subota, 23. svibnja 2015.

Eveline Spa! Professional argan i vanilija losion i maslac za tijelo



Za danas sam isplanirala post o Olival zlatnom ulju koje divno naglašava preplanulost i baš nekako priziva ljeto. Međutim, vani kiša lijeva već tri dana, vrijeme je tmurno i nimalo ne inspirira pisanje o proljetno-ljetnim stvarčicama. Štoviše, posljednjih nekoliko dana prilikom tuširanja i njege rado se ušuškavam u tople, gurmanske mirise koji su prikladniji za kasnu jesen i zimu. Iskoristit ću ovaj zalutali kvazijesenski trenutak i predstaviti vam dva proizvoda koja obožavam zbog njihova divnog vanilijastog mirisa, krasne teksture te hidratacije i njege koju pružaju koži.

U liniji Eveline Spa! Professional argan i vanilija pojavilo se nekoliko proizvoda, a ja sam odabrala losion i maslac za tijelo. Oba proizvoda dolaze u zlatnoj ambalaži, kod losiona riječ je o mekoj tubici, a maslac je upakiran u okruglu teglicu. Standardno, očekivano i praktično. Oba proizvoda dolaze u količini od 200 ml i trebalo bi ih potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja.




LOSION ZA TIJELO

U mekoj zlatnoj tubici sa slikom vanilijinog cvijeta smješten je lagan i divno razmaziv losion za tijelo s najljepšim toplim, gurmanskim mirisom vanilije. Bijele je boje, lagan je te prilikom razmazivanja djeluje gotovo gelasto, ali nije jedan od onih koji će samo lijepo izgledati i obaviti kožu mirisom – zbilja osjećam da mojoj koži pruža potrebnu hidrataciju i njegu. Rekla bih da je kod losiona izraženija moć hidratacije, dok je kod maslaca „jača‟ moć njege. Nakon nanošenja koža je nekoliko minuta pomalo ljepljiva, no ubrzo nakon toga losion se upije – nakon što se namažem, operem zube i dovršim čišćenje i njegu lica, mogu uskočiti u pidžamu, a moja koža ostaje glatka, meka, hidratizirana i mirisna. Miris se zadržava na koži i na pidžami. :) Pakiranje navodi da ovaj losion ima peterostruku moć hidratacije te trostruku regenerativnu moć koja dolazi od ulja koja se nalaze u sastavu. Sadrži arganovo, makadamijino i kokosovo ulje, ekstrakt vanilije, shea maslac, alantoin i D-pantenol. Namijenjen je kao hidratizirajući i regenerativni tretman za normalnu i suhu kožu. Iako je hidratantan i za moju normalnu kožu odličan, ne usudim se tvrditi da bi suhoj koži bio dovoljan. Suhokošce ipak upućujem na maslac za tijelo iz iste linije. :) Ako se dobro sjećam, cijena ovog losiona iznosi oko 30 kn, a ja sam svoj primjerak pronašla u dm-u.

Sastav:
Aqua, Glycine Soja Oil, Urea, Parfum, Glycerin, Cocos Nuciferia Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Butyrospermum Parkii Butter, Hyaluronic Acid, Betaine, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Octyldodecanol, Dicaprylyl Carbonate, Xanthan Gum, Carrageenan, Glucose, Propylene Glycol, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Panthenol, Allantoin, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, DMDM Hydantoin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, CI 19140, Lilial, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol




MASLAC ZA TIJELO

Maslac za tijelo prigodno je smješten u okruglu plastičnu teglicu s poklopcem na odvrtanje, kao i svi ostali maslaci za tijelo iz moje kolekcije. :) Nešto je gušći od losiona, no nema onu poznatu tvrdu teksturu maslaca za tijelo, puno je laganiji i maziviji od toga. Boja mu je nježno žućkasta, vanilijasta. Koži tijela pruža konkretnu hidrataciju i njegu. Miris mu je božanstven, podsjeća me na neki napitak kao što je smoothie s vanilijom ili slasticu poput pudinga od vanilije, ovo je za mene jedno od najljepših vanilijastih otkrića ove sezone. Zimski miris, ali složit ćete se sa mnom da ovih dana nešto ovakvo baš paše uz vremenske prilike. :D I da, miris se na koži zadržava neko vrijeme. Za razliku od losiona, kožu ne ostavlja nimalo ljepljivom, ni na trenutak. Proizvođač navodi da je ovaj maslac odličan za dehidriranu kožu kojoj vraća vlagu i obnavlja prirodni hidrolipidni sloj. Hranjiva i obnavljajuća moć arganovog ulja i shea maslaca udružena je s hidratizirajućim svojstvima uree i patentiranog bioHyaluron kompleksa. Maslac sadrži i omega-3 kiseline te vitamine A i E koji su zaslužni za anti-age njegu i poticanje stanične obnove. Da, drago mi je što mogu potvrditi da definitivno osjećam tu moćnu, bogatu njegu koju pruža. Mislim da je ovaj maslac dobar izbor za suhu kožu, dakako, ako volite mirise iz ove skupine. Cijena mu je oko 35 kn.

Sastav:
Aqua, Mineral Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Parfum, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-75 Stearate, Ceteth-20, Steareth-20, Ceteareth-20, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Hyaluronic Acid, Urea, Dicaprylyl Carbonate, Propylene Glycol, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Tocopheryl Acetate, DMDM Hydantoin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, CI 19140, Lilial, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol





Preporučujem ove mazalice svim ljubiteljima mirisa vanilije. Mnogi od vas već znaju da ja obožavam taj miris, tako da je odmah nakon isprobavanja bilo jasno da će me proizvodi iz ove linije osvojiti. Drago mi je što mogu dodati da ovo nisu samo mirisne igračkice – naprotiv, ove mazalice hidratiziraju i njeguju kožu, pružaju joj mekoću i osjećaj elastičnosti, zbog čega smatram da su vrijedne kupnje. Dakako, ako ne volite miris vanilije ili vam se općenito ne sviđaju mazalice s intenzivnijim mirisom, preskočite ove proizvode.

Volite li miris vanilije u proizvodima za tuširanje i njegu tijela? Imate li svoje vanilijaste favorite? Jeste li isprobali neki od proizvoda iz ove linije?

Broj komentara: 6:

  1. Obožavam ovaj losion mogla bih ga pojesti :). Inače je super rezultate pokazao na mojoj suvoj koži .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, baš je nekako gurmanski i sladak i predivan <3 Baš mi je drago čuti da je odgovarao i tebi koja imaš suhu kožu :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Slažemo se, samo mi daj proizvoda s vanilijom i ja sretna <3 :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)