ponedjeljak, 20. travnja 2015.

AlpStories ulje za tuširanje i mlijeko za tijelo od nevena



Prije nekoliko tjedana dobila sam paketić s nekoliko AlpStories proizvoda – bilo je to nešto novo, nešto divlje! :D Paketić sam pokupila u pošti i s njime u rukama produžila do svojih roditelja na ručak, a tamo su ovi zanimljivo zapakirani proizvodi izazvali pravu senzaciju. Pa kaj si to dobila? Ajme kako lijepo izgleda! Aha, ovo je za tuširanje, ali je ulje? A ovime skidaš šminku? Ovo je nešto od nevena! Ajme kak to miriši, i još piše da je prirodno! Vidi, kaže nema parabena, mineralnih ulja, umjetnih boja i mirisa... Samo cijena, ajme mi penzići nećemo ni gledati! Aha, ti ćeš pisati o tome, pa daj nam što ti ostane kad napišeš, da i mi probamo, odlično izgleda – a ti sigurno ionako ne možeš potrošiti svu tu silnu kozmetiku! :D

Bili su tako slatki da sam im zamalo prepustila proizvode, ali ipak sam ja dobra blogerica koja želi isprobati sve što joj se nađe pod rukom. :D AlpStories je novi brand na našem tržištu i zahvaljujući svojoj specifičnosti izazvao je veliko zanimanje među blogericama i ljubiteljica kozmetike. AlpStories proizvodi za kožu i kosu stvaraju se kombinirajući bogato naslijeđe alpske tradicije s modernim pristupom. Alpe su poznate po svojim prirodnim ljepotama, a krasi ih raznolikost biljnog svijeta koja inspirira ovaj brand. Planinsko područje Alpa među najsurovijima je na svijetu, izloženo klimatskim izazovima kao što su ledene hladnoće, jako sunce, tuče i snježne oluje. Biljni svijet Alpa prilagodio se tim uvjetima i stekao izvanredne obrambene mehanizme: snažnu ljekovitu moć i jake aktivne sastojke. AlpStories prirodna kozmetika uči iz prirode i nastoji stvoriti formule koje su bogate i raznolike kao priroda u Alpama. AlpStories proizvodi ne sadrže parabene, sintetičke mirise, mineralna ulja i silikone te nisu testirani na životinjama. Proizvodi o kojima danas pišem veganski su i sastav im je zbilja odličan.




Iako inspiraciju crpi iz prirode, AlpStories ima i drugu, hi-tech stranu. :D Ključnu ulogu u stapanju sastojaka u konačni proizvod ima Baltazar, prvi robot u kozmetičkoj industriji. On miješa odabrane sastojke u točno određenoj količini i stvara konačni proizvod – to može biti jedan od proizvoda iz njihove ponude, ali i proizvod sa sastojcima po vašoj želji i narudžbi. Svakako ću posjetiti Baltazara u AlpStories trgovini u Arena Centru, ali zasad vam želim reći nešto više o ulju za tuširanje* i mlijeku za tijelo* s mirisom nevena.

Svaki proizvod došao je zapakiran u kartonsku kutijicu s izrezanom sredinom kroz koju se vidi naljepnica na samoj ambalaži. Same su bočice od meke plastike, uske su, prozirne i jednostavne, praktične. Naljepnica koja okružuje bočicu sadrži sve potrebne informacije (opis proizvoda i način upotrebe, sastav, cijena, rok upotrebe, podaci o proizvođaču...). 

Ulje za tuširanje od nevena

Ovo ulje za tuširanje obogaćeno je ekstraktima nevena i vitamina E te koži daje osjećaj svilene mekoće. Osim što njeguje, hrani i hidratizira, neven pruža i prirodnu zaštitu. Ulje je pogodno za svakodnevnu njegu suhe i osjetljive kože, a potrebno ga je nanijeti na vlažnu kožu, nježno umasirati i isprati vodom.

  


Priznajem da sam prije doživljavala samo uobičajene gelove, a tek sam prije nekoliko mjeseci otkrila blagodati različitih ulja i krema za tuširanje. Nikakav gel ne može pružiti razinu hidratacije i njege koju pruža dobro ulje (i neke kreme) za tuširanje. AlpStoriesova verzija ulja za tuširanje zlatnožute je boje i ima nešto rjeđu teksturu nego što sam navikla – prva dva puta bježalo mi je iz ruke, dok se nisam navikla na teksturu i spoznala da je manje više. :) Baš zbog te svoje rjetkoće lijepo se raspoređuje po koži, zadatak čišćenja tijela obavlja odlično, a kožu ostavlja iznimno mekom i glatkom – to je ono što obožavam kod kvalitetnih ulja za tuširanje! U dodiru s vodom emulzificira se, tj. postaje blago mliječne teksture i ne pjeni se puno. Miris me nije oduševio, ali to je bio moj rizik jer sam prilikom naručivanja htjela eksperimentirati, zapravo nikada nisam imala ništa za tuširanje s nevenom i nisam imala pojma kakav će me miris dočekati. U svakom slučaju, miris nije jak, iako se zadržava neko vrijeme nakon tuširanja. Sastojci ovog ulja (po mom skromnom mišljenju) zbilja su odlični, a za njegu ponajviše treba zahvaliti nevenovom i suncokretovom ulju.

Usporedila bih ga s L'Occitaneovim uljima za tuširanje te moram reći da su mi ona ipak malo draža jer su gušća, miris mi više odgovara i možda mrvicu bolje njeguju, ali su i punopunopuno skuplja, a i mislim da AlpStories ima bolje, prirodnije sastojke.

Cijena ovog ulja iznosi 89 kn, pakiranje sadrži 250 ml ulja, a treba ga potrošiti do datuma otisnutog na pakiranju – u mom slučaju radi se o prosincu 2016. godine (nakon otvaranja AlpStories proizvode treba potrošiti u roku od godinu dana). U mom slučaju ulje za tuširanje redovito se troši sporije od običnih gelova, tako da vjerujem da će mi ovaj proizvod potrajati.




Sastav:
MIPA-Laureth Sulfate, Laureth-3, Laureth-7 Citrate, Helianthus Annuus Seed Oil, Calendula Officinalis Flower Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Coco-Caprylate, Parfum, Tocopherol, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, d-Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.


Mlijeko za tijelo od nevena

AlpStories mlijeko za tijelo od nevena obogaćeno je arganovim uljem i ekstraktom lišća ginko bilobe koji je prirodni izvor flavonoida potrebnih za zaštitu kože od slobodnih radikala. Arganovo ulje izvrsno njeguje kožu i daje joj mladenački sjaj, dok neven umiruje, omekšava i obnavlja kožu. Ovo mlijeko potrebno je nanijeti na kožu i nježno umasirati, a ja ga koristim nakon svakog tuširanja uljem od nevena jer volim kombinirati tuširalice i mazalice iz iste linije, odnosno sličnih mirisnih nota.




Bijele je (mliječne) boje i lagane teksture, lako se raspoređuje po koži, razmazuje i utrljava. Ovo je mlijeko jedna od onih mazalica koje odlično usklađuju svojstvo hidratacije i svojstvo brzog upijanja. Namažem se nakon tuširanja, operem zube i nanesem kremu na lice i mogu se obući u pidžamu. Ali to ne znači da nestane kao da ga nije ni bilo – štoviše, kožu ostavlja umirenom i hidratiziranom i taj osjećaj traje vrlo dugo. Za moju normalnu kožu zaista je dovoljno hidratantno i njegujuće, no pretpostavljam da bi nekome s vrlo suhom kožom tijela bila potrebna bogatija (butterasta) njega. 

Miris mu doživljavam slično kao i miris ulja za tuširanje – nije moj đir, ali ne smeta mi, a na koži se osjeti još neko vrijeme nakon mazanja. Također, znam da ga mnogi obožavaju, miris je vrlo individualna kategorija i imajte to na umu.

Cijena pakiranja od 250 ml iznosi 99 kn.




Sastav:
Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Cetearyl Isononanoate, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glycerin, Ceteareth-12, Cetyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Argania Spinosa Kernel Oil, Coco-Caprylate, Polyquaternium-37, Dicaprylyl Carbonate, Lauryl Glucoside, Calendula Officinalis Flower Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tocopherol, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, d-Limonene, Linalool.


Sve u svemu, ovo su vrlo kvalitetni prirodni proizvodi koji super rade svoj posao i kožu održavaju u odličnom stanju. Da, skuplji su od drogerijskih proizvoda, no treba imati na umu da su ovo prirodni proizvodi pa ih definitivno preporučujem onima koji paze na sastojke u proizvodima koje stavljaju na kožu. Onima kojima je svejedno bit će preskupi. :D Ne odaju dojam nekakvog fensi luksuza nego profesionalnog i znanstvenog pristupa. Meni se to jako sviđa i baš mi je drago što sam dobila priliku za isprobavanje ovih proizvoda, a uskoro vas čeka i nastavak alpskih priča. :) 

Rado bih da se u ponudi nađe neka verzija ulja i mlijeka za tijelo s vanilijom, makadamijom, arganom ili kokosom, ali potpuno mi je jasno da ništa od toga ne raste na Alpama i da to nema smisla i ne uklapa se u priču. :D Uostalom, moguće je kreirati proizvod po vlastitoj želji i mislim da ću to uskoro i učiniti. 

AlpStories proizvode možete kupiti u Arena Centru i putem web shopa.

Sviđa li vam se filozofija i koncept branda AlpStories? Jeste li isprobali neki od proizvoda? Volite li ulja za tuširanje ili su vam draži klasični gelovi? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu, bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 6:

  1. U zadnje vrijeme citam samo pohvale na racun ovog brenda,te tonici za lice,tusiralice,samponi....Moram vec jednom nesto isprobati!A ja kao ovisnik o tusiralicama jednostavno se ne mogu odluciti sta mi je draze,ulje ili gel:-)Imam Loccitane ulje za tusiranje i stedljivo ga trosim,a za svaki dan a usto puuuno jeftinije je ulje za tusiranje od Afrodite!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ja i gel za čišćenje lica i tonik, također mi se baš, ono baš sviđaju! :) Jedino što me nije osvojilo jest cvjetna vodica, tj. totalno sam ravnodušna prema njoj. Ostali proizvodi - odličnost! :)
      Ah, L'Occitane ulja za tuširanje su nešto posebno, ali i cijena je nešto posebno, da su malo pristupačnija stalno bih ih kupovala! Afrodita je dobra, a povoljna zamjena, slažem se! :)

      Izbriši
  2. Super mi je sve od Nevena :D
    Obožavam ulja za tuširanja, njeguje i čisti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, ulja su zakon! Ja očito nisam neki fan mirisa nevena, eto, nisam to ni znala dosad :D

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uspjeti nabaviti i probati, proizvodi su stvarno krasni <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)