subota, 21. ožujka 2015.

Lush Brazened Honey



Prije dva mjeseca imala sam priliku uživati u opuštajućem i njegujućem tretmanu u Lushu, zahvaljujući dragoj frendici koja mi je prepustila svoj kupon. Mislim da sam vam već spomenula da sam bila oduševljena tretmanom te sam i kupila nekoliko proizvoda koje ste mogli vidjeti među siječanjskim novitetima. Danas vam predstavljam jedan od njih.

Divna i ljubazna djelatnica Lusha na mom je licu upotrijebila dvije svježe maske – na T-zonu nanijela je Brazened Honey, a na ostatak lica Catastrophe Cosmetics. Bila je to eksplozija osvježenja i odmora za moju kožu te sam taj put kući ponijela Brazened Honey, a svakako se vraćam i po Catastrophe Cosmetics, krasnu, mirisnu, umirujuću masku s borovnicom.




Lushove svježe maske za lice izrađuju se od svježeg voća i povrća, pomno odabranog ljekovitog bilja i prirodnih glina te ne sadrže konzervanse, umjetne mirise, bojila i slične dodatke. Upravo zbog njihovih svježih sastojaka potrebno ih je držati u frižideru, što dodatno pojačava efekt hlađenja i osvježenja. Minus je to što mi ne stoje u kupaonici uz ostalu preparativu pa često zaboravim da ih imam, a rok trajanja ionako je vrlo kratak (tri tjedna), tako da skrušeno priznajem da ih često ne uspijem iskoristiti do kraja, iako mislim da su divne. Što se tiče maske o kojoj danas pišem, propala mi je količina za otprilike dva nanošenja. Tu računam i količinu koju sam danas nanijela na lice (da, da, prošla su već dva mjeseca otkad sam je otvorila, ali morala sam pokušati iskoristiti je do kraja :) ), no maska se nije htjela primiti, mrvila se i pod prstima sam osjetila da je promijenila teksturu, zbog čega se preselila iz frižidera u kanticu u kojoj skupljam proizvode za empties post. Mislim, dakle, da Lushove maske možete koristiti i koji dan duže od isteka roka trajanja, ako je s mirisom, bojom i teksturom sve u redu, ali nemojte (poput mene) previše odugovlačiti. 

Na pakiranju piše da je Brazened Honey svježa maska za lice koja sadrži stimulirajuće ajurvedsko bilje i svježe voćne sokove pomiješane s medom koji će omekšati lice i mljevenim bademima koji će ga ispolirati. Namijenjena je umornoj koži kojoj treba ozbiljniji poticaj kako bi vratila svoj sjaj. Nanosi se na suho lice, izbjegavajući okoloočno područje, trebalo bi je ostaviti da djeluje 5 – 10 minuta te isprati toplom vodom. Ja sam je znala ostaviti na licu i dvadesetak minuta ili pola sata. Koža nakon uporabe ostaje osvježena i pročišćena. Med, svježi sok limete, ulje klinčića i cimeta razbuđuju osjetila i pružaju licu novi sjaj. Glina lagano zateže sitne bore, dakle, prisutan je efekt privremenog liftinga, zbog čega ju je super upotrijebiti prije nekog važnog događaja. Mogu reći da zbilja osjetim taj efekt zatezanja dok je držim na licu, a koža je nakon uporabe primjetno svježija, mekša, čista, oživljena i nekako ljepša. Uvijek je koristim ujutro kako bih taj dan mogla uživati u kvaliteti koju moja koža dobije nakon tretmana. Bilo bi bezveze nanositi je navečer i s tako lijepom kožom otići u krpe. :D




Sama je maska žućkaste boje, zrnate teksture zbog mljevenih badema koje sadrži. Zbog takve teksture sigurno bi bila dobra i u ulozi pilinga za lice – nažalost, ovaj put to nisam ciljano isprobala, no pružala mi je usputni piling prilikom ispiranja s lica. Najčešće sam je koristila dva-tri puta tjedno, takav je tempo potreban s obzirom na rok trajanja. :D Nije mi izazvala nikakve probleme na licu, djelovala je isključivo pozitivno. Namijenjena je svim tipovima kože (s naglaskom na umornu kožu koju treba oživjeti)

Miris joj je prilično jak, no sjećam se da mi nije bio neugodan. Trenutačno mi je nos toliko začepljen da ne osjetim apsolutno ništa.

Brazened Honey dolazi u pakiranju tipičnom za Lush proizvode – plastična crna posudica s poklopcem na odvrtanje i informativnim naljepnicama na kojima ćete naći sve što vas zanima, od sastava, načina uporabe i namjene, preko datuma proizvodnje i datuma do kojeg biste proizvod trebali potrošiti, pa sve do imena osobe koja je proizvod napravila. :D 




Sastav:
Kaolin (Kaolin), talk (Talc), svježi organski sok limete (Citrus aurantifolia), otopina kadulje, ružmarina i borovice (Salvia officinalis, Rosmarinus officinalis and Jun), svježa organska jaja iz slobodnog uzgoja, med (Honey), glicerin (Glycerine), svježi koromač (Foeniculum vulgare), mljevene ljuske badema (Prunus dulcis), bademovo ulje (Prunus dulcis), bentonitni gel (Bentonite Gel), svježi korijen đumbira (Zingiber officinale), svježi organski peršin (Petroselinum crispum), svježi organski korijandar (Coriandrum sativum), mljevena kurkuma (Curcuma longa), mljeveni kardamom (Elettaria cardamomum), ulje klinčića (Eugenia caryopyllus), ulje đumbira (Zingiber officinale), ulje vetivera (Vetiveria zizanoides), ulje borovice (Juniperus communis), *benzil-salicilat (*Benzyl Salicylate), *eugenol (*Eugenol), *geraniol (*Geraniol), *benzil-benzoat (*Benzyl Benzoate), *linalol (*Linalool), miris (Perfume)
*prirodno se pojavljuje u esencijalnim uljima

Cijena pakiranja od 75 grama ove maske iznosi 59 kn. Sigurno ću je ponovno kupiti jer me osvojila svojim djelovanjem, no prije toga želim isprobati ostale Lushove maskice, postoje još barem tri ili četiri koje su mi zanimljive. Čuvajte pakiranja Lush proizvoda nakon što ih potrošite – vratite li pet čistih posudica ili tubica, na poklon ćete dobiti masku za lice. :)

Jeste li isprobali Lush svježe maske za lice? Kakav su dojam ostavile, imate li svog favorita? :)

Broj komentara: 6:

  1. Čitala sam i tvoj prošli post o Lush maski za lice, a sada si me kupila! Naručujem masku čim prije, jer ovog brenda u Splitu nema za kupiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu vjerovati da Lusha nema kod vas! Nadam se da će se što prije otvoriti, sigurna sam da bi im super išlo :)
      A maske za lice su im zakon, definitivno najbolja kategorija proizvoda. Svakako probaj. Vjerojatno si čitala kad sam hvalila Mask of Magnaminty, nju isto obožavam :)

      Izbriši
  2. Opet si nestala,skitnice jedna:-)
    Ova maska je moja omiljena vec duuuuugi niz godina ,potpisujem sve napisano.Preporucam ti da probas i Oatfix masku,neces pozaliti!Vjeruj,to ti govori jedan okorjeli Lusholjubac:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, skrušeno priznajem, skitam se i šminkam! :D Baš sam danas objašnjavala frendu kako mi se teže organizirati sad kad nemam stalni posao nego povremene angažmane nego prije, kad sam zapravo imala puno manje slobodnih sati u danu, ali sam imala rutinu.
      Hvala ti na prijedlogu, Oatfix ide na višlist! :)

      Izbriši
  3. Obožavam Lush maske a kao i Renchica, preporučujem Oatifix -krasna maska!
    Catastrophe sam takoder imala i razumijem oduševljenje. Netko mi je već preporučio Brazened honey, tako da sad kad si ju ti nahvalila nema mi druge neko kupiti ju što prije. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oatfix it is, kupujem je sljedeću! :D A ti svakako kupi Brazened Honey, mislim da nećeš ostati razočarana. Ja sad svakako želim isprobati sve Lush maske! :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)