utorak, 18. kolovoza 2015.

Essence #mymessage toaletne vodice


Dobar dio ovoga ljeta špricala sam se novim Essence toaletnim vodicama iz kolekcije #mymessage. Stigli su mi u pravi čas. Bilo mi je potrebno nešto ljetno, osvježavajuće i praktično, u malom pakiranju, kako bih tijekom dugih radnih dana tu i tamo mogla obnoviti 'dozu', a upravo su za to poslužile ove slatke toaletne vodice. Ne želim ih omalovažiti, no ja ih ovako slatke, male i šarene ne mogu ozbiljno i profesionalno nazivati toaletnim vodama, kod mene će biti toaletne vodice. :)

Nova Essence kolekcija toaletnih vodica #mymessage prije svega je namijenjena mladima, a inspirirana je društvenim mrežama i emotikonima. U promotivnim materijalima pročitala sam da kolekcija sadrži četiri toaletne vode: Wow, Luck, Love i Kiss (na web stranici Essence Hrvatska navedena je i peta – Smile), a ja sam dobila Wow* i Kiss*.




Toaletne vodice dolaze zapakirane u kartonske kutijice sa slatkim, veselim, mladenačkim dizajnom i porukama koje nema smisla opisivati, priložila sam fotke na kojima sve možete vidjeti. Na samom kraju 'dopisivanja' ostavljeno je prazno mjesto za osobnu porukicu, što mi odmah sugerira da bi ovi mirisi bili odlična ideja za poklon. Kada bih slagala poklon paketić kakvoj djevojčici ili tinejdžerki, obavezno bih u njega ubacila neku od #mymessage toaletnih vodica. :)

Same vodice smještene su u simpatične staklene bočice od 30 ml, svaka vodica ima svoju zaštitnu boju, a bočica je ukrašena simbolom – emotikonom koji vodica predstavlja.




Kiss je opisan kao uzbudljiv, sladak i različit, pun energije i trnaca poput poljupca. Otvara se aromama crvene i crne ribizle, jabuke i maline, u srce mirisa smještene su gurmanske note badema i maline, položene na bazu šećerne vate, sandalovine, vanilije i mošusa.

Ja ga doživljavam kao ugodno sladak voćni miris. Mislim da mi je najviše malinast. Kratko ga osjetim i često ga obnavljam tijekom dana jer mi se baš sviđa. <3

Wow je opisan kao cvjetni, voćni i vodeni miris koji sigurno generira entuzijazam. U gornjim notama nalaze se bergamot, lubenica, limun i brusnica, a frezija i ljubičica u srcu prepuštaju se bazi morskog povjetarca i mošusa.

Wow definitivno donosi više osvježenja u odnosu na Kiss, također je jači, intenzivniji od njega. Njega doživljavam baš kao voćnog i vodenog, mislim da bi se svidio svima koji vole osvježavajuće ljetne mirise koji podsjećaju na more. Ne na plažu, kokos, kreme za sunčanje i to, nego baš na more. :D

Essence #mymessage toaletne vodice nisu pretjerano postojane i nakon dva-tri sata vjerojatno ih više nećete osjetiti (toliko traju na meni), no ove malene, praktične bočice svakako možete ponijeti sa sobom u torbici te obnoviti miris po potrebi. Upravo to i ja činim posljednjih tjedana, ionako mi gotovo nijedan svježi ljetni parfem ne bi izdržao trinaestosatno izbivanje iz kuće.




Cijena Essence #mymessage toaletnih vodica iznosi 43,90 kn, a možete ih kupiti u svim dm poslovnicama. Možda i u Mulleru, nisam sigurna.

Jeste li isprobali ove mladenačke ljetne mirise? Koji je od njih vaš favorit? Kakve mirise volite ljeti? 


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 12:

  1. Izgledaju skroz slatko, onako za ljeto i neki neobavezni izlazak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e baš tako - slatki, ljetni i razigrani :)

      Izbriši
  2. Meni su njihova pakiranja preslatka, a ne sumnjam da je i miris takav :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, i pakiranja su im preslatka i baš u skladu s mirisima koje kriju :)

      Izbriši
  3. Imala sam dva Essence parfema i bili su preprefini. Jedan je bio nešto "Candy...", a drugi iz one Sumrak kolekcije, ajme to mi je bio jedan od najboljih parfema! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam i ja već neke Essence parfemčiće, uvijek su tako slatki i mladenački, u malim i praktičnim pakiranjima :)

      Izbriši
  4. obozavam essence parfemcice jer su mali i mirisu prekrasno, uvijek mi je jedan u torbi i garantiram da se nece nikad prelit, moji se drndaju mjesecima u torbi i zivi su :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, i to je super, nema brige da će se razliti! :) Imam taj problem s nekim Kiko parfemčićima i baš mi ide na živce

      Izbriši
  5. Baš slatko izgledaju, a sviđaju mi se i opisi mirisa. Pravi ljetni. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam ih probala, premda izgledaju slatko. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj ako uloviš priliku, slatko izgledaju, a slatki i jesu :)) (pogotovo Kiss)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)