ponedjeljak, 2. veljače 2015.

MAC Heroine



Nisam dugo razmišljala o tome koji bih MAC ruž prvi trebala predstaviti. Heroine je vrlo poseban primjerak. Hladan, ali privlačan. Ljubičanstven i jedinstven. Nije mu lako naći dupe. Mnogima nije lako odlučiti sviđa li im se Heroine ili ne.


Izvor (nisam vas željela častiti fotkom svog korištenog ruža :D )


Heroine pripada matte ruževima, što – dakako – znači da mu je završnica potpuno mat. Donedavno nisam voljela mat ruževe, no to se s vremenom promijenilo jer oni zbilja imaju svojih prednosti i isplati se imati pokoji u kolekciji. Sve se mi ponekad nađemo u situaciji u kojoj želimo nositi ruž kojem možemo vjerovati, onaj koji na usnama može trajati satima.

Heroine je vrlo pigmentiran ljubičasti ruž hladnog, plavičastog podtona. MAC ovu nijansu opisuje kao bright purple – jarko ljubičastu. Zbilja je poseban i privlači poglede, nije to jedna od onih uobičajenih comfort zone nijansi koju će svaka djevojka rado prošetati po kvartu. Ja ga ne nosim često, ali ga jako volim. Po pravilu bi trebao bolje stajati vlasnicama hladnog podtona, ali viđala sam ga i na toplim djevojkama na kojima je izgledao odlično. Na različitim licima različito će se manifestirati. Na meni je baš intenzivno ljubičast, zbog moje sada svijetle puti, tamne kose i pramenova izgleda mi pomalo goth. I to mi se sviđa.

Miris mu je kao i kod ostalih MAC ruževa – ugodno vanilijast. 

Mat je, dakle, suh je, nije kremast. Očekivano. U normalnim me situacijama ne isušuje, ali traži njegovane usne te prije nošenja uvijek napravim piling usana i nahranim ih balzamom. Definitivno nije suh kao retro matte ruževi – taj se moj zaključak temelji na iskustvu s ružem Flat Out Fabulous te isprobavanju nekih drugih ruževa tog finisha (Ruby Woo, tebe gledam i zbog toga te još nisam kupila!). Vrlo je postojan, na usnama traje nekoliko sati i ne razlijeva se. Izdržat će pokoje piće, a nakon jela ipak ga volim obnoviti. Zbog intenzivne boje, a i zbog toga što je suh te ga je nešto teže ravnomjerno nanijeti, najradije bih ga nanosila uz olovku za usne, ali nijedna koju posjedujem ne odgovara mu nijansom pa se snalazim. Imate li koji prijedlog za mene? Znate li za olovku za usne koja bi odgovarala Heroine?

Nekada je bio dio ograničenih kolekcija, no sada pripada stalnom MAC asortimanu. Odnedavno dostupnom i u Zagrebu. Ha! Kako ovo nevjerojatno zvuči! Još uvijek mi djeluje kao bajka, čitam rečenicu koju sam upravo napisala i djeluje mi kao da sam je upravo izmislila, ali vjerujte mi da nisam – prije nekoliko dana bila sam u MAC trgovini u Zagrebu, ona doista postoji i od željenih MAC proizvoda sada me razdvaja dvadesetak minuta šetnje. I nešto para, dakako. :D

Pakiranje ovog ruža uobičajeno je za MAC – svi već dobro poznajemo taj crni metak. :) U pakiranju su smještena 3 grama ruža, a trebalo bi ga potrošiti u roku od 24 mjeseca. 

U MAC trgovini u Zagrebu cijena mu iznosi 151,90 kn. Cijena MAC proizvoda varira ovisno o državi u kojoj kupujete – dakako, u Americi se najviše isplati kupovati MAC, ali ni kod nas cijene nisu toliko strašne koliko bi mogle biti. :D


 Pokušaji fotkanja :D


Prilažem vam i swatcheve ovog jedinstvenog ljepotana te usporedbu s još dva ljubičasta ruža iz moje kolekcije – MAC Strong Woman i Sleek Exxxaggerate. Danas me sunce čak poslužilo, ali moj fotić ne može uloviti Heroine u svoj njezinoj ljepoti. Na meni svakako djeluje tamnije nego u pakiranju i na swatchu na ruci. 






Imate li Heroine ili ga možda želite? Biste li nosili ovakav ruž? Volite li mat ruževe za usne?

44 komentara:

  1. Obožavam mat ruževe i ljubičaste nijanse, ali ovu se ne bih usudila nositi. :) Jako je lijepa boja, ali mislim da mi se ne bi svidjela na mojim usnama. Blago vama pa sad imate mac na dohvat ruke. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srećom, postoji puuuno ljubičastih nijansi, neke su puno lakše za nositi i prilagodljivije. :)
      MAC će mi sad izbiti sve pare iz novčanika, tako dostupan i primamljiv. :D

      Izbriši
  2. Eh kod mene nema sviđa ne sviđa kad sam ga prvi put vidjela znala sam, da ću ga kad tad' imati (ruž naravno) po meni ovo je savršena ljubičasta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidi se i po imenu da voliš ljubičasto :)) imaš li ga već ili je još na wl?

      Izbriši
    2. eh tesko natjerati novcanik da da tolike novce :) na wl mi je :)

      Izbriši
    3. Onda se nadam da će što prije pronaći put do tebe! :)

      Izbriši
  3. Rekla sam sama sebi, prvi MAC ruž će mi biti Heroine i sada opet kada sam ga vidjela ne mogu dočekati da ga kupim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heroine je odličan izbor za prvi MAC ruž u kolekciji <3

      Izbriši
  4. Prelep je, a ovaj Strong Women još lepšiii! :) Nosila bih svakako, a mat ruževe obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, i Strong Woman je prekrasan, šteta što je bio LE! I nisu baš tako slični on i Heroine, kako sam nekad prije mislila :)

      Izbriši
  5. Divan je,i super ti stoji!Na prvoj slici si mi preslatka!Nemam nijedan MAC ruz ali kad dodjem u Zg to cu promijeniti:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Renchice :) a ja sam si mislila i mislila - objaviti tu fotku ili ne, skroz mi je blesava :D
      Baš me zanima koji ćeš ruž (ili ruževe) odabrati u prvom MAC shoppingu :)

      Izbriši
    2. Vec znam-Chatterbox!Vidjela sam ga kod tebe nekidan i odmah,odmah mi se svidio!Totalno moja boja!

      Izbriši
    3. Odličan, odličan izbor, to je jedan predivan ruž <3

      Izbriši
    4. Jeeej,znaci nisam pogrijesila!Mozda bi mogla stavit neku fotkicu kako izgleda na tebi?ako stignes?

      Izbriši
    5. Naravno, planiram poseban post o Chatterboxu pa će biti i fotka looka s njim :)

      Izbriši
  6. Prošli put kad sam ragledala u M.A.C.-u karmine sam razmišljala da li da kupim njega ili Girl about town,ali sam ipak odlučila za ovaj drugi, jer je za mene nosiviji (i obozavam sve pink :D) :) Inace prelepo ti stoji Heroine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O daaaa, Girl About Town je predivan i definitivno je nosiviji od Heroine, što jest jest. :) Imam i njega :D
      Hvala ti na komplimentu <3

      Izbriši
  7. jako fora boja,, odvažna :D
    nosila bih ga vjerojatno samo uz tanki sloj tuša i puno maskare :D
    hladan sam podton, pa vjerujem da bi mi pristajao.. moram već jednom posjetiti MAC trgovinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da bi ti pristajao, mogu ga zamisliti na tebi. Ja ga nosim u dvije varijante - ili slično ovome kako si ti rekla, uz neutralno sjenilo, tuš i puno maskare, ili pak u nekom rockerskom izdanju za van, uz neki divlji smokey, da bude skroz dramatično :D

      Izbriši
  8. Ajme savršen je ruž, kako obožavam ljubičastu boju, stalno bi je nosila...za mene je mozda pinku taman al tebi savršeno stoji. We <3 purple! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 slažem se da je predivan i drago mi je što ga mogu iznijeti. Okej, sad malo teže nego jučer jer sam promijenila pramenove iz plavih u crvene i cijelu kosu u topliju nijansu smeđe, tako da mislim da će Heroine sad pričekati koji mjesec dok opet ne promijenim kombinaciju na kosi :D

      Izbriši
  9. Ja još čekam svoj prvi MAC ruž i imam cijeli popis! Ovo je stvarno jedinstvena nijansa ruža, koja ili ti stoji, ili ne. Tebi stoji odlično. Na žalost, meni hladne nijanse ne stoje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest, zaista je jedinstven. Vjerujem da ćeš i ti nabaviti puno MAC ruževa sad kad su nam konačno dostupni, jedva čekam da vidim koje ćeš izabrati! :)

      Izbriši
  10. naravno da bi ga nosila, imam dva ljubicasta ruza jedan essence koji nije mat =( i jedan H&M koji je mat, koji je prekrasan i slican ovom, i zadnji put sam kupila sebi tamnoljubicastu olovku za usne, nosim ih navece u gradu, a jednom sam imala po danu, ne svidja se svima, ali meni je super, , taj mi je isto bas ffin,odlican post , =D
    Amina <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Amina <3 Ja se potpuno slažem, glavno da je ruž koji nosiš tebi super, a nikada se ne može svima svidjeti sve. :) Palac gore za ljubičaste ruževe! :D

      Izbriši
  11. Na WL mi je cijelo stoljeće. :D Njega vjerojatno prvog kupujem kad odem do MAC-a. I Strong women imaš, sretnice. :) Heroine ti divno stoji i ne izgleda mi hladno na tebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo i tebi će Heroine odlično stajati! Ali da, baš je kameleon, mene je skroz zbunio prije godinu-dvije kad sam guglala swatcheve. Na različitim curama izgledao mi je svjetlije, odnosno tamnije; hladnije, odnosno toplije. I na ruci mi izgleda drugačije nego na licu, a tu ga je na fotki na licu blic još malo utoplio.

      Izbriši
  12. Nemam niti jedan MAC ruž pošto mi žao dati toliko novca na ruž koji inače slabo nosim :)
    Divno si pofotkala, znam koliko je teško uhvatiti ljubičastu boju u realu.
    Mislim da bih ga nosila, da :) Ono, kad bih ga imala haha :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah te muke po slikanju ljubičastih stvari, svima su nam poznate. :D
      Ma znaš što, i bolje da ne patiš na ruževe - MAC jednostavno ima previše izbora, meni je wishlista MAC ruževa ogromna :D

      Izbriši
  13. Tako sam dugo željela da nađem pravi ljubičasti ruž za sebe ali ne ide, ta boja mi jednostavno ne pristaje. Tebi divno stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga <3 Tebi zato koraljne nijanse stoje kao salivene!

      Izbriši
  14. Predivno ti stoji :)
    Ah kako je lijepo viditi cijenu u kunama,vjerovatno će za tko zna koliko godina doći i k nama u BiH :D
    Mislim da meni ova boja ne bi pristajala,ali stvarno mi se dopada na tebi :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno <3
      Daaa, MAC i cijena u kunama, obavijesti o ograničenim kolekcijama koje su dostupne u centru Zagreba, sve to još uvijek zvuči pomalo nevjerojatno - i predivno! :D

      Izbriši
  15. stvarno na tebi djeluje tamnije nego na swatch-u. nisam ljubitelj ljubičastih ruževa, više volim roze i tople crvene ali ne i drečave :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ČIni mi se da na svakome izgleda drukčije, nevjerojatno :D

      Izbriši
  16. divan je <3 zelim ga, a nisam sigurna bi li mi pristajao. znam da bih ga nosila 5 puta godisnje ali mi je svejedno tiha patnja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prema onome što sam vidjela od ruževa na tvojim usnama, mislim da bi ti pristajao. Tebi pristaju moćni ruževi <3 Navijam za to da ga nabaviš! :))

      Izbriši
  17. Jako lijepo ti stoji :) Ja nisam sigurna kako bi mi stajao, no isprobat ću ga u dućanu (i meni još nestvarno zvuči) :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Nives :) eee koja je to sreća, sad konačno možemo isprobati i vidjeti koje bi nam nijanse stajale! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)