petak, 22. svibnja 2015.

Vreća smeća 2/2015



Nakupilo se smeća kod mene, red je da ga podnesem na raport kako bih ga se mogla riješiti! Ovo je jedan dio, a o drugome ćemo za par dana, mislim da megaempties-kapitalac-post baš i ne biste izdržali do kraja. :D




Balea kremasto-uljni gel za tuširanje s uljem koštica grožđa i mirisom pistacije i Afrodita uljni gel za tuširanje Sweet Almond opisala sam u postu o omiljenim tuširalicama u studenome. Oba sam, dakle, voljela, oba su vrlo ugodna i pokazuju njegujuća svojstva. Afrodita mi je trajala sto godina, no nije mi dosadila i sigurno ću je jednom ponovno kupiti. Mislim da Baleina tuširalica više nije dostupna, no ova linija kremasto-uljnih tuširalica sadrži razne mirisne kombinacije i često naletim na neku novu.

Yves Rocher kakao & pistacio mirisni losion za tijelo trošila sam jako dugo jer sadrži čak 300 ml. Divna zimska mirisna mazalica. Oduševio me više mirisom nego njegom, doduše. Prilično sam sigurna da više nije dostupan.

L'Occitane Jenipapo ulje za tuširanje prošloljetna je ljubav, odlična i vrlo njegujuća uljna tuširalica egzotičnoga mirisa. Cijena je poveća, standardno za L'Occitane, no njihova luksuzna ulja za tuširanje zbilja su nešto posebno (isprobajte i verziju s bademom!). Više o Jenipapo ulju napisala sam u postu Omiljene tuširalice u srpnju.

Palmolive Delicate Care mlijeko za tuširanje s ekstraktom badema i aloe vere opisala bih kao kremasto-mliječnu tuširalicu koja pruža osjećaj njege i zapravo je super, a za male pare. Palmolive proizvodi za tuširanje nikad ne razočaraju, iako nisu pretjerano popularni i atraktivni u moru šarenih i zanimljivih bočica.




Le Petit Marseillais maska za suhu i oštećenu kosu s karite mlijekom i medom iznimno je gusta, možda i najgušća maska za kosu koju sam koristila. Dojmovi su mi negdje na sredini. Ne mogu reći da mi je bila loša, primijetila sam da njeguje kosu, ali nekako je nije omekšavala u dovoljnoj mjeri i malo mi je smetala ta njezina ekstremna gustoća. Na kosi se drži tri minute, a ja sam je obično držala i duže.

Le Petit Marseillais regenerator s karite mlijekom i medom za njegu i oporavak kose namijenjen je suhoj, oštećenoj i lomljivoj kosi koju bi trebao njegovati te omogućiti lakše raščešljavanje, potrebno ga je na kosi držati jednu minutu. Meni je maska ipak bila za nijansu draža, regenerator me ostavio potpuno ravnodušan – tekstura mu je gusta, maskasta, a njeguje slabije od maske i nije baš majstor u olakšavanju raščešljavanja. Naravno, sad kad mi je kosa kraća, kriteriji su mi niži i većina regeneratora zapravo mi odgovara, no ja sam glavninu ovoga potrošila dok mi je kosa bila duga, suha i oštećena.

Keune Keratin Curl šampon za kovrčavu kosu* i hranjivi tretman za suhu i kovrčavu kosu* ostavili su dobar dojam, posebno mi se svidio tretman, to jest maska jer olakšava raščešljavanje i super se slaže s mojom kovrčavom kosom. Pisala sam o cijeloj liniji Keune Keratin Curl.

Alfaparf Semi di Lino Moisture hranjivi šampon za suhu kosu*, nažalost, nije stigao doživjeti svoju recenziju. Općenito mi je teško puno pisati o šamponima jer su mi uglavnom dobri, ako dobro očiste kosu i nemaju negativne efekte, meni valjaju. Kod mene regeneratori i maske čine puno veću razliku. U svakom slučaju, Alfaparf šampon u potpunosti mi je odgovarao, jedini prigovor upućujem pakiranju jer je teško istisnuti potrebnu količinu šampona jednom kad se potroši više od pola. Šampon, osim što nježno čisti, njeguje, hrani i hidratizira kosu, sadrži kompleks Color Fix koji štiti i održava intenzitet boje te kompleks Shine Fix koji je zadužen za sjaj kose. Uskoro ću pisati o dva Alfaparf proizvoda – maski iz iste linije i jednom divnom dijamantnom serumu za kosu.




Bioderma ABCDerm micelarna zbilja je dugo bila stanovnica moje kupaonice. Litra ove micelarne koštat će vas 128 kn, što je zbilja isplativo. Vrlo je nježna, što je logično jer je kakti namijenjena bebama, iako ja bebe ne bih čistila micelarnom otopinom. Enivejz, ja sam je koristila za jutarnje čišćenje lica i za to mi je bila odlična, a kao konkretniju micelarnu koja može skinuti i šminku preporučila bih verziju Bioderma Sensibio.

Eucerin Dermatoclean 3 u 1 micelarnu otopinu* dobila sam na rođendanu Šminkerice; ja sam već prije potrošila dva pakiranja ove micelarne i bila mi je dobra, iako ne i jedna od nekoliko najboljih i najdražih (na vrhu su za mene Bioderma Sensibio, Vichy i Garnier). Micelarne uvijek koristim za jutarnje čišćenje lica te kao dio preparativne pripreme lica za šminkanje, tako sam ovu Eucerinku iskoristila u svom kitu i mogu reći da se klijenticama uglavnom svidjela i zainteresirala ih za micelarne. :)

Garnier dvofazni odstranjivač okoloočne šminke koristim stalno, ovaj put potrošila sam dva pakiranja – o ovom odstranjivaču pisala sam u postu o dvofaznim skidačima šminke s očiju. Potrošila sam i jedan Afrodita Clean Phase dvofazni odstranjivač, on se također često vrti po mojoj kupaonici, uz Garnier, Mixu i L'Oreal. Živjeli dvofazni!

Dojmove o Dr. Hauschka umirujućem mlijeku za čišćenje podijelila sam u postu o predstavljanju Dr. Hauschka tekućeg pudera te svojim kratkim dojmovima o nekoliko proizvoda koje smo dobili. Mlijeko je odlično, meni je učinkovito uklanjalo svu šminku s lica (šminku s očiju uklanjam spomenutim dvofaznim čistilicama), a osjećala sam i da nježno njeguje kožu.




Aroma Green Line krema za tuširanje jogurt, banana i jagoda u ogromnom pakiranju od 400 ml, očekivala sam smoothie, dobila sintetiku. :D Jedva sam ovo potrošila. Piše da kožu održava vlažnom, nježnom i glatkom, a ja na to kažem – nula bodova. Prosječna lošija tuširalica. Također piše da ne sadrži parabene, ftalate i sapune, ali to joj nije pomoglo da mi se svidi.

Oriflame pjenušava kupka Delicious moments* zainteresirala me jer se u katalogu spominjao miris bijele čokolade. Nakon što sam je potrošila mogu reći da miriše lijepo i nježno te se solidno pjeni. I dalje su mi vrh Avonove Bubble Bath pjenušave kupke, i to iz jednog jednostavnog razloga – pružaju najbogatiju pjenu.

Oriflame Swedish Spa piling za tijelo* bio mi je super jer je vrlo učinkovit i njegujuć, karijeru je započeo kao piling za tijelo, a završio kao obožavani piling za ruke. Posvetila sam mu recenziju.

Dr. Hauschka mlijeko za tijelo s limunom i limunskom travom* došlo je u mini pakiranju dovoljnom za jednu upotrebu, a spomenula sam ga također u velikom Dr. Hauschka postu.




Bocassy serum* i hidratantna noćna krema* meni su supersupersuper. Više o tome zašto su super pročitajte u recenziji. Ovo su divni, kvalitetni, hidratantni proizvodi, a Bocassy kao brand trenutačno mi je totalni preparativni hit.

Alverde set mini maslaca za tijelo dobila sam od drage PriroPričalice u paketu s Rose Care proizvodima koje ću uskoro recenzirati. Ovi maleni maslaci došli su u tri verzije – aloe vera i mangov maslac, nar i kakaov maslac te hibiskus i shea maslac. Gusti su, nešto se teže razmazuju i treba im duže da se upiju, što je već standardno kod Alverde maslaca, ali pružaju dobru dozu njege i totalno su simpatični. 

L'Occitane krema za ruke iz kolekcije Čarobni listovi pripada nekoj davnoj ograničenoj kolekciji, obogaćena je karite maslacom, a krasi je miris citronovca i vanilije s lješnjacima. Obožavam L'Occitane kreme za ruke, meni su najbolje na tržištu, zbilja izvrsno njeguju ruke i dolaze u milijun divnih mirisnih verzija. Ako ih još niste isprobali, svakako to učinite.

Yves Rocher hidratantna krema za ruke od arnike pratila me posvuda, smještena u mojoj torbici zahvaljujući svom simpatičnom, kompaktnom i praktičnom pakiranju. Ovo je prilično gusta zaštitna krema, vrlo hidratantna i njegujuća. Zbog njezine gustoće činilo mi se da će joj dugo trebati da se upije, no (srećom) nije bilo tako. Definitivno sam primijetila njezin pozitivan učinak i kupila bih je ponovno da me u zalihama ne čeka još nekoliko L'Occitane krema za ruke. :)




Maybelline Fit Me (#125) krasan je drogerijski tekući puder. Kupila sam ga u ljetnim mjesecima i zbilja sam ga dugo imala (sad bi mi bio pretaman). Lagan je, rjeđe teksture, laganog do srednjeg prekrivanja, ali nadogradiv. Na licu izgleda dosta prirodno. Daje dewy finish, zbog čega ga ne bih preporučila masnokošcima, a mješovitima će biti potrebno malo matiranja na T-zoni. 

Bourjois Healthy Mix (#52) puder je koji obožavam i uvijek imam u kolekciji, svakako ću ga jednom recenzirati. Ovo je jedan od najboljih drogerijskih pudera. Kremast je, tekstura mu je fenomenalna, vrlo ga je lako blendati. Pruža srednje prekrivanje, a finish mu je dewy. Nijanse ovog pudera više su ili manje žućkaste te se kod nas, nažalost, ne uvozi najsvjetlija nijansa (#51). Divno izgleda na licu, svježe i prirodno, mislim da je odličan izbor za suhu i normalnu kožu, a i na meni mješovitoj pokazao se kao dobar izbor uz blago matiranje i poneko dodatno matiranje tijekom dana. Masnokošci, preskočite; ostali, svakako isprobajte!

Eveline Art Scenic silikonska baza za šminku bila je moja prva baza, duuugo sam je imala. U međuvremenu sam, naravno, isprobala i bolje (i skuplje), ali ova mi je svojedobno bila sasvim u redu i zapravo je još uvijek mogu preporučiti kao dobru drogerijsku bazu. Namijenjena je normalnoj i mješovitoj koži, a zadatak joj je zaglađivanje i matiranje. Divno zagladi kožu i pripremi je za nanošenje tekućeg pudera, no ne sjećam se da sam primijetila konkretan utjecaj na trajanje make upa.

Maybelline Fit Me puder u kamenu (#220 Natural Beige) voljela sam nositi u torbici za matiranje tijekom dana jer u posebnom pretincu dolazi praktična spužvica (koju možete i zamijeniti nakon nekog vremena, štoviše, preporučujem to :D ). Ne može se podičiti snažnim matiranjem pa mislim da nije za masnokošce, ali okej je za lagano fiksiranje make upa i praktičan je za popravke tijekom dana. Nijansa mi je bila super.

The Balm Sexy Mamaanti-shine transparentni puder u kamenu, mišljenja oko njega dosta su podijeljena, a meni je bio sasvim dobar, ali ne i najbolji ikad. Jako sam ga brzo potrošila. Volim to što je transparentan i lagan, ali priznajem da postoje i puno bolji puderi u kamenu za matiranje i kontrolu sjaja.

Rimmel Hide the Blemish Concealer (#103 Soft Honey) jedan od mojih najdražih korektora u sticku, mislim da sam dosad potrošila tri pakiranja. Prilično sam sigurna u to da ubrzava sušenje i smanjivanje prištića. Praktičan je i dolazi u nekoliko dobro izabranih nijansi, ima moju toplu preporuku!

Avon baza za sjenila super je proizvod, meni se pokazala kao najbolja baza za sjenila u nižem cjenovnom rangu. Tekstura joj je kremasta i meka, podatna, lako se nanosi i razmazuje po kapku, udružena s boljim sjenilima držat će okoloočni make up na mjestu cijeli radni dan. Ipak, u kombinaciji s vrlo masnim kapcima, šugavim sjenilima i bolesno visokim temperaturama ne mogu se pouzdati u to da će držati baš cijeli dan. Uostalom, rijetko koja to može. Dakle, super je, no ne i najbolja ikad, to su meni zasad MAC Paint Potovi i Too Face Shadow Insurance, a usput ću vam reći da sam vječno u potrazi za savršenom bazom za sjenila te primam prijedloge. :)

Essence Lash & Brow Gel Mascara iliti proizirni gel za obrve na mene baš i nije ostavio dobar dojam jer kod mene ne radi svoj posao, tj. ne drži mi obrve dugo na mjestu. Bolji mi je Alverde gel za obrve, no svakako moram probati još neke kvalitetnije proizvode ovog tipa.


A što ste vi potrošili u zadnje vrijeme? Jeste li u zadnje vrijeme otkrili i potrošili više yay ili fail proizvoda? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu, bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 6:

  1. Meni je Healthy Mix jedini puder koji mi teksturom odgovara ali nažalost, kod nas dostupna najsvjetlija nijansa mi izgleda skroz žuto na faci :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš šteta, žao mi je što kod nas nije dostupna svjetlija i neutralnija nijansa 51, mislim da bi mnogima odgovarala

      Izbriši
  2. Volim Palmolive gelove/mleka, Rimmelov korektor u stiku i Avonovu bazu :). Essence gel je meni bio ok ( obrve mi nisu neke, pa verovatno zato :)). Mame me Alverde puteri, ali to cekanje da se apsorbuju me izludjuje..:/ Volim tvoje Empties postove, uvek su vrlo informativni i iskreni :). Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što još netko voli Rimmelov korektor u sticku, totalno je nezamijećen i nitko ga nikad ne spominje! :D
      Da, slažem se s tobom, Alverde maslacima previše vremena treba da se upiju. Zato ih i ne kupujem, ovi malci su dovoljno kratko trajali da mi ta negativna strana ne počne ići na živce. :D
      Hvala ti na komplimentu, drago mi je da ti se moji empties postovi sviđaju. Rado ih pišem jer mi omogućuju da napišem barem rečenicu ili dvije o proizvodima koje sam potrošila, a koji nisu došli na red za recenziju ili bilo kakav opširniji opis. :)

      Izbriši
  3. Vrijednice :)) ima ovdje svega, ja kad bih izbacila gelove za tusiranje, pitanje je da li bi ista ostalo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja uvijek svašta potrošim, gelovi za tuširanje čine samo djelić moje empties hrpe :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)