srijeda, 1. travnja 2015.

The Versatile Blogger Award



Ja volim fora tagove, a ovo je definitivno jedan fora tag. Baš mi je drago što sam nominirana, mislila sam da ni neću biti jer posljednjih tjedana zbog nedostatka vremena i nisam toliko sudjelovala u blogozajednici pa sam mislila da će me svi zaboraviti – ali ipak su me nominirale dvije simpatične curke, Beauty and Sparkle i Chic State Of Mind, hvala im! :) Pravila kažu da se za ovaj tag nominiraju blogeri s kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja, koji trebaju napisati sedam činjenica o sebi te nominirati petnaest drugih blogova. 




Dakle, danas s vama dijelim sljedećih sedam činjenica o sebi:

1. Nisam nimalo konzervativna, nimalo tradicionalna, svi koji me upoznaju vrlo brzo skuže da sam jako liberalna i tolerantna. Kao i Thermopolis, ja sam pacifistični ateist. :D Mrzim diskriminaciju, neravnopravnost, elitizam, ugnjetavanje i omalovažavanje bilo koga. Mislim da bi svatko trebao imati pravo i mogućnost na život kakav sam želi, pod uvjetom da ne šteti drugima. Smatram da bi ljudi općenito trebali biti puno bolji jedni prema drugima i pokazivati više tolerancije i empatije. Live and let live, to je moj moto.

2. Mogu reći da sam vrlo pouzdana što se tiče raznih dogovora, kad se s nekim dogovorim za kavu, poslić ili bilo što drugo, upisujem to u planer i neću otkazati ili mijenjati dogovor osim u slučaju više sile (bolest, posao). Strašno mi ide na živce kad ljudi olako shvaćaju dogovore i otkazuju bez valjanog razloga, ili pak kad mi se dogodi da mi otkaže pet ljudi u pet dana, a ja sam jako svjesna da tri mjeseca nisam otkazala nikome, iako je nekad bilo teško uskladiti sve. To me baš može izbaciti iz takta, a kad imaš puno dogovora, velika je šansa da ti se svako malo dogodi, grrr!

3. Ne volim sukobe i izbjegavam ih, a u raspravama sam uglavnom vrlo pažljiva i obzirna. Nisam tip osobe kojemu je važno samo da se stvar istjera načistac, važno mi je i kako ću nešto reći i hoću li usput nekoga povrijediti. Zato sam često u ulozi mirotvorca i posrednika. Naravno, očekujem isti pristup i natrag, ali u posljednje vrijeme radim na tome da se naučim svađati ko čovjek jer bi mi ta osobina nekad zaista bila korisna. :D

4. Za mog dragog, Chakyja, čuli ste u njegovom new in postu. :D Obožavamo se, zajedno smo gotovo 9 godina i divno nam je. On je najbolji čovjek kojeg poznajem i moja najveća podrška u svemu čega se primim. Jako nam je zabavno i možemo (i volimo) biti jako blesavi kad smo zajedno. :D Ne namjeravamo se vjenčati jer ne osjećamo potrebu za time i apsolutno nam se ne da, a ne planiramo ni klince, samo mačke i eventualno ostale životinje. :D Zasad imamo Adu, macu koju smo udomili prije kojih pola godine. Ona je pronašla nas, doslovno nam je došetala na tulum prateći našu frendicu.  Tada je imala dva mjeseca i, iako je bila neuhranjena i prepuna lezija prouzrokovanih mikrosporozom, bila je najslađa na svijetu. Izliječili smo je i othranili i ne možemo više zamisliti svoju malu zajednicu bez tog ludog stvorenja. <3




5. Prije nekoliko godina svoje društvo (desetak najboljih frendova) smatrala sam svojom drugom obitelji. U mom stanu živjelo nas je četvero, svi su stalno dolazili kod nas, neprekidno smo tulumarili, zajebavali se i dijelili probleme i snove. Za mene je to bilo predivno razdoblje jer sam strašno društvena (ovisna o kavama i druženjima, rekao bi moj dragi :D ) i zapravo dugo nisam ni znala biti sama i sama se zabavljati. Činilo mi se da će zauvijek biti tako, a onda nas je život raspršio, mnogi su se odselili, mnogi su nakon zapošljavanja, započinjanja života udvoje ili raznih životnih problema izgubili volju za čestim druženjem, ili pak jednostavno nije bilo vremena, te smo se nekako udaljili. To mi je prilično teško palo i u nekim sam razdobljima bila pomalo zbedirana zbog smjera u kojem je sve krenulo, ali tada sam iskoristila to što sam odjednom imala (i previše) vremena za sebe i razvijanje svog hobija – a to je oduvijek bila kozmetika – i započela sam s pisanjem beauty bloga. Sada sam sposobna provesti i cijeli vikend sama, fotkajući i pišući tekstove za blog, čitajući postove kolegica i izvrsno se zabavljajući. U međuvremenu sam počela i šminkati, preko svega toga upoznala sam hrpu novih, zanimljivih ljudi, opet sam stalno u nekom muvingu i sad sam ja jedna od onih koji nemaju vremena. :D

6. Obožavam mijenjati boju kose i frizuru. Prirodna boja moje kose jest tamnosmeđa, a izmijenila sam sve nijanse crvene i narančaste, crnu, plavu, ljubičastu, crno-crvenu, plave pramenove, modre pramenove, ljubičaste, tirkizne, crvene, višebojne… Voljela bih imati jako dugu kosu, no to na mojoj kovrčavoj, suhoj kosi jednostavno ne funkcionira tako dobro i pomirila sam se s činjenicom da mi kosa najbolje izgleda kad je kraća.




7. Začeta sam ni manje ni više nego u Iraku, gdje su moji radili neko vrijeme. :D

Mogla bih ja još, ali evo – toliko za ovaj put, tko želi znati više nek me pozove na kavu! :D

Čini mi se da su gotovo svi već nominirani, ali ajd, probat ću nominirati neke od cura za koje mislim da još nisu odradile tag (iako uopće neću umišljati da sam prva koja ih nominira :D ).
5. Girlysh (kao poticaj za pisanje novog posta! :P )
6. Nic's Little World (rekla je da je jako motivirana za povratak bloganju pa isto šaljem dodatni poticaj… :P)
15. GirlyGirliness

Nadam se da vam je post bio zanimljiv, a sada mene zanima imamo li nešto zajedničko – pišite mi u komentarima! :)

34 komentara:

  1. Koja si ti dobra pozitiva upakirana u divno stvorenje <3
    super mi je citati kako je netko u dugoj vezi punoj podrske i razumijevanja, treba takvu osobu naci :)
    I ja obozavam mjenjati boju kose stalno, a tvoja mi je najdraza tamna sa plavim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Awwww pa hvala ti na komentaru, draga shpeksyy, crvenim se :))
      Ja sam stvarno imala sreće i našla the osobu i to prilično rano, i bili smo dovoljno pametni da niš ne zajebemo usput :D kako smo zajedno od moje dvajsprve, mogu reći da smo na neki način odrasli zajedno :)
      A tvoja trenutačna boja kose je savršena!

      Izbriši
  2. Hvala ti na spominjanju! <3 Zajedničke su nam sve točke (s varijacijama na temu) osim zadnje dvije; bojim se eksperimentirati sa svojom slabašnom kosom jer se bojim da mi ne počne opadati kao određenim članicama u obitelji i roditelji me nisu začeli u Iraku :D Djeluješ kao divna osoba i rado bih s tobom otišla na kavu ili sto piva! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, ja sam za, popit ćemo kavu i barem dva-tri piva! :D I meni se po tvom tagu činilo da smo dosta slične i baš bih te voljela upoznati :))

      Izbriši
  3. Jako smo slične!! <3
    A ovo s dogovorima kao da svoje misli čitam, ne volim neodgovorne ljude...
    Nevjerojatno je kako ti svaka boja i svaka frizura predobro stoji!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, tako slične a propustile se na BBDayu, pih! Dogodine ima da razmijenimo koju rečenicu! :))
      Hvala ti na komplimentu <3

      Izbriši
  4. 1.,2. i 3. totalno isto :)))
    4. najvažnije je naći osobu koja te potpuno razumije, a papiri su papiri i lako se kidaju ako ništa ne stoji iz toga.
    5. tako divno napisano da me podsjetilo na razdoblje srednje škole kad sam živjela za frendove (na faxu sam se malo uozbiljila)
    6. ova prva plava blond ti odlično stoji, nekako si mi tu najženstvenija
    7. wooow, baš iznenađenje :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe da, na ovoj prvoj plavoj sam i najsređenija, čak mislim da sam tu imala i štikle! A inače me se može vidjeti u svakakvim izdanjima, tijekom faksa je bilo puuuno češće klošarski ili alternativno nego ženstveno (a i sad bih najradije tako) :D
      Ja se bome ni tijekom faksa nisam uozbiljila što se toga tiče, štoviše, to su bile najbolje godine u najboljoj ekipi! :D
      Vidim da smo dosta slične, kul <3

      Izbriši
  5. Kroz tekst zračiš tolikom pozitivom da... I can't. *virtual hugzzzzzz* :D
    Izgledaš kao drugačija osoba sa plavom i crnom kosom :D Prekrasno ti sve stoje, al plavi pramenovi su <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi :) :uzvraćamhug: :) i jesam pozitivna, osim kad nisam, a nisam kad se zaredaju sr*nja, ali negativa me nikad ne drži dugo, pozitivna ja sam prava ja :)
      Da, frizura može prilično transformirati djevojku! :D

      Izbriši
  6. Tamna kosa sa plavim pramenovima je WIN! Ta kombinacija mi je na tebi preodlična :D I skroz shvaćam ovo za dogovore, ja ih nikad ne odgađam, otkazujem, nikad ne kasnim na dogovor, dok neki ljudi ne znaju doći na vrijeme ili stalno nešto otkazuju, to me tako ljuti -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kužimo se što se dogovora tiče! :D I znam ja da to uglavnom nije ništa osobno, ali me pošteno raspeezdi kad se zareda. Na kašnjenje i nisam toliko osjetljiva, ajd, promet zna zezat, imamo mobitele pa se možemo čuti, ali ono u zadnji čas čuj ja ipak ne mogu...pa još kad nije neka obična kava nego nešto veće... jojjjj

      Izbriši
  7. dakle volimo mjenjat stilove kose :) a br.7 je bas iznenađenje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Br. 7 je svima iznenađenje, kome god da kažem. :D
      Mijenjanje frizure je zakon, nikad se toga ne bih odrekla!

      Izbriši
  8. Drago mi je da si se odazvala na tag. :)
    Vidiš, za razliku od tebe, ja još uvijek imam prirodnu boju kose ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Često farbanje ima svoju cijenu, kosa uglavnom izgubi na kvaliteti - meni je prekrasno vidjeti prirodnu, nikad bojanu kosu, zdravu i krasnu. Ali sam previše znatiželjna da bih dopustila mojoj da bude takva. :D

      Izbriši
  9. Ti si meni tako simpa,sad jos i vise!Ja i moj dragi smo skoro 11 god zajedno i isti smo kao vi:-) I ja ,cim dodjem u Zgb,zovem te na kavu jer zelim cuti jos o tebi!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Weeee, obavezno ćemo na kavu kad dođeš u Zg! <3 baš bih te voljela upoznati!
      Uuuu 11 godina, to mi još uvijek zvuči strašno puno, a onda se sjetim da smo mi skoro 9...nda...stari se :D

      Izbriši
  10. Joj vidi nas na prvom mjestu :D
    Ja i Maja smo nažalost post otkazale, ali je rečeno da svaki put odgovaramo u komentarima.
    Mogu reći što se tiče otkazivanja planova, da ponekad i ja znam biti loš čovjek, ali nešto što mrzim više od sveg tog je kad se dogovorimo i sve je super i ja dođem uvijekk najmanje 5 minuta ranije, a ta osoba kasni. Toleriram najviše 20 minuta, jer je zagrebački promet zlo, ali više od toga krešem cijelu rodbinu, porodicu do 78. koljena, i sve uzduž i poprijeko.
    Cats <3
    Sve sam ti rekla nedavno što se te teme tiče :D
    Voljela bi kad bi mi kosa bila u boljem stanju pa bi i ja eksperimentirala kako god okreneš, ali nažalost nije :'(
    A da krenem na tag :D
    1. Najbolja osoba koju sam upoznala u svom životu bila je moja psihijatrica :D . Kad ništa nije u redu, sve napravimo da bude u redu :D
    2. Ako sam na nešto ponosna, to je na svoje mejkap vještine :D
    3. Ovisna sam i igrici Pet rescue saga haha :D
    4. Mislim da je budalasto izvoditi testove na životinjama, kad postoje razni potencijalni uništavači života mladih djevojaka/momaka po zatvorima :)
    5. Iako sam škorpion i vjerojatno ću ti se bolno osvetiti ako mi staneš na žulj, opet mi bude žao kasnije xD
    6. Iako sam turbo lijena, neke stvari mi jednostavno nisu teške.
    7. I za kraj, iako sam dalmatinac, mrzim satima ispijati kave xD
    Prezirem to i mrzim ić na kave, ponekad da, ali većinu vremena sam rađe za neku šetnju ili boravljenje kdo mene/nekog. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ja nisam toliko osjetljiva na kašnjenje, ali moram priznati i da mi se rijetko dogodi da netko kasni više od 20 minuta. Jedino kad su veće kave pa ispadne da svatko dođe kad hoće, ali barem netko uglavnom dođe na vrijeme :D
      I zagrebački promet je prokleto zlo, ta ti je na mjestu. :D
      Možeš biti itekako ponosna na svoje makeup vještine <3 a imaš i krasan kapak (drugi ti i ne treba haha :D ) na kojem možeš pokazati svoje umijeće. Moji mali, spušteni kapci su taaako nereprezentativni, ono, stavim 5 sjenila i tuš, dignem obrvu da to mogu slikat, spustim obrvu i vidiš samo da se nešto valjda radilo tu gore ali što - možeš samo nagađati :D
      I da, kava je zakon, mala, nemaš ti pojma! :P

      Izbriši
  11. I meni je najbolja crna s plavim pramenom ali lijepa si mi i ko blondie na prvoj slici, izgleda nekako baš nježno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bilo je fora biti plavuša neko vrijeme, ali nekako sam si ja više ja s tamnijom kosom, po mogućnosti s nekim otkačenim pramenovima :)

      Izbriši
  12. Svaka čast na pozitivi koja zrači iz ovog posta, baš si divna osoba :D Ovaj kolaž s raznim frizurama mi je vrh te bez obzira koliko uz tebe odlično idu netipične boje kose ili pramenovi tipa plave, roza, meni odlično izgledaš na prvoj fotkici kao plavuša :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Monaaaa <3 Ti si meni totalno simpatična i nadam se da ćemo jednom uspjeti otići na kavu, seriously! Ako koji put navratiš u Zagreb, obavezno se javi!

      Izbriši
  13. Odličan mi je kolaž s frizurama! Plava kosa (prva fotka) ti posebno dobro stoji, i ova tamna s plavim pramenovima je kul :D
    Joj i ja mrzim kad me neko u zadnji čas odjebe! -.- Jedna 'frendica' mi je to napravila par vikenda za redom, looooda sam bila! Kaj je najbolje, dogovorile smo se sve u detalje i ja se lijepo spremim, uzimam jaknu i šaljem joj poruku da ju čekam vani pred kućom, a ona meni ''e sori, ipak niš od izlaska''..ne bi mi bilo žao da sam se onda bar s nekim drugim dogovorila jer ipak ovisim o prijevozu, ali neee, teško je bilo javiti na vrijeme -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii <3 Što je najbolje, kolaž bi mogao biti i duplo veći, imam ja još materijala (čitaj: različitih frizura), ali nisam htjela pretjerivati :D
      Nda, to je najgora kategorija odjebavanja, kad ovisiš o nekome pa te zezne :-/

      Izbriši
  14. ada otela post :D a bome nema ni frizure koju nisi imala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ada uvijek otme post u koji je stavim, đubre malo slatko :D

      Izbriši
  15. Hvala na tagu. I meni će to biti poticaj da napišem novi post :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Jeeeej, mislim da ću napraviti post, a ako ne, onda ću ti odgovore napisati u inbox :D
    Hvala na tagu. Čitajući ovaj post, shvatila sam koliko sam sretna što smo se upoznale :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Awwww ovo je baš lijepo <3 a sad smo se konačno dogovorile i da se vidimo, jeeeij! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)