utorak, 24. veljače 2015.

MAC Soft & Gentle



Danas vam želim pokazati jedan highlighter/shimmer koji je prilično univerzalan i meni predivan. MAC Soft & Gentle zainteresirao me još prije nekoliko godina, kad sam gledala swatcheve stranih blogerica, čitala njihove opise i primjećivala kako gotovo svima dobro stoji. Danas je dio stalne postave mog makeup kita i mislim da još nikada nisam otišla na teren bez njega.





Soft & Gentle jedan je od highlightera iz linije Mineralize Skinfinish. Što se tiče highlightera iz ove linije, ja imam još jedan – Petticoat – no on više nije dostupan, pa mislim da je bolje da se zasad usredotočim na primjerak koji sam izabrala za temu današnje recenzije. :)

Dolazi u klasičnom MAC pakiranju, crnom s prozirnim poklopcem, koje sadrži 10 grama proizvoda. Highlighter je proizvod koji se ne troši brzo i sigurna sam da će vam trajati sto godina. Istina, ja sam svom Petticoatu uspjela dotaknuti dno, no njega sam češće koristila kao rumenilo, a i kupila sam ga u razdoblju kad još nisam imala petsto proizvoda. S nijansom Soft & Gentle to ide puno sporije.




Tekstura mu je... hmm, kako da vam to dočaram? Kada ga dotaknete prstom, osjeća se ta tekstura koja je tipična za pečena rumenila, no ovdje je ona ipak nježnija. Nije onako ujednačeno, puterasto fina kao što je slučaj kod Mary-Lou ili Dior Nude Shimmera. Dakako, finija je i nježnija nego kod većine drogerijskih highlightera. Pomalo se trusi, zaista ne previše, ali primjetno u usporedbi s highlighterima koje sam spomenula.

MAC ovu nijansu opisuje kao gilded peach bronze, a njezin finish označava kao metalik. Nijansa je zbilja predivna, srednje svijetla i sjajna breskvasto-zlaćano-šampanjasta. Topla je, no to se više primjećuje u pakiranju i na swatchu na ruci nego na licu. Ovaj je highlighter odlično pigmentiran. Na prstu ostaje intenzivna boja, no na licu nije agresivan, štoviše, nanesen u laganom sloju, daje vrlo blag i decentan sjaj. Dakako, moguće ga je nadograditi i intenzivirati, zbilja ga je lako kontrolirati i blendati, a efekt je na licu prekrasan. Čestice u njemu vrlo su sitno mljevene, a na licu su nevidljive, jedino što se primjećuje jest taj divan sjaj. Ne osjećam potrebu za naglašavanjem da je pri rukovanju ovim proizvodom potrebna lagana ruka (kao što to činim kad god spomenem The Balm Mary-Lou). Mislim da opasnost od pretjerivanja nije velika – samo imajte na umu da ćete najbolje rezultate postići ako ga lagano nanesete na vrh jagodica, a super izgleda i u unutarnjem kutu oka te ispod obrve. Ljeti može podariti malo sjaja i dekolteu, rukama i nogama, iako na tim dijelovima tijela najradije koristim kremaste proizvode. Općenito bih ga nazvala srednje suptilnim highlighterom (The Balm ekipa intenzivnija je od njega, a Dior i Lancaster highlighteri – barem oni koje posjedujem – nešto su nježniji). S obzirom na lakoću doziranja, mislim da je ovaj highlighter dobar izbor za svakodnevno korištenje, ali i odličan dodatak arsenalu za glamurozne večernje lookove.





Evo i fotke gdje ga nosim na jagodicama i ispod obrve. Duckface poluprofil. Jedina fotka od njih 50 na kojoj sam uspjela dobro uhvatiti sjaj. :D Soft & Gentle na meni je postojan koliko i ostatak šminke koju nosim. Nakon 5-6 sati pomalo će izblijedjeti, no bit će i dalje vidljiv. 

Nekoliko puta dobila sam upit za usporedbu s nijansom Lightscapade – nažalost, nju još uvijek nemam, ali rekla bih da je ona svakako svjetlija i bljeđa od Soft & Gentle. Čini mi se da Lightscapade više naginje ka boji slonovače, za razliku od S & G koji je bliži boji šampanjca. Ne mogu vam priložiti usporedbu s Lightscapade, ali mogu s Mary-Lou. :)




U zagrebačkom MAC dućanu ovaj ćete proizvod platiti 242,90 kn. Ja ga obožavam i preporučujem svima koji svom licu vole dodati malo sjaja. :)

Volite li highlightere/shimmere? Koji vam je omiljeni? Jeste li isprobali Soft & Gentle ili neki drugi MAC highlighter?

Broj komentara: 18:

  1. Ajem prekrasan je i odlično izgleda na licu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo sjaja na ključnim mjestima na licu uvijek popravi stvar :)

      Izbriši
  2. Ja tek od nedavno počela koristiti hajlajtere i imama samo jedan kremasti i ne treba mi više, ako se zaljubim ;P u njih možda nabavim neki bolji skuplji, a do tada sam zadovoljna spomenutim. Mada bih voljela imati Mary Lou u životu :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mary-Lou ti treba u životu, nadam se da ćeš je jednom nabaviti! :D highlighteri su zakon :)

      Izbriši
  3. Predivan je i super izgleda na tebi!Da nemam Mary Lou sigurno bih ga kupila,je da je skup,ali sigurno traje i traje ko i Mary...Falila si mi!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj, Renchice, i vi ste meni falile, moje drage čitateljice <3 Obaveze su me stisle, ima takvih razdoblja, ali mislim da sam se sad dovela u red i bit će postova. :)
      I Mary-Lou i S&G traju sto godina i jako se sporo troše, to je takav tip proizvoda. Mislim da se isplati uložiti. :)

      Izbriši
  4. Divno ti stoji, baš je suptilan i elegantan. No cena mu je katastrofa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Misho <3
      A da, košta, ali se i sporo troši i može zbilja dugo trajati. I ovi HE highlighteri zaista su finiji i trajniji od drogerijskih, barem prema mom iskustvu. Ali ipak, drago mi je što se i drogerijska ponuda neprestano razvija i kvaliteta joj se podiže, tako da se ta razlika ipak smanjuje. :)

      Izbriši
  5. Prvo i osnovno - hej imaš prekrasnog modela za predstavljanje proizvoda, mora da je masno plaćen za pozu ;)
    Proizvod izgleda odlično na licu, Mac oduševljava sa gotovo pa svim proizvodima, kako nebi i sa ovime! Shimmer je dosta sitan što volim, a taj glow efekt mi je must have na licu u poslijednje vrijeme :) super post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Model i ja zahvaljujemo na komplimentima <3 :D Dobro si rekla, kod MAC-a je vrlo vjerojatno da će proizvod biti super, pa kako ne bi bio i jedan ovako lijep highlighter. :) I ja obožavam glow na licu, zato sam i skupila toliko highlightera u kolekciji :D

      Izbriši
  6. Model Ada je baš divna :D Highlighter je predivan i baš si ga dobro uhvatila na licu :) Imam Mary Lou i zadovoljna sam s njom, a mislim da će mi trajati jako dugo, odnosno da ju je nemoguće potrošiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ada mi je skoro prst odgrizla zbog mog gnjavljenja, taman se namjestila da spava kad evo mene s hajlajterom i namještam je da se slika :D :D
      Fotka gdje je S&G na licu je komedija, ali neka je, stvarno se na njoj najbolje vidi, duckface zakrivi obraz i naglasi presijavanje, haha :D
      A Mary-Lou je ipak nešto posebno. <3 I stvarno će ti trajati sto godina, treba je tako malo...stalno je koristim, a ne vidi se ni da je načeta :)

      Izbriši
  7. A baš sam želela poređenje sa Mary-Lou, ubeđujem sebe da mi ne treba, ali ipak mi treba :D Divan je Soft&Gentle, često ga koristim, ali realno naša Aura ima hajlajter koji je njegov 90% dupe, jedva da se može videti razlika, a košta nekoliko puta manje. Odlična recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super su mi Aurini highlighteri, i ja imam jedan i stvarno se vidi da je proizvod kvalitetan, možda i najfiniji drogerijski highlighter koji sam isprobala. :)
      A Mary-Lou ti treba, jašta, svima treba! :D

      Izbriši
  8. Obožavam highlightere i sad mi treba i ovaj... Tj. ne sad jer mi je na wish listi već dugo :D ali sam mislila kupiti Mary i to je to, no neeee, moram ja i ovaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba ti, treba! Definitivno nisu isti :P

      Izbriši
  9. Mary Lou mi je ipak all time favorite! Nisam isprobala ovaj MACov ali iako mi se svidjela tvoja recenzija ne vjerujem da cu posegnuti za njime. Volim naglasene jagodice, i prirodno su mi naglasenije tako da kod mene vrijedi sto sjajnije to bolje , volim sjaj na jagodicama i uvijek cu se odluciti za jaci efekt ali ovaj me highlighter moram priznati svejedno zaintrigirao. Sto mogu,sucker sam za highlightere :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prema ovome što si napisala, Mary Lou je kao stvoren za tebe i definitivno ti uz njega ne treba i S&G jer se ipak ne može nositi s njegovim sjajem i posebnošću (ali razumijem ljubav prema highlighterima, ja ih definitivno imam previše! :D )

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)