petak, 22. svibnja 2015.

Lush pilinzi za usne



Pilinzi za usne, kao tip kozmetičkog proizvoda, kod mene nikako nisu dolazili na red za isprobavanje, iako mi je cijeli koncept već neko vrijeme zvučao privlačno. Volim pilinge za lice, pilinge za tijelo, pilinge za ruke, logično je bilo pretpostaviti da će mi se svidjeti i pilinzi za usne. Lush Popcorn bio je moj prvi piling za usne, a toliko me oduševio da sam nakon nekoliko mjeseci nabavila i drugi – naravno, opet Lush, slatko valentinovsko izdanje prigodnoga naziva The Kiss.




Lushovi pilinzi za usne slatki su i neodoljivi, a pritom i jestivi. :D Potrebno je nježno istrljati usne, a zatim polizati višak i namazati usne balzamom. Dakako, potrebna je mala, mala, MALA količina pilinga jer je i površina usana mala – napominjem vam to jer sam prvih nekoliko puta uzela previše proizvoda, dovoljno da ispilingiram i bradu. :D Također, prvih nekoliko puta bila sam malo pregruba, a za time stvarno nema potrebe – piling će izvesti svoju magiju ako usne protrljate lagano, nježno.

Dolaze u slatkim staklenim teglicama u količini od 25 g, nabavljivi su u Lush prodavaonicama, a cijena varira ovisno o verziji – Popcorn je 47 kn, a na Lushovim stranicama uviđam da su trenutačno dostupni i Bubblegum i Mint Julips po cijeni od 67 kn. Mint Julips svakako želim probati jer menta + čokolada zvuči neodoljivo. Svaki piling ima rok trajanja od 16 mjeseci.

Iako meni Lush pilinzi za usne super odgovaraju, osjećam potrebu da naglasim činjenicu da sadrže morsku sol te, ako su vam usne iznimno osjetljive ili se bojite da bi vas taj sastojak kao dio pilinga mogao iritirati, možda je bolje da za početak pokušate s home made pilingom na bazi šećera (primjerice smeđi ili bijeli šećer + med + kokosovo ulje). Ja nisam DIY tip, ali na internetu ima raznih recepata za ovakve pripravke. Moj su izbor Lush pilinzi za usne, nikada mi nisu izazvali nikakvu reakciju, peckanje niti povećanu osjetljivost. Pomažu mi da usne održavam u odličnom stanju i (uz pokoji kvalitetan balzam za usne) zaslužni su za to što uvijek mogu nositi mat ruževe. :)
 




POPCORN

Ovaj slatko-slani piling uvijek me razbudi i razveseli svojim zanimljivim, kontradiktornim okusom. Blage je žućkaste boje, a sastoji se od sitnijih i nešto krupnijih čestica. Usne ostavlja glatkima i mekima, što pripisujem jojobinom i kokosovom ulju, no ja njegu svakako upotpunim balzamom za usne.

Sastav:
sitni šećer (Castor Sugar), organsko jojobino ulje (Simmondsia chinensis), sitna morska sol (Fine Sea Salt), palenta, organsko kokosovo ulje (Cocos nucifera), pucketavi bomboni (Popping Candy), aroma (Flavour)




THE KISS

Iako i The Kiss sadrži morsku sol, slađi je i malo nježniji od Popcorna, doživljavam ga kao šećerni piling. Također, njegove su čestice sitnije, a sadrži i raznobojne malene trakice koje možete vidjeti na fotki. I ružičast je. I ima okus po nekakvim bombončićima. Oba ih volim, ali The Kiss me potpuno osvojio svojim slađušnim izgledom i okusom te zbilja žalim što je bio limited edition.

Sastav:
fini šećer, ulje šafranike (Carthamus tinctorius), sitna morska sol, šećerne mrvice (šećer, kukuruz, biljno ulje, voda, lecitin, crvenilo cikle, paprika, ksantofil, šelak, smola senegalske akacije, boja 75810), Fair Trade organski kakao maslac (Theobroma cacao), crvena jestiva srca (hidroksi propil methil celuloza, PEG 400, natrijeva karboksi metil celuloza, boja 16255), sicilijansko ulje mandarine (Citrus reticulata), eterično ulje badema (Prunus Amygdalus Amara), kukuruzno brašno (Zea mays), geraniol, limonen, okus, boja 15850:1, ružičasti sjaj (maltodektrin, kalijev aluminij silikat)




Balzami se troše iznimno sporo i trajat će vam sto godina. Ja ih koristim otprilike svaki treći dan, no možete ih koristiti i svakodnevno. Dvadesetak minuta prije nanošenja nekog zahtjevnijeg ili mat ruža obavezno ispilingiram usne i nahranim ih balzamom – isto preporučujem i vama, usne će vam biti zahvalne i svaki će ruž na njima ljepše izgledati.

Jeste li isprobali Lush pilinge za usne ili možda neki drugi piling za usne? Kako njegujete svoje usne?

Broj komentara: 10:

  1. Nisam ni ja bap tip za DIY, tako da bi bilo vrijeme da nabavim Lush piling. Iako cijena i nije niska za nešto što u biti i sami možemo napraviti, vrijedi, ako već toliko dugo traje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Traje stvarno dugo jer je za jedno korištenje potrebna doslovno mrvica. :) A da, DIY je uvijek jeftinija opcija, ali ako nemaš baš vremena i još si uz to smotan - nema ni smisla. :D Mislim da ćeš biti zadovoljna Lush pilingićima, svakako javi dojmove ako se odlučiš za kupnju!

      Izbriši
  2. Lush pilinge sam otkrila davno,davno,i probala sam ih sve,osim ovog Kiss.Trenutno imam Popcorn i Bubblegum,obozavam ih.Najsladje mi je onako se oblizati poslije,hahaha...Nedavno sam izmedu ostalog narucila piling i od Loko kozmetike,i moram priznati da mi je isto odlican,a puno jeftiniji,mislim 25 kuna.Nekako sam lijena za te DIY projekte!I da,Mint Julips je takoder,kao sto i pretpostavljas,odlican:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mint Julips će kod mene definitivno biti sljedeći, a bacit ću oko i na Loko. :D Samo, prvo treba potrošiti ova dva pilinga, a to će potrajati :D

      Izbriši
  3. Takodjer imam Popcorn, obozavam ga! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam nikad koristila Lush proizvode, ali ovaj The kiss-izgleda predobro! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je, presladak je, šteta što je LE! :)

      Izbriši
  5. The Kiss je stvarno presladak, šarenilo me uvijek kupi! :D Nedavno sam tek prvi put isprobala piling za usne iz (tuđe) kućne radinosti i toliko sam to grubo obavila da sad sa strahom gledam u tu kutijicu...morat ću pokušati nježnije. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj, drugi put samo nježno i oduševit ćeš se :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)