ponedjeljak, 28. rujna 2015.

Burberry Sheer Luminous Fluid Foundation

Danas vam pišem o bezobrazno dobrom tekućem puderu koji sam, recimo to tako, ponovno otkrila u svojoj kolekciji i posljednjih tjedana ne skidam ga s lica. Nisam željela propustiti priliku da napišem nekoliko riječi o njemu dok ga još imam. :)

Burberry Sheer Luminous Fluid Foundation dolazi u fensi četvrtastom pakiranju koje je pomalo glomazno i nepraktično za prenošenje, ali izgleda prekrasno, burberryjasto i luksuzno i divan je ukras na kozmetičkom stoliću. :) Pumpica na vrhu zasad je potpuno funkcionalna. Pakiranje je vrlo sklono packanju, no na to sam već oguglala. Sadrži standardnih 30 ml pudera, a trebalo bi ga potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja.




Iako bih po nazivu zaključila da ovaj puder prekriva jako slabo, istina je da je vrlo pigmentiran, prekriva srednje i za dane kad nemam prištiće sasvim mi je dovoljan uz mrvicu korektora za podočnjake. Nemoj te da vas ovo sheer u nazivu zavara. Super ujednači ten i pruža mu zdrav, svjež izgled. Ako mi se na licu pojave prištići, pomoć korektora ipak je nužna. Puder je dewy, odnosno luminous, dakle, koži daje sjajan, svjež, pomalo vlažan izgled, ali na onaj sofisticiran, fashion način. Kao takav, odlična je podrška postojećem trendu strobinga, iliti highlight/glow maniji. Nakon nanošenja na licu djeluje prilično vlažno, no nakon sušenja normalizira se i pruža onaj famozan zdravi sjaj. Stapa se s tenom i na licu izgleda vrlo prirodno, iako ne i neprimjetno. Ne naglašava proširene pore. Super se slaže s raznim kremama za lice i primerima. Odličan je za suhu i normalnu kožu, ja imam mješovitu i volim dewy finish, tj. efekt zdravog sjaja, tako da ga preporučujem i sebi sličnima. :) Ne preporučujem ga ljubiteljicama mat finisha te vlasnicama masne i/ili problematične kože. Za masnu kožu nedvojbeno je previše sjajan. Ja ga minimalno fiksiram puderom u prahu/kamenu, tek toliko da mu produžim trajanje i olakšam blendanje rumenila i proizvoda za konturiranje. Ponekad uz njega koristim kremasta rumenila i fiksiram/matiram samo T-zonu. Šteta ga je zagušiti matirajućim puderima jer se tako gubi divan finish koji mu je svojstven. Ipak, tijekom dugih i vrućih dana dodatno matiranje tijekom dana bilo bi neizbježno.




Tekstura mu je lagana, ali ne i tekuća, kremast je i lako se blenda. Kada ga istisnem na ruku, ne curi i djeluje gotovo gelasto, no kad ga počnem nanositi, što obično činim kistom, vidljiva je njegova lagana kremasta tekstura. Ne suši se brzo i omogućuje sasvim dovoljno vremena za raspoređivanje po licu i blendanje. Osim toga, nadogradiv je, iako ja nepravilnosti radije prekrivam korektorom nego dodatnim slojem tekućeg pudera. Vrlo je hidratantan i ugodan na licu. Njegova postojanost itekako zadovoljava moje kriterije, super je to što cijeli dan dobro izgleda na licu, nema skupljanja niti nestajanja. Kao što sam spomenula, ujutro ga fiksiram i nemam običaj dodatno ga matirati tijekom dana, osim ako je riječ o iznimno vrućem danu. Volim ga svakodnevno koristiti jer ne zabetonira lice, štoviše, na njemu izgleda divno, a ipak prekrije što treba i traje čitav dan.





Važno je napomenuti da ovaj puder sadrži parfem i miris mu se dosta osjeti tijekom nanošenja. Meni ne smeta, no ne moguće je ne primijetiti. :) Nije mi izazvao prištiće niti ikakve probleme na licu. Nisam sigurna u koliko nijansi dolazi, negdje piše da ih je 9, negdje da ih je 13, a moja je nijansa Trench No. 6. Riječ je o srednje svijetloj neutralnoj nijansi koja mi odgovara točno u ovom razdoblju, kada nisam tamna, no imam još malo ljetne boje. Iako je nijansa prilično prilagodljiva, zimi mi je ipak malo pretamna. Zanimljivo je da nijansa Trench 05 djeluje puno tamnije nego nijansa 06 – unatoč uvriježenoj logici, veći broj ne označava nužno tamniju nijansu. :)


 Burberry Sheer Luminous odmah nakon nanošenja (prva slika) i u sklopu dva gotova looka :)

Usporedba s popularnim pjenastim puderom Catrice 12h Matt Mousse Make Up


Kao što vjerojatno pretpostavljate, Burberry kozmetika nije dostupna u Hrvatskoj. Ja sam svoj puder kupila u Berlinu, a cijena mu je oko 43 eura. Burberry Sheer Luminous Fluid Foundation pravi je primjer predivnog luksuznog i kvalitetnog pudera koji pruža apsolutno zadovoljstvo korištenja, u potpunosti opravdava povjerenje i definitivno je vrijedan novca koji ćete za njega platiti. Dakako, ako volite ovaj tip pudera. :) Osobno itekako primjećujem razliku između drogerijskih i high end tekućih pudera, iako obožavam isprobavati i koristim i jedne i druge. Meni je ovaj puder među najdražima, uz By Terry Cover Expert, Armani Luminous Silk i Estee Lauder Double Wear Light (ovisno o trenutačnim potrebama, jelte :) ).


Jeste li isprobali Sheer Luminous tekući puder ili nešto drugo iz asortimana Burberry kozmetike? Koji je vaš najdraži high end tekući puder?

Broj komentara: 16:

  1. Nisam,ali sada hoću! Obožavam high and pudere i da...vidi se razlika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razlika se apsolutno vidi :) svakako probaj ovaj puder ako voliš dewy pudere <3

      Izbriši
  2. Ambalaža mi se baš sviđa, klasična, ali ipak originalna, ali bojim se da bi sam puder bio previše sjajan za mene :/ Tebi baš lepo stoji, pogotovo na srednjoj fotografiji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zbog sjaja koji daje definitivno nije za svakog. :) hvala ti na komplimentu :-*

      Izbriši
  3. Ovo mi izgleda kao savršen puder. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čist luksuz u bočici, ali i na licu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Želim samo reći da na ovim slikama izgledaš predivno i preslatko! *O* :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako ti lijepo stoji ovaj puder, ma šta lijepo predivno, na meni je bio katastrofa, ali uzmimo u obzir da su na mnei svi puderi li-la :D Još sam u potrazi za dobrim, a kud mi ništa ne odgovara tu me i nijanse j*bu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Stela :) ma nijedan puder nije baš za svakog, svi se obično moramo dobro natražiti dok ne nađemo nešto što nam valja, ah :D

      Izbriši
  7. Predivno izgleda na licu, a pakovanje je mrak.

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaaaaa želim ga, po opisu ovo je baš za mene :D Drugi tjedan idem u Trst pa možda ga tamo nađem :) Ja volim za ljeto Dior star, a preko zime MAC.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ga naći u Trstu i isprobati uživo, ako voliš ovakav tip pudera vjerujem da ćeš biti oduševljena! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)