srijeda, 24. lipnja 2015.

Dobitnice Olival darivanja


Iiiii došao je taj dan, danas konačno objavljujem imena dviju dobitnica Olival čarobnog zlatnog ulja. Darivanje je službeno zatvoreno 21. lipnja 2015. i presretna sam što vas se prijavilo gotovo 90 te sam uživala čitajući vaše prijedloge idealnih lokacija za ljetovanje. Zamolila sam vas da mi pobudite maštu i otprhnete mi misli u neke ljepše krajeve, s obzirom na to da ove godine ne mogu na ljetovanje, i vi ste to zaista učinile. Pisale ste o svojim najdražim mjestima na Jadranu, o krasnim malim otočićima, rajskim plažama, obalnim središtima zabave, a neke od vas odvele su me i na egzotične tropske otoke poput Maldiva. Svima vama koje ste spomenule Santorini moram reći da sam ja dio svog apsolventskog putovanja provela na tom grčkom otoku i potvrđujem vam da je apsolutno prekrasan i da ga morate posjetiti. Ja se svakako planiram vratiti. :)

Hvala vam svima na sudjelovanju. <3


Korčula 2014.


Ako još niste shvatili, ja obožavam more, ljetovanje, sunce, plaže, primorske i egzotične lokacije. A obožavam i proizvode za sunčanje i naglašavanje preplanule puti. <3




Olival čarobnim zlatnim uljem mazat će se:

Ana Mikulić

i

Love me Bear

 

A kao što sam vam najavila na Facebooku, pripremila sam i bonus poklončić! Riječ je o Olival pekmezu za ubrzano tamnjenje koji će jednoj dobitnici pomoći da brže postigne preplanulu put. :)

Olival pekmez putuje sljedećoj čitateljici:

Josipa Broz 

 

Molim dobitnice da mi se u roku od 48 sati jave u inbox Facebook stranice Lil'Mee's lil'blog ili na e-mail adresu lilmee13@gmail.com. Ostalima želim puno sreće u nekom od sljedećih darivanja, ooo da, uskoro će ih biti još! :)



Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju i komentaru! :)