četvrtak, 23. travnja 2015.

Pilinzi za tijelo – Garnier, I Love..., Avon, Afrodita



Dogodilo se da posljednjih tjedana imam nekoliko otvorenih pilinga za tijelo, što mi je pružilo odličnu priliku da ih testiram i uspoređujem. U današnjem postu vidjet ćete pilinge različite jačine i teksture – grublje, nježnije, kremaste, rijetke, mirisne. Nijedan od njih nije skuplji od pedesetak kuna, a mislim da su dovoljno različiti da većina vas među njima može pronaći nešto za sebe.




Garnier Oil Beauty hranjivi piling

Najgrublji od petorke. Zlatnožute je boje, gelasto-uljast, s vidljivim, povelikim zrncima – cupuacu sjemenkama. Sadrži četiri dragocjena ulja – arganovo, makadamijino, bademovo i ružino. Na pakiranju piše da nježno odstranjuje odumrle površinske stanice te tako mijenja izgled kože, a ja bih tvrdnju malo izmijenila – naime, on malo grublje odstranjuje odumrle stanice te osjetljivoj koži može promijeniti izgled na način da se zacrveni. :D Voljela bih da su zrnca malo manje oštra, ali da ih je više te da je proizvod kremastiji. Meni se nije svidio dovoljno da ga preporučim, no mogao bi vas zanimati ako nemate osjetljivu kožu i volite grublje, vrlo konkretne pilinge. Ne isušuje kožu, ali ne mogu potvrditi ni da joj pruža njegu, unatoč njegujućim uljima koja sadrži – pretpostavljam da su ta ulja jednostavno nedovoljno zastupljena. Miris se dosta osjeti i rekla bih da je orašast. Tubica sadrži 200 ml proizvoda čija cijena u dm-u iznosi 39,90 kn, no različite drogerije često imaju sniženja na proizvode za tuširanje pa ga možete nabaviti i povoljnije.

Sastav:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Polyethylene, Sodium Chloride, Acrylates Copolymer, Coco-betaine, Argania Spinosa Oil, Shea Butter, Caramel, CI 14700/Red 4, CI 19140/Yellow 5, Citric Acid, Cocamide Mea, Glycerin, Macadamia Ternifolia Seed Oil, PPG-5-Ceteth-20, Sweet Almond Oil, Rosa Rubiginosa Seed Oil, Salicylic Acid, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Theobroma Grandiflorum Seed Powder, Parfum




I love... Strawberries & Cream exfoliating shower smoothie*

Ovaj zabavni mirišljavac više doživljavam kao gel za tuširanje nego kao piling. Blag je i nježan, gelast, roskasto-crvenkast i veseo, osvježava, čisti, i blago pilingira, ali definitivno ne riba kožu. Bez straha ga možete koristiti čak i svakodnevno. Gelast je, najrjeđe teksture od pilinga koje danas predstavljam, na fotkama možete vidjeti kako mi bježi s ruke. :D Za blagu eksfolijaciju zadužene su mljevene bademove ljuskice, osobno ne bih imala ništa protiv da ih je više. Ako ne volite klasične pilinge za tijelo i draži su vam ovakvi hibridni proizvodi, ovaj bi vam se pilingogel mogao svidjeti. Za mene je ipak preblag, volim nešto konkretnije struganje. Nisam primijetila da njeguje kožu, ne mogu reći ni da isušuje, no mislim da je naknadno mazanje nekim losionom sličnog mirisa odlična ideja. Miris mu je najveći adut, miriše divno, slatkasto i intenzivno, poput soka od jagode. Moram spomenuti da mi ovaj proizvod djeluje najviše umjetno od isprobanih pilinga, ponajviše zbog boje i mirisa, no ne razumijem se dovoljno u sastojke da potvrdim svoj dojam (tko zna, možda su moji favoriti zapravo najmanje prirodni, također su mi sumnjivi :D ). Pakiranje mu je slatko i razigrano te sadrži 200 ml proizvoda. Mislim da mu cijena iznosi oko 40 kn (ako netko zna točno, nek slobodno napiše u komentarima). I love... proizvode možete kupiti u nekim drogerijama i parfumerijama (Bipa, Douglas...).

Sastav:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates Copolymer, Glycerin, Sodium Chloride, Cocamide Dea, Parfum, Cocamidopropyl Betaine, Sweet Almond Shell Powder, Glycol Stearate, Sodium Hydroxide, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzophenone-4, Disodium EDTA, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, Red 33 (CI 17200)


I love..., Garnier


Avon Naturals piling za tijelo – vanilija

Stižemo i do mojih favorita, odmah ću vam to otkriti. :) Avonovi pilinzi gusti su i kremasti, mirisi su im kao stvoreni za mene, predivni su i odmah su me osvojili. Ovaj miriše na vaniliju, finu i kremastu. Zrnca su sitna i gusto raspoređena, tekstura je ujednačena i kremasta, lako se razmazuje i obavlja finu eksfolijaciju, nije previše nježan niti grub. Mogla bih reći ovako: kod nježnijih pilinga pilingiranje ni ne osjećam, kod grubljih je to često nekako neujednačeno ribanje, a ovo je poput nježnije verzije šmirgl papira ili polirajuće turpijice za tijelo. Da se razumijemo, mislim to na dobar način. :D Dovoljno je nježan da ga možete koristiti nekoliko puta tjedno. Zrnca su toliko sitna da se na fotkama ni ne vide, primjećuje se samo tekstura kremaste paste. Sastav mu ovako odokativno izgleda sumnjivo ko čovjek s pištoljem pokraj leša. :D Vidim tu neke alkohole, parafine, pa još alkohola... Možda su to oni „dobri‟ alkoholi? U svakom slučaju, na neku foru ovo moju kožu ostavlja mekom i glatkom. Sadrži i shea maslac, mliječne proteine i vitamin E te njegujući i hidratizirajući sastojci očito rade svoj posao. Namažem se ja nakon pilingiranja, ali ne osjećam neodgodivu potrebu za time kao poslije nekih pilinga. Nažalost, u aktualnom Avonovom katalogu ovog pilinga nema, no kad se pojavi obično je snižen (puna cijena za 200 ml iznosi 40 kn). Preporučujem, preporučujem i još jednom preporučujem!

Sastav:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Polyethylene, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glycerin, Dimethicone, Parfum, Sodium Laureth Sulfate, Triethanolamine, Carbomer, Polysorbate 60, PEG-150 Stearate, Sorbitan Oleate, Steareth-20, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Shea Butter, Hydrolyzed Milk Protein, Tocopheryl Acetate, Alcohol Denat, Methylchloroisothiazolinone, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Methylisothiazolinone, CI 19140, CI 14700




Avon Naturals piling za tijelo – čokolada

Isto kao prethodni, ali čokolada! <3 Divna kremasta tekstura, sitnasitna gusta zrnca, odličan omjer ribanja i nježnosti, famozni čokoladni miris koji potječe od ekstrakta kakaa, meka i glatka koža nakon tretiranja. Na pakiranju je navedeno da proizvod nije za jelo i s obzirom na miris uopće se ne čudim tom upozorenju, mogu zamisliti da netko dođe u napast liznuti ga. :D Pilingira vrlo učinkovito, ali ne nadražuje kožu, štoviše, ostavlja je u odličnom stanju, mirisnu i meku. Miris se ne zadržava dugo, no zato su tu odgovarajući losioni za tijelo koji će produžiti doživljaj. Kao i piling od vanilije, sporo se troši jer ga zbog guste, kremaste teksture nije potrebno puno za jedno pilingiranje. Cijena u aktualnom katalogu iznosi 26 kn (puna cijena za 200 ml – 40 kn). Ja sam ga dugo ganjala dok se konačno nije pojavio u katalogu, zato iskoristite priliku ako vam se moj opis sviđa, a posebno ako volite proizvode s mirisom najfinije čokolade ili kolačića! :)

Sastav:
Aqua, Mineral Oil, Polyethylene, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Parfum, Sodium Laureth Sulfate, Triethanolamine, Carbomer, Polysorbate 60, PEG-150 Stearate, Steareth-20, Sorbitan Oleate, Alcohol Denat, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Shea Butter, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Milk Protein, Methylchloroisothiazolinone, Cocoa Extract, Methylisothiazolinone, CI 47005, CI 17200, CI 42090

Avon vanilija, Avon čokolada


Afrodita piling gel za tuširanje Mineral Water

Ovo gotovo da i nije piling (zato i nije na grupnoj fotki), ovo je potpuno gelasti gel za tuširanje u kojem se nalazi pokoje abrazivno zrnce jojobe (kaže opis :D ) i definitivno nije u stanju učiniti ono što tvrdi da radi: nježno (niti ikako drugačije) ukloniti sloj odumrlih površinskih stanica kože. Ova plavkasta tuširalica može vas oprati i osvježiti, ali ništa više od toga. Kao piling ga ne priznajem, a kao gel za tuširanje mi se ne sviđa. Ostale Afroditine tuširalice volim, ali ova mi nije sjela. Navodno hidratizira kožu prirodnom mineralnom vodom, ekstraktom aloe vere i krastavca, a svjež miris daje mu eterično ulje limuna. Mogu potvrditi da osvježava, čak pomalo i hladi, zbog čega ostatke čuvam za ljeto, sigurna sam da će se bolje uklopiti u topliji dio godine. :) Jedini ne dolazi u tubici, po čemu također podsjeća na klasičan gel za tuširanje. Pakiranje sadrži 250 ml, cijena mu je 14,90 kn u dm-u, a može se kupiti u svim drogerijama i supermarketima.




Sastav:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates/Palmeth-25 Acrylate Copolymer, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cucumis Sativus Fruit Juice, Paullinia Cupana Seed Extract, Propylene Glycol, Citrus Limon Peel Oil, Jojoba Esters, Sodium Hydroxide, Parfum, Disodium EDTA, Citric Acid, Phosphoric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Sulfite, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citral, D-Limonene, CI 77007, CI 42051


Afrodita, I love..., Garnier, Avon vanilija, Avon čokolada


Moj je općeniti zaključak nakon različitih isprobanih i recenziranih pilinga za tijelo (navedenih pet + L'Occitane Aromakologija + Oriflame Swedish Spa + Biobaza Harmony) da su mi najdraži gusti, kremasti, njegujući pilinzi koji mirišu na nešto jestivo/kolačasto/čokoladno/orašasto. Ukratko o današnjih pet – najblaži je Afroditin piling, ako ga uopće smatramo pilingom, a sljedeći po redu jest I love..., koji je ujedno i najmirisniji. Ipak, mirise koje ja preferiram donose Avonovi pilinzi. Garnierov je najuljastiji, ali i najgrublji. Najkremastiji su Avonovi pilinzi, koji mi pružaju i osjetno veću dozu njege od ostalih pilinga iz ovog posta. L'Occitane Aromakologija sve ih papa za doručak, i dalje je apsolutni favorit, ali je i skuplji od svih zajedno. Upravo su Avonovi pilinzi najsličniji tom luksuznom pilingu zbog svoje kremaste teksture, predivnih mirisa i njege koju pružaju.

Kakve vi pilinge volite? Jeste li isprobali neke od pilinga iz mojih postova i kakvi su vaši dojmovi? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu, bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 10:

  1. Ja nikako ne volim te teške mirise na svojoj koži (kokos, čokolada, vanilija, orašasti mirisi...), više volim neke citruse. Trenutno koristim neki no name piling iz Konzuma s mirisom lubenice :P Nisam probala ni jedan od navedenih, ali možda bih priliku dala Garnierovom jer imam problema s uraslim dlakama pa mi trebaju grublji pilinzi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti trebaju grublji pilinzi, Garnier je definitivno najbolji izbor. :)
      Joj totalno diskriminiram ljubiteljice citrusa u ovom postu, nijedan piling s takvim mirisom :D ali ljeti ih se nađe i kod mene :)

      Izbriši
  2. Obožavam pilinge za tijelo i ne mogu vjerovati da nisam niti jedan iz tvog posta probala. Trenutno koristim Ulolin s narančom-odličan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala Uloline pilinge, zapravo nisam probala gotovo ništa iz njihovog asortimana ali čula sam puno pohvala - a ovaj piling s narančom zvuči baš super! :)

      Izbriši
  3. Avonovi pilinzi su stvarno sjajni, imala sam tu vanilijastu verziju i obožavala sam ga, čokolada mi je ipak previše jestiva pa me ne privlači. Kao ljetni piling odabrala bih, također Avonov, Lagoon piling koji je moj najdraži miris jer je svjež i lagunast (haha) a all time favourite mi je Ulola piling s lavandom, ružmarinom i maslinovim uljem, e to je ribalica, želim probati sve Uloline verzije pilinga! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Opet Ulola, eno gore Dear Skin preporučuje Ulolin piling s narančom, očito moram probati neki njihov piling! :D
      Ja sam od Avona probala samo ova dva, a zanimaju me i Planet Spa pilingići :)

      Izbriši
  4. Idem okolo i trubim ko budala, ali jesi li probala Balein piling totes meer? Pisala sam skoro o njemu and I can't shut up about it, predobar je. Uskoro kupujem i drugi, necu nikad da ostanem bez njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ga probala, ali čitala sam tvoj post o njemu i definitivno ću ga kupiti kad potrošim ovu hrpu! :D

      Izbriši
  5. Nisam probala nijedan od ovih, ali čim vidim I Love.. ja sam zaljubljena. Šta ću, kad padam na ta njihova slatka pakiranja i mirise :D Trenutno sam si sama smućkala jedan s maslinovim uljem, šećerom i lavandom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam lijena za mućkanje home made pilinga, ali zato obožavam isprobavati kupovne! :D I ja padam na I love pakiranja i mirise, trenutačno testiram nekoliko proizvoda, a rado bih isprobala još par linija, nezasitna sam! :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)