ponedjeljak, 23. ožujka 2015.

Vreća smeća 1/2015



Već znate da ja uspijem potrošiti podosta proizvoda, a smećkoposta nije bilo od 2014. godine, a to pak znači samo jedno – danas vas čeka hrpa proizvoda i kratkih dojmova! :) Sljedeća vreća smeća već je polupuna. Počelo mi se događati da potrošim proizvod prije nego što stignem napisati recenziju, ne valja to, ne valja! :D




Nivea powerfruit refresh gel za tuširanje s goji bobicama i brusnicom, Yves Rocher Jardins du Monde – kremu za tuširanje makadamija s Guatemale i Dove njegujuću gel kremu za tuširanje blue fig & orange blossom scent nahvalila sam u postu o omiljenim tuširalicama u rujnu. Sve su super, a YR makadamija najbolja je tuširalica ikad – kremasta je, mirisna, njegujuća i predivna. <3

Balea gel za tuširanje kokos i nektarina opisan je u postu o omiljenim tuširalicama u srpnju. Okej, nije baš toooliko dobar, ali u tom trenutku nije imao puno konkurencije. :D Miris mu je fora, kokosasto-voćni, a njega izostaje, što nije neobično za ovakav, šaren i sladak, ali neambiciozan tip gela za tuširanje.
 
Palmolive mlijeko za tuširanje Smooth Delight odlična je tuširalica, mliječne teksture i finog slatkastog mirisa. Ugodno iznenađenje, super za zimu.

Yves Rocher mirisni gel za tuširanje kakao-naranča miriše na jaffa kekse, što je odlično. Njegom se ne ističe previše, ali ni ne isušuje. Zadovoljna sam. Moj je dio prošlogodišnje kolekcije i nisam sigurna prodaje li se još uvijek.




Balea Young losion za tijelo – Sweet Wonderland – čokoladna mazalica u količini od čak 400 ml, njezin preslatki miris brzo mi je dosadio, ali sam je inatljivo trošila jer sam je svojedobno baš željela imati. I jedva sam dočekala da je potrošim. Trajalo mi je to čudo dobre dvije sezone (zime, dakako, ljeti bih se onesvijestila da se pokušam namazati nečime što miriše na čokoladu). Sweet Wonderland too much.

Zeleni Aveo badem aceton uvijek je tu. Razmišljam o tome da za promjenu kupim uljnu Afroditu čisto da se ne pretvorim u zeleni Aveo. Ali zeleni Aveo je odličan, a dođe 4 kn – kako ga prestati kupovati, kako!? :D

Biobaza Natural Deo – Pure Nature (neutralna formula). Meni je ovo jedan dobar dezić. Neki obožavaju Biobazine deziće, nekima uopće ne drže, a ja nisam imala nikakvih problema i svakako ću kupiti još pokoji. Napominjem da sam nezahtjevna po pitanju dezića jer mi uglavnom odgovaraju, bitno mi je samo da je roll-on.

L'Occitane krema za ruke s bademovim mlijekom (ovaj put u mini izdanju) već je treća ili četvrta koju sam potrošila. Obožavam L'Occitane kreme za ruke, zbilja su među najboljima na tržištu, a ova mi je verzija među najdražima. L'Occitane Aromakologija revitalizirajući piling za tijelo najbolji je piling koji sam isprobala. Bez konkurencije. Mana mu je jedino zastrašujuća cijena, ali ova luksuzna teglica krije pravo njegujuće blago, vjerujte mi. Svojedobno sam napisala i recenziju ovog divnog pilinga.

Balea ulje za tijelo – kokos i vanilija još je jedan od proizvoda koje sam jedva potrošila. Čak ni fenomenalna mirisna kombinacija, kao stvorena za mene, nije uspjela spasiti stvar jer meni uljne mazalice jednostavno ne sjedaju. Nanosim ih na vlažnu kožu nakon tuširanja, no ipak mi se čini da se predugo upijaju. Ako već moram čekati, radije ću to učiniti za neki divni hranjivi maslac za tijelo.




Garnier njega za skidanje šminke s očiju i Mixa optimalno tolerantan dvofazni odstranjivač šminke usporedila sam u postu o dvofaznim skidačima okoloočne šminke. Oba su odlična, vrlo nježna, vrlo učinkovita i kupljena preko nekoliko puta.

Afrodita Clean Phase tonik soft za suhu i osjetljivu kožu jedan je od onih proizvoda za koje mi je žao što nisu dočekali svoju recenziju, međutim, na kraju više ni ja nisam znala što bih mislila na njemu. Ovo je ponovljena kupnja, prvi put bio mi je izvrstan. Pri kraju pakiranja (kad sam već kupila sljedeće) lice bi me počelo peckati nakon što bih ga koristila. Tijekom trošenja ovog pakiranja izmjenjivao se osjećaj da je ovo dobar tonik s povremenim osjećajem peckanja. Više ga neću kupovati. Trenutačno sam na malo finijim tonicima (Lush, AlpStories & L'Occitane) koji svoj posao odlično obavljaju baš svaki dan, a ne samo na parne datume.

Elixir Face Oil & Skin Treatment razveselio me svojom multifunkcionalnošću, a više o njegovim svojstvima i funkcijama možete pročitati u recenziji.




Eucerin DermoCapillaire šampon protiv prhuti spašava me u kriznim prhutavim situacijama, jedan je od rijetkih šampona koji u tome još uvijek uspijeva. Koristila sam ga povremeno, prema potrebi. Doduše, otkad sam se ošišala baš i nemam problema s prhuti, tako da trenutačno nemam potrebe za obnavljanjem zalihe ovog proizvoda, ali definitivno ima moju preporuku.

Manic Panic boja za kosu – Purple Haze svojedobno mi je dala divne ljubičaste pramenove, a od tada sam već dva-tri puta promijenila boju kose. Volim lude Manic Panic boje i mislim da je moje istraživanje u tom području tek počelo. :)

Aromaterapija Viola regenerator za kosu zakon je proizvod, najfascinantnija činjenica u vezi s njime jest koliko ga je malo potrebno. Divno je njegovao, omekšavao i raspetljavao moju kosu čak i kad je bila vrlo dugačka, kovrčava i suha. Ovaj prirodni regenerator s mirisom kokosa detaljnije ću nahvaliti u postu koji je već spreman.

O SAN prirodna kozmetika dječjoj kremi govorila sam u dva posta – prvo sam predstavila sve tri dostupne kreme ovog branda, a zatim je dječja kremica dobila i posebnu recenziju. :)

Neoviderm Skin Emulsion mini je izdanje hidratizirajućeg i umirujućeg tretmana za kožu koji se koristi u slučaju opeklina i raznih kožnih problema. Meni je najviše pomogao kad sam se borila s mikrosporozom koju sam dobila od svoje udomljene mace – nevjerojatno je koliko je ova kremica ublažila svrbež i umirila kožu. Mislim da ću kupiti full size jer želim ovaj proizvod u svojoj kućnoj ljekarni.




Krema Vichy Liftactiv Supreme dobila je svoju recenziju i ona je moj prvi potrošen anti-age proizvod. :)

Bottega Verde krema za lice s arganovim uljem, nažalost, nije stigla na red za recenziju, ali moram spomenuti da je njezina tekstura jedna od najugodnijih koje sam koristila. Hranjiva, a istovremeno lagana, djeluje poput najfinijeg maslaca, ali onog koji se predivno razmazuje. Zbilja jedinstvena tekstura. 

Lierac Luminescence Serum proizvod je čiji je opis zvučao super, ali nije radio gotovo ništa. Trebao bi proljepšati ten, dati koži dozu zdravog sjaja i odmornog izgleda. Da, zbog iluminirajućih čestica primijeti se taj luminous efekt na licu, ali ništa revolucionarno, vidjela sam i bolje. Preskup je za ono što nudi (mislim da mu je cijena u našim ljekarnama oko 500 kn – srećom, ja sam ga ulovila po nižoj cijeni).

Yves Rocher Bio Culture Nourishing Lip Balm – odličan je balzam za usne koji pruža dobru njegu, prefinog je okusa, a dolazi u praktičnoj tubici divnih smećkasto-bež boja koje asociraju na prirodne sastojke koje balzam sadrži. Obožavala sam ga koristiti, zato je i potrošen prije mnogih balzama koje koristim već sto godina. Kupila bih ga opet da nemam pedeset balzama za usne.

Ammara prirodna kozmetika čoko balzam za usne nisam uspjela potrošiti, ali sam ga morala baciti jer mu se struktura promijenila, sastojci su se razdvojili i postao je ljepljiv poput meda. Pouka za ubuduće: ako koristiš prirodnu kozmetiku, pokušaj je potrošiti što je prije moguće. :) U grupnoj recenziji Ammara prirodne kozmetike možete pročitati kakav je bio dok se nije pokvario. :)




Evo i zbirke lakova koji su istovremeno stvrdnuti, osušeni i gotovo potrošeni. Jeij, mislim da su ovo moji prvi potrošeni/bačeni lakovi otkad pišem blog i prijavljujem smeće! :D Dakle, tri Desir laka – roskasto-mesnati, bordo i crveni sa šljokicama – a do mene su došli iz Beograda putem jedne razmjene beauty paketića na jednom starom forumu koji, nažalost, više ne postoji. Tu su i plavi šljokičavac Manhattan 303, divni tamnocrveni Chanel Madness (za njega mi je baš žao što ga više nemam) te plavi blještavac Miss Sporty. U nadlaku Sally Hansen Insta-dri Top Coat zbilja sam uživala i žao mi je što sam ga potrošila jer je odličan i stvarno brzo osuši lak na noktima. Kao zamjenu sam kupila Essie Good to Go, nadam se da će i on valjati. :)




T. Leclerc puder u prahu u nijansi Banana svojedobno je bio legendaran i svi su ga željeli. Kupila sam ga davnih dana i koristila sam ga godinama. Čak 35 grama sitnog praha smješteno je u divnu retro ambalažu. U međuvremenu sam otkrila i bolje, finije pudere u prahu (Givenchy prizma, Chanel Poudre Universelle), a i T. Leclerc nekako je manje dostupan i popularan, ali drago mi je što smo se godinama tako lijepo družili. :)

Catrice Prime and Fine primer iliti baza za lice – ovu bazu dobila sam na isprobavanje od Ivane s bloga Tour de Beauty koja je jako voli, uspjela sam je koristiti nekoliko puta i čini mi se kao dobar proizvod. Ipak, trenutačno imam puno primera pa zasad neću ponavljati kupnju.

Too Faced Shadow Insurance u nijansi Candlelight nije mi se nimalo svidio, iako obožavam Too Faced bazu. E pa ova verzija nije ni slična originalnoj – sjajuckava je, ne pojačava pigmentiranost sjenila i, što je najgore od svega, ne sprečava nakupljanje sjenila u pregibu. Sjedi, jedan, to baza za sjenilo jednostavno mora raditi, ne ide bez toga! 

Deborah mono sjenilo u nijansi 25 dolazi u krasnoj, nježnoj bež boji sa zlaćanim česticama i zapravo mi je žao što ga bacam, međutim, ambalaža mu se počela raspadati na neki čudan način, postala je ljepljiva (!) i poprimila je neki čudan miris (!?), a samo je sjenilo previše staro da bi mi se isplatilo zezati s depotiranjem. Triput sam se predomišljala dok sam pisala ove retke, ali da, definitivno je vrijeme da se pozdravim s ovim proizvodom.


Da rezimiram – kao i obično, puno tuširalica, pokoji proizvod za čišćenje i njegu lica, a ovaj put uspjela sam potrošiti/baciti i zadovoljavajuću količinu dekorative i lakova. Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme? Jeste li imali koji proizvod iz ovog posta?

21 komentar:

  1. Divim se svima vama koji imate volje skupljati ono kaj kod mene leti u smeće iste sekundi kad se potroši :D Ja imam zeleni Biobazin dezić i nažalost nije mi dobar. Šteta jer ima lijep miris. Ali zato se zeleni Aveo aceton troši na veliko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se već navikla, kozmetičko smeće automatski leti u posebnu kanticu :D
      Nda, čula sam već od nekoliko cura da im nisu dobri Biobazini dezići, mislim da su definitivno preslabi za zahtjevnije korisnice. Meni dezići uglavnom dobro drže, bitno mi je da su roll-on, da mi je miris ugodan i da ne ostavljaju fleke. A ovaj mi je baš ugodan, ali ako ti ne drži, džabe! :D

      Izbriši
  2. Baš bi htjela isprobati neki dezić od Biobaze, ali nekako nisam tip za roll-on dezodoranse, iz nepoznatog razloga, nisam ih ni isprobala pošteno. :P Možda se sljedeći put odvažim i uzmem jedan, onako za probu. :D A Balea me užasno živcira s tim oooooogromnim pakiranjima, jest da nije skupo, al treba ti cijela vječnost da potrošiš 400 ml biločega, logično da ti dosadi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja pak samo roll-on deziće doživljavam i koristim :D
      Ma da, mislim 400 ml, da je najbolji na svijetu dosadio bi mi! :D A ovaj čokoladni mi baš i nije sjeo, kud baš njega u ogromno pakiranje :D

      Izbriši
  3. Jedino što ne volim kod Garnierovog uljanog skidača jeste što je Garnier prepolovio količinu proizvoda, a cena je ostala ista.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mrzim kad to rade! Rade to i s čokoladama :D

      Izbriši
  4. Balea Sweet wonderland u pakovanju miriše tako lijepo čokoladno, a prilikom tuširanja smrdi :D Iskoristila sam ga za pranje svega i svačega osim tijela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ne bude zabune, mislila sam na gel za tuširanje, ne losion, ali to je taj miris xD Ne koristim losion za tuširanje :D

      Izbriši
    2. Hahaha :D imala sam i gel iz te linije, isto me nije oduševio. Srećom, bio je u manjem pakiranju :D

      Izbriši
  5. Iako od svih proizvoda koje si navela imam samo Aveo odstranjivač bilo mi je zabavno čitati tvoje dojmove jer, kao što smo već davno ustanovili, volim kako pišeš. :) Voljela bih probati Biobazin dezić kao i Garnierov dvofaznić jer me Nivein nije impresionirao. Nad ostatkom preparative za njegu lica zasad mogu samo sliniti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa moj stil pisanja <3 pisala bih ja i češće da stignem!
      Garnierov dvofaznić (lajkam riječ! :D ) mi je sto puta bolji od Niveinog, s Niveinim mi nešto nije štimalo, nije se iskazao u skidanju šminke, a mislim da mi je i ostavljao okoloočno područje masnim. :-/

      Izbriši
  6. Obožavam Dove gelove za tuširanje i ove mini verzije L'Occiatne kremica za ruke, cijelu zimu mi je neka bila u džepu zimske jakne. :)
    Čini mi se da sam jedina kojoj ne odgovaraju Aveo odstranjivači laka.. kupila sam ga samo jednom i bacila nakon nekoliko korištenja. Imao mi je preintenzivan miris i stvarno mi je jako isušio kožicu oko nokta. :/
    Što se tiče čoko balzama za usne Ammara prirodne kozmetike - i ja sam svoj bacila prije nego sam došla i do pola... jako brzo je promijenio strukturu, krajevi su se počeli mrviti, a ostatak je bio pretvrd i morala sam ga dobro zagrijati (grijala sam ga na radijatoru, heh) prije korištenja. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao što čujem da se i tebi Ammara balzam brzo pokvario. Ja sam baš mislila da ćemo se lijepo družiti barem nekoliko mjeseci, kad ono...
      Znam da Aveo skidač nekima isušuje kožicu oko nokta, imala sam sreće tu. Iako je, s druge strane, moja kožica ionako grozna :D

      Izbriši
  7. Nikako, jednostavno ne prestati s Aveom :D :D :D
    Biobazin dezić od meda je prvi dezić kojeg ću do kraja potrošiti jer mi se obično glupi pazusi naviknu na dezić prije nego što ga uopće uspijem i potrošiti, pa ga obično bacim. Ovaj je još dobar (kucam o drvo :D). Ali nisam neka znojavica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, Josipa, to se rješava tako da koristiš 2-3 dezića paralelno, par tjedana jedan, pa drugi, pa treći i tako ukrug, ne daš pazusima da se naviknu! :D

      Izbriši
  8. Zeno draga,koliko toga djelimo:-)Od tusiralica sam imala sve osim ove prve Nivee,Garnier dvofazni kupila na tvoju preporuku i ooodlican mi je,dezice koristim neke prirodne ali uvjek imam i Nivein u zalihama,jedino mi se dekorativa nikako ne moze naci u smecu.I da,Aveo je zakon,najbolji i najjeftiniji aceton!
    Jeeeej,pocela si cesce pisati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeeeij, drago mi je što ti se sviđa Garnier dvofaznić (Thermo Polis me naučila novu riječ :D ), ja ga i dalje obožavam.
      Ja deziće stalno mijenjam, malo Nivea, malo Biobaza, Garnier, Vichy... glavno da je roll-on! :) Uglavnom mi svi odgovaraju što se tiče držanja mirisa pod kontrolom, samo mi je bitno da nisu agresivni (a roll-onovi obično nisu) i da ne ostavljaju mrlje na odjeći.
      Nadam se i ja da će se održati ovakvo stanje češćeg pisanja! :D :)

      Izbriši
  9. Uh, puno emptiesa :D. Meni su postali mora za pisanje jer ode pola dana na to :D Želim Dove od pistacije i čim svedem svoju kolekciju tuširalica u "razumne" brojke, kupujem. Biobazin deo imam u shea (čini mi se) izvedbi, ali meni je to za momente kad sam stress free i ne krećem se. Inače mi je preslab. Balea čokolada je i meni upala u oko, ali srećom nisam kupila. Zato sam se kidala da nađem onu od višnje s crnom mačkom, tuširalicu doduše, i srećom ju nisam našla jer znam da bih ju brzo zamrzila.
    Kad bi se barem meni odjednom osušilo desetak lakova koje ne volim... :-Đ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, puno vremena ode na empties (i new in) postove, ali ja ih baš volim pisati, a i čitati. :)
      E da, to sam već par puta napomenula, Biobaza je super curama koje nemaju velike potrebe i zahtjeve koje dezić treba zadovoljiti, ali mnogima je preslaba.
      Haha, balea od višnje s crnom mačkom :D jel to ona prugasta, Zauber-nešto? ili je to neka deseta? :D

      Izbriši
  10. Prekrasan mi je onaj Miss sporty šljokičasti lak za nokte!! Naravno, Aveo je must have :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njega sam dobila 'second hand' od frendice, bio je već gotovo sasušen, uspjela sam ga nalakirati dvaput - ali stvarno je bio prekrasan i plijenio je pažnju! :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)