četvrtak, 9. travnja 2015.

MAC Chatterbox



Nakon Heroine, Flat Out Fabulous i Creme d'Nude, vrijeme je za još nekoliko recenzija MAC ruževa, a prvi među njima bit će Chatterbox za koji ste mi rekli da biste ga voljeli vidjeti u akciji. 




Chatterbox pripada amplified creme ruževima, što znači da je kremast, dobro pigmentiran i sjajan. Ovaj mi je finish među najdražima u asortimanu MAC ruževa. Amplified creme ruževi iznimno su ugodni na usnama (vjerojatno najugodniji među MAC ruževima), zbilja su kremasti, ali zbog toga nisu kratkotrajni kako kremasti ruževi znaju biti. Na usnama će izdržati dva-tri sata ako ne jedete i ne pijete (dakle, nisu za Beauty Blog Day, pametne blogerice koje žele imati savršen ruž na svakoj fotki s BBDaya za taj događaj biraju mat ruževe! :D ). 




Kao pravi predstavnik amplified creme ruževa, Chatterbox ni najmanje ne isušuje usne niti ističe suhe dijelove, štoviše, hidratantan je. Lako se nanosi te se (meni) ne razlijeva preko ruba usana. Ipak, kao i uz većinu ruževa, usne obično obrubljujem olovkom. Chatterbox je krasno pigmentiran i u jednom nanosu ostavlja lijepu, punu boju, a po potrebi se može i nadograditi. Preko dana lako obnavljam nanos preko već postojećeg sloja ruža, nije potrebno skidati prethodni sloj prije obnavljanja. Usnama osim boje pruža i divan sjaj koji će ipak nestati nešto prije same boje. S obzirom na to da je kremast, pomalo se preslikava na čaše pa imajte to na umu ako hejtate takve ruževe.

A nijansa… nijansa je divna i, ako mene pitate, idealna za proljeće. MAC je opisuje kao bright red-pink, jarku crveno-ružičastu, s time da na mojim usnama definitivno više vuče na ružičasto. Najviše ga nosim u sklopu dnevnih lookova, ali zapravo mislim da je odličan za sve prilike i da bi se mogao svidjeti mnogim ljubiteljicama ruževa. Iako je pigmentiran i uočljiv na usnama, nije napadan niti drečav.
 




Osnovna obilježja Chatterboxa jednaka su kao i kod ostalih MAC ruževa – pakiran je u legendarni crni metak koji sadrži tri grama ruža čija je cijena 151,90 kn (a u Americi puno manje). Službeni rok uporabe iznosi 24 mjeseca.

Sviđa li vam se Chatterbox? Kakve su nijanse vaš izbor ovoga proljeća? :)

Broj komentara: 11:

  1. Imam ga i volim :) Samo na meni je puno puno intenzivnija pink :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš na meni uopće nije intenzivno pink :D ali vidjela sam da je na različitim licima dosta različit. Ja sam se baš mučila sa swatchevima po netu dok ga nisam vidjela uživo :D

      Izbriši
  2. Napokon sam ga docekala!predivnoca jedna !!!Ati si preslatka,sta cu vise ponavljati:-)I svaki ruz ti dobro stoji!
    Po ovom swatchu sam mislila da je vise crven,a kod tebe vidim naginje na rozo.Nema mi druge nego u MAC ,cim dodjem gore....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa daaaa, zbog tebe sam i pisala o njemu! :) <3
      Hvala ti na komplimentima, još jednom :)) ja obožavam ruževe a ni ja njima nisam mrska, haha :D
      Chatterbox je baš nešto između, evo Mikka kaže da je na njoj još intenzivnije pink. Na meni nije tako intenzivno pink, ali definitivno nije ni crven, baš je neki mix. I nijansa i dojam ovog ruža baš ovise o kontekstu u koji ga staviš.

      Izbriši
  3. Hvala tebi sto mislis na mene:-)I ja volim ruzeve,ali uvjek nekako mislim da me svi gledaju ako stavim malo jaci ruz,moram to izbit iz glave,hahaha....
    Za komolimente,nema na,cemu,i drugi put:-)
    Pusa sa Hvara!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba nositi ruževe bez obzira na poglede, samo naprijed, Renchice! :)

      Izbriši
  4. Sviđa mi se nijansa i baš ti lijepo stoji, slažem se da je prava proljetna. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, zelena kraljice :D proljetne nijanse su tako divne, živahne i vesele i baš ih rado nosim :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)