srijeda, 4. ožujka 2015.

Dr. Hauschka Rose Day Cream – ružina krema



Kad sam već krenula s Dr. Hauschkom, danas vam predstavljam jednu finu i kvalitetnu kremu za koju vjerujem da će zanimati sve vlasnice suhe, osjetljive i dehidrirane kože te kože koja treba pojačanu njegu i zaštitu tijekom zime. :)

Dr. Hauschka ružina krema*, prema riječima proizvođača, dubinski vlaži, štiti, umiruje i njeguje normalnu, suhu i osjetljivu, umornu i zrelu kožu te kožu sklonu crvenilu. Uspostavlja ravnotežu između masnoće i vlažnosti kože te potiče njezinu regeneraciju. Kvalitetni ekstrakti cvjetova plemenite ruže i plodova divlje ruže harmoniziraju i jačaju strukturu kože. Shea maslac, vosak ruže i ulje avokada štite je od isušivanja. Kompozicija s ljekovitim biljkama: ružom, sljezom i gospinom travom jača kožu i potiče njezinu snagu. Ružina krema pruža koži njegu koja objedinjuje snagu i nježnost ruže.




Ružina krema preporučuje se za korištenje zimi jer pruža odličnu zaštitu od hladnoće i potiče regeneraciju kože, a za topliji dio godine predlaže se ružina krema light (koju bih svakako voljela isprobati). Meni je ova krema stigla usred ljeta, kada sam je isprobala i složila se sa službenim prijedlogom te sam je namijenila za korištenje tijekom najhladnijih mjeseci u godini.

Dolazi u praktičnoj tubici te se lako istiskuje i dozira unatoč svojoj gustoći, moguće je istisnuti sve do posljednje kapi. Količina u kojoj dolazi nevelika je za jednu kremu za lice, samo 30 ml. Krema je bijele boje i bogate, guste, masne teksture. Na naljepnici stoji preporuka da se krema prije korištenja malo zagrije među dlanovima jer će to olakšati nanošenje, a ja vam potvrđujem da je to odlična ideja. :) Osjeti se ugodan miris ruže koji nije prejak. Vjerujem da će ljubitelji mirisa ruže biti oduševljeni, a ja sam prema tom mirisu prilično neutralna – niti mi smeta niti me oduševljava. :D




Kao što sam spomenula, kremu sam prvi put isprobala ljeti i tada mi je bila preteška i prebogata. Imam mješovitu kožu koja je svake zime prije ove bila više ili manje dehidrirana. Ove zime dehidracija je izostala te mi ovako bogata i hranjiva krema i dalje nije bila potrebna svakodnevno. Ružina krema predstavlja se kao dnevna, međutim, ja danju volim koristiti laganije kreme. Ovako bogata tekstura ne odgovara mi kao podloga za šminku, ponajviše zbog toga što joj na mojoj koži treba dosta vremena da se upije. Međutim, izvrsno mi je odgovarala kada sam je koristila na sljedeće načine:
  • kao dnevnu kremu u slučajevima kada sam doma i ne nanosim šminku
  • kao noćnu kremu
  • kao povremeni hidratantni tretman – masku: namazala bih je u nešto debljem sloju i pustila da se upije (obično nekoliko sati prije spavanja)
  •  kao zaštitnu kremu u hladnim danima na izletima, planinarenju i u šetnjama prirodom (bez šminke).
Najviše je volim upravo kao zaštitnu kremu jer na koži zaista osjećam da krema odlično obavlja taj posao. Koža je tijekom i nakon uporabe zaštićena, nahranjena i meka. Mislim da bi bila fenomenalna za sve varijante suhe/dehidrirane kože kojoj treba zaštita i podrška, posebno za kožu isušenu centralnim grijanjem. Još jednom napominjem da je moja koža neuobičajeno masna za ovo doba godine (mješovita je, ali trenutačno više na masnu stranu), no nekim je blogericama (s drugačijim tipom kože) ova krema bila super i kao podloga za šminku. Ja bih je, dakle, prije svega preporučila upravo vlasnicama suhe i dehidrirane kože, ali i ostalima koji traže kvalitetnu zaštitnu kremu, barem za povremenu upotrebu.




Sastav:
Aqua, arachis hypogaea oil, cera alba, althaea officinalis root extract, rosa damascena flower water, hypericum perforatum flower/leaf/stem extract, butyrospermum parkii butter, sorbitan olivate, persea gratissima oil, polyglyceryl-3 polyricinoleate, parfum, citronellol, geraniol, linalool, limonene, citral, farnesol, benzyl alcohol, eugenol, rosa damascena flower extract, rosa canina fruit extract, copernicia cerifera cera, zinc sulfate, lecithin, rosa damascena flower cera. 

Važno je napomenuti da ova krema ne sadrži sintetičke mirise, boje i konzervanse, mineralna ulja, silikone, parabene i emulgatore koji sadrže PEG. Sastav mi se čini dobrim, prepoznajem brojne njegujuće i hranjive sastojke. Krema mi nije izazvala nikakve neželjene reakcije.

Dr. Hauschka ružina krema može se nabaviti u ljekarnama, trgovinama bio&bio i ostalim specijaliziranim trgovinama koje prodaju zdravu hranu i prirodnu kozmetiku, a cijena joj iznosi oko 157 kn.

Jeste li isprobali ružinu kremu? Koju kremu najradije koristite zimi?


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu, bez obzira na njegovo porijeklo).

4 komentara:

  1. Probala sam ju jako davno i bila je malo preteška za mene, ali zato je light verzija odlična. Btw uvijek će me podsjećati na bratovu svadbu jer sam ju taj dan imala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Light verziju moram probati, mislim da bi mi bila super :)

      Izbriši
  2. Nisam probala ovu kremicu,nisam bas fan ruze!A neku omiljenu kremu za zimu nemam,uvjek volim isprobavati neke nove!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ako nisi fan ruže možda je bolje odabrati neku drugu kremicu jer u ovoj ima puuuno ruže :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)