utorak, 12. svibnja 2015.

The best of Catrice



Nedavno sam imala čast i zadovoljstvo prisustvovati krasnom eventu u prostoru vidikovca Zagreb Eye, gdje je Catrice okupio beauty blogerice u povodu predstavljanja nove kolekcije za proljeće i ljeto 2015. godine. Glavna i zaslužna za cijeli događaj bila je Matilda Miličić, Catriceova marketing & PR menadžerica, a novitete nam je predstavila gošća iz Njemačke, Katharina Steier, menadžerica za odnose s javnošću iz Cosnove. Spomenute novitete odmah smo i isprobali, a i dobili smo ih u poklon-vrećici: našla se tu reformulirana mousse podloga, novi korektori u olovci i iluminirajuća rumenila, paleta sjenila Absolute Rose... Pokazali su nam i novu ograničenu kolekciju Check & Tweed te ću vam s vremenom pokazati jedan tamniji ruž i svjetlucavi puder koje trenutačno isprobavam.


Maša Mashin' the Beauty, Kike Šminkoholičarke, mala ja

 Matilda okružena blogericama


Bilo je to divno provedeno popodne i ja od sveg srca zahvaljujem ekipi iz Catricea što nam je sve to omogućila – mi, vesela blogerska djevojčad, podružile smo se i napričale, šminkale smo se i lakirale nokte (točnije, šminkali su nas i lakirali nam nokte na beauty cornerima), najele smo se k'o... nda, reći ću to na pristojan način – hrana je bila odlična i došla je u povelikim količinama pa smo si malo čalabrcnule. :D Našla se tu i prekrasna torta, navodno je bila odlična, ali nisam je probala jer sam tada već morala juriti dalje. Odjurila sam odmah nakon proglašenja dobitnice posebne nagrade, hrpetinice lakova za nokte, a sretnica je bila Silvija s bloga Ith's Corner kojoj je dva dana prije bio rođendan – zbilja odličan tajming! :D


Kike Šminkoholičarke, Ida Beautify Me, Silvija Ith's Corner i ja u explore & swatch misiji :D

 Persa Beauty&Sweets na nail tretmanu :)




 Mala ja, Kike Šminkoholičarke, Mirela Sura dancer, Ida Beautify Me




Dogodilo se, eto, i to da nas je dočekao prepun Catrice štand, kao u kakvom tek otvorenom dm-u, i Matilda je rekla: pozivam vas u free shopping, uzmite i isprobajte sve što vas zanima. Prvo smo bile sramežljive, a zatim smo navalile. :D Ja već dugo volim i koristim Catrice kozmetiku pa sam curama rado pokazivala što mi je super i što ne smiju propustiti. U ovom postu željela bih i vama pokazati neke od proizvoda koje već dugo i rado koristim i zbog kojih smatram da Catrice kao brand rastura drogerijsku ponudu. Neke od ovih proizvoda/nijansi imam već duže vrijeme, a neki su noviteti koje sam dobila na predstavljanju.

KAMUFLAŽNI KOREKTORI
Mislim da bi svatko od vas trebao isprobati popularne kamuflažice iliti Camouflage Cream. U ovim malenim okruglim kutijicama od 3 grama kriju se odlični korektori koji stoje uz bok puno skupljoj braći po namjeni i ja ih konstantno imam u svom kitu. Imam sve tri nijanse, a neke sam kupila već više puta. Gusti su i kremasti, vrlo pigmentirani, lako se nanose i blendaju – možete ih utapkati prstima ili kistom. Pokrivna moć zbilja im je velika, ne troše se brzo, a cijena im je samo 23,90 kn. Osobno ih rado koristim za prekrivanje svih mogućih nepravilnosti na licu, a za podočnjake više volim nešto rjeđe, tekuće proizvode (iako ne valja ni kad su prerijetki :D ), ali i ovaj malac u vrlo laganom nanosu dobro će odraditi posao na mnogim podočnjacima (ako se odlučite za to, pripazite na moguće isušivanje te dobro hidratizirajte okoloočno područje). Kamuflaže dolaze u tri nijanse – postoji neutralna, žućkasta i roskasta, a ja bih voljela da ih je još više.




RUMENILA
Standardna rumenila – Defining Blushes, rumenila iz trendovskih kolekcija, prugasti Multi Colour Blush... Catrice ima super izbor rumenila, a sve ih redom krase lijepe i moderne nijanse, dobra pigmentacija i odlična blendivost. Velika većina Catrice rumenila vrlo je postojana – ovo ipak ovisi o nijansi i kolekciji, ali u globalu mogu potvrditi da su ova rumenila među najpostojanijima u drogerijskom rangu. Defining Blush platit ćete 27,90 kn, Multi Colour (na prugice) 31,90 kn, a rumenila iz trendovskih kolekcija obično su u istom cjenovnom rangu. Postoje i novija, okrugla Illuminating rumenila, odnedavno imam jedno i čini mi se super, zaboravila sam ga slikati ali uskoro ćete ga vidjeti na blogu.




TEKUĆI PUDERI
Godinama sam obožavala Photo Finish, koji je bio tako divno kremast, dobro odmjerenih nijansi, dobro je prekrivao nepravilnosti, no unatoč tome nije bio težak. E pa njega više nema u ponudi, no ja sam uspjela ugrabiti još jednu bočicu za zalihe. :D Sada već neko vrijeme isprobavam Nude Illusion – on je pak dosta lagan, tekuć, daje luminous matt finish, koji bih ja zapravo nazvala baršunastim, ponekad mi malo naglašava pore i, iako je više nego solidan, meni nije bašsadonotolikodivno sjeo na moju mješovitu kožu. No na mnogim curama koje sam šminkala pokazao se prekrasnim! All Matt Plus nova je ljubav koja me ovih dana oduševljava, a nije zgorega spomenuti da bezbrojne blogerice hvale ovaj tekući puder. Prva testiranja prilikom šetnji po suludim temperaturama prošao je odlično, a sviđa mi se to što nije totalno, plošno mat, nego je onako oku ugodno umjeren. Catrice je imao (i izbacio) barem još dvije ili tri dobre linije tekućih pudera, tako da ja već neko vrijeme pomno pratim njihovu pudersku ponudu. Nude Illusion – 59,90 kn, All Matt Plus – 52,90 kn.




OLOVKE ZA OBRVE
Divne nijanse koje – konačno da i to vidimo u drogerijama! – nisu tople smeđe, naprotiv, vrlo su prirodne i umjerene; optimalna tekstura koja nije pretvrda, ali ni premekana; praktična i korisna četkica... Ne čini li se i vama da ovako opisane olovke za obrve moraju biti izvrsne? Ove „stilistice za obrve‟, olovke Eye Brow Stylist, to zbilja i jesu. Uz to su i prilično postojane, okej, ne kao Anastasijine pomadice (razmazile me!), ali uz normalne temperature i bez velikih izazova i napora izdržat će cijeli radni dan. Volim i obilno koristim! Mislim da dolaze u tri nijanse. Ili su ipak četiri? Ili tri? U svakom slučaju, ja imam tri nijanse i prije mjesec dana samo sam njih vidjela na štandu, ali u bespućima interneta krajičkom oka vidjela sam i četvrtu, najtamniju nijansu. Help me, postoji li četvrta, tamna nijansa u našim drogerijama? :D Cijena je prava sitnica – 19,90 kn. I da, spomenuta četkica s druge strane olovke zbilja je odlična!




SET ZA OBRVE
Ovo su moja najdraža sjenila za obrve, odlično mi odgovaraju i pomoću njih najčešće radim ombre na obrvama – luk, repić i rubove obrve naglasim tamnijom nijansom, a svjetlijom popunim prednji i sredinu srednjeg dijela. :) Nijanse su prirodne, pigmentacija je taman kako treba, sjenila se znaju trusiti, no s time sam upoznata i jednostavno se namjestim tako da mi ništa ne pada po licu. :D Ovaj set sadrži i malo ogledalo te dodatnu ladičicu u kojoj se nalazi minijaturna pincetica s kojom ja ne mogu ništa i mali kistić za obrve s mikromini češljićem – ovo je već prilično upotrebljivo i zato ovaj set volim nositi na putovanja. Cijena – 31,90 kn. Ako ste te sreće da vam nijanse odgovaraju, obavezno ovo isprobajte!




ILUMINATORI
Tekući korektori – highlighteri – iluminatori/posvjetljivači za osvjetljavanje dijelova lica kod mene su uglavnom u upotrebi ispod unutarnjeg kuta oka, ponekad uz mrvicu po sredini nosa, iznad vrha gornje usne te na liniji s lijeve i desne strane od nosa prema ustima. Ovo je drogerijska verzija popularnog YSL Touche Eclata, imenom i prezimenom Catrice Re-touch Light-reflecting Concealer. Imam i YSL i nije baš sedam puta bolji, a toliko je skuplji. Ovo malo čudo prodaje se po cijeni od 31,90 kn, a uz diskretan nanos na navedene ključne točke pružit će licu potrebno osvježenje i blistavost. Ovo je lagan i kremast proizvod, a meni najbolje funkcionira kad ga lagano utapkam spužvicom a la beauty blender (cure koje se kuže u kozmetiku znaju što je to, cure koje su bile kod mene na šminkanju ili na kavi – to su ona šarena spužvasta jaja :D ).




VELVET MATT SJENILA
Najbolja Catrice sjenila, točka. Već dugo imam najsvjetliju nijansu, Vanillaty Fair, obožavam je, ali me pošteno nasekirala jer je došla napuknuta, u međuvremenu je puknula malo jače, a nedavno se i raspala u sto komadića i onemogućila mi da je nosim na teren. A obožavam je zato što je fenomenalno pigmentirana, teksture meke poput maslaca, a nijansa joj je divna, svijetla bež, decentno hajlajtasta, što je čini apsolutno predivnom ispod vanjskog dijela obrve, a ja sam joj našla još puno hajlajtastih primjena – volim je stavljati na vrh jagodica, iznad vrha gornje usne te blago duž sredine nosa. Ponovit ću još jednom, tekstura je toliko divna da se mnoga parfumerijska sjenila mogu sakriti pred ovim malcima. Neka vas matt u nazivu ne zavara, ovo nije potpuno mat. U međuvremenu sam postala vlasnica još nekoliko nijansi te još jednog primjerka Vanillaty Fair te sam primijetila da im se oblik malo razlikuje. Stari Vanillaty Fair bio je ispupčen, trbušast, dok je novi ravan i užasno se nadam da to znači da su riješili problem s pucanjem sjenila i da novi primjerak mogu slobodno nosati na teren. Naime, nisam jedina korisnica koja se susrela s fenomenom pucanja Velvet Matt sjenila, čitala sam puno postova na tu temu – čini mi se vrlo mogućim da su uzeli prigovore u obzir i poradili na tome, svakako ću vas naknadno obavijestiti jesam li bila u pravu! Velvetići će vas koštati 31,90 kn po komadu.




Moram napomenuti da Catrice ima još puno dobrih proizvoda, osobno volim i njihove ruževe, olovke za usne, pudere u kamenu, lakove za nokte te neodoljive trendovske kolekcije koje često ganjam po gradu.

Sjećam se čak i toga da sam za Catrice saznala prije sto godina na jednom forumu, jer tada se o kozmetici nije klafralo na blogovima nego uglavnom na forumima. :) Kozmetiku tada novog branda primijetila je i pohvalila Vesna s bloga Beauty & Mess, a tada je bila dostupna samo u jednoj ljekarni u Zagrebu (Catrice kozmetika, ne Vesna :D ). U međuvremenu je Catrice doživio mnoge promjene i poboljšanja te nam svima postao poznat i lako dostupan.

Koristite li Catrice kozmetiku? Koji su vam proizvodi najdraži? Slažete li se s mojim izborom? :)

Broj komentara: 13:

  1. Ne znam koja mi se blogerka više sviđa... ahhahahahahhahahahahah!!! Pa ću reći da ste sve prekasne... haljina ti je predivna i boja mi se previše sviđa! :D

    Olovke Catrice sam koristila jedno 5-6 godina i definitivno su najbolje... sad pređor na Illamasqua-u. Rumenila su im extra, a ovaj iluminator ću da kupim!

    :DDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A baš smo komadi, haha :D Hvala ti, Ena <3 Ovo Illamasqua misliš cakeovi za obrve? Znam da si mi to spominjala i definitivno ih moram probati! :)

      Izbriši
  2. Super post :) kamuflaže su zakon, samo da nadodam da ja imam 4 nijanse, ne znam kako sam uhvatila tu jednu, ali tako je 010, 020, 025 i 030 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oho, još jedna? Možda ima negdje u inozemstvu ili je prije bila u ponudi. Ja bih rado da ih je više, lako nama koji ih imamo više i miksamo, ali da mogu većem broju cura preporučiti idealnu nijansu :)

      Izbriši
  3. Imam ovaj Nude puder i zadovoljna sam,mat sjenila su cista fantazija,dobri su im i lakovi za nokte,ma imaju stvarno odlicnih proizvoda!
    Bas vam je bilo lijepo na druzenju:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da, i Catrice lakova imam hrpu. Samo sam u zadnje vrijeme više okrenuta make upu pa su oni nekako pali u drugi plan, ali imam jednu divnu nijansu (Gallon of Melon) koju moram isprobati, kaže Meteo Beauty da daje efekt preplanulog tena, a to mi se jaaako sviđa! :D
      Velvet matići su zakon <3 jedina mana bilo im je to što pucaju, nadam se stvarno da je to sad sređeno! :)

      Izbriši
  4. Definitivno posežem za Nude Illusion-om! I to za kit jer su mi se drogerijski puderi pokazali odličnima! All Mat svima super, a meni se ne sviđa, u biti logično, imam suhu kožu :D Photo finish sam ugrabila pred povlačenje, koristila sam ga na dvije cure zasad - to daje toliko lijep finiš da ne mogu vjerovati, super je puder, zašt su ga povukli ne kužim :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mislim da su Catrice proizvodi dobar izbor za kit - doduše, ne usudim se drogerijske pudere koristiti za neke posebne prilike, ali Catrice sam dosta isprobavala na shootinzima i prilikom šminkanja frendica i nisam imala nijedno loše iskustvo. All Matt Plus me oduševljava! I meni je baš žao što su povukli Photo Finish, imam najsvjetliju nijansu ali mogla sam uzeti još koju tamniju, tada se činilo da ljeto nikad neće doći :D

      Izbriši
  5. odličan post! vidi se da je bio event za pemćenje, zbog hrane i šminke kao u snu hehe :D
    potpisujem sve rečeno za Catrice olovke za obrve, već godinu i pol samo njih koristim <3
    volim i njihova rumenila.. imaju sve, dobre nijanse, ambalažu i cijenu <3
    i velika želja mi je isprobati Nude Illusion puder, jer mi zvuči i djeluje kao sve što svakodnevno tražim od tekuće podloge :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, podijelile smo se, pola nas je navalilo na šminku, a druga polovica na hranu. A onda smo se zamijenile. :D
      Ne znam gdje sam ja do sad bila i kako prije nisam otkrila Catrice olovke za obrve. Čak sam i Essence olovke isprobala, a one niš ne valjaju. A Catrice uopće nisam primjećivala.
      Probaj Nude Illusion, već sam negdje čitala da ti se čini da bi ti odgovarao, a i ja mislim da je krasan puder za svaki dan. :)

      Izbriši
  6. volim catrice, većina proizvoda me oduševi pa ne tragam dalje :D
    obožavam njihove lakove, pudere, korektore, sjenila, rumenila... par proizvoda me razočaralo, ali većina je više nego dobra pa im poneki izuzetak oprostim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, ne pogode baš sa svime, ali velika većina toga ispadne odlično! :) Totalno sam zapostavila njihove lakove, a imam ih dosta i zapravo su mi baš super :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)