srijeda, 4. veljače 2015.

MAC Flat Out Fabulous



Mislim da je Flat Out Fabulous, poznat i kao FOF, jedan od najpopularnijih MAC ruževa, barem na našim blogovima i forumima. To me ni najmanje ne čudi – riječ je o još jednoj predivnoj, jedinstvenoj boji. Jedinstvenoj, ali puno lakše uklopljivoj od Heroine. :) MAC ovu nijansu opisuje kao bright plum matte, a ja bih je opisala kao hladnu mat fuksiju, jarku, ali ne i drečavu, s blagom primjesom ljubičaste. Zapravo, ovisno o tonu kože, na različitim osobama može izgledati više ili manje intenzivno, odnosno zagasito. U svakom slučaju, vrlo je zanimljiv i poseban – nipošto nije samo još jedna fuksija. :) Iako je hladan, dobro stoji i vlasnicama toplog podtona. Trenutačno mi se nešto manje sviđa kako stoji meni jer sam jučer promijenila boju kose i ona je sad topla, crvenkastosmeđa s intenzivno crvenim pramenovima, ali na fotki koju ćete vidjeti kasnije u postu još imam staru boju koja se ne kosi s FOF-om. :D




FOF pripada retro matte ruževima, skupini koja je više mat i više suha od svih ostalih MAC ruževa. Ni ne pomišljam na to da ga nosim ako prije toga nisam pilingirala usne i nanijela balzam, no svejedno me nakon nekoliko sati isušuje. Zbog toga ga nipošto ne bih nosila svaki dan. Naglašavam da je to moje iskustvo, iako su mi usne u prilično dobrom stanju; međutim, čitala sam da neke cure nemaju problema s isušivanjem kada je riječ o ovom ružu. S mat završetkom obično dolazi i bolja postojanost, a FOF tu nije iznimka – na mojim usnama traje dobrih par sati, a blijedi ravnomjerno. Ipak, s obzirom na to da me isušuje i pomalo naglašava suhe dijelove, ne volim ga toliko dugo nositi – nakon nekoliko sati radije ću ga ukloniti s usana, obnoviti sloj balzama i zatim ga ponovno nanijeti.

Odlično je pigmentiran. Lakoću nanošenja opisala bih kao srednju – za jedan hard core mat ruž nanošenje ide prilično glatko, no ne treba očekivati da će kliziti lagano i ugodno poput amplified ili satin ruževa. Na ovoj fotki lijepo možete vidjeti razliku u teksturi u odnosu na druge MAC ruževe.




FOF zbilja privlači pažnju i odličan je izbor za one kojima se ne da previše naglašavati oči i provoditi puno vremena pred ogledalom. Super izgleda u vrlo jednostavnim kombinacijama, uz čist ten, lagano ružičasto ili neutralno rumenilo te maskaru – ja obavezno dodam i neutralno sjenilo (ili više njih :D ) te malo olovke ili tuša. 




Pakiranje je standardno, gramaža i rok trajanja također (3 grama, 24 mjeseca od otvaranja). Nabavljiv je u MAC trgovini u Zagrebu po cijeni od 151,90 kn. U ostalim zemljama cijene variraju, već nam je poznato da su MAC proizvodi najpovoljniji u Americi. :) 

Sviđa li se i vama popularni FOF? O kojim biste ruževima iz moje MAC kolekcije željeli čitati i vidjeti ih u akciji? Prednost će svakako imati oni koji nisu bili limited edition, no voljela bih čuti i vaše želje. :)

Broj komentara: 18:

  1. Sjajna je boja, prvi put kada se budem našla u Mac radnji ima da ga kupim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi ga obavezno, nijansa je stvarno divna :)

      Izbriši
  2. obozavam mac ruzeve :) jel bi mogla da recenziras Up the amp? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se njegov finish, iako nisam ljubiteljica fuksija ruževa.
    Pokaži nam sliku nove boje kose! Zanimaju me ti crveni pramenovi, jer već dugo razmišljam o njima

    OdgovoriIzbriši
  4. I ovaj ti divno stoji!!!Moju zelju znas:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 Tvoja želja bit će uslišena ovih dana, samo da ga pofotkam na usnama! :))

      Izbriši
  5. odlično ti stoji, ja ipak nebi imala toliko hrabrosti za nosit ga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Tina <3
      Ma meni za FOF ne treba neka hrabrost, s Heroine je već druga priča, njega baš ne nosim bilo kad :)

      Izbriši
  6. FOF mi je prekrasan i na listi mi je za kupovinu uz All fired up - taj me ruž oduševio! Iako bih ga voljela vidjeti uživo i procijeniti nijansu i bi li mi 100% odgovarala. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupuj, kupuj, znam da ti voliš takve nijanse! :) All Fired Up i ja strašno želim, on i Diva su mi sljedeći na redu! :)

      Izbriši
  7. Meni je taj ruž apsolutno predivan, ali se bojim da njegov ljubičasti podton ne bi odgovarao mojoj žutoj koži. :/
    Ali zato mi je All Fired Up savršen i super mi stoji zbog crvene u njemu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. All Fired Up ti zaista super stoji, sjećam se tvog posta o njemu i fenomenalnih fotki nakon kojih je iz 'maybe' kategorije odmah prešao na pravu wishlistu! :)
      Svakako isprobaj FOF u dućanu, sad kad nam je ta opcija dostupna :)

      Izbriši
  8. Moj najdraži MAC ruž ♥
    Na meni je boja više vibrantna i iako inače imam problema s isušivanjem usnica, ovaj ruž sam nosila 18 sati (uz 1-2 popravljanja) i usne su mi i nakon toga ostale u dobrom stanju. Iskreno, nisam to od njega očekivala :o Ali ok, bilo je ljeto, a usnice su mi u boljem stanju u tom dijelu godine, mislim da mi sad, zimi, to ipak ne bi prošlo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, na tebi je boja vibrantnija i nekako se više ističe. Nevjerojatno mi je kako neki ruževi izgledaju drugačije na različitim osobama. Slično je s Heroine, na meni je taman i ljubičast, a na modelu kojem sam ga neki dan stavila izgleda gotovo ružičasto i nimalo šokantno i moćno - morala sam mijenjati ruž jer nisam postigla ono što sam htjela! :D
      Meni su usne u dobrom stanju no eto, FOF me pomalo isušuje. Možda ljeti ne bi toliko, ali sada to u svakom slučaju osjećam.

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)