četvrtak, 7. svibnja 2015.

Keune Care Line Keratin Curl linija za kovrčavu kosu



Volim isprobavati proizvode namijenjene kovrčavoj kosi i promatrati utjecaj koji imaju na moju kosu. Moja je kosa kovrčava, a kada je duga, redovito je i suha te se prilično brzo ošteti i ispuca. Otkad sam se ošišala i odlučila održavati poludugu frizuru, kvaliteta kose bitno mi se poboljšala. Kosa mi je svježija i sretnija, vratio joj se sjaj i njezino je održavanje i oblikovanje puno lakše. Napomenula bih još da kosu uvijek sušim prirodno, bez sušila, pegle i sličnih spravica, no zato je redovito tretiram bojom jer, eto, obožavam mijenjati boju kose. :D

Keune mi je velikodušno poslao na isprobavanje cijelu svoju liniju namijenjenu kovrčavoj kosi. Ove proizvode testiram već dugo, a neki su i potrošeni. Sve sam ih uspjela dobro isprobati dok mi je kosa još bila duga i zahtjevna, a neke od njih koristim još uvijek.




Ovo je jedina grupna fotka koju imam, i to u društvu s L'Occitane proizvodima. Opstala je jer je već objavljena na blogu, u jednom davnom postu s novitetima. Ostale fotke nestale su u velikom brisu laptopa, ambalaža regeneratora već je odavno završila u smeću, ostale sam fotkala ponovno, stare i poluprazne, šta ću jadna.

Linija Keratin Curl sastoji se od šampona, regeneratora, njegujućeg tretmana, spreja za aktivaciju kovrča i kreme za definiranje kovrča. Proizvodi njeguju i hidratiziraju kovrče te ih čine mekima i elastičnima, bez frizzy efekta. Svi proizvodi iz ove linije sadrže jedinstveni kompleks za definiciju kovrča zahvaljujući kojem kosa ostaje čvrsta, gipka i elastična, a kovrče postojane. Taj se kompleks sastoji od sustava curl bounce (sastojci iz kore drveta koji intenziviraju kovrče i reaktiviraju njihovu prirodnu kovrčavost), keratina (jača, hidratizira i obnavlja), ulja sjemenki maline (omekšava i smanjuje frizzy efekt), UV filtra (štiti boju od izbljeđivanja) i esencijalnih minerala (pomažu uravnotežiti prirodnu funkciju vlasišta). Cijelu liniju krasi fini slatkasti miris, no on se ne zadržava dugo na (mojoj) kosi.

Keune Keratin Curl šampon za kovrčavu kosu* (250 ml, 59,90 kn) blag je šampon koji čisti i njeguje kosu te sadrži kompleks za definiciju kovrča koji ih čini mekima i elastičnima. Kod šampona mi je važno da dobro očisti kosu te je ne učini grubom ili zapetljanom. Ovaj je šampon ostavio dobar dojam. Rijetko me šamponi oduševe, obično su mi okej ili pak to nisu – e ovaj me oduševio dok sam imala dugu kosu, toga se dobro sjećam. Ni danas nemam nijednu zamjerku, no nakon što sam se ošišala očito mi većina šampona odgovara, više ga ne doživljavam toliko i morala sam se podsjetiti na razloge zbog kojih mi je bio među favoritima dok sam bila vrlo dugokosa i suhokosa. :D Ne petlja mi kosu, ni onomad ni sad, što je odlično. Srednje je gustoće, normalne za jedan šampon za kosu. Dolazi u zanimljivom okruglom pakiranju (s ravnim dnom kako bi mogao stajati na mjestu), iako ono izgleda vrlo zgodno, nije baš praktično baratati nečime što je okruglasto dok su ti ruke mokre, skliske i pune pjene. :D Onima koji izbjegavaju SLS u šamponima za kosu bit će važna informacija da ga ovaj proizvod sadrži. Naposljetku, evo i dojma iz dugokosog razdoblja u kojem sam ga uvrstila među favorite kopipejst iz posta Instant crushes #1:

Keune Keratine Curl Shampoo – šampon za kovrčavu kosu proizvod je od kojeg nisam očekivala puno. Šampon ko šampon, please, nemoj mi zapetljati kosu i bit ćeš dobar. Kako mi se ovih dana pojavila prhut, dvojila sam između ovog šampona i Eucerinovog šampona protiv prhuti, na kraju sam se odlučila za Keune i baš me iznenadilo to što mi je nakon pranja vlasište bilo u odličnom stanju, a od prhuti ni traga. Nije stanje takvo nakon svakog šampona koji nije baš namijenjen za rješavanje tog problema. Ovaj šampon nimalo mi ne zapetlja kosu, ima fini voćni miris (koji se, ipak, ne zadržava na kosi kao kod Aussie šampona), potrebno ga je zaista malo i dugo će mi trajati. A pakiranje izgleda odlično, ovako neobično i okruglo. :) 

Keune Keratin Curl hidratantni regenerator za kovrčavu kosu* (200 ml, 59,90 kn) namijenjen je za hidrataciju kovrča, čini ih mekima, sjajnima i elastičnima te smanjuje frizzy efekt. Treba ga nanijeti na kosu prosušenu ručnikom, ostaviti da djeluje 1 – 3 minute te temeljito isprati. Potrošila sam ga još prije nekoliko mjeseci i još uvijek ga se sjećam kao odličnoga, zbilja kosu učini mekom i zdravom, efekt je savršen, i odmah sam primijetila da pozitivno djeluje na završni izgled kovrča. Raščešljavanje uz njega postaje vrlo lagan posao. Međutim, vrlo je rijedak i troši se strašno brzo, potrošila sam ga dok mi je kosa bila duga i mislim da je izdržao samo tri ili četiri pranja. Moja duga kosa uvijek je zahtijevala nešto više regeneratora, no ovo je ipak malo previše. :D Samo zbog toga nisam kupila novo pakiranje, no itekako sam se premišljala zbog divnog efekta koji pruža. Evo kopipejsta dojma koji sam zapisala u postu Instant crushes #1:

Prvo sam mislila da ću ga samo kuditi, naime, začudilo me to što je za moju kosu potrebna zbilja izdašna količina ovog regeneratora. Stavila sam onoliko koliko mi se činilo dovoljnim, pa još malo, pa još malo. Okej, meni inače treba dosta regeneratora, ali ovo je stvarno previše – minus za ultrabrzo trošenje. Ipak, nakon upotrebe spomenutog šampona i ovog regeneratora, vrlo sam uspješno raščešljala svoju dugu, suhu, kovrčavu, zapetljanu kosu (mogu to zahvaliti i svojoj novoj Hello Beauty četki), a najviše od svega začudilo me to što je kosa nakon pranja izgledala ODLIČNO bez puno truda. Kosu nikada ne feniram, sušim je prirodno. I ovisno o šamponu i regeneratoru ili maski, zna ispasti svakako. Često je trebam spašavati leave-in regeneratorima, uljima i sličnim sredstvima. Dakako, dodatna njega uvijek dobro dođe, i sada sam stavila malo Gliss spreja, ali onako reda radi jer naizgled to i nije bilo potrebno. Kovrče su bile na svom mjestu, kosa je lijepo uokvirila lice, nigdje nije podivljala. Tako je bilo i sljedećeg jutra. Izvrstan instant efekt, zapisujem si ovu kombinaciju – Keune Keratin Curl šampon i regenerator – kao sigurno rješenje kada želim da mi kosa izgleda lijepo, zdravo i prirodno.




Keune Keratin Curl hranjivi tretman za suhu i kovrčavu kosu* (200 ml, 109,00 kn) sadrži kompleks za definiciju kovrča koji ih čini mekima, elastičnima i sjajnima te ne otežava kosu. Nanosi se na kosu prosušenu ručnikom, treba ga ostaviti da djeluje 3 – 5 minuta te temeljito isprati. Ovo je već gušći proizvod, kako i priliči jednom hranjivom tretmanu, odnosno maski za kosu. Ipak, nije gust poput maslaca (kao što je to, primjerice, Les Petit Marseillais maska s karite mlijekom i medom). Zbilja ne otežava kosu, hrani je i čini mekom. A miris mu je predivan. <3 Ovaj se tretman troši nekom uobičajenom brzinom. Zaista mi se sviđa i moja ga je kosa voljela i dok je bila duga, a odgovara joj i sada, kada je kraća i manje zahtjevna.




Keune Keratin Curl sprej za aktivaciju kovrča* (150 ml, 74,90 kn) aktivira kovrče te uklanja frizzy efekt. Nanosi se na vlažnu ili suhu kosu i ne ispire se. Još je jedan proizvod iz ove linije koji s mojom kosom super surađuje i koji mi se strašno sviđa. Koristim ga dok mi je kosa još vlažna (manje ili više, ovisno o tome kad se sjetim :D ) i svaki put lijepo definira kovrče i dovede ih u red. Ovaj proizvod omogućit će čvršće, discipliniranije kovrče (dok će ih krema za definiciju učiniti mekšima), no to ne znači da će biti krute. Primijetila sam da malčice ubrzava proces prirodnog sušenja kose. Kosu najčešće perem i stiliziram navečer, sljedećeg dana još pomalo osjećam prisutnost ovog proizvoda na kosi (kovrče su manje meke, ali su discipliniranije nego inače), pred kraj dana taj osjećaj nestaje, a kosa ostaje u odličnom stanju još nekoliko dana, do sljedećeg pranja (jap, jedna sam od sretnica koje si mogu dopustiti da kosu peru jednom u 4-5 dana :D ).




Keune Keratin Curl krema za definiciju kovrča* (150 ml, 74,90 kn) definira kovrče, pruža mekoću i sjaj, omogućava pokretljivost kose. Uklanja frizzy efekt. Nanosi se na kosu prosušenu ručnikom i ne ispire se, a kosu nakon nanošenja možemo osušiti sušilom s difuzorom ili je pak ostaviti da se prirodno osuši. Mislim da mi je ovo favorit, iako mi ukrade jedan dan čiste kose, tj. natjera me da je operem dan-dva prije nego što bih to morala učiniti da sam ga preskočila. Potrebno ga je samo malo, a pruža divan efekt mekih i podatnih kovrča, pomaže mi da lakše oblikujem kosu nakon pranja, lijepo definira kovrče te intenzivira sjaj. Nakon nanošenja i oblikovanja kovrče su meke i nježne. Definitivno ubrzava proces mašćenja kose, a to primjećujem tek otkad sam skratila kosu. Pripazite na to ako vam je kosa sklona mašćenju, no većina kovrčavica ipak nema toliko problema s time, stoga mislim da bi mnogima od njih ova krema mogla odgovarati. Osobno obožavam kreme za oblikovanje kovrča, a ova je vjerojatno najkvalitetnija koju sam dosad probala.




Na samom kraju mogu zaključiti da je riječ o odličnoj i kvalitetnoj liniji za kovrčavu kosu. Ona jest nešto skuplja, a možda i nije, ovisno o tome koristite li inače drogerijske ili profesionalne proizvode za kosu, Baleu ili Kerastase. :D Teško mi je preporučivati proizvode za kosu jer je svaka kosa specifična po svom tipu i stanju i vrlo sam svjesna toga da meni određeni proizvodi mogu super odgovarati, a drugi mi mogu biti potpuno bezveze, a za nekoga drugoga dojam može biti potpuno drugačiji, iako imamo naizgled sličnu kosu. Nakon što sam sve proizvode gotovo potrošila sudim sljedeće: meni su se najviše svidjeli i najviše su pažnje dobili proizvodi za oblikovanje kose – krema za definiciju kovrča i sprej za aktivaciju kovrča. Spašavaju me nakon svakog pranja kose jer mi zbilja štede vrijeme i zaslužni su za dobar izgled moje kose nekoliko dana nakon pranja. To je posebno izraženo otkad mi je kosa kraća. Mislim da bi mogli odgovarati većini kovrčavica koje su u potrazi za dobrim proizvodima za uređivanje kovrča. Regenerator obožavam zbog efekta, a mrzim zbog sulude brzine trošenja pa bih na kraju dana teška srca, ali uključenog mozga rekla da se ipak ne isplati jer tržište nudi puno odličnih regeneratora koji će potrajati koliko bi razum očekivao. Maska, odnosno njegujući tretman, također ima moju preporuku i rado ću nabaviti novo pakiranje kad potrošim gomilu koju imam, a dobar šampon (za svoje trenutačne potrebe) mogu naći i po nižoj cijeni, ali pamtim mu veliki plus zbog neočekivanog uklanjanja peruti kada sam s njome imala problema. Svi su proizvodi kvalitetni i učinkoviti, a mislim da sam za svaki od njih navela dovoljno pluseva i minusa da možete procijeniti koji su vam možda potrebniji od ostalih.

Jeste li isprobali liniju Keratin Curl ili neke druge Keune proizvode? Kovrčavice, slušam preporuke – koje proizvode za kosu rado koristite? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu, bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 10:

  1. Nikad ne propustim da pročitam post o proizvodima za kovrdžavu kosu :D Krema za definiciju je definitivno nešto šta želim, sviđa mi se i maska, a za šampon me zanima ima li SLS pošto se trudim da ga izbegnem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, šampon onda ipak ne bi bio za tebe jer sadrži SLS.
      Ako isprobaš kremu za definiciju i masku, svakako javi dojmove! :)

      Izbriši
  2. Nikad nisam probala ništa od keune osim farbe za kosu davno kada sam se farbala još, a uvek me vuče i nikako da uzmem da probam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja pak nikad nisam probala njihove farbe za kosu, iako ih mnogi hvale, posebno starije žene kod nas. Zapravo mi je ovo prvo veće iskustvo s Keune proizvodima i rado ću isprobavati i dalje! :)

      Izbriši
  3. Keratin Curl nisam, ali je zato Silver Reflex zaradio počasno mesto kao spasilac u fazi dok sam bila plava :D
    Dopada mi se tretman, pa ga budem baš pogledala kad sam sledeći put u DM-u.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj ga svakako, dobrih maski za kosu nikad dosta! A ja ću istražiti ostale Keune linije, sigurna sam da skrivaju još puno divnih proizvoda! :)

      Izbriši
  4. Obožavam Keune već 20 godina i rijetko me nešto razočara!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si onda stvarno vjerni korisnik! :) Mislim da ću i ja kupiti još nekoliko proizvoda jer je ova linija, prva koju sam isprobala, ostavila odličan dojam!

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)