utorak, 23. lipnja 2015.

Rose Care – probiotička noćna krema, krema za ruke i glicerinski sapun



Ovu recenziju dužna sam već neko vrijeme, ali nakon što sam izgubila sve podatke sa starog laptopa bilo mi je muka ponovno pisati izgubljene recenzije i prisjećati se fotki u koje sam uložila trud, a koje su zauvijek nestale. Ipak, pozitivno je to što sam u međuvremenu potrošila dva od tri proizvoda iz današnje recenzije pa sada zbilja mogu dati iscrpan komentar na svaki od njih.


 Jedina sačuvana fotka Rose Care ekipe na okupu, u sklopu paketa koji mi je poslala draga PriroPričalica <3


Brand Rose Care dolazi iz Bugarske, a njegovi su proizvodi pripravljeni na bazi bugarskog ružinog ulja koje se dobiva iz posebne vrste ruže – rose damascene, koja raste u Dolini ruža na jugu Bugarske. Na internetskoj stranici Rose Care možete pročitati da visoku učinkovitost proizvoda jamči spoj tradicije i inovacije. Zbog jakog antioksidantnog i revitalizirajućeg učinka ružinog ulja proizvodi su posebno pogodni za kožu koja počinje gubiti mladenačku vitalnost i sjaj. Svi proizvodi izrazito pogoduju osjetljivoj, nadraženoj, suhoj koži, sklonoj iritacijama i crvenilu. Rose Care proizvodi ne sadrže parabene, umjetne boje i mirise. Sve proizvode ovoga branda možete proučiti i naručiti putem web shopa.

Dva proizvoda koja sam isprobala dolaze iz linije Yoghurt of Bulgaria koja je namijenjena posebno osjetljivoj koži sklonoj iritacijama i crvenilu. Aktivni sastojci – bugarsko ružino ulje i hidrolizirani probiotici iz jogurta nježno smiruju i hrane kožu te je štite od vanjskih utjecaja. Proizvodi su pogodni za suhu, normalnu i mješovitu kožu korisnica čija je dob između 15 i 40 godina.




Probiotička noćna krema protiv bora s kisikom i ružinim uljem*

Odmah ću reći da sam se s ovom kremom nekoliko puta svađala i mirila. Proizvođač navodi da pruža mekoću, sjaj i dugotrajan, suptilan miris ruže. Ubrzava metabolizam kože, regenerira i hrani kožu, a upija se brzo i potpuno. Pogodna je za osjetljivu kožu sklonu iritaciji, alergijama, crvenilu i aknama, mlađoj i zrelijoj, suhoj i normalnoj koži. Bori se protiv prvih znakova starenja kože. Aktivni su sastojci ulje bugarske ruže (pospješuje prirodnu obnovu kolagena i elastina u koži, zaglađuje bore, vraća čvrstoću i elastičnost kože te neutralizira štetne slobodne radikale), AC Yoghurt Hydrolysate SF i ACB Yoghurt Dermal Respiratory Factor (probiotici iz jogurta, poboljšavaju stanični metabolizam te intenzivno hidratiziraju kožu), shea maslac, bademovo i kokosovo ulje te kreatin. Cijena kreme iznosi 80 kn, pakiranje sadrži 50 ml, a kremu je potrebno potrošiti u roku od 12 mjeseci.

Krema je bijele boje, tekstura joj je gušća i kremasta i onako nekako taman kako volim kod noćne kreme u hladnijem dijelu godine nije prelagana, fluidna, niti teška i masna. Lijepo se razmazuje. Ne upija se odmah, dodirnem li lice nakon nekog vremena osjetit ću da je namazano kremom, no ne osjeća se nikakav masan ili ljepljiv sloj. Koža je nakon mazanja puna, meka i glatka, a takva je i ujutro kad se probudim. Krema divno hrani kožu i pruža dobru dozu hidratacije. Imam mješovitu kožu, ali u hladnijim mjesecima potrebna mi je pojačana doza hidratacije te tada rado posežem za ovakvim kremama ili kakvim hranjivim uljima. Ova bi krema imala moje pohvale da se nije dogodilo nešto za mene neuobičajeno u nekoliko navrata izazvala mi je prištiće na licu, i to one velike, upaljene kratere. U jednom od razdoblja kada mi je to učinila nisam bila zaposlena, uglavnom sam bila doma i mogla sam si priuštiti istraživanje i eliminaciju svih ostalih proizvoda koji su potencijalno mogli izazvati reakciju tekućih pudera, sredstava za čišćenje lica itd. I sigurna sam da je reakciju izazvala upravo Rose Care krema. Zašto sam joj onda ipak dala drugu, pa i treću šansu i na kraju je potrošila? Zato što meni lice inače ne reagira ovako na proizvode, čak ni ako su drugima komedogeni bilo je to neko osjetljivo razdoblje, nakon što sam se vratila starim kremama lice mi je reagiralo i na neke nove pudere (Revlon Colorstay i Max Factor Skin Luminizer, znam da vas zanima). Tada sam se na neko vrijeme vratila isključivo dobro poznatim, provjerenim proizvodima, dok ludilo moje kože nije prošlo i dok mi se lice nije očistilo. Nakon nekoliko tjedana usudila sam se ponovno isprobati pudere i ništa se nije dogodilo, a zatim sam se odvažila i na daljnje trošenje Rose Care probiotičke kreme jer ja imam maniju da moram pokušati potrošiti sve što otvorim. :D Da mi je ponovno stvorila problem, koristila bih je za mazanje nogu, međutim, lice mi više nikada nije reagiralo na nju i nadalje se na meni mješovitoj pokazala kao sasvim dobra hranjiva krema za zimu i hladniji dio proljeća. Ipak, iako je namijenjena osjetljivoj koži, očito je da nosi pokoji sastojak koji može izazvati reakciju (recimo pčelinji vosak) i zato bih preporučila oprez ako imate povijest reakcija na kozmetičke proizvode. Zbog tog incidenta ne mogu je otvorena srca preporučiti.
Djelovanje na borice nisam primijetila, ali primijetila sam da mi je koža za vrijeme korištenja meka, elastična, hidratizirana i nahranjena. Za topliji dio godine ova bi krema mojoj mješovitoj koži bila prejaka, tada preferiram lagane kreme i fluide, ali u hladnijim mjesecima potrebna mi je upravo ovakva hranjivija tekstura. Pod pretpostavkom da vam ne bi izazvala prištiće, mislim da bi odgovarala vlasnicama dehidrirane, suhe i zrele kože, svakako i normalne i mješovite (barem zimi i barem na dijelovima lica), a ako je vaša koža masna ili mješovita s izraženom T-zonom, ipak biste je trebali preskočiti.




Sastav:
Aqua, glycerin, glyceryl stearate citrate, cetearyl alcohol, glyceryl stearate, simmondsia chinensis seed oil, prunus amygdalus dulcis oil, C12-13 alkyl lactate, cetearyl ethylhexanoate, ricinus communis seed oil, hydrogenated castor oil, copernicia cerifera cera, caprylic/capric triglyceride, cocos nucifera oil, cyclopentasiloxane, dimethicone, lactobacillus bulgaricus ferment filtrate, stearic acid, cera alba, phenoxyethanol, caprylyl glycol, hydroxyethyl acrylate/sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, creatine, hydrolyzed yogurt protein, parfum, tocopheryl acetate, methylisothiazolinone, BHT, rosa damascena flower oil, citronellol, alpha-isomethyl ionone, geraniol, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, hydroxycitronellal, butylphenyl methylpropional, linalool


Probiotička obnavljajuća krema za ruke s ružinim uljem*

Ova krema za ruke obećaje mekoću, sjaj i dugotrajan, suptilan miris ruže. Namijenjena je osjetljivoj koži sklonoj iritaciji, alergijama, crvenilu, mlađoj i zrelijoj te suhoj i normalnoj koži ruku. Ukratko, svim rukama. :D Dolazi u elegantnoj uskoj i duguljastoj tubici nježno plave boje koja me uobičajeno podsjeća na hidrataciju i njegu. Mali prigovor uputila bih poklopcu na odvrtanje, bilo bi praktičnije da se otvara na klik. Bez obzira na to, vanjština ovog proizvoda jako mi se sviđa.

Među aktivnim sastojcima nalaze se ulje bugarske ruže, shea maslac i kakao maslac koji njeguju kožu boreći se sa slobodnim radikalima te pomažu sitnim napuknućima da brže zacijele, AC Yoghurt Hydrolysate SF i kreatin koji hrane kožu i pružaju joj potrebnu hidrataciju, a krema sadrži i UVA i UVB zaštitu. Cijena pakiranja od 75 ml iznosi 19 kn. Ova krema na mene je ostavila izvrstan dojam i potpuno se slažem s tvrdnjom da se iznimno brzo upija, da joj je tekstura lagana i nemasna, upija se potpuno te ne ostavlja tragove. Dovoljno je lagana da je bez problema koristim tijekom dana i sigurna sam da će se vrlo brzo upiti i omogućiti mi da nastavim s poslovima, no opet je dovoljno konkretna da mogu zaista osjetiti hidrataciju i njegu koju pruža. Također, primijetila sam da djeluje na sitne ranice i ogrebotine te im pomaže da brže zarastu. Vjerujte mi, zahvaljujući svojoj mački puna sam ogrebotina i imam na čemu testirati. :D Vrlo je ugodna, odlična za svakodnevnu upotrebu. Mislim da zbilja suhim rukama ne bi bila dovoljna, no svaki tip kreme za ruke ima svoju namjenu – osobno ću jake, hranjive kreme koristiti prije spavanja i kao poseban tretman, a kreme ovakve teksture smatram optimalnima za dnevnu upotrebu, pogotovo u ljetnim mjesecima. Jako mi se sviđa to što Rose Care kremica nije jedna od onih vodenastih, turbolaganih krema za koje nakon pola minute nisam sigurna jesam li ih nanijela ili ipak nisam. Miris joj je zaista suptilan i mislim da nikome ne bi trebao smetati. Moj se dragi buni kad izvadim neku od L'Occitane krema za ruke, njihovi mirisi za njega su ipak previše, ali mirisu Rose Care nimalo ne prigovara. :)




Sastav:
Aqua, caprylic/capric triglyceride, glyceryl stearate SE, glycerin, cetearyl alcohol, cetearyl ethylhexanoate, cocos nucifera oil, ricinus communis seed oil, hydrogenated castor oil, copernicia cerifera cera, glyceryl stearate, butyrospermum parkii butter, cyclopentasiloxane, simmondsia chinensis seed oil, dimethicone, ethylhexyl methoxycinnamate, stearic acid, phenoxyethanol, caprylyl glycol, hydrolyzed yogurt protein, creatine, hydroxyethyl acrylate/sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, parfum, methylisothiazolinone, BHT, rosa damascena flower oil, citronellol, alpha-isomethyl ionone, geraniol, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, hydroxycitronellal, butylphenyl methylpropional, linalool


 Lijevo: probiotička noćna krema, desno: krema za ruke


Ručno rađeni prirodni glicerinski sapun – ruža*

S obzirom na nestanak fotki, jedini dokaz da sam ja imala ovaj sapun jest gornja, grupna fotka iz jednog new in posta. :) Aktivni su sastojci ovog sapuna ulje bugarske ruže, palmino ulje, kokosovo ulje i glicerin. Proizvođač navodi da je pogodan za svakodnevnu upotrebu, trenutno hidratizira, koži daje baršunastu mekoću i mladenački sjaj te pruža dugotrajan miris ruže. Pogodan je za sve tipove kože. Meni je sapun bio vrlo lijep, na fotkama se to baš i ne vidi, no bio je šaren i sav nekako zanimljiv zbog svojih vatrenih nijansi. :) Koristila sam ga za pranje ruku. Miris mu je lijep, klasičan i očekivan miris ruže koji se zbilja osjeti, i to prilično dugo – ljubiteljice mirisa ruže bile bi oduševljene. :) Nije mi se svidjelo to što je sapun sastavljen na (meni) čudan način – manji komadi povezani su nekakvim trakicama od materijala koji nisam uspjela identificirati. Kako sam ga ja koristila u komadu, kada bih potrošila neki od rubnih dijelova, ta bi se trakica odvojila ili počela visjeti i meni je sve zajedno bilo pomalo weird. :D Pretpostavljam, doduše, da bi upravo to bilo praktično nekome tko krute sapune koristi za tuširanje te bi mogao odlamati i koristiti dio po dio. Ja sapune koristim samo za pranje ruku i s ovim se, nažalost, nisam našla. Nisam primijetila isušivanje, ali ni njegu. Komad sapuna od 80 g platit ćete 16 kn.


Sve u svemu, kremu za ruke svakako mogu preporučiti, u vezi s probiotičkom kremom za lice, unatoč njezinim odličnim hranjivim svojstvima, dužna sam uputiti na oprez s obzirom na prištiće koje je meni izazvala u određenim razdobljima, a sapun mi se nije svidio, no to ne znači da ne može odgovarati nekome s drugačijim kriterijima i preferiranim načinom upotrebe. Usput moram spomenuti da sam čitala puno preporuka za Rose Care proizvode za kosu.

Jeste li čuli za Rose Care? Jeste li možda isprobali neke od proizvoda ovoga branda i kakva su vaša iskustva? 


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu, bez obzira na njegovo porijeklo).

4 komentara:

  1. Cula sam jer je Ivana ih isto dobila na recenziranje, a odmah me privuklo čim je Rose u nazivu :D krema za ruke dobro izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti bila oduševljena mirisom kreme za ruke i sapuna :)

      Izbriši
  2. Nisam čula za Rose Care ali po ovome što si napisala vjerujem da bi mi se svidjelo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš kozmetičke proizvode s ružom, definitivno bi ti se svidjeli njihovi proizvodi :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)