utorak, 2. lipnja 2015.

Olival čarobno zlatno ulje – predstavljanje, prvi dojmovi i darivanje (zatvoreno)



Prije nekoliko tjedana Olival je održao zanimljivo i totalno drugačije okupljanje na kojem je predstavio svoje uljne inovacije – zlatno ulje smilja, čarobno suho ulje i čarobno zlatno ulje. Predstavljanje je održano u Botaničkom vrtu Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta u Zagrebu – ne, to nije onaj botanički blizu glavnog kolodvora, onaj za koji svi znaju. :D U ovom botaničkom vrtu dosad nisam bila te mi je cijeli izletić bio vrlo zanimljiv. Zanimljiv je bio i performans u kojem je glavnu ulogu imao glumac Ivan Đuričić kao simpatični znanstvenik koji na kraju shvaća da se odgovori na njegove probleme i pitanja kriju upravo u prirodi.

Bilo je tu zanimljivih informacija o samom Olivalu, njegovim počecima, razvoju i postignućima te nastanku i namjeni novih ulja, dakako da je bilo i druženja s blogokolegicama, uživanja u sunčanom danu, ića i pića, a bilo je i muzike jer predivna umjetnica – čelistica Ana Rucner zaštitno je lice Olivala za 2015. godinu.






Na ovom lijepom eventu dobila sam po jedan primjerak čarobnog zlatnog ulja* i čarobnog suhog ulja*, a u suradnji s Olivalom razveselit ću dvije čitateljice koje će također dobiti po jedno čarobno zlatno ulje. :)




Prije svega želim vam predstaviti Olival čarobno zlatno ulje za tijelo, lice i kosu te podijeliti svoje dojmove koje sam stekla na temelju prvih desetak korištenja. Revno sam ga i veselo koristila za vrijeme onog predivnog sunčanog tjedna, a zatim je jedno deset dana padala kiša, bilo je sivo, tmurno i nimalo inspirativno glede ovakvih zlatnih, ljetnih divota. Zato i kasnim s ovim postom, bilo mi je izvan svake pameti pisati vam o šljokičastim uljima dok se svi osjećamo kao da nam se vratila jesen i samo se želimo zavući pod dekicu. Srećom, sunce nam se vratilo, a s njime i moja želja za istraživanjem proizvoda koji prizivaju ljeto. :)

Olival ga prestavlja kao čarobnu kombinaciju prirodnih sastojaka za kožu, pet prirodnih ulja (lješnjak, badem, jojoba, ruža i makadamija) koji kožu čine mekom i svilenkastom. U trenu se upija u kožu te je ostavlja sasvim suhom, ali neodoljivo mekom i nježnom na dodir. Svojim zlatnim sjajem ovo suho ulje daje koži nijansu tamniju boju te posebno naglašava preplanulost, a kosi naglašava sjaj.

Zlatno ulje namijenjeno je svim tipovima kože i može se koristiti svakodnevno. Dolazi u četvrtastoj staklenoj bočici od 50 ml, a cijena mu iznosi 119,90 kn. Svoj primjerak moram potrošiti do travnja 2017. godine. Važno je napomenuti da se ulje dozira pumpicom koja se na početku mora malo jače stisnuti – prilikom prvog korištenja pomislila sam da sam dobila nefunkcionalno pakiranje, no tada sam pozvala Chakyja u pomoć i ispalo je da sam bila previše nježna. :D Nakon toga nije bilo nikakvih problema s doziranjem.

Ja sam ga doživjela kao fenomenalnu ljetnu preparativno-dekorativnu stvarčicu te sam mu odmah dodijelila primarnu namjenu – želim njime mazati ruke i noge te im na taj način pružiti dojam preplanulosti. Jer ovo je ulje sjajno u toj ulozi. Velika je vjerojatnost da ove godine neću vidjeti more ni na jedan dan, no na putu do posla imam dosta šetnje pa me sunce već malo dotaknulo. Taj ću moment istaknuti ovim zlatnim uljem te ću se praviti da sam odradila svojih inače obaveznih desetak-petnaestak dana na moru. :D Ulje je, dakle, lijepe zlaćane boje, prepuno svjetlucavih zlatnih čestica koje divno ističu preplanulost. Ulje zaista kao da dodaje boju, tj. dojam preplanulosti; imajte na umu da ono nije namijenjeno poticanju tamnjenja kože niti samopotamnjivanju, ali svojom bojom, sjajem i gustoćom čestica optički potamnjuje put za jednu nijansu.

Ne mogu potvrditi da je koža nakon nanošenja ulja baš odmah suha, no svakako mu ne treba predugo da se upije – proces je završen za deset-petnaest minuta. Na koži ostaju sitne zlatne čestice – ne bih ih nazvala napadnima, no svakako su primjetne. Vidjet ćete ih i nakon više sati, ja ih na nadlakticama i ramenima primjećujem i pri kraju radnog dana. Sigurna sam da neće svi prigrliti ovaj efekt tijekom dana, no vjerujem da će se mnoge od vas složiti sa mnom da je vrlo lijep i poželjan za večernje izlaske i ljetne šetnje. Pod utjecajem ovog ulja koža je glatka, meka i mirisna. Miris ovog ulja meni je divan, slatkast, podsjeća me na finija ulja za sunčanje i dugo se zadržava na koži.

Iako je ovo ulje namijenjeno za tijelo, lice i kosu, ja sam ga odlučila koristiti samo na tijelu, točnije na rukama, nogama i dekolteu jer su to područja gdje ponekad poželim zlaćani sjaj. Suho ulje (bez šljokica) svakako ću isprobati i na kosi, a vjerojatno ću ga također pokušati pomiješati s kremom za lice. Na fotkama možete vidjeti kako ulje izgleda na koži, sve je slikano bez blica, pokraj prozora. Mislim da se lijepo vidi zlaćani sjaj, šljokice te efekt laganog potamnjivanja kože.




Sastav:
Caprilic/Capric Trigliceride, Diethiylhexyl Adipate, Isopropyl Myristate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Stearalkonium Hectorite, Propylene Carbonate, Corylus Avellana Seed Oil, Parfum.

A sada... DARIVANJE! Dvije moje čitateljice (ili čitatelja, why not) osvojit će Olival čarobno zlatno ulje.




Pravila:
1. Ispod ovog posta ostavite komentar u kojem ćete mi napisati gdje volite ljetovati, ili pak gdje biste u budućnosti voljeli ljetovati. Zagolicajte maštu djevojci koja već žudi za morem, iako ljeto još nije ni počelo. :D U komentaru se potpišite kako bih vas mogla 'prozvati' u slučaju da osvojite ulje. :)
2. Voljela bih da mene i sponzora ovog darivanja podržite na Facebooku, to jest da lajknete Lil'Mee's lil'blog i Olival. Ovaj dio nije obavezan, komentar na post dovoljan je za sudjelovanje u darivanju.
3. Darivanje je ovaj put otvoreno samo za čitatelj(ic)e s adresom u Hrvatskoj.
4. Prijaviti se možete do nedjelje 21. lipnja 2015.
5. Random.org izabrat će dvije dobitnice, a njihova imena objavit ću na blogu i na Facebooku.

Sretno! :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu, bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 90:

  1. Pag, Pag, Pag :) obožavam taj maleni grad i sve što se tamo nalazi. Super je za šetnjice po naseljima i spuštanje na plaže gdje možete samo uskočiti u more. A u budućnosti bih voljela ljetovati u Dubai-u :D
    Sunčica B.

    OdgovoriIzbriši
  2. volim ljetovati na Medenoj, kraj Trogira, jer ta plaza ima sve - more, sunce, hlad, dobru hranu u restoranima ili u malim kioscima, ima i zanimljive aktivnosti - voznja skuterom, bananom, odbojka (...)... Idealna je za obiteljski cjelodnevni odmor.
    Ivana P.

    OdgovoriIzbriši
  3. Juznodalmatinski otoci <3
    Hm a buducnost bliza ili dalja- sicilija?:) ili neko krstarenje!
    Sanda K.!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm,hm, voljela bih ljetovati u Opatiji, obožavam putovati, a tamo još nisam bila. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nekoliko puta sam ljetovala na Braču i svaki put mi je bilo prekrasno :) Od Zlatnog rata, do Zmajeve špilje, pustinje Blaca.. pun je iznenađenja i ljepote :) A voljela bih vidjeti i Dubrovnik i NP Mljet i još puno toga.. volim putovati :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Voljela bi ljetovati u 2011. godini koju pamtim kao moje najljepše ljeto, na Pagu i u Puli. Ovo će biti definitivno najčudnije komentar :D . A u bdućnosti - Tajland, Bora Bora, ma iskreno bilo gdje samo da je dovoljno daleko, sunčano, tirkizno more i pijesak pod nogama.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prosle godine sam prvi put ljetovala u Vodicama i zaljubila se u taj mali gradic. Ovo ljeto zelim opet ici tamo, a u buducnosti bih voljela posjetiti neki egzoticni otok i uzivati na pjescanim plazama azurnoplavog mora uz ispijanje egzoticnih vocnih koktela. :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Čiovo ili kako ga mnogi poznaju "Otok ljubavi"... Otok bogat skrivenim uvalama, plažama, kamenim kućicama i starim dalmatinskim tjesnim uličicama pune cvijeća. Ne znaš što te više veseli, tražiti skrivenu uvalicu među borovima da ukrades koji skriveni poljubac od voljenog ili sjediti noću na plaži i brojati zvjezde padalice dok te zvuk cvrčka uspavljuje...
    Ana L.

    OdgovoriIzbriši
  9. Voljela bi ljetovati bilo gdje u blizini Splita. Jednostavno volim taj kraj. Toplo more, lijepe plaže... Divota!
    Sija D.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ljetujem na Viru, tamo su svi moji poznanici, prijatelji i uvijek imam društvo. Obožavam taj odmor od 10ak dana, mislim da je bolji od ukupno provedene godine.
    Anita Šimunović

    OdgovoriIzbriši
  11. Bilo gdje gdje je plaža pješčana, more toplo i sunce sja :) Ne trebaju mi luksuzi i ostale gluposti, samo malo mira i ljepote našeg Jadrana :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Zlarin :) mali otok bez auta, na pola divljina, nema svega onog odbojnog i umjetnog sa popularnih plaža - gužve, prenemaganja, cura koje ide na plažu s full make upom, iznajmljivanja mjesta za ležanje, ležaljke, suncobrana. A opet svaku večer lako nađeš ekipu za glupiranje, stalno se nekamo odlazi na fešte s brodićima ili na okolne otočiće na kupanje... uživancija i opuštanje do kraja :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Lošinj <3 Predivan otok, plaže, čisto more, šumarci i priroda... Da mi se sad izležavati na nekoj plažici uz dobru knjigu, malo posunčat, skočit u more pa se poslije namazti Olival uljem... Uživanje sam tak!

    OdgovoriIzbriši
  14. Svakako Split.izgledada se ni ljeti ne mogu kompletno maknuti od vreve ljudi. Volim mirnocu koju daju razne olaze i uvale, ali uvijek mi ke zabavno vidjeti navecer i prijatelje, razne ljude, koncerte, dogadanja.. :)
    Matea Bolarić

    OdgovoriIzbriši
  15. doma,na moru sam zato bih i voljela imati ovo ulje jer mi je skoro svakodnevno potrebna hidratacija :) Lina Babić

    OdgovoriIzbriši
  16. Imam zelju ici na Hvar, nemam poseban razlog, ali bas zelim tamo. Sto se tice buducih ljetovanja prvenstveno bih htjela istraziti Jadran pa tek onda negdje dalje.
    Leona A.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ljetujem na Krku, ali bih volje bolje upoznati neke dalmatinske otoke. Željana V.

    OdgovoriIzbriši
  18. Nazalost zbog financijske situacije nisam bas bila na punu ljetovanja...jednom sam bila tjedan dana na Rabu i bilo je fenomenalno...bilo je zabave i puno izlazaka, kupanja, uzivancija...ssad zajedno sa svojim sinom svakodnevno odlazimo na obliznju plazu..znaci obavezno rezerviram godisnji odmor...a gdje bi voljela u buducnosti otici na ljetovanje...hm, pa neznam, bilo koji otok i ja cu bit happy...mozda i jednog dana ostvarim da svom sinu omugucim pravo ljetovanje...
    Silvija Ban Oruči

    OdgovoriIzbriši
  19. Dugi otok....predivne/rajske plaze...Mirna Drmic

    OdgovoriIzbriši
  20. Zadar <3 predivan mi je ,pozdrav suncu ;-) Tihana Vu...

    OdgovoriIzbriši
  21. Zadar i Vodice ♥ uz Olival ljeto bi bilo još čarobnije :)
    Nives Šestanović

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja radim sezonski u Rovinju i odlično mi je. Zarađujem ali se stignem i kupati i zabavljati. Grad je inače predivan. A kad se jednom osamostalio voljela bih ljetovati na Maldivima ili Bora Bori, zaljubila sam se u slike s plaža. Mihaela Kolić

    OdgovoriIzbriši
  23. jaoo nagrada je savrsena, potajno se nadam da ce naci put do mene :)
    sto se tice ljetovanja ove godine...malo cu promjeniti plan.. do sada je to bilo planirano putovanje ugl u Dalmaciju, a ovaj put kombinacija planinskog zraka navecer - Gorski kotar i oaza mira - Zeleni vir i slapovi i tisinaaaa i priroda priroda... a preko dana h vremena voznje dijelit ce me od Dramlja u blizini Crikvenice.. obozavam plazu tamo, pijesaaak i nije prevelika guzva, moze li bolje? Falit ce mi Dalmacija i Vodice koje su mi ostale u divnom sjecanju i sigurno cu se vratiti tamo, pogotovo u Srimu :) Ivona Grgurić

    OdgovoriIzbriši
  24. Cres! jer je otok predivne prirode i nenarušene harmonije flore i faune <3

    OdgovoriIzbriši
  25. Volim more i sve do prošle godine nije mi toliko bila važna destinacija, uživala sam gdje god da ljetujem jer naša Jadranska obala je prelijepa diljem Lijepe naše. Ove godine drugi put za redom idem u Crikvenicu koja mi se veoma sviđa - najbliža je, plaža je lijepa i uređena, more kristalno čisto, mjesto je mirno.
    FB: Jelena Kovačević (pratim obje stranice na FB-u)

    OdgovoriIzbriši
  26. Santorini, Grcka, velika mi je zelja, zaljubih se u one sarene kucice!

    Katarina

    OdgovoriIzbriši
  27. U Grcku idem svake godine,sad bih nesto egzoticno :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Kod nas bih voljela otć na Hvar jer nikad nisam bila, a svatko tko ode tamo se oduševi :-) A kad je u pitanju inozemstvo, voljela bih otići u Portugal, gledala sam dokumentarnu emisiju i oduševila se vilama i plažama :-D Daniela

    OdgovoriIzbriši
  29. Posljednjih nekoliko godina ljetujem u Zadru u koji sam se zaljubila na prvi pogled. Tko bi mogao odoljeti najljepšem zalasku sunca i morskim orguljama... :)
    FB: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  30. Makarska mi je draga a voljela bih otići u Grčku - Santorini ... :)
    Mirta K.

    OdgovoriIzbriši
  31. Godinama ljetujem u Novom Vinodolskom, blizu je, jako lijepe plaže, jako lijep grad sam po sebi. Ma odlično mjesto za odmor :) Ali u budućnosti bi ipak htjela jedan odmor provesti na Santoriniju, neostvarena želja :)


    Ana-Marija M.

    OdgovoriIzbriši
  32. Živim na moru i obožavam se kupati. Oduvijek sam željela na ljeto otići u planine,ne znam zašto :D U mašti mi je drvena kućica,malo mjesto koje se može istraživati i nešto fino papati. Volim šetati šumama pa valjda od tuda i takva želja. Samanta Fak, ili Pepe Le Pew Girl

    OdgovoriIzbriši
  33. Ja ne mogu da učestvujem u darivanju jer sam iz Srbije, a živim u Sloveniji i ne ispunjavam uslove. ;-)
    Obožavam hrvatsko primorje i ovog jula ću nožice brčkati na Murteru... Jedva čekam...

    OdgovoriIzbriši
  34. Iako nemam običaj odlaziti ljeti na more,ove godine bih konačno htjela otiči...Htjela bih otiči do Novog Vinodolskog gdje sam kao mala ljetovala s roditeljima...
    Marta Husnjak

    OdgovoriIzbriši
  35. Definitivno SPLIT!! Grad je prekrasan, kao i ljudi. Zabava je zagarantirana i danju i noću. Dragi i ja smo se bas nasli u tom gradu :)
    Petra Kresina

    OdgovoriIzbriši
  36. Ovog ljeta dečko i ja planiramo vlakom i biciklima do Lastova, nisam još tamo bila, ali niti jedan otok me još nije razočarao! :)
    Josipa Broz

    OdgovoriIzbriši
  37. Ljetujem u Senju, svom rodnom gradu u kojem ujedno i živim cijeli život i čiju svaku ulicu poznajem u dušu. Plaža mi je doslovno toliko blizu da samo moram prijeći cestu i već sam spremna za sunčanje i brčkanje u kristalno čistom moru. :) Tu je i neizostavni senjski ljetni karneval,najluđe doba u godini, vrijeme čiste zabave i hedonizma,kada svi ljudi dišu kao jedno i barem na tih par dana zaborave na svakodnevne brige i probleme. Naravno, u budućnosti bih voljela dodatno istražiti našu prekrasnu obalu ili pak posjetiti neke udaljene egzotične destinacije,ali zasad svoj mali gradić pod Nehajem ne bih mijenjala za sve Karibe ili Havaje ovog svijeta. :)

    Matea S.

    OdgovoriIzbriši
  38. Godinama sam ljetovala na Jadriji kraj Šibenika i tamo mi je predivno...mirno i more u uvali toplo,savršeno za obitelj s malom djecom,miris borova i ugodan zvuk zrikavaca.....što još reći uživancija,da mogu zaljepila bi i sliku predivne Jadrije.....
    A ovo ulje sa zlatnim šljokicama velika mi je želja probati
    FB: Maja Vostrel Slaviček

    OdgovoriIzbriši
  39. Ja obozavam sunce i more i bila bih najsretnija kada bi ljeto trajalo cijelu godinu. Sto se tice ljetovanja par puta sam bila u Baskoj Vodi i moram reci da jako volim taj gradic i svake godine bih isla tamo ponovo. Mjesto je malo pa automobil nije ni potreban, sve je blizu. Plaze su lijepe, ciste, uredene, navecer je grad pun, ima mjesta za izaci... Ma ja jednostavno obozavam Basku Vodu. Sto se tice malo udaljenijih destinacija Tunis mi je bio prelijepo iskustvo sa najljepsim pjescanim plazama a definitivno bih voljela jednom otici na ljetovanje u Santorini :)
    Pratim i tebe i Olival na fejsu.
    Maja Š.

    OdgovoriIzbriši
  40. Obozavam ljetovati u Malome Losinju! Predivne velike plaze sa bircevima gdje se skrivam od sunca i trazim osvjezenje, predivno cisto more kakvoga ima samo na otockim plazama, divan grad Losinj sa znamenitostima, nocnim zivotom, velikim borovim sumama i sve ostalo.. Za nista ga nebi mijenjala ;)

    OdgovoriIzbriši
  41. S obzirom da su mi se okolnosti tako posložile da ni prošle ni pretprošle godine nisam uspjela "odljetovati" kako spada, sada mi je samo bitno da se dokopam mora i plaže, uopće nije bitno gdje :D ali evo ako ćemo baš maštati, moj odmor iz snova bi bio na nekom od egzotičnih otočja (Maldivi, recimo :P), ali ne bih imala ništa protiv ni nešto bližeg Maroka ili Tunisa npr. :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Voljela bih otići u Grčku (Santorini)..Maldive, Tunis... negdje dalje u "egzotičnije" krajeve. :)
    Matea Sršić

    OdgovoriIzbriši
  43. Voljela bih na neki osamljeni otok, daleko od svih. Trenutno mi Silba zvuči obećavajuće, who knows! :)

    OdgovoriIzbriši
  44. Draga moja ja bi ti predložila Pag i to malo mjesto između grada Paga i Novalje zove se Šimuni. Mjesto je mirno ko stvoreno za odmor i prepuno zelenila,a opet ako ti se tulumari blizu su dva super mjesta za tulumarenje. Plaža je odlična, sve je u blizini, more je čisto ma Raj u Hrvatskoj i da ako voliš životinjice sve je prepuno malih slatkih kornjača koje šeću po dvorištima ugostitelja ...

    OdgovoriIzbriši
  45. Zadnjih šest godina ljetovala sam u Splitu, a prošlu godinu ljetovala sam u Splitu i na Braču, kao što ću i ovo ljeto. U budućnosti bih voljela ljetovati u nekim egzotičnijim krajevima. :)

    Adriana Nigović

    OdgovoriIzbriši
  46. Istra, moj je raj za odmor ljeti :)
    Ljubica B.

    OdgovoriIzbriši
  47. Puno želja imam, teško ih je svrstati, ima tako lijepih mjesta na našem Jadranu. Jako bih htjela posjetit Dubrovnik, on mi rasplinjuje maštu. Biti tamo od jutra do večeri dan bi mi bio ispunjen. Da i bio bi potpun jer na mojoj koži svjetluca Olival čarobno suho ulje..............Lijepo je živjeti u snovima!

    Anelka Anelka

    OdgovoriIzbriši
  48. U HR definitivno Dalmacija, a da baš u ovom trenu mogu odabrati bilo koju lokaciju na svijetu, to bi sigurno bi neki tropski otok :)
    Honey Bee

    OdgovoriIzbriši
  49. Volim svu našu Jadransku obalu i svako mjesto u kojem sam do sada bila lijepo je i posebno na svoj način. Izdvojila bih Trogir i Čiovo.
    U budućnosti voljela bih posjetiti Maldive i Santorini u Grčkoj.
    Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  50. Ovo bih ljeto voljela provesti na otoku Braču koji želim posjetiti već dulji niz godina, ali me okolnosti uvijek odvedu na neko drugo mjesto. ;)
    Kristina Kemešić

    OdgovoriIzbriši
  51. Obožavam naše otoke, posebno Brač i Korčulu, premda zadnjih ljeta više putujem u inozemstvo, a u najljepšem sjećanju mi je ostao Santorini (zaista je kao iz bajke, potpuno neopisiv) tako da bih voljela opet na neki grčki otok.
    Anita Vlašić

    OdgovoriIzbriši
  52. Ljetovanje?!?! Imam sreću pa živim na najlješem otoku na svijetu KORČULA! Svakome od Vas bi preporučila da barem jednom posjetite ovaj još uvijek nedovoljno istraženi otok koji sakriva bezbroj malih uvalica zaštićenih od pogleda , gdje svatko od nas može zastati i odmoriti dušu!
    Glenda Jardas Šain

    OdgovoriIzbriši
  53. Baška! 💖 a da imam novaca, definitivno bih Santorini ili Nicu.. Mozda jednog dana.. Anita Tuškan

    OdgovoriIzbriši
  54. Obožavam ljetovati na otoku Krku, dva sata od Zagreba, prekrasane plaže na kojima se vijori 15 plavih zastava, ubraja se u najsunčanije dijelove Europe s 2500 sunčanih sati godišnje, a otoku Krku nalazi se ljekovito blato, točnije na zapadnoj strani uvale Klimno. Plaža je plitka te je pogodna i za obitelj s djecom, nudi mogućnost dobre zabave… od picigina na moru do odbojke na pijesku. Naime, na plaži su i dva odbojkaška terena, te malonogometno igralište. Mnogi su zadovoljni učinkom ljekovitog blata na vlastitoj koži, stoga se rado ponovo vraćaju. Iako svako mjesto na otoku Krku krasi bogata kulturna baština iz bogate povijesti (npr, bašćanska ploča) te odlična ugostiteljska ponuda, svako je mjesto zanimljivo na neki specifičan način :)
    Maja P.

    OdgovoriIzbriši
  55. Bol na Braču je definitivno raj u Hrvatskoj! Prekrasne plaže, more i samo mjesto.
    U budućnosti bih voljela posjetiti Maurcijus.

    OdgovoriIzbriši
  56. Svake godine ljetujem u svojem rodnom gradu Imotskom. Živim na sjeveru zemlje i nažalost zbog obaveza ga mogu posjetiti samo ljeti. Kupanje u Modrom jezeru, kajaking na Vrljici, šetnja uličicama grada... A kad se zaželim mora, ono je samo 20 min vožnje. Izbjegavam velika mjesta poput Makarske i Omiša, već mala mjestašca uz obalu, poput Vriće Žala, Lokve Rogoznice i Mimica. Još jedna prednost tih malih mjesta jest to što mogu doći na kupanje s mojim nadražim prijateljem i ljubicem, zlatnim retriverom Rokijem.
    U budućnosti bi voljela posjetiti Santorini, s obzirom na brojne komentare drugih čitateljica bloga na ovaj post (hvala svima na preporuci). :)
    Ana Mikulić

    OdgovoriIzbriši
  57. Ja bih najradije negdje tipa Maldiva i sitnih koraljnih otočića s pješćanim plažama i palmicama :) a u nedostatku lovice za takvo nešto trenutno maštam o Hvaru :D

    OdgovoriIzbriši
  58. Obozavam ljeto.od nasih otoka dragi su mi Hvar i Brac.ovo ljeto cu posjetiti Korculu.a u buducnosti bi volila otic na Santorini.
    Ana loncar

    OdgovoriIzbriši
  59. Ove godine bih na otok Zirje. Puno sunca, malo ljudi, cisto more...
    Inge Robl Maksimovic

    OdgovoriIzbriši
  60. Već par godina nisam bila nigdje na ljetovanju,al to ne znači da nemam omiljenu destinaciju,a to je - Makarska...čisto more,predivna plaža i predivan grad :).Kada bih birala neku destinaciju u inozemstvu ne bih se mogla odlučiti između Memphisa i Havaja...ali mislim da bih ipak izabrala Memphis radi Gracelanda :D.
    Karolina Jokić

    OdgovoriIzbriši
  61. Ljetujem na Silbi, za koju iskreno nisam ni čula dok nisam upoznala dečka. Mirna lokacija, predivno čisto more, divota.... a jednoga dana bih voljela posjetiti neku od egzotičnih lokacija Bora Bora, Maldivi, Sejšeli i slično :) ali to će vjerojatno ostati samo na željama :D
    Ivana Ugarković

    OdgovoriIzbriši
  62. Volim ljetovati kod svoje prijateljice Zdenke u Promajni, ima divna borova šuma i čisto more, u planu imam za dvije godine posjetiti Maldive. Čarobno ulje bi definitivno odgovaralo za obje destinacije :)
    Barbara Allaw.

    OdgovoriIzbriši
  63. Ja obožavam ljetovati na našim lijepim otocima, po mogućnosti svako ljeto neki drugi otok. Svaki je poseban, do sada sam bila na nekoliko njih. Ruža Matika

    OdgovoriIzbriši
  64. Moj idealni odmor bio bi Hvar
    sunce,more i prekrasan otok
    da mi ugodna muzika lagano svira,
    dok me muž sa kremom masira..
    da lagano hvatam boju i uživam
    dani bi mi bili puni smijeha,mojoj sreći ne bi bilo kraj..
    Navečer lagane večernje šetnje
    ma provela bi savršen odmor bez smetnje..
    Kulaš Branka

    OdgovoriIzbriši
  65. Zadnjih par godina ljetujem u Novalji, tamo je zaista predivno :) ima puno uvala, predivnih plaza . Moze se u puno toga uzivati :) Dolje je najbolje biti u drugoj polovici 8-og mjeseca, vise nije toliko vruce, nema ni puno guzve ni partijanera :)
    Volim nasu obalu pogotovo Srednju Dalmaciju ali takodjer imam zelju posjetiti Bora Boru jednog dana :)
    Ivanka S.F.

    OdgovoriIzbriši
  66. Voljela bih ljetovati na otoku Sokotra u Indijskom oceanu. Zbog očaravajuće ljepote i različitosti.
    lajkala stranice na Facebooku: Irena Mat

    OdgovoriIzbriši
  67. Imam tu sreću da živim na moru i svako ljeto sam u svome malom turističkom mjestu koje se zove Dugi Rat, udaljeno od Splita 15 km prema Makarskoj. To je predivno malo mjesto sa lijepim plažama i jako čistim morem. :D Nema meni do moje Dalmacije :D

    Josipa Babić

    OdgovoriIzbriši
  68. E pa moram zaigrati za ovo ulje da ga napokon isprobam. Random pliz odaberi mene. :P

    Split je grad koji obožavam i mogla bih odmah danas preseliti dolje, ali za ljeto, odmor i uživanje bih uvijek odabrala Veli Lošinj. Ako nisi bila tamo obavezno otiđi čim ti se pruži prilika! Veli Lošinj je mali mali gradić, ali sa najvećom dušom ikada. Uske uličice, mjesto gdje se rađaju prve ljubavi, mjesto gdje se rađaju nova prijateljstva... Riva koja je manja od mog dvorišta, ali je najljepša i tamo sam provodila dane i noći. Mala plaža sa morem čišćim od one vode koju pijemo... ma joooj :D Više od 10 godina sam ljeta provodila u Velom Lošinju i moram priznati da mi baš jako fali. Nisam bila tamo već 5 godina i samo čekam neku priliku da šmugnem i da se barem na par dana izgubim u tim malim i lijepim ulicama. <3

    Lajkić od mene imate i ti i Olival - Iva Pištelek (a i sa Beauty corner by Iveee, samo šteta što ne vrijedi duplo :P)

    OdgovoriIzbriši
  69. Moj idealan odmor je Kostelj(Crikvenica)uzivancija samo takva...<3 istina je da je udaljeno od plaze 10min sa autom ali taj mir i tisinu mi nitko nemoze platiti :-) inace sam tamo cijeli 8 mj pa ako prolazis ili si u blizini javi se na rucak ;-) pozdrav! Emina

    OdgovoriIzbriši
  70. Svoje ljeto željela bi provesti putujući po cijeloj Jadranskoj obali. Počela bi sa zelenim i ljekovitim Krkom a završila sa otokom Zlarinom i prekrasnim koraljima nosiocima, po legendi, strasti prema životu, taman da se pripremim za jesen i hladnu zimu.

    Katarina Bošnjak

    OdgovoriIzbriši
  71. Obožavam ljeto i more. Ove godine izbor je pao na Bašku Vodu. Uistinu jedna od najljepših plaža svijeta. ���� Tanya B.

    OdgovoriIzbriši
  72. Volim Zadar i okolicu jer me vežu lijepe uspomene, u stvari najluđe uspomene,i zato mu se nekako uvijek vraćam na repete....:D

    Kristina Arić Dropuljić

    OdgovoriIzbriši
  73. Volim ljetovati kada i gdje god mi se pruži prilika. Nakon "puno môra" uvjeri se čovjek kako je naš Jadran stvarno poseban. Tog mirisa mora, borova i trava nema nigdje na svijetu. Samim time nije ni čudo da je ovaj genijalan proizvod proizveden baš u Hrvatskoj.

    Kristina Vidanec

    OdgovoriIzbriši
  74. Nije važno mjesto, već su važni ljudi.
    Nije važan opis, već je važan osjećaj. S pravim ljudima, svako mjesto je pravo i idealno (makar to bili Havaji u vlastitoj spavaćoj sobi pod klimatizacijskim uređajem).

    Daniela Radan

    OdgovoriIzbriši
  75. Htjela bih posjetit Hvar.. Bila sam jednom poslovno, i nisam ga uspjela turisticki dozivjet, pa eto, uvijek mi je bilo zao zbog toga..
    Ana Mišković

    OdgovoriIzbriši
  76. Budući da sam kontinentalka, iz srca Zlatne doline, mediteranske destinacije su mi prava uživancija, a top su mi Krk&Split!
    Marta Barić-Pilić

    OdgovoriIzbriši
  77. Već par godinama ljetujemo u Vodicama.Prekrasan gradić..trenutno mi je najveća želja posjetiti Tajland(Koh Samui),
    pa bar je sanjarenje besplatno :-D
    Ivana P.

    OdgovoriIzbriši
  78. Marijana Šimić10. lipnja 2015. u 21:34

    Voljela bih barem jednom u životu posjetiti pješčanu ,, Rajsku plažu,, u Loparu na Rabu. Ova plaža slovi za jednu od najljepših plaža na prekrasnom Jadranu. Nazivaju je rajem na zemlji. Rado bih posjetila ovozemaljski raj da ne ostanem ,,zakinuta ,, ako kojim slučajem ne odem u onaj ,,gore.,, Marijana Šimić

    OdgovoriIzbriši
  79. Voljela bih posjetiti Maldive, prije nego ih ocean potopi. Zamišljam onaj prekrasan bijeli pijesak, toplo more, egzotično svijeće - pravi raj.

    Ivana Mandić

    OdgovoriIzbriši
  80. Voljela bih obići cijelu našu obalu ili posjetiti Tenerife ili Santorini. :)
    FB: Jedna Jasna

    OdgovoriIzbriši
  81. Ljetujem...doma :D More mi je 300 m od kuće i to je jedan ne toliko otkriveni dio Jadranske obale, tako da nema puno ljudi. Meni se sviđa :)
    Nikad nisam bila nigdje drugdje na ljetovanju,a išla bih svugdje jer volim putovati. :)

    Ana Tavić

    OdgovoriIzbriši
  82. Cijeli svoj zivot ljetujem na Viru.. Prekrasan otok na kojem sam upoznala puno divnih ljudi!!! Moj drugi dom!!

    OdgovoriIzbriši
  83. Veeelika mi je želja posjetiti Maltu! Slučajno sam se u bespućima internetima našla istražujući taj divan otok i zacrtala si da ću svakako jednom ondje ljetovati :)
    Inka M.

    OdgovoriIzbriši
  84. Volim ljetovati na nasem predivnom moru, nije bitno gdje jer mi je zelja obici sva mjesta. Naravno da to nije moguce, ali, eto, zelim...
    Danijela Zagar

    OdgovoriIzbriši
  85. Hello Flawless by Martina20. lipnja 2015. u 20:46

    Ahh u mome najdražemu Splitu kod kuće...
    Da budem preciznija:
    Cijeli dan proveden na predivnoj plaži između Omiša i Makarske (Lokva Rogoznica) sa dragim, a zatim se predvečer preseliti u stan spremiti se i sa svojim dragim prijateljicama na koktele ili somersby uz salsa muziku koja u tebi probudi još veći dojam ljeta. Uz užitak toploga zraka se pokazati u punome sjaju u ljetnim haljinicama s preplanulim tenom koji bih još više istaknula s uljem heheh
    Dođi i ti do Splita pa ću te provesti malo da i ti uživaš :*
    Martina Selak

    OdgovoriIzbriši
  86. Volim ljetovati na Krku. Moja savršena kombinacija ljetovanja je red sunčanja i kupanja, vožnje biciklom, puno hodanja. Za mene ljetovanje nije samo izležavanje nego aktivni odmor u dobrom društvu.
    Lajkano...
    Zvjezdana B.

    OdgovoriIzbriši
  87. Voljela bi ljetovati u unutrašnjosti, priroda, mir, wellness, dosta mi je mora (živim na moru). :D
    Andrea Diadora

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)