nedjelja, 5. travnja 2015.

Sretan Uskrs! (...i malo mog farbanja :) )



Drage moje, dragi moji,
svima vam želim sretan Uskrs, dobro se najedite i lijepo provedite uz ljude koji su vam dragi. :)

Ja jučer nisam farbala jaja (to za sve nas tradicionalno obavlja moja mama), ali sam zato ofarbala dva lica. :D Ovaj naš projekt zapravo nema veze s Uskrsom, ali kad sam shareala fotke na Facebooku, na um mi je pala gornja izjava (o farbanju ljudi dok drugi farbaju jaja, jel), pa sam pomislila da bih mogla ovo podijeliti s vama i na blogu umjesto tradicionalne uskrsne čestitke – ionako sam vam već rekla da nisam tradicionalna osoba. :D

Za fotke i cijeli koncept zaslužna je talentirana, draga i prelijepa fotografkinja Amra Topić s kojom vrlo rado surađujem. Pozivam vas da pogledate njezine radove na stranici Amra Topic Photography

Modeli: Dženana Salkić i Ana Janković.






Ovo je bez sumnje najpomaknutiji od mojih dosadašnjih radova i cijeli je proces bio jako zabavan. :) Odmah ću vam reći jer pretpostavljam da ćete me pitati - koristila sam Kryolanove boje (supracolor i Shimmering Vision Interferenz Palette). Kako vam se sviđa? Kako vi provodite Uskrs i jeste li farbali jaja? :)

Broj komentara: 16:

  1. Jako mi se dopada cjelokupan rad i fotke! Bas divna i originalna cestitka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Selma, baš mi je drago da ti se dopada <3

      Izbriši
  2. Naježila sam se kako sve prekrasno izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao prelepo <3 Nastavi u ovom fazonu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Marina :) Potrudit ću se tako i još bolje! :)

      Izbriši
  4. I tebi sretan Uskrs :*
    Meni je ovo presavršeno i ne pamtim kada sam nešto ovako dobro vidjela! I šminka i fotke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Ana, i na lijepim željama i na komplimentima <3 baš smo se potrudile i drago mi je da ti se rezultat sviđa :)

      Izbriši
  5. Mačko! Kreativna lepa glava. Divno, divne su fotke.
    Svaka čast.
    Srećan Uskrs :***

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je predobro,svaka cast!!!
    Sretan Uskrs sa malim zakasnjenjem:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i na čestitkama i na komplimentu <3

      Izbriši
  7. Wow, svaka čast ovo je izvrsno! ;)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa, hvala ti puno :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)