ponedjeljak, 30. ožujka 2015.

MAC Face & Body



Konačno jedna recenzija tekućeg pudera s moje strane. :) Što se tiče dekorative, nekako najčešće recenziram ruževe za usne, ali mislim da već znate da jako volim i rumenila, sjenila, maskare, olovke za oči i usne, tekuće pudere, korektore… Danas ispravljam nepravdu te vam predstavljam MAC Face & Body, popularni tekući puder koji je odnedavno dostupan i u Hrvatskoj.




Face & Body jedini je MAC puder koji imam i zasad i jedini koji mi je zanimljiv. Omiljen je među korisnicama i vizažistima diljem svijeta jer je – ukratko – lagan, nije nimalo žbukast, štoviše, na licu izgleda prirodno, može se nadograđivati i vrlo je postojan. Tekstura mu je tekuća, rijedak je i vodenast (puder na bazi vode, jelte), svakako ga treba promućkati prije upotrebe kako bi se sastojci sjedinili i kako bi se tekstura ujednačila. Ako me ne vara sjećanje na Chanel Vitalumiere Aqua, rekla bih da je F&B mrvicu gušći od njega. Sličnu gustoću (rjetkoću :D ) imaju i L'Oreal Nude Magique i Revlon Nearly Naked – to su neki vodenasti, rijetki puderi kojih se trenutačno mogu sjetiti. Lako se nanosi, razmazuje i blenda i gušt mi je raditi s njim. Nanosila sam ga različitim kistovima i prstima, spužvicom nisam jer imam osjećaj da bi posrkala previše ovog vodenastog pudera. U svakom slučaju, dobar kist (ne previše gust) moj je najdraži izbor u slučaju ovog pudera.

Prekrivanje ovoga pudera slabijeg je intenziteta, ako ste ljubiteljica jačih pudera ili imate ten koji traži jače prekrivanje, Face & Body neće vam se svidjeti. On će predivno ujednačiti ten, prekrit će blaže crvenilo i manje nepravilnosti, ali za prekrivanje podočnjaka, konkretnijih prištića i ožiljaka trebat ćete pomoć korektora. Ipak, kao što sam spomenula, puder se može nadograđivati – na problematična mjesta (ili na cijelo lice) možete nanijeti dodatni sloj, ili čak dva, a puder će na licu i dalje izgledati prirodno. Na taj način moguće je postići neko srednje prekrivanje.




Na licu pruža dewy finish i tu nema puno kompromisa – ako volite matirajuće ili baršunaste pudere, ovo nije puder za vas. Na početku je baš dosta sjajan i nakon nanošenja pomalo je ljepljiv, no ubrzo se unormali. :D Ipak, kad sam raspoložena za suptilniji dewy finish, radije biram By Terry Sheer Expert ili Armani Luminous Silk (ovo vam pišem kako bih ukazala na to da nije svaki dewy, sjajni, luminous efekt jednak). Dobro se slaže s mojom mješovitom kožom, ja ga lagano matiram gdje želim te u slučaju potrebe dodatno matiram tijekom dana. Ovaj je puder iznimno postojan (čak je i vodootporan), super izgleda tijekom cijelog dana i ne nestaje s lica. Vrlo je hidratantan i ugodan na licu te, kao što već rekoh, izgleda vrlo lijepo i prirodno. Ne ističe suhe dijelove na licu.

Dolazi u lijepoj, specifičnoj bočici koja mi izgleda baš nekako profesionalno. Otvor dobro funkcionira, no ipak malo pripazite da ne istisnete previše pudera – imajte na umu da je ovaj puder rijedak i tekuć te će veselo izaći van čim okrenete bočicu naopako i malo je stisnete. :D Moguće je birati između pakiranja od 50 ml i onog od 120 ml – zbilja povelika količina, moram priznati, s obzirom na to da pakiranja tekućih pudera obično sadrže 30 ml. Ovolika količina razumljiva je ako imate u vidu da je ovaj puder namijenjen i za lice i za tijelo. Sama bočica vrlo je lagana, što ovaj puder čini praktičnim za nošenje u make up koferu. To je dodatni razlog zbog kojeg Face & Body pudere rado nosim na šminkanja posvuda. :) Trebalo bi ga potrošiti u roku od 24 mjeseca, što je velikodušan rok i mislim da omogućuje da zaista iskoristite puder, iako se on sam po sebi ne troši brzo. Cijena pakiranja od 50 ml u Hrvatskoj iznosi 241,90 kn. Ne znam kolika je cijena pakiranja od 120 ml, no znam da nije baš puno viša i da se zapravo više isplati kupiti veće pakiranje. (*postoji mogućnost da sam zabrijala i da je ovo cijena većeg pakiranja, a da je cijena manjeg nešto niža, ali to ću ovih dana provjeriti!)

Važno je napomenuti da se sustav nijansi Face & Body pudera razlikuje od onog što je uobičajeno za ostale MAC pudere. Nijanse ovog pudera mogu imati oznaku C, koja označava tople (žute) nijanse, ili N, koja označava neutralne nijanse. Hladnih, rozih nijansi nema. Trenutačno imam nijanse C1 i C2. Nijansu C2 kupila sam prošloga proljeća na preporuku tete iz MAC dućana (suvenir iz Londona :) ), kad sam bila vidljivo tamnija, a najsvjetliju nijansu, C1, nabavila sam ove godine u zagrebačkom MAC-u i ona mi uz dobro blendanje super odgovara. Općenito, mislim da su nijanse dosta prilagodljive. Na swatchu na ruci vidi se da je nijansa C1 tamnija od tog dijela moje kože, no lice mi je ipak nešto tamnije od duholiko svijetlog unutarnjeg dijela podlaktice. :) Ipak, voljela bih da postoji još jedna svjetlija nijansa jer čak ni C1 ne mogu iskoristiti na najsvjetlijim curama, a vjerujte mi da sam, otkad se bavim šminkanjem, itekako svjesna toga da većina cura u našem podneblju ima vrlo svijetao ten. U svakom slučaju, planiram istražiti i N nijanse. Mislim da postoji šest N i šest C nijansi.





Ovaj puder nema zaštitni faktor, no meni to nije mana jer se štitim kremama. Odličan je izbor za fotkanje i rado ga koristim kada šminkam za shootinge. Nije mi izazvao nikakve probleme na licu.

Mislim da je ovo odličan puder za suhu kožu, a preporučila bih ga i normalnoj i mješovitoj – dakako, uz uvjet da volite laganije pudere i dewy finish te uz matiranje T-zone prema potrebi. Za masnu kožu nije dobar izbor i na takvoj ga koži ne koristim. Naime, njegov bi sjajni finish u kombinaciji s masnom kožom jednostavno bio previše… sjajan. Također, unatoč njegovoj nadogradivosti, ne bih ga preporučila vlasnicama problematične kože na kojoj ima puno posla oko prekrivanja nepravilnosti. Osobno ga jako volim i vjerujem da ću uvijek imati nekoliko nijansi u kitu.


 MAC Face & Body (nijansa C1) na mom licu
(+ puder u prahu i ostatak šminke)


Sastav:
Water Purified, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Butylene Glycol, PVP/Hexadecene Copolymer, Polyglyceryl-3-Diisostearate, Ethylhexyl Hydroxystearate, TEA-Stearate, PVP/Eicosene Copolymer, Stearic Acid, Talc, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Citrus Aurantium Dulcis, Santalum Album, Tocopherol, Xanthan Gum, Dimethicone, Magnesium Aluminum Silicate, Trimethylsiloxysilicate Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Stearate, Cetyl Alcohol, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben.

Jeste li isprobali ovaj tekući puder? Kakve pudere volite? Kakav je vaš izbor, mat ili dewy finish?


22 komentara:

  1. Ja ga obožavam i točka! :) Da je baš potpuno prilagođen mojoj koži s masnom t -zonom i nije, ali sve drugo toliko volim kod njega da ću ga rado matirati kroz dan :) Meni je sad nakon 2 i pol godine pred kraj pakiranje od 120 ml i iako sam ga koristila na drugima vjerujem da govori koliko ga volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja također mislim da je itekako vrijedan pokojeg matiranja tijekom dana. :) Obožavam njegov finish <3

      Izbriši
  2. Veselo će izaći van - hahaha, sjajno! :D Voljela bih probati bilo koji MAC proizvod ali su mi zasad preskupi. Zvuči mi super ovaj puder i žao mi je što nema hladnih nijansi da ga, ako ništa drugo, stavim na wish listu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno šteta što nema hladnih nijansi, nitko ne bi trebao biti zakinut za ovaj dobar puder. Meni je žao i što nema svjetlijih nijansi. :)

      Izbriši
  3. Nažalost pretamno mi je to sve, voljela bih ga probati iako nema jako prekrivanje, snašla bih se s korektorima :D BY TERRY mi je na wish listi, ali nikako izdvojit tu lovu s obzirom da se bojim da će mi ipak istaknuti suhe dijelove, više ne vjerujem u ništ XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kužim, kad se puno puta opečeš, ne vjeruješ više nijednom proizvodu :D ali mislim da ti By Terry stvarno ne bi trebao isticati suhe dijelove, no naravno, najbolje bi bilo da ga možeš probati prije keširanja. :)

      Izbriši
  4. Čini se ok. Zanima me koliko ti traje ta bočica koju imaš? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Amila, sigurna sam da može trajati jako dugo jer je mililitraža povelika, a sporo se troši. Međutim, ja uvijek imam i izmjenjujem više pudera pa ne mogu reći koliko bi mi točno trajala bočica kada bih koristila samo ovaj puder. Uostalom, tim puderima često šminkam i druge, tako da je zbilja nemoguće procijeniti. :)

      Izbriši
  5. U zadnje vrijeme jako me zanimaju Mac proizvodi, vjerojatno zato jer sakupljam nešto novčića da odem u njihovu trgovinu i počastim se, ali želim otići promišljeno :P ofc uz pomoć recenzija blogerki :) volim lagano prikrivanje, kao što kažeš - ne previše žbukasto i sviđa mi se tekstura na bazi vode, daje zaista lagani ton pa i koža može i dalje isticati svoju elastičnost i sjaj :) zainteresirala si me! I drago mi je što smo se upoznale onako u razgovoru sa ostalim blogericama na bbday-u, zaista si malecna, slatkiš :D :*

    onalove.blogspot.com :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marisha, i meni je baš drago što smo se vidjele i malo usput pričale, nisam ni sama bila sigurna jesmo li se prije upoznale ili ne, haha :D uglavnom, odmah sam znala tko si :D
      Pametno ti je to, u MAC i treba otići promišljeno, inače je vrlo moguće izgubiti se među hrpetinom proizvoda, a sve je tako zanimljivo i privlačno i odjednom ti sve treba. :D Svakako stavi ovaj puder na popis, barem za isprobavanje, ako voliš lagano prekrivanje i prirodan izgled lica, mogao bi ti se svidjeti!

      Izbriši
  6. Uh taj MAC! Nema još nijedan njihov proizvod....šmrc
    Kako dugo koristim Estee Lauder Ideale Matte koji je prilično gust, kada sam kupila Shiseido trebalo mi je vremena da se naviknem raditi sa toliko tekućim puderom. Mislim da meni ovaj puder ne bi bio dobar jer mi koža ipak više naginje ka masnoj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marijana, slažem se s tobom - ako ti koža naginje masnoj, postoje puno bolji puderi za tebe. Jesi li probala Estee Lauder Double Wear (za jače prekrivanje) ili Estee Lauder Double Wear Light (za prirodniji izgled)? Meni su oni super za masniju kožu.

      Izbriši
  7. po ovome meni bi c1 bio taman, i to pogotovo kad mi je lice čisto i kad nema pms-a. šteta što ga nema u splitu da probam makar kao tester c1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto razloga da svratiš u MAC sljedeći put kad dođeš u Zagreb! :)
      (a tom prilikom, kad god bila, moraš svratiti i do mene na šminkanje kako se već dugo dogovaramo! <3 :D )

      Izbriši
    2. to obavezno! vjerujem da ce biti još prilika do kraja ove godine da dođem u zg! :*

      Izbriši
  8. napisala si da je cijena pakiranja od 30ml 241kn, mislim da si htjela reći od 50ml :) jer koliko znam puder dolazi u 50ml i 120ml
    jako dobra recenzija :) probala sam ga davno i super je puder za imati u kolekciji jer je multipraktik

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ispravljeno, hvala ti! Ponijelo me to što puderi obično imaju 30 ml, još sam to i napisala u tekstu i opet fulam, eh :D
      Drago mi je da ti se recenzija sviđa i da se slažemo, dobro je ovog malca imati u kitu :)

      Izbriši
  9. Imam Mac mineralize satinfinis N20 i zaista je divan. Ovaj svakako stavljam na wish listu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću konačno isprobati taj Mineralize Satin Finish :)

      Izbriši
  10. Ja sam ga kupila jos prije 2 godine u Amsterdamu i uzela sam c2 nijansu i nazalost bila mi je puuuuno pretamna :(
    Bilo je to razdoblje kad sam imala cisti ten bez oziljaka pa mi je stvarno bio uzitak koristiti ga makar ljeti kad sam nesto tamnija ali slazem se s tvojim savjetom da ga cure s imalo problematicnim tenom ipak zaobidu. Ima puno boljih opcija za takav tip koze :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sad je nijansa C2 i meni pretamna, ali ja potamnim čim počnu sunčani dani (ako nisam stalno u stanu, jel :D ), pa bi mi za koji mjesec opet mogao biti dobar. Ali šteta što nemaju više svjetlijih nijansi.
      Slažem se, cure koje imaju problematičan ten trebale bi potražiti neki od pudera s boljim prekrivanjem. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)