako i preumjetno, a ako imalo pretjerate, može izgledati i vrlo brašnasto ili cakey.. Najviše sam ga voljela nositi samostalno, a preko njega sam stavljala kremasta rumenila. Na meni je takva kombinacija izgledala najbolje. Također, kad ga nosim samostalno, uopće ga ne osjećam na licu, no gušim li ga dodatnim slojevima, osjećaj pudera na licu postaje itekako prisutan. Glavna je fora ovoga pudera u tome što je sam po sebi mat, a lagan. Obično su matirajući puderi teški i ovako nešto zbilja se rijetko nalazi.




Catrice je ovaj puder namijenio svim tipovima kože, no ja mislim da bi bio prikladan za normalnu, mješovitu i masnu kožu. Imate li problematičnu kožu i puno nepravilnosti, njegovo srednje prekrivanje neće vam biti dovoljno. Na ekstremno masnoj koži mogao bi prebrzo skliznuti s lica. Vlasnicama suhe i dehidrirane kože mogao bi pak dodatno isušiti kožu i istaknuti suhe dijelove, a ne bih ga preporučila ni zreloj koži jer se, uz standardnu opasnost od isušivanja, bojim da bi ipak mogao naglasiti bore. Svakako ga čekirajte ako volite lagane, ali matirajuće pudere – ovo je jedan od rijetkih primjeraka u toj kategoriji i mislim da bi vas mogao oduševiti.

Postoje četiri nijanse, što je definitivno premalo, a moja je treća po redu – 025 Light Beige. Riječ je o srednje tamnoj žutoj nijansi koja se lako stapa s tenom, ali uskoro će mi ipak postati pretamna.




Puder na meni nije oksidirao, nije mi isušio kožu niti mi je izazvao probleme s prištićima. Ipak, zbog mogućnosti isušivanja koju pjenasti puderi nose sa sobom, dobro hidratizirajte svoju kožu prije nanošenja i nakon skidanja ovog moussea. :)

Sve u svemu, riječ je o puderu koji je vrlo zanimljiv i koji ću s guštom potrošiti čak i ja koju uglavnom ne zanimaju pjenasti i matirajući puderi. :) Ponovno je potvrđeno moje mišljenje da Catrice ima možda i najbolji asortiman pudera u drogerijama.

Jeste li isprobali ovaj ili neki drugi pjenasti puder? Kakvi su vaši dojmovi? Volite li neki drugi Catrice puder? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

4 komentara:

  1. Imam ga i ok mi je ali mi je nijansa baš ne odgovara i ne sviđa mi se što puno matira, a u mene koža mješovita i baš ističe suhe dijelove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno nije za svakog :) svi koji imaju suhe dijelove na licu definitivno bi ga trebali izbjegavati, a onima koji traže matiranje vjerojatno će biti super! :)

      Izbriši
  2. Koristila sam ovaj i pjenasti Essence puder, čak sam pisala i usporednu recenziju. Catrice pjenasti puder je odličan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sjećam se da si ih usporedila :) mene Essence puderi ne privlače, ali Catrice rastura s njima!

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)